ik tikte eerst zoolandoo...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij de naam zalando denk ik altijd aan bailando bailando, lalalalalalala
/nuttig nieuws
Schoenen moet je niet op Zalando uitzoeken, maar tijdens het passen. Of weten welk merk past en dan op internet kopen. Tamaris is een merk dat voor mij meestal wel werkt, loopbaar en goedkoop.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook nog schoentjes hebben voor onder een rok...maar heb gisteren op dat zalandoo gekeken en zag werkelijk niets waarvan ik dacht 'daar kan ik lekker op lopen en past volgens mensen met smaak ook nog eens onder m'n rok'
!
heb jij echt maar 1 rokje?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook nog schoentjes hebben voor onder een rok...maar heb gisteren op dat zalandoo gekeken en zag werkelijk niets waarvan ik dacht 'daar kan ik lekker op lopen en past volgens mensen met smaak ook nog eens onder m'n rok'
!
Dr. Adams al eens geprobeerd? Die hebben een hoop goedzittende, lekker lopende schoenen en ze zijn niet bijzonder duur (maar ook niet heel goedkoop).quote:
2! en ik heb er vandaag een aanquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
heb jij echt maar 1 rokje?van die simpele lage gympen staan vaak ook leuk onder een rokje vind ik! (afhankelijk van rokje en gelegenheid natuurlijk
)
links: n o w a iquote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En zulk soort schoenen Mo?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Iets gekleder dan gympen maar ook leuk onder rokjes (vind ik).
herkenbaarquote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Zo, met mama gebeld. En nu ben ik kribbig. Sollicitatiegezeur. Het is zó duidelijk dat het 1) heel lang geleden is voor haar dat ze heeft gesolliciteerd, 2) dat ze geen flauw idee heeft hoe het these days in z'n werking gaat. En nu maar hopen dat ze volgende week, als m'n solli's aflopen, niet elke dag gaat sms'en of ik nog nieuws heb.
Klein hakje maakt je benen mooierquote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
links: n o w a i
rechts is een optie maar dan zonder strikje
moet maar voor een simpele ballerina gaan denk ik
Ecco ook wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef anna82 het volgende:
Bij Geox hebben ze toch ook wel eens fijnzittende schoenen die er leuk uitzien? Vriendin van mij heeft daar eeenige schoentjes gekocht
Rotklusjes! Wel leerzaam.quote:Ik heb niet zo'n leuke dag vandaag. Twee werknemers verteld dat we niet met ze verder willen en of ze even op zoek willen gaan naar een andere baan. Een ander verteld dat wij zijn opleiding niet gaan betalen en weer iemand anders gemeld dat hij moet ophouden met het declareren van die belachelijke bedragen!
Ik ben de brenger of all evil![]()
Oh ja, ik bedoelde Eccoquote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Ecco ook wel.
[..]
Rotklusjes! Wel leerzaam.
inderdaad.. enquote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Anna, dat lijkt me lastig.
Ik zit me al op te winden over hoe ik straks eventueel gezakte leerlingen dat nare nieuws moet gaan brengenmaar mensen ontslagnieuws brengen lijkt me nog wat heftiger!
Jep, ik ben hun mentor.. Maar goed, ik ga ook de geslaagden bellen, en hopelijk mag ik dus meer blij nieuws gaan overbrengenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inderdaad.. enmag jij ook gaan bellen?
tot vanmiddag/vanavond allen! Ik ga spinnen
Zou wel even oordoppen in doen danquote:Op maandag 16 mei 2011 15:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jep, ik ben hun mentor.. Maar goed, ik ga ook de geslaagden bellen, en hopelijk mag ik dus meer blij nieuws gaan overbrengen
Oeh dat lijkt me ook naar! Wees in ieder geval duidelijk en eerlijk, daar hebben ze het meeste aan. Is het bij jullie zo dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Anna, dat lijkt me lastig.
Ik zit me al op te winden over hoe ik straks eventueel gezakte leerlingen dat nare nieuws moet gaan brengenmaar mensen ontslagnieuws brengen lijkt me nog wat heftiger!
Ik neem aan van wel! Van de 19 staat er nu één op zakken en een paar heren maken het spannend met allemaal cijfers rond de 5,6..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me ook naar! Wees in ieder geval duidelijk en eerlijk, daar hebben ze het meeste aan. Is het bij jullie zo dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?
Edit: nee dus, wel fijn, ook goed nieuws gesprekken! Dat zal toch de overgrote meerderheid zijn?
Dat had je verdiend?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef V1z0R het volgende:
Mijn mentor destijds, 'Ik moet met spijt in m'n hart meedelen dat je geslaagd bent'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |