In dat geval heb ik een prachtige tekst voor jou en Perruche in de aanbieding.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Een presentatie over presenteren en hoe het NIET moet
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Kamasutra at the office: 5 manieren om het 3 uur-dipje om te toveren tot het 3 uur-wipje.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja dat zie ik inderdaad wel zitten met 80% mannen en 20& vrouwen en dan mogen ze allemaal op mij uittesten![]()
Ja, zodat ze kunnen controleren dat het allemaal echt klopt. En dat je geen abbo afsluit op iemand anders' rekening enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoort nummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zou dat nooit door de telefoon doen. Wel ter plekke eventueel.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoortnummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zei dat ik dat raar vond, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zij dat ik dan de bestelling maar moest annuleren?
Dat kunnen ze toch ter plekke doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, zodat ze kunnen controleren dat het allemaal echt klopt. En dat je geen abbo afsluit op iemand anders' rekening enzo.
Dat doen ze aan de hand van de gegevens die zijn doorgegeven.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch ter plekke doen?
ja dat moet, omdat ze willen testen of je rekeningnummer wel werkt en klopt (je moet ws ook 1 cent pin betalen) en je moet je legitimeren. t zou wat moois zijn als ik op iemand anders naam en rekening zomaar een tel. en abbo zou kunnen bestellen zonder dat ze t controleren!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoortnummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zei dat ik dat raar vond, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zij dat ik dan de bestelling maar moest annuleren?
Nou en? Daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Perruche het volgende:
Daar zitten wel wat dingen tussen Mariaatje! Het lastige is ook dat het allemaal slimme mensen zijn en alles wat ik weet weten zij ook en vice versa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele sloot telefoons achter de kiezen, nu gebruik een blackberrynou ja de mooiste die ik ooit heb gehad had helaas waardeloze knopjes maar wel een zwart scherm met witte letters
hij gaat ook nog aan en ik kan de pincode invoeren maar dan kan ik niet op verder drukken
ach ja. De opvolger is wat boven m'n budget.
Hoe is het nou met iedereen dan? Ik hoop deze maand toch echt <80 te zitten.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Uh nee? Ze staan nog gewoon op de site en ik heb er ook één. Volgens mij mag ik ook nog gewoon onder de oude voorwaarden reizen hoor (40 % korting na 9 uur).quote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
huh? maar die oude voordeelurenabbo's zijn er toch helemaal uit?
ik kom sowieso niet in aanmerking, heb mn voordeelurenkaart aangehouden dit jaar naast mn OV...
jawel, dat doe ik zelf ook, maar ik bedoel dat ik dacht dat ze geen nieuwe afsluiten onder de oude voorwaarden, daarom vond ik t raar dat ze t aanbieden aan studenten. maar blijkbaar kun je de oude ook nog kopen op dit moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh nee? Ze staan nog gewoon op de site en ik heb er ook één. Volgens mij mag ik ook nog gewoon onder de oude voorwaarden reizen hoor (40 % korting na 9 uur).
Die nieuwe abonnementen komen pas vanaf 1 augustusquote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawel, dat doe ik zelf ook, maar ik bedoel dat ik dacht dat ze geen nieuwe afsluiten onder de oude voorwaarden, daarom vond ik t raar dat ze t aanbieden aan studenten. maar blijkbaar kun je de oude ook nog kopen op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |