abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96791173

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_96791306
Versiertip:

Als er een ontruiming is, doe alsof je niet kunt lopen. Dan wil iemand van het andere geslacht je soms nog wel eens meesleuren. :') ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:39:07 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96791352
Da's eerder een zwendel. :')
Je moeder is een hamster
pi_96791449
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Spork het volgende:

[..]

ik overweeg vanavond in mijn eentje te gaan stappen
waarschijnlijk zal ik eerst wat leuks met vrienden doen maar dat zijn al helemaal geen uitgaans types dus misschien dat ik daarna alleen nog ff een leuke tent bezoek ofzo
Kijk, zo mogen we het horen! *O*
In je eentje ben je veel meer benaderbaar voor ander volk :Y

Ik weet nog niet of ik wat ga doen. Vind het altijd lastig, ik ben geloof ik klaar om weer aan het versieren te slaan (zonder consequenties, gewoon om in te komen), maar dan moet ik een eind rijden om bij een leuke tent te komen en dus nuchter blijven. En dan ga ik me lopen ergeren aan dronken volk ipv leuk meedoen. Beetje nutteloos allemaal. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96791881
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:

Als er een ontruiming is, doe alsof je niet kunt lopen. Dan wil iemand van het andere geslacht je soms nog wel eens meesleuren. :') ;)
Die mag in de OP.
Ron Paul 2012
pi_96792062
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:39 schreef Crutch het volgende:
Da's eerder een zwendel. :')
Het maakt ontruimingsoefeningen een stuk interessanter kan ik je wel vertellen. :')
pi_96792103
quote:
Versiertip:

Dat is bij ons op de zaak een keer echt gebeurd. Ze kon echt niet goed lopen maar met een ontruiming is iedereen vooral bezig zichzelf in veiligheid te brengen dus achteraf (het bleek een oefening) ging er een memo rond dat iedereen haar voorbij was gelopen en of we de volgende keer aub goed willen kijken of iedereen mee naar buiten kan komen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 14-05-2011 14:15:21 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:04:09 #8
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96792152
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is bij ons op de zaak een keer echt gebeurd. Ze kon echt niet goed lopen maar met een ontruiming is iedereen vooral bezig zichzelf in veiligheid te brengen dus achteraf (het bleek een oefening) ging er een memo rond dat iedereen haar voorbij was gelopen en we of we de volgende keer aub goed willen kijken of iedereen mee naar buiten kan komen. :')
Een blauwtje lopen in meervoud.
The view from nowhere.
pi_96792161
quote:
Versiertip:

Ik weet wel iemand die ik mee wil sleuren of mij mag meesleuren :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96793304
Haha, vorige week een paar leuke meisjes ontmoet van zo'n beetje de andere kant het land. Blijkbaar vonden ze het zo gezellig dat ze volgende week weer een paar honderd kilometer heen en weer gaan rijden om naar dezelfde tent hier te gaan :D Dat móet wel nóg gezelliger gaan worden *;

En vanavond ergens anders gaan stappen, eens kijken of dat nog wat wordt.
pi_96793657
Nou , ik heb hem gezien tijdens het uitgaan, maar ik ben een beetje boos op hem. Hij was met een meisje wat gewoon een vriendin was maar zat daar steeds bij , maar hij was beledigd dat ik met zijn broer zat te keten (kan goed met hem opschieten en hij heeft vaker wat met me geprobeerd , maar we hadden het er met elkaar zelfs over waarom ik zijn broer leuker vond )
Alleen hij vond dus dat ik te veel met zijn broer omging. Ik zie hem waarschijnlijk vanavond weer want dat hadden we afgesproken maar ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Vaag bij mij is dus vunzige smsjes een aanleiding tot ruzie en dit was zo wat ik niet in gedachten had.
pi_96793694
Plus nu voel ik erbij dat net een wandelende soap ben
pi_96793751
Jullie zijn wel bezitterig ook al is het officieel geen relatie en zien of spreken jullie elkaar soms weken niet. Apart.
pi_96793976
Het is wat vaag inderdaad. Dan maar een keer duidelijke afspraken maken, jullie kennen elkaar verdorie al 4 jaar. :')
Ron Paul 2012
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:58:20 #15
118585 Crutch
pi_96794239
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou , ik heb hem gezien tijdens het uitgaan, maar ik ben een beetje boos op hem. Hij was met een meisje wat gewoon een vriendin was maar zat daar steeds bij , maar hij was beledigd dat ik met zijn broer zat te keten (kan goed met hem opschieten en hij heeft vaker wat met me geprobeerd , maar we hadden het er met elkaar zelfs over waarom ik zijn broer leuker vond )
Alleen hij vond dus dat ik te veel met zijn broer omging. Ik zie hem waarschijnlijk vanavond weer want dat hadden we afgesproken maar ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Vaag bij mij is dus vunzige smsjes een aanleiding tot ruzie en dit was zo wat ik niet in gedachten had.
Ben je bang voor die vriendin van 'm ofzo?
Je kan wel boos gaan doen, maar volgens mij heb je er zelf ook geen flikker aan gedaan.
Je moet het natuurlijk wel willen he? En niet altijd maar verwachten dat de man het heft in handen neemt.
Je moeder is een hamster
pi_96794426
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Jullie zijn wel bezitterig ook al is het officieel geen relatie en zien of spreken jullie elkaar soms weken niet. Apart.
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.

Ik ben altijd voorzichtig met contacten die louter seksueel zijn en lang duren. Bespreek het vaak met elkaar en ga een relatie niet uit de weg als er toch ergens meer gevoelens blijken te broeien. Als dat soort gevoelens niet wederzijds zijn dan moet je met het neuken stoppen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:28:28 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96795223
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.

Ik ben altijd voorzichtig met contacten die louter seksueel zijn en lang duren. Bespreek het vaak met elkaar en ga een relatie niet uit de weg als er toch ergens meer gevoelens blijken te broeien. Als dat soort gevoelens niet wederzijds zijn dan moet je met het neuken stoppen.
M.i. werkt het ook eigenlijk niet, altijd gaat een van de twee toch meer voelen. Dat is overigens ook een doodnormaal neurologisch proces in onze hersenen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:29:26 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96795258
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hear hear. :Y
Fuck buddy's zijn niet voor iedereen weggelegd, je moet op z'n minst afspreken of je al dan niet exclusief bent voor elkaar en daar ook geen probleem van maken als dat niet zo is. Zijn niet veel mensen die dat echt kunnen volgens mij. :{
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:30:53 #19
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96795312
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Hoogheid het volgende:
Haha, vorige week een paar leuke meisjes ontmoet van zo'n beetje de andere kant het land. Blijkbaar vonden ze het zo gezellig dat ze volgende week weer een paar honderd kilometer heen en weer gaan rijden om naar dezelfde tent hier te gaan :D Dat móet wel nóg gezelliger gaan worden *;

Leuk trouwens dit :D
Hoeveel meisjes zijn het dan?
En met hoeveel man was je toen je ze ontmoette? :)
pi_96796321
Update hij is net langsgeweest *O* Het is bokketochtje maar hij wilde mij voor die wegging toch zien. Nu weer O+ En misschien zie ik hem vanavond weer met rondje wormerveer. Het alcoholtochten hier op het moment . Voordeel van Wormerveer.
Het is eigenlijk voor mij voor het eerst dat ik er uberhaupt wat van zei van dat meisje , want ik kende haar totaal niet . Het schijnt dus iemand gewoon uit de vriendengroep te zijn en dat die toch net even langskwam wil wel wat zeggen.
pi_96798969
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk trouwens dit :D
Hoeveel meisjes zijn het dan?
En met hoeveel man was je toen je ze ontmoette? :)
Zij waren met 6, wij met 5. Maar in de eerste instantie kwamen twee vrienden en ik (waarvan 1 vriend al bezet) twee meisjes tegen in de discotheek en zijn we met ze buiten op het terras gaan zitten en een poosje mee zitten praten. Aan het eind van de avond kwam de rest van hun vriendinnengroep erbij (één keer raden; iemand van hun wilde naar huis :P ), en niet lang daarna kwam de rest van onze vrienden. Toen was het ook nog gezellig maar was de taxi van de dames al besteld :P
pi_96799804
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Hoogheid het volgende:

Groningen vs Maastricht?
:P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:54:20 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96800280
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:19 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Zij waren met 6, wij met 5. Maar in de eerste instantie kwamen twee vrienden en ik (waarvan 1 vriend al bezet) twee meisjes tegen in de discotheek en zijn we met ze buiten op het terras gaan zitten en een poosje mee zitten praten. Aan het eind van de avond kwam de rest van hun vriendinnengroep erbij (één keer raden; iemand van hun wilde naar huis :P ), en niet lang daarna kwam de rest van onze vrienden. Toen was het ook nog gezellig maar was de taxi van de dames al besteld :P
Telefoon nummers, hyves facebook te pakken? Of niks?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:38:24 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96801892
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Telefoon nummers, hyves facebook te pakken? Of niks?
Facebook is echt ideaal wat dat betreft. Heb zelf alle 5 de dames van gisteravond te pakken. Het is alleen vervelend als ze geen van allen info hebben die redelijk uniek is. Als je alleen weet dat ze Floor uit Amsterdam is kom je niet ver.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96802333
quote:
Versiertip:

_O- ervaring mee? :P
pi_96802494
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon gaan? Zou ik doen
Natuurlijk wil ze een relatie als ze alleen met je op vakantie wil.
quote:
Ik vind dat eigenlijk niet zo vanzelfsprekend.
Maar er is maar één manier om erachter te komen, dat wel.

Jordony, vind je het prima either way?
Ik zou wel graag op vakantie willen met haar. Ze zei dat ze het wel tof zou vinden als ik mee zou gaan. Maar ik vind het opzich wel een leuke meid qua karakter, alleen uiterlijk minder. (ben vrij keiskeurig). En als je met elkaar op vakantie gaat neem je best een grote stap denk ik zo. Ik weet namelijk nog totaal niet of ik iets met haar zou moeten beginnen. Ze staat gegarandeerd voor lange relatie denk ik maar ik kan nog zoveel andere vrouwen tegenkomen die wellicht interessanter zijn voor mij. Ik weet het dus niet goed. Ik heb totaal geen idee wat zij van mij denkt. We gaan vaak met elkaar naar de film maar ziet zij dat als een date of voor fun. Ze is moeilijk te doorgronden. Is ze nou geïnteresseerd in mij of ziet ze het gewoon als voor de fun? Arrgh...
pi_96802611
Ik heb een slechte dag achter de rug. Personeelsuitje gehad, daar was ik al wat stiller. Mijn vrolijke masker is steeds meer aan het wegvallen door therapie en ik voel me wel meer mezelf. Dat is in contact nu even lastig, maar het zij zo. Uiteindelijk ga ik me hier meer verbonden door voelen.

En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is. :{ Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd. Maar ik ben wel zo ver gekomen dat ik mijn kwetsbaarheid en onzekerheid op tafel gelegd heb. Ik heb uitgelegd dat ik me nogal vast kan klampen, en dat ik me super minderwaardig voel zonder vent.... En ook heel nonchalant aangestipt dat ik 'er mee bezig ben daar wat aan te doen'. Ik heb die man aan de bar niet aangesproken verder. Hoe dan? Ik vond het wel fijn om even met de collega's te kletsen.

En daar zit ik nu nog in, in die modus dat ik me superminderwaardig voel. Kut. Ze hebben me door. Ik ben een rare freak. Ik kon vannacht niet slapen. Heel gespannen omdat ik ontmaskerd ben als relatie-nono. Ik heb flink gejankt. Uiteindelijk, na twee uur grienen, was ik het om 5:00 zat en heb ik mezelf streng toegesproken, ontspanningsoefeningen gedaan en toch in slaap gekomen, godzijdank.

Vandaag 's middags nog in bed gekropen want ik voel me ook lichamelijk nog beroerd. Nou ja. Ik ben kwetsbaar en heel onzeker. Dat is de conclusie.

Overigens ben ik wel aan het oefenen met mannen aankijken. Vanmiddag vroeg had ik bij het zebrapad oogcontact met een niet onknappe man. Dat was wel leuk.
pi_96803807
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef Catbert het volgende:
Als je alleen weet dat ze Floor uit Amsterdam is kom je niet ver.
Doorzettingsvermogen!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:33:07 #29
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96803881
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Jordony het volgende:

[..]

[..]

Ik zou wel graag op vakantie willen met haar. Ze zei dat ze het wel tof zou vinden als ik mee zou gaan. Maar ik vind het opzich wel een leuke meid qua karakter, alleen uiterlijk minder. (ben vrij keiskeurig). En als je met elkaar op vakantie gaat neem je best een grote stap denk ik zo. Ik weet namelijk nog totaal niet of ik iets met haar zou moeten beginnen. Ze staat gegarandeerd voor lange relatie denk ik maar ik kan nog zoveel andere vrouwen tegenkomen die wellicht interessanter zijn voor mij. Ik weet het dus niet goed. Ik heb totaal geen idee wat zij van mij denkt. We gaan vaak met elkaar naar de film maar ziet zij dat als een date of voor fun. Ze is moeilijk te doorgronden. Is ze nou geïnteresseerd in mij of ziet ze het gewoon als voor de fun? Arrgh...
Er zit weinig anders op dan gewoon vragen hoor, denk ik. Dan kun je daarna beslissen of je die stap wilt nemen. Of meld hoe je er zelf over denkt. Het is effe een lastig gesprek, maar dan heb je wel duidelijkheid.
Hoe zit het nou met haar vriendenclub? Heeft ze die? Als ze verder geen mensen heeft waar ze mee omgaat is de kans wel groter dat ze alleen voor de fun met je op vakantie wil natuurlijk. Misschien wil ze simpelweg niet alleen gaan.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:35:24 #30
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96803964
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef minnemin het volgende:
Ik heb een slechte dag achter de rug. Personeelsuitje gehad, daar was ik al wat stiller. Mijn vrolijke masker is steeds meer aan het wegvallen door therapie en ik voel me wel meer mezelf. Dat is in contact nu even lastig, maar het zij zo. Uiteindelijk ga ik me hier meer verbonden door voelen.

En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is. :{ Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd. Maar ik ben wel zo ver gekomen dat ik mijn kwetsbaarheid en onzekerheid op tafel gelegd heb. Ik heb uitgelegd dat ik me nogal vast kan klampen, en dat ik me super minderwaardig voel zonder vent.... En ook heel nonchalant aangestipt dat ik 'er mee bezig ben daar wat aan te doen'. Ik heb die man aan de bar niet aangesproken verder. Hoe dan? Ik vond het wel fijn om even met de collega's te kletsen.

En daar zit ik nu nog in, in die modus dat ik me superminderwaardig voel. Kut. Ze hebben me door. Ik ben een rare freak. Ik kon vannacht niet slapen. Heel gespannen omdat ik ontmaskerd ben als relatie-nono. Ik heb flink gejankt. Uiteindelijk, na twee uur grienen, was ik het om 5:00 zat en heb ik mezelf streng toegesproken, ontspanningsoefeningen gedaan en toch in slaap gekomen, godzijdank.

Vandaag 's middags nog in bed gekropen want ik voel me ook lichamelijk nog beroerd. Nou ja. Ik ben kwetsbaar en heel onzeker. Dat is de conclusie.

Overigens ben ik wel aan het oefenen met mannen aankijken. Vanmiddag vroeg had ik bij het zebrapad oogcontact met een niet onknappe man. Dat was wel leuk.
Klinkt alsof je het zwaar hebt maar het toch de goede kant op gaat. :Y
Hou vol meissie. Zonder diepe dalen ook geen hoge pieken hè. :*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:52:36 #31
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96804543
quote:

Blijf dicht bij jezelf, want een rol hou je niet vol. Zonder vent ben je natuurlijk stuk aantrekkelijker voor mannen, want wat heb je aan een vrouw die bezet is? Minderwaardigheidsgevoelens zijn wel naar. Hoop dat je dat van je af kan schudden en het beter met je gaat.
The view from nowhere.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:56:11 #32
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96804681
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Jordony het volgende:

[..]

[..]

Ik zou wel graag op vakantie willen met haar.
Doen. Al die andere overwegingen zijn niet aan de orde. Je belooft haar geen huwelijkstrouw als je op haar uitnodiging in gaat. De vakantie staat op zichzelf. Je hoeft de bedoeling ervan niet te doorgronden.
The view from nowhere.
pi_96804878
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Er zit weinig anders op dan gewoon vragen hoor, denk ik. Dan kun je daarna beslissen of je die stap wilt nemen. Of meld hoe je er zelf over denkt. Het is effe een lastig gesprek, maar dan heb je wel duidelijkheid.
Hoe zit het nou met haar vriendenclub? Heeft ze die? Als ze verder geen mensen heeft waar ze mee omgaat is de kans wel groter dat ze alleen voor de fun met je op vakantie wil natuurlijk. Misschien wil ze simpelweg niet alleen gaan.
Nou ja, dat laatste wat je zegt zou het dus goed kunnen zijn. Heel toevallig zei ze dat ze niet met haar andere vrienden op vakantie zou willen omdat die echt alleen maar zuipen. Ik heb dat ook wel een beetje, al ga ik nu met een paar maten op vakantie om het is "uit te proberen", hoe dat in zijn werk gaat allemaal. Dus ik ben bang dat ze het alleen doet omdat haar vrienden andere bedoelingen hebben met een vakantie.
pi_96805009
quote:
...
...
Ik had ook wel eens zoiets, bij het uitgaan had een vriend blijkbaar gezegd tegen een vriend van hem dat ik nog maagd was (hij zelf ook volgens mij, daar had ie volgens mij gewoon over gelogen tegen hem :')), dus had die gast, die helemaal bezopen was, me meegesleurd langs allemaal meisjes... Waar we vervolgens dus alleen maar voor lul stonden :P

Maar kut voelt het wel ja
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:03:57 #35
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96805031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nou ja, dat laatste wat je zegt zou het dus goed kunnen zijn. Heel toevallig zei ze dat ze niet met haar andere vrienden op vakantie zou willen omdat die echt alleen maar zuipen. Ik heb dat ook wel een beetje, al ga ik nu met een paar maten op vakantie om het is "uit te proberen", hoe dat in zijn werk gaat allemaal. Dus ik ben bang dat ze het alleen doet omdat haar vrienden andere bedoelingen hebben met een vakantie.
Doe het nou gewoon. Wat de bedoeling ook is, als ze met je op vakantie wil ben je speciaal voor haar. En of dat nou een fijne vriendschap is of wat meer, het is allebei hartstikke mooi toch? :D
pi_96805087
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doe het nou gewoon. Wat de bedoeling ook is, als ze met je op vakantie wil ben je speciaal voor haar. En of dat nou een fijne vriendschap is of wat meer, het is allebei hartstikke mooi toch? :D
Precies, als je haar mag zou ik gewoon gaan :)
pi_96805108
quote:

Het is toch juist positief dat ze niet begrijpen dat jij geen man hebt, dat betekent dus dat ze niet slecht over je denken. :) Misschien dachten ze wel, hoe kan het dat minnemin zo onzeker is, toch een hardstikke leuke vrouw. Het is niet erg om je bloot te geven, juist heel knap. Je hoeft je niet minderwaardig te voelen, nergens voor nodig.
pi_96805241
quote:
En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is. :{ Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd.
Geloof me, ze bedoelen het goed, ze proberen wel te helpen en tonen interesse :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:35:12 #39
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96806571
minnemin:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is toch juist positief dat ze niet begrijpen dat jij geen man hebt, dat betekent dus dat ze niet slecht over je denken. :) Misschien dachten ze wel, hoe kan het dat minnemin zo onzeker is, toch een hardstikke leuke vrouw. Het is niet erg om je bloot te geven, juist heel knap. Je hoeft je niet minderwaardig te voelen, nergens voor nodig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Geloof me, ze bedoelen het goed, ze proberen wel te helpen en tonen interesse :)
dit dus!
ik vind het juist heel erg goed van je dat je erover gepraat hebt met je collega's minnemin. hoe naar het ook was misschien, het kan echt geen kwaad eens open over je zelf te zijn. het klinkt meer alsof ze gewoon intresse toonden. het gedeelte dat ze dan zeggen 'spreek die en die eens aan' is wel irritant dat deden vrienden bij mij vroeger ook wel eens maar zo werkt dat voor sommige mensen gewoon niet

toch goed hoor, een beetje eerlijk en dus soms kwetsbaar zijn loont uiteindelijk veel meer dan alleen maar een facade ophouden
pi_96807202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja maar het is verlevend dat als jij er wel wat in ziet voor later qua relatie en zij eigenlijk jou alleen maar op vakantie meevraagt om niet eenzaam te zijn. Hetzelfde voorbeeld als in die audio van Versier podcasts oid? Dat vrouwen dan alleen op zoek zijn naar een "ziekenhuis" en jij de pleister op de wond bent.

Misschien weet ik ook gewoon niet wat ik wil met haar. :')
pi_96807269
quote:

Wees blij dat ze interesse tonen, bovendien geef je al aan dat je oogcontact kan maken met goeduitziende mannen, dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen met jou uiteindelijk.

Bij mij op kantoor was er in 3 jaar tijd nooit naar gevraagd waarom ik single ben, het was als vanzelfsprekend. En als er een collega 2 maanden single was werd er net als bij jou volle interesse getoond naar de reden hiervan;).

Ik had je foto gezien en je ziet er zeer goed uit dus het komt vanzelf wel een keer in jouw situatie als je op deze manier doorgaat.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:53:20 #42
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96807490
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ja maar het is verlevend dat als jij er wel wat in ziet voor later qua relatie en zij eigenlijk jou alleen maar op vakantie meevraagt om niet eenzaam te zijn. Hetzelfde voorbeeld als in die audio van Versier podcasts oid? Dat vrouwen dan alleen op zoek zijn naar een "ziekenhuis" en jij de pleister op de wond bent.

In die eerste alinea ben je anders vrij duidelijk. ;)
Maargoed, het is best een lastig parket als het idd zo zou zitten.
Ik zou toch gaan als ik jou was. Vakantie is wel de ideale gelegenheid om iets op te laten bloeien tussen jullie, ook al waren heel misschien die intenties in beginsel niet van die aard. :)

Waarheen zouden jullie dan gaan, weet je dat?
pi_96808175
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef minnemin het volgende:

[..]

_O- ervaring mee? :P
Ja sinds vandaag. :') Niet dat het van hem een versierpoging was, absoluut niet, maar overwachts was het wel.
pi_96808496
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

In die eerste alinea ben je anders vrij duidelijk. ;)
Maargoed, het is best een lastig parket als het idd zo zou zitten.
Ik zou toch gaan als ik jou was. Vakantie is wel de ideale gelegenheid om iets op te laten bloeien tussen jullie, ook al waren heel misschien die intenties in beginsel niet van die aard. :)

Waarheen zouden jullie dan gaan, weet je dat?
Nee klopt maar financieel zit ik ook in een lastig parket vanwege me vervolg studie die veel geld gaat kosten. Aan de ene kant zeg ik van ja, studie afmaken en dan heb je alle tijd van de wereld en het geld als je aan het werk bent. Aan de andere kant zeg ik, je bent nu nog student, bijna 21, ga gewoon lekker, wat kan jou het geld boeien.

Maar goed, ik vind het zoweiso al grote stap om met haar alleen op vakantie te gaan... Ik kan alleen nog niet goed begrijpen waarom ze alleen om die eenzaamheid met mij op vakantie zou willen. Zou er echt niet iets meer achter zitten vraag ik me dan af. Maar misschien is toch verstandig om gewoon gezellig mee te gaan.

Ze zou heel graag naar Berlijn willen (ben ik al geweest), Ardennen of Frankrijk. Ze houdt van kamperen met een tentje, wat ik zelf ook prima vind.
pi_96808604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wees blij dat ze interesse tonen, bovendien geef je al aan dat je oogcontact kan maken met goeduitziende mannen, dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen met jou uiteindelijk.

Bij mij op kantoor was er in 3 jaar tijd nooit naar gevraagd waarom ik single ben, het was als vanzelfsprekend. En als er een collega 2 maanden single was werd er net als bij jou volle interesse getoond naar de reden hiervan;).

Ik had je foto gezien en je ziet er zeer goed uit dus het komt vanzelf wel een keer in jouw situatie als je op deze manier doorgaat.
Kan je nou echt geen enkele post maken waarin je niet benadrukt hoe zielig je bent? Stop er eens mee, het is enorm vervelend en onaantrekkelijk.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:11:57 #46
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96808638
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nee klopt maar financieel zit ik ook in een lastig parket vanwege me vervolg studie die veel geld gaat kosten. Aan de ene kant zeg ik van ja, studie afmaken en dan heb je alle tijd van de wereld en het geld als je aan het werk bent. Aan de andere kant zeg ik, je bent nu nog student, bijna 21, ga gewoon lekker, wat kan jou het geld boeien.

Maar goed, ik vind het zoweiso al grote stap om met haar alleen op vakantie te gaan... Ik kan alleen nog niet goed begrijpen waarom ze alleen om die eenzaamheid met mij op vakantie zou willen. Zou er echt niet iets meer achter zitten vraag ik me dan af. Maar misschien is toch verstandig om gewoon gezellig mee te gaan.

Ze zou heel graag naar Berlijn willen (ben ik al geweest), Ardennen of Frankrijk. Ze houdt van kamperen met een tentje, wat ik zelf ook prima vind.
Nja jij bent de enige die over je eigen financiën kan oordelen natuurlijk.

Verder blijf ik erbij dat je toch moet gaan hoor :P
Straks krijg je spijt dat je het niet gedaan hebt...
En oeh, kamperen? O+ Het idee wordt wel steeds intiemer haha :D
Ik zeg ga ervoor *O*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:34:12 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96810115
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Jordony het volgende:

[..]

Eerst had je twijfels, omdat je een relatie met haar niet zo zag zitten, en je bang was later een leuker meisje tegen te komen. Nu twijfel je, omdat je misschien alleen maar gezelschap bent. Je weet idd niet wat je wilt. Als je kansen groot lijken wil je minder. Als je kansen klein zijn wil je meer.

Maar je wilt wel met haar op vakantie. Dat dat dan. Het heeft geen zin om op de zaken vooruit te lopen. Je kunt op ieder moment beslissen of je verder wilt of niet.
The view from nowhere.
pi_96810756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef kipknots het volgende:

[..]

Kan je nou echt geen enkele post maken waarin je niet benadrukt hoe zielig je bent? Stop er eens mee, het is enorm vervelend en onaantrekkelijk.
Nope.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:26:52 #49
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96813794
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nope.
Verzetsheld :)
The view from nowhere.
pi_96814277
Zo, ben ik weer :) - Het lijkt een beetje rustiger hier, normaal gaan we veel sneller door de topics heen, heb ik 't idee..
pi_96814412
Dat doen we omdat er steeds mensen zijn die lopen te klagen dat het te hard gaat. Maar nu is het weer niet goed zeker.
Ron Paul 2012
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:47:43 #52
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96815352
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Zo, ben ik weer :) - Het lijkt een beetje rustiger hier, normaal gaan we veel sneller door de topics heen, heb ik 't idee..
Hé, een happy girl. Het is in het weekeinde meestal wat rustiger. Je woont in de biblebelt van Nederland toch. Hoe is het daar?
The view from nowhere.
pi_96816029
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Dat doen we omdat er steeds mensen zijn die lopen te klagen dat het te hard gaat. Maar nu is het weer niet goed zeker.
Zolang het geen oeverloos geneuzel is en ontopic blijft maakt het imo mij geen reet uit dat het snel gaat.
Ik vond het zelf eigenlijk wel prettig altijd om 's avonds alles na te lezen wat ik heb gemist... :o :@ :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hé, een happy girl.
:Y O+
quote:
Het is in het weekeinde meestal wat rustiger. Je woont in de biblebelt van Nederland toch.
:D Nee hoor, hoe kom je daarbij?
quote:
Hoe is het daar?
Niet dat het wat uitmaakt, ik ben toch niet echt van het uitgaan.. Ook niet echt behoefte aan, overigens.
Jij wel?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:03:56 #54
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96816483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef HappyGirl91 het volgende:

:Y O+

[..]

:D Nee hoor, hoe kom je daarbij?
Dacht ik in een post van jou te hebben gelezen. Mijn vergissing.

quote:
Niet dat het wat uitmaakt, ik ben toch niet echt van het uitgaan.. Ook niet echt behoefte aan, overigens.
Jij wel?
Als je maar happy bent, maakt het niets uit. Nee, ik ga zelden uit. Ga wel eens naar het filosofie café in A'dam.
The view from nowhere.
pi_96818237
Iedereen is naar aanleiding van de adviezen in de versier topics nu gaan stappen en een dame proberen te versieren Happygirl:) Ik niet nee, ik moet aan me scriptie werken. :N Het wordt idd vaak slowchat, met korte posts. Hou ik ook niet van.

@Deelnemer, thx voor reply. Ik ga denk ik maar is goed overwegen om met haar op vakantie te gaan. Misschien is het voor haar een bevestiging dat ik miss relatie met haar wil, maar als ik nog niet weet wat ik ermee aan moet heeft ze misschien de verkeerde verwachtingen. En anders heeft ze mij gevraagd just for fun en gezelschap. Dus goed, ik ga er is goed over nadenken.

[ Bericht 32% gewijzigd door Jordony op 14-05-2011 23:37:23 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:33:01 #56
118585 Crutch
pi_96818436
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Jordony het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef HappyGirl91 het volgende:

Iedereen is naar aanleiding van de adviezen in de versier topics nu gaan stappen en een dame proberen te versieren:) Ik niet nee, ik moet aan me scriptie werken. :N
Is ook belangrijk jonguh.
Je moeder is een hamster
  zondag 15 mei 2011 @ 00:26:26 #57
108913 Godshand
guide4you
pi_96822020
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef deelnemer het volgende:
Ga wel eens naar het filosofie café in A'dam.
Een filosofie café? Hoe gaat dat dan? :D
pi_96822240
Iedereen is zeker het songfestival aan het kijken of zijn ze de meeste uit? Ik kon ook uitgaan maar ik had even geen zin om van de zijlijn te gaan toekijken. Bovendien heb ik de schade ingehaald en ben ik vaak zat uit geweest en kan het me steeds minder boeien zeker als er nooit iets bijzonders gebeurd verder.
  zondag 15 mei 2011 @ 00:35:31 #59
108913 Godshand
guide4you
pi_96822436
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef richard_prf het volgende:
Iedereen is zeker het songfestival aan het kijken of zijn ze de meeste uit? Ik kon ook uitgaan maar ik had even geen zin om van de zijlijn te gaan toekijken. Bovendien heb ik de schade ingehaald en ben ik vaak zat uit geweest en kan het me steeds minder boeien zeker als er nooit iets bijzonders gebeurd verder.
Ga op de bar dansen, kan je lachen...

(laatst nog meegemaakt in Amsterdam, stel dronken Ieren op de bar, eentje wilde aan de lamp gaan hangen, maar zag er niet zo stevig uit dus barpersoneel greep in :P )
pi_96823058
quote:
Iedereen is naar aanleiding van de adviezen in de versier topics nu gaan stappen en een dame proberen te versieren Happygirl:) Ik niet nee, ik moet aan me scriptie werken. :N Het wordt idd vaak slowchat, met korte posts. Hou ik ook niet van.
En nou maar hopen dat het z'n vruchten afwerpt, natuurlijk ~O>
Scriptie.. :N Hier eindexamens, ook niet echt tijd voor ontspanning dus ;(
  zondag 15 mei 2011 @ 00:58:59 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96823399
quote:
@Deelnemer, thx voor reply. Ik ga denk ik maar is goed overwegen om met haar op vakantie te gaan. Misschien is het voor haar een bevestiging dat ik miss relatie met haar wil, maar als ik nog niet weet wat ik ermee aan moet heeft ze misschien de verkeerde verwachtingen. En anders heeft ze mij gevraagd just for fun en gezelschap. Dus goed, ik ga er is goed over nadenken.
Gaan jullie met z'n 2en dan?
  zondag 15 mei 2011 @ 01:04:50 #62
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96823620
quote:
5s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een filosofie café? Hoe gaat dat dan? :D
Dat zijn avonden met lezingen en tijd voor napraten achteraf (zie http://www.felix-en-sofie.nl).
Daar worden zweefteef gespreken wel begrepen en gewaardeerd :D, en kun je dus gezellig auwehoeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 15-05-2011 01:10:06 ]
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 01:40:03 #63
108913 Godshand
guide4you
pi_96824748
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat zijn avonden met lezingen en tijd voor napraten achteraf (zie http://www.felix-en-sofie.nl).
Daar worden zweefteef gespreken wel begrepen en gewaardeerd :D, en kun je dus gezellig auwehoeren.
Zo dat is idd zweefteef filosofie :P

Hm, concretere filosofie is toch leuker...

Maar als er wat concreters op t programma staat misschien eens kijken. Tot hoe laat duurt zo'n café?
pi_96828470
Ik ben weer terug van een bannetje. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 10:54:33 #65
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96829675
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zo dat is idd zweefteef filosofie :P

Hm, concretere filosofie is toch leuker...

Maar als er wat concreters op t programma staat misschien eens kijken. Tot hoe laat duurt zo'n café?
Ja, het is wel een luchtig programma.

Ben zelf trouwens goed thuis in de filosofie. Concreet en filosofie (abstract) gaat niet goed samen. Met concreter bedoel je waarschijnlijk de angelsaksische filosofie. Het duurt tot 22.00 - 22.30. Daarna kun je aan de bar hangen. Ga meestal 24.00 weg ivm met de terugreis.

Als je googled op 'Filosofisch Café' dan zie dat dit fenomeens in allerlei plaatsen te vinden is.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:57:09 #66
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96829727
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef Halcon het volgende:
Ik ben weer terug van een bannetje. :)
Ik dacht al, waar is Halcon nu gebleven. Ergens in retraite om zijn zonden te overdenken. In lotushouding op een bergtop in de himalaya's enzo. Vanwaar de ban?
The view from nowhere.
pi_96829834
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik dacht al, waar is Halcon nu gebleven. Ergens in retraite om zijn zonden te overdenken. In lotushouding op een bergtop in de himalaya's enzo. Vanwaar de ban?
De moderators waren het niet helemaal eens met mijn kritiek op de toneelspelers en duikelaars van Barça.
  zondag 15 mei 2011 @ 11:09:20 #68
118585 Crutch
pi_96830076
Volledig uitgezeten of nog gebedeld om vervroegde vrijlating?
Je moeder is een hamster
pi_96830089
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
Volledig uitgezeten of nog gebedeld om vervroegde vrijlating?
Volledig uitgezeten. Ban liep af op 10 mei en post sinds vandaag weer. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 11:18:10 #70
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96830303
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

De moderators waren het niet helemaal eens met mijn kritiek op de toneelspelers en duikelaars van Barça.
Tja, voetbal :r . Een terechte ban ;) .
The view from nowhere.
pi_96830627
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Tja, voetbal :r . Een terechte ban ;) .
Het spel van Barça heeft niets met voetbal te maken. :)
pi_96831159
Gisteren echt een top avond gehad. Ik heb echt het gevoel nu op de goede weg te zijn.

Afgelopen week werd ik uitgenodigd om naar een besloten feest te gaan. Ze hadden een leuke tent afgehuurd en een feest gepland. Daarnaast werd ik ook nog eens door een andere groepje uitgenodigd om mee te gaan naar de bioscoop met z'n 5en. Prima te combineren, dus ik had hun weer voorgesteld om natijd mee te gaan naar het feest en dat zagen ze ook wel zitten. En om het helemaal compleet te maken werd ik gister zowel door mensen van het feest als door het bios groepje uitgenodigd om eerst nog een hapje te eten.

Anyway, ik zal proberen een lang chronoligisch verhaal wat korter te maken. Maar erg fijn om te merken dat ik aansluiting vind bij anderen die mij er ook bij willen hebben.

Voor de bios bleken van de 5 mensen toch 3 mensen niet te komen, zodat we met z'n 2en waren. Eigenlijk wel ideaal, want zo kon ik uitgebreid met haar praten en ook wat meer de diepte in gaan. De afgelopen week heb ik veel over communicatie en vriendschap gelezen, dus een mooie kans om dat in de praktijk te brengen. Onder andere door er achter te komen wat haar nu bezig houdt, wat zij belangrijk vindt en haar achtergrond.

En dat ging best goed. Gewoon een leuk wederkerig gesprek gehad, waarin zij zich ook vertrouwd genoeg voelde om persoonlijke zaken te delen over haar verleden. Ik heb mij verder ook opengesteld en gedeeld dat communicatie en interactie altijd best lastig voor mij waren. Waarop ze met verbazing reageerde, want ze vond mij juist normaal, open en prettig communiceren. Dat was erg goed om te horen.

Daarna naar het feest gegaan waar ik ook een aantal nieuwe personen heb leren kennen waarvan er 2 toevalligerwijs dezelfde vakantie gaan maken die ik ook geboekt hebt (echt precies dezelfde groepsreis). Dus die 2 zie ik binnenkort weer.
Uiteindelijk om 4 uur 's nacht thuis na een super gezellige avond te hebben gehad.

Al met al dus 1. een top avond gehad, 2. goed interactie kunnen oefenen. 3. van meerdere kanten de bevestiging gekregen dat ik resultaat begin te boeken.
* dyna18 is happy
  zondag 15 mei 2011 @ 12:09:38 #73
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96831681
Goed Dyna. Praten met mensen is het leukst, als je open en eerlijk in vertrouwen deelt wat je bezig houdt, hoe je bent, waar je vandaan komt en waar je van droomt :Y .
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:30:02 #74
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96832250
klinkt goed dyna !

ik ben zelf niet meer uit geweest helaas. hoe verder de avond vorderde hoe meer ik er tegen opzag om alleen uit te gaan. uiteindelijk met een vriend een film gekeken dus dat was ook gezellig
pi_96834209
Wat ik mij nou afvraag, wat is de volgende stap?

Stap 1 was het op orde brengen van mijn leven en mijn persoon
- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

Stap 2 Prettig contact met mannen en vrouwen
- Deelnemen aan veel activiteiten
- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

Stap 3 Werken aan vriendschap
- Investeren in vriendschapsbanden
- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
  zondag 15 mei 2011 @ 13:27:04 #76
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96834505
one night stands :D
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 15 mei 2011 @ 13:29:58 #77
108913 Godshand
guide4you
pi_96834611
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:

- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
Stap 4 relatie

Stap 5 weer single ;)
pi_96834647
quote:

- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
Respect ^O^. Ik ben zelf ook bezig met m'n hele leven op orde te krijgen en merk al dat ik veel goede reacties erop krijg, maar zo te lezen ben jij nog een stuk verder.

Hoe ga je tegenwoordig om met vrouwen? Voel je je op je gemak met vrouwen om je heen, durf je vrouwen ook aan te raken? Zo niet dan is dat een belangrijke stap om mee bezig te gaan denk ik.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:31:40 #79
108913 Godshand
guide4you
pi_96834684
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, het is wel een luchtig programma.

Ben zelf trouwens goed thuis in de filosofie. Concreet en filosofie (abstract) gaat niet goed samen. Met concreter bedoel je waarschijnlijk de angelsaksische filosofie. Het duurt tot 22.00 - 22.30. Daarna kun je aan de bar hangen. Ga meestal 24.00 weg ivm met de terugreis.

Als je googled op 'Filosofisch Café' dan zie dat dit fenomeens in allerlei plaatsen te vinden is.
Ik vind meer de discussies leuk als: wat is de werkelijkheid? Filosofische beschouwingen over natuurkundige zaken als: multipele universums, onzekerheidsrelatie van Heisenberg (je kan maar op 1 manier meten voor een bepaald meetresultaat) en het bestaan van tijd..
pi_96834782
quote:

- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
Volgens jouw schema bevind ik me me al ruim 10 jaar in stap 1 omdat er niet meer in zit.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:35:08 #81
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96834824
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vind meer de discussies leuk als: wat is de werkelijkheid? Filosofische beschouwingen over natuurkundige zaken als: multipele universums, onzekerheidsrelatie van Heisenberg (je kan maar op 1 manier meten voor een bepaald meetresultaat) en het bestaan van tijd..
Theoretische natuurkunde dus :) .
The view from nowhere.
pi_96834851
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Stap 4 relatie

Stap 5 weer single ;)
Je vergeet stap 4b: een hoop gezeik.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:35:47 #83
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_96834858
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens jouw schema bevind ik me me al ruim 10 jaar in stap 1 omdat er niet meer in zit.
Tuurlijk wel

Ik ben weer weg uit dit topic, ik wordt er gewoon depressief van...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  zondag 15 mei 2011 @ 13:35:55 #84
108913 Godshand
guide4you
pi_96834867
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Theoretische natuurkunde dus :) .
Ja maar dan op een filosofische manier benaderd, ipv keiharde wiskunde..

Kijken hoe ver je met gedachtenexperimenten en axomia's in woorden komt..
  zondag 15 mei 2011 @ 13:36:31 #85
179534 Waaghals
pi_96834898
quote:

[..]

bedankt voor het melden, dat wist helemaal niemand hier
pi_96834902
quote:

[..]

Stap 1 zijn allemaal zaken die je zelf volledig in de hand hebt.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:40:39 #87
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96835054
quote:

Stap 4 ???
Stap 5 Relatie
Goed hoor, al dat investeren in jezelf en je vaardigheden. Maar waar is de liefde gebleven in dit stappenplan?
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:41:11 #88
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96835080
Even een cheer voor Dyna, ik ben helemaal jaloers *O* Goed man! :Y
  zondag 15 mei 2011 @ 13:42:02 #89
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96835119
@ dyna: Is dat een must dan een relatie?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96835180
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Stap 1 zijn allemaal zaken die je zelf volledig in de hand hebt.
Ja maar zo denk ik toch, dat weet iedereen hier wel inmiddels, zolang er niemand met mij wilt omgaan blijf ik altijd dingen veranderen in stap 1 in de hoop dat ik er dan eindelijk fatsoenlijk genoeg uitzie.
pi_96835253
Gewoon volhouden Richard, komt wel goed!!!!!!!!!!

Niet jezelf in een put praten, lekker jezelf blijven en dan komen de vrouwen vanzelf wel op je pad.
Ron Paul 2012
pi_96835267
KAAP ALERT!!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:01 #93
179534 Waaghals
pi_96835517
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar zo denk ik toch, dat weet iedereen hier wel inmiddels, zolang er niemand met mij wilt omgaan blijf ik altijd dingen veranderen in stap 1 in de hoop dat ik er dan eindelijk fatsoenlijk genoeg uitzie.
iedereen kotst je hier al uit vanwege je gezeik
wat verwacht je dan van vrouwen in irl ? :')
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:17 #94
108913 Godshand
guide4you
pi_96835529
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Goed hoor, al dat investeren in jezelf en je vaardigheden. Maar waar is de liefde gebleven in dit stappenplan?
Das bijzaak. Dat komt in de relatie wel :P
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:57 #95
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96835555
quote:

[..]

Je gaat om met de verkeerde mensen en die brengen je op verkeerde ideeen.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:52:46 #96
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96835606
quote:

- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie profit!
pi_96835630
Zodra je na stap 5 in een relatie zit, glijd je weer langzaam terug naar stap 1. ;(
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 13:53:58 #98
108913 Godshand
guide4you
pi_96835643
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:52 schreef Spork het volgende:

[..]

Profit?
  zondag 15 mei 2011 @ 13:55:25 #99
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96835716
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Das bijzaak. Dat komt in de relatie wel :P
Welnee, dan ben een veeleisende streber geworden en vecht je elkaar de tent uit in iedere relatie.
The view from nowhere.
pi_96835852
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Relatie en liefde zie ik als redelijk hetzelfde.
Of bedoel je wat anders?
  zondag 15 mei 2011 @ 13:59:57 #101
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96835934
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef Supersoep het volgende:
Zodra je na stap 5 in een relatie zit, glijd je weer langzaam terug naar stap 1. ;(
Yup. :{
pi_96835964
quote:

[..]

Of iemand het prettig vind om met je om te gaan, wordt naar mijn idee in grote mate bepaalde door je communicatie. Het lijkt er dus op dat je klaar bent om aan stap 2 te gaan werken, de communicatievaardigheden?
  zondag 15 mei 2011 @ 14:01:26 #103
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96836002
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:58 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Of bedoel je wat anders?
Al het goede begint met liefde. Een studie uit liefde en interesse voor het vak. Een vakantie uit liefde en interesse voor de natuur en cultuur van een gebied. Een gesprek met mensen uit liefde en interesse voor mensen. Etc.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:01:31 #104
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96836007
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Of iemand het prettig vind om met je om te gaan, wordt naar mijn idee in grote mate bepaalde door je communicatie. Het lijkt er dus op dat je klaar bent om aan stap 2 te gaan werken, de communicatievaardigheden?
Hij zit al half in stap 2, want hij heeft wél een vriendengroep waar hij dingen mee doet enzo. Maar dat zijn zover ik heb begrepen alleen mannen.
pi_96836051
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
@ dyna: Is dat een must dan een relatie?
Ik zou heel graag een relatie hebben ja. Om samen te zijn, om samen leuke dingen te kunnen doen, om elkaar lief te hebben.

(kom nu aub niet met allerlei verhalen over hoe een relatie ook niet leuk kan zijn en hard werken is. dat klopt vast, maar voor mij is dit mijn doel om hard aan mijzelf te blijven werken).
  zondag 15 mei 2011 @ 14:03:23 #106
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96836120
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Richard moet een gevoel oplossen, dat in hemzelf is gekropen, en voortdurend in de weg zit.
The view from nowhere.
pi_96836179
Om weer even bij te sturen,
waar kan ik het beste verder aan gaan werken als ik richting een relatie wil?
  zondag 15 mei 2011 @ 14:05:53 #108
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96836231
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef dyna18 het volgende:
Allereerst natuurlijk een specifiek meisje zoeken waar je dat mee zou willen. :D
  zondag 15 mei 2011 @ 14:09:49 #109
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96836423
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef dyna18 het volgende:
Je vertelde

quote:
Voor de bios bleken van de 5 mensen toch 3 mensen niet te komen, zodat we met z'n 2en waren. Eigenlijk wel ideaal, want zo kon ik uitgebreid met haar praten en ook wat meer de diepte in gaan. De afgelopen week heb ik veel over communicatie en vriendschap gelezen, dus een mooie kans om dat in de praktijk te brengen. Onder andere door er achter te komen wat haar nu bezig houdt, wat zij belangrijk vindt en haar achtergrond.

En dat ging best goed. Gewoon een leuk wederkerig gesprek gehad, waarin zij zich ook vertrouwd genoeg voelde om persoonlijke zaken te delen over haar verleden. Ik heb mij verder ook opengesteld en gedeeld dat communicatie en interactie altijd best lastig voor mij waren. Waarop ze met verbazing reageerde, want ze vond mij juist normaal, open en prettig communiceren. Dat was erg goed om te horen.
Weer in contact komen en verder kletsen ...... Samen uitgaan ...... knuffelen en zoenen ......... Als je haar leuk vindt en zij beschikbaar is natuurlijk.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:11:42 #110
108913 Godshand
guide4you
pi_96836532
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Welnee, dan ben een veeleisende streber geworden en vecht je elkaar de tent uit in iedere relatie.
Je bent idd af en toe te serieus. Mijn opmerking was grappig bedoeld :P
  zondag 15 mei 2011 @ 14:13:27 #111
108913 Godshand
guide4you
pi_96836610
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:58 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Of bedoel je wat anders?
Je kan een relatie hebben waarin de liefde inmiddels ver te zoeken is. Je kan ook liefde voelen voor iemand zonder dat er een relatie is. Als we even uit gaan van het begrip "romantische liefde" en niet de liefde die je in vriendschapsrelaties hebt...
pi_96836649
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef kipknots het volgende:

[..]

Respect ^O^. Ik ben zelf ook bezig met m'n hele leven op orde te krijgen en merk al dat ik veel goede reacties erop krijg, maar zo te lezen ben jij nog een stuk verder.

Hoe ga je tegenwoordig om met vrouwen? Voel je je op je gemak met vrouwen om je heen, durf je vrouwen ook aan te raken? Zo niet dan is dat een belangrijke stap om mee bezig te gaan denk ik.
Goed om te lezen kipknots dat je ook hard bezig bent en de goede kant opgaat.

Op dit moment ga ik vriendschappelijk met vrouwen om (op vrijwel dezelfde manier als met mannen). Vaak met als doel gezelligheid en om een leuk gesprek te hebben. Ik probeer verder niet te pushen naar meer of om meer te bereiken.

Ik heb mijzelf aangeleerd om inderdaad de ander even kort aan te raken op arm of schouder. Dat doe ik trouwens zowel bij mannen als vrouwen. Verder bij de begroeting en afscheid goed op de lichaamstaal letten of de ander dan wil zoenen of het wil laten bij het schudden van de hand, zodat ik niet ongewenst mijzelf opdring.

Ik voel mijzelf nog niet op alle fronten op het gemak. Dichtbij met een vrouw dansen en haar vastpakken ben ik nog bevreesd voor.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:14:35 #113
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96836660
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent idd af en toe te serieus. Mijn opmerking was grappig bedoeld :P
Oh, gelukkig maar. Vind ik moeilijk in te schatten. De meeste mensen maken tegenwoordig overal een wedstijd van.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:17:02 #114
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96836775
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik voel mijzelf nog niet op alle fronten op het gemak.
Stap 4: jezelf op je gemak voelen.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:18:30 #115
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96836831
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:02 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik zou heel graag een relatie hebben ja. Om samen te zijn, om samen leuke dingen te kunnen doen, om elkaar lief te hebben.

(kom nu aub niet met allerlei verhalen over hoe een relatie ook niet leuk kan zijn en hard werken is. dat klopt vast, maar voor mij is dit mijn doel om hard aan mijzelf te blijven werken).
Dat wil ik ook, iedereen wel denk ik. Maar het is geen must of ultiem doel bij mij.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Allereerst natuurlijk een specifiek meisje zoeken waar je dat mee zou willen. :D
Gewoon dingen doen je leuk vind en jezelf blijven. Dan komt dat meisje vanzelf. Ik zal je de berg cliches besparen :+
14 SHADES OF GREY
pi_96836841
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef deelnemer het volgende:

Weer in contact komen en verder kletsen ...... Samen uitgaan ...... knuffelen en zoenen ......... Als je haar leuk vindt en zij beschikbaar is natuurlijk.
Misschien dat ik nog wat meer PUA boeken moet lezen over hoe inderdaad de stap te maken van gezellig iets samen doen en kletsen naar fysiek contact. Op dit moment zou ik echt niet weten hoe daar mee om te gaan.

Dat zal trouwens niet met haar zijn, want bij haar heb ik puur vriendschappelijk interesses. Maar zoals eerder gemeld heb ik wel iemand op het oog.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #75
pi_96837601
Lees ook weer even mee in hoeverre dat lukt gaat snel deze topics.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:34:07 #118
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96837613
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Misschien dat ik nog wat meer PUA boeken moet lezen over hoe inderdaad de stap te maken van gezellig iets samen doen en kletsen naar fysiek contact. Op dit moment zou ik echt niet weten hoe daar mee om te gaan.

Dat zal trouwens niet met haar zijn, want bij haar heb ik puur vriendschappelijk interesses. Maar zoals eerder gemeld heb ik wel iemand op het oog.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #75
Dat gaat vaak vanzelf als het klikt. Als je elkaar leuk vindt dan stimuleer je elkaar in het gesprek. Je speelt elkaar de bal toe en je werkt mee. Dan wordt fysieke aanraking ook steeds meer natuurlijk.

quote:
Maar nu...
hebben jullie nog tips om van deze 'date' een succes te maken?
Ik zou echt niet weten hoe ik dit een beetje handig aanpak.
In ieder geval zorgen dat ze me niet als vriend gaat zien....
maar wat te doen?
Moet deze date nog plaats vinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 15-05-2011 15:01:27 ]
The view from nowhere.
pi_96837941
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:34 schreef deelnemer het volgende:
Moet deze date nog plaat vinden?
Ja, ik ben volgende week op vakantie, daarna wat met haar gaan afspreken.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:49:41 #120
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96838426
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ja, ik ben volgende week op vakantie, daarna wat met haar gaan afspreken.
Kom je helemaal ontspannen en gesocialiseerd terug en heb je nog een vakantieverhaal achter de hand (geen monoloog gaan afsteken natuurlijk). Op een eerste date kom je niet zomaar in de friendzone. Stem je af op haar als het gaat om lichaamstaal en aanraken.
The view from nowhere.
pi_96838503
quote:

[..]

Waarom zon je dan nog en ga je naar de sportschool? Onzin rich.
pi_96838588
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef Supersoep het volgende:
En dan word je een huismoeke met pittig kort kapsel.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:55:02 #123
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96838728
In stap 5 (relatie) vind je tweede opvoeding plaats (dat geldt overigens alleen voor de man).
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:56:59 #124
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96838881
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:55 schreef deelnemer het volgende:
In stap 5 (relatie) vind je tweede opvoeding plaats.
Dat hoop ik niet, moeten moederen over je partner is funest hoor. :N
  zondag 15 mei 2011 @ 14:59:12 #125
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96839019
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet, moeten moederen over je partner is funest hoor. :N
Dat is ook niet de bedoeling, maar vrouwen zijn onverbeterlijke stylisten. Hebben ze weer een of ander vrouwenblad gelezen ......
The view from nowhere.
pi_96839048
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan word je een huismoeke met pittig kort kapsel.
het zou verboden moeten worden o|O
pi_96839067
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:55 schreef deelnemer het volgende:
In stap 5 (relatie) vind je tweede opvoeding plaats (dat geldt overigens alleen voor de man).
Sommige vrouwen proberen de man misschien te veranderen (opvoeden), maar dat lukt eigenlijk nooit. En terecht, je moet de persoon waarmee je bent niet willen veranderen. Of je accepteert hoe hij is, of je gaat weg. Professionele hulp daagelaten.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:01:20 #128
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96839126
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is ook niet de bedoeling, maar vrouwen zijn onverbeterlijke stylisten. Hebben ze weer een of ander vrouwenblad gelezen ......
Generalisatie much?
pi_96839248
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sommige vrouwen proberen de man misschien te veranderen (opvoeden), maar dat lukt eigenlijk nooit. En terecht, je moet de persoon waarmee je bent niet willen veranderen. Of je accepteert hoe hij is, of je gaat weg. Professionele hulp daagelaten.
Aan de andere kant heb ik wel het idee dat men veel leert van zijn of haar 1e relatie. Al is het alleen maar hoe beter met elkaar om te gaan en rekening met elkaar te houden. Ook leert de man het concept 'vrouw' beter kennen dan hij ooit in de jaren daarvoor heeft opgedaan (en andersom natuurlijk).

Als je maar eenmaal je 1e relatie hebt gehad, gaat het volgens mij in je volgende relaties een stuk makkelijker af.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:04:37 #130
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96839290
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Generalisatie much?
Zonder generalisatie vallen de gestelde vragen natuurlijk niet te beantwoorden.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:05:27 #131
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96839339
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn een heeeeeeleboel dingen die een man toch echt moet leren die niet groot genoeg zijn om iemand voor te verlaten, hoor. Stinksokken en -onderbroeken in de was doen. Op z'n tijd de boodschappen doen. Meedoen en -betalen in het huishouden. Dat soort dingen. :)

Al die kleine dingen doen ze doorgaans niet uit zichzelf. Maar als ze het blijven laten, gaat de vrouw zich ontzettend irriteren dat ze continu moet moederen. Dat is funest voor de relatie, die an sich prima kan zijn. ;)
pi_96839401
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb ik wel het idee dat men veel leert van zijn of haar 1e relatie. Al is het alleen maar hoe beter met elkaar om te gaan en rekening met elkaar te houden. Ook leert de man het concept 'vrouw' beter kennen dan hij ooit in de jaren daarvoor heeft opgedaan (en andersom natuurlijk).

Als je maar eenmaal je 1e relatie hebt gehad, gaat het volgens mij in je volgende relaties een stuk makkelijker af.
Ja, in die zin groei je dan door een eerste relatie als persoon, dat is ook een soort veranderen. Maar niet het soort veranderen dat je wordt opgelegd door je vriendin.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:06:32 #133
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96839404
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zonder generalisatie vallen de gestelde vragen natuurlijk niet te beantwoorden.
Da's waar, je hebt gelijk. Draait het hele topic ook om eigenlijk. :Y
pi_96839549
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Er zijn een heeeeeeleboel dingen die een man toch echt moet leren die niet groot genoeg zijn om iemand voor te verlaten, hoor. Stinksokken en -onderbroeken in de was doen. Op z'n tijd de boodschappen doen. Meedoen en -betalen in het huishouden. Dat soort dingen. :)

Al die kleine dingen doen ze doorgaans niet uit zichzelf. Maar als ze het blijven laten, gaat de vrouw zich ontzettend irriteren dat ze continu moet moederen. Dat is funest voor de relatie, die an sich prima kan zijn. ;)
Dat lijkt mij niet te veel gevraagd, heeft gewoon met hygiene te maken. Maar dan ben je al een stap verder in de relatie, namelijk samenwonen. Mocht er niets veranderen dan kan je daar ook moeilijk elke week over blijven zeuren, want dan gaat het niet veranderen en dan voel je je idd zo'n moeder. Dan zal je moeten kiezen, accepteren of weggaan.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:11:57 #135
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96839703
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet te veel gevraagd, heeft gewoon met hygiene te maken. Maar dan ben je al een stap verder in de relatie, namelijk samenwonen. Mocht er niets veranderen dan kan je daar ook moeilijk elke week over blijven zeuren, want dan gaat het niet veranderen en dan voel je je idd zo'n moeder. Dan zal je moeten kiezen, accepteren of weggaan.
Uhuh :Y Het was ook bewust een voorbeeld uit een gevorderde relatie, omdat het hele 'willen veranderen' doorgaans pas begint als men elkaar écht leert kennen, ergo als de roze bril weg is na een tijdje in de relatie. Heb het een beetje ver doorgetrokken om het punt goed te kunnen maken. Als je niet samenwoont gaat het vaak om dingen als drinkgedrag, contact onderhouden, miscommunicatie, etc.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:12:12 #136
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96839713
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen hebben een veel hogere lat, als het gaat om uiterlijke verzorging en netheid in huis. Dat gaat ver over de grenzen van hygiene heen. Dat is een vrouwen cultus, die vooral vrouwen elkaar opleggen, om zo aantrekkelijk mogelijk voor de dag te komen, en komt als een boemerang terug.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:13:08 #137
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96839762
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vrouwen hebben een veel hogere lat, als het gaat om uiterlijke verzorging en netheid in huis. Dat gaat ver over de grenzen van hygiene heen. Dat vrouwen cultus, die vooral vrouwen elkaar opleggen, om er zo aantrekkelijk mogelijk uit te zien, komt als een boemerang terug.
I rest my case. :P
pi_96839807
quote:

[..]

Vrouwen hebben een veel hogere lat, als het gaat om uiterlijke verzorging en netheid in huis. Dat gaat ver over de grenzen van hygiene heen. Dat is een vrouwen cultus, die vooral vrouwen elkaar opleggen, om er zo aantrekkelijk mogelijk voor de dag te komen, en komt als een boemerang terug.
Je kan ook te veel generaliseren.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:14:52 #139
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96839851
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je kan ook te veel generaliseren.
Jij bent wel een sloddervos?
The view from nowhere.
pi_96839943
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij bent een sloddervos?
Ohja want alleen het andere uiterste is mogelijk als iemand niet ver over de grenzen van hygiëne heen gaat. :N
pi_96839959
quote:

[..]

Vrouwen hebben een veel hogere lat, als het gaat om uiterlijke verzorging en netheid in huis. Dat gaat ver over de grenzen van hygiene heen. Dat is een vrouwen cultus, die vooral vrouwen elkaar opleggen, om zo aantrekkelijk mogelijk voor de dag te komen, en komt als een boemerang terug.
Noem eens een voorbeeld van die hogere lat?

Dat van vieze sokken en onderbroeken lijkt mij namelijk normaal, maar ik ben benieuwd wat je dan bedoeld.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:18:57 #142
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96840100
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld van die hogere lat?

Dat van vieze sokken en onderbroeken lijkt mij namelijk normaal, maar ik ben benieuwd wat je dan bedoeld.
Hoe lang kun je een kledingstuk dragen voordat het in de was moet?

Voor de man:

Onderbroek: 1 week
Broek: 2 weken
Overhemd: 's winters een week, zomers 2/3 dagen
etc.

Hier wordt niemand ziek van. Hygiene nog niet overschreden.
The view from nowhere.
pi_96840172
http://www.welingelichtek(...)-heeft-geen-nut.html

Spijkerbroeken hoef je zelfs helemaal niet te wassen ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 15:20:43 #144
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96840191
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef dyna18 het volgende:
http://www.welingelichtek(...)-heeft-geen-nut.html

Spijkerbroeken hoef je zelfs helemaal niet te wassen ;)
Jij begrijpt het.
The view from nowhere.
pi_96840194
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoe lang kun je een kledingstuk dragen voordat het in de was moet?

Voor de man:

Onderbroek: 1 week
Broek: 2 weken
Overhemd: 's winters een week, zomers 2/3 dagen
etc.

Hier wordt niemand ziek van. Hygiene nog niet overschreden.
Nou.... :X

Lekker fris is het ook niet.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:21:06 #146
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96840212
En dan is het raar dat je vrouw klaagt dat je een uur in de wind stinkt?
  zondag 15 mei 2011 @ 15:21:51 #147
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96840243
Interessantere vraag: zou je dat ook doen als je op date gaat? Een broek aantrekken die al twee weken is gedragen enzo?
pi_96840267
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij begrijpt het.
Daarom kan de broek nog wel minder fris gaan ruiken. En dan is het bijv belangrijk dat je wel elke dag een andere onderbroek aan doet. Zoiets staat ook in dat onderzoek.

Maar vind jij het zelf niet fijner om gewoon kleren vaker te wassen en voor je gevoel echt iets schoons aan te trekken?
  zondag 15 mei 2011 @ 15:22:35 #149
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96840271
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou.... :X

Lekker fris is het ook niet.
Hygiene is iets anders dan lekker fris. Dat bedoel ik met ver over de grenzen van hygiene heen. Vrouwen willen dat alles de hele dag naar viooljes ruikt.
The view from nowhere.
pi_96840308
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Interessantere vraag: zou je dat ook doen als je op date gaat? Een broek aantrekken die al twee weken is gedragen enzo?
Een shirt nee... broek wel (mits geen vlekken natuurlijk).
pi_96840339
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij begrijpt het.
Het niet wassen van een spijkerbroek heeft hele andere redenen dan 'gewoon omdat het kan en niet onhygiënisch is' dus dat is eigenlijk heel wat anders.
pi_96840344
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hygiene is iets anders dan lekker fris. Dat bedoel ik met ver over de grenzen van hygiene heen. Vrouwen willen dat alles de hele dag naar viooljes ruikt.
Dat is ook weer overdreven. Hoe vaak douche jij bijvoorbeeld?
  zondag 15 mei 2011 @ 15:24:02 #153
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96840350
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee. Vrouwen willen dat jij of het huis waarin ze woont niet naar zweet, vet of andere penetrant geurende lichaamssappen ruikt.

Wat zou je vinden van een vrouw die daar zelf naar stinkt dan?
pi_96840381
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee. Vrouwen willen dat jij of het huis waarin ze woont niet naar zweet, vet of andere penetrant geurende lichaamssappen ruikt.
Bingo. :D
pi_96840388
quote:

[..]

Niet alleen in huis. :P
pi_96840406
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar vind jij het zelf niet fijner om gewoon kleren vaker te wassen en voor je gevoel echt iets schoons aan te trekken?
Om eerlijk te zijn, nee.
Huishoudelijk werk zijn voor mij 'chores'. Taken die moeten, maar nooit leuk zijn om te doen.
Dus doe ik ze, als man, zo min mogelijk. Een was draaien als je het ook prima nog een dag extra aankan, komt niet in het mannenbrein voor ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 15:25:14 #157
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96840412
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:

En dan is het bijv belangrijk dat je wel elke dag een andere onderbroek aan doet. Zoiets staat ook in dat onderzoek.
Voor vrouwen is een onderbroek dagelijks verschonen wel nodig. Maar een piemel is heel wat beter schoon te houden.

quote:
Dat fijne gevoel is vrouwelijk.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:26:17 #158
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96840474
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Een shirt nee... broek wel (mits geen vlekken natuurlijk).
Nou, een tipje namens deze vrouw dan: trek een schone aan, al helemaal als je op date gaat. Het gaat niet om de hygiëne, het gaat om de afwezigheid van vieze lucht. Die ruik jij niet want je zit er zelf de hele dag in. Maar wij ruiken het zeer zeker wel en het is niet aantrekkelijk. :N
  zondag 15 mei 2011 @ 15:26:34 #159
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96840489
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Schoon broek en shirt.
14 SHADES OF GREY
pi_96840503
Zeg je nou dat je niet elke dag een schone onderbroek aantrekt? :r
pi_96840506
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Voor vrouwen is een onderbroek dagelijks verschonnen wel nodig. Maar een piemel is heel wat beter schoon te houden.

[..]

Dat fijne gevoel is vrouwelijk.
Er is dus helemaal niks raars aan dat een vrouw elke dag schoon ondergoed aantrekt. Wat mijn vriend doet moet hij zelf weten, zo lang hij maar geen uur in de wind stinkt zonder daar op korte termijn iets aan te willen doen.
Afgezien daarvan trekt hij gewoon elke dag schoon ondergoed aan, maar vooruit.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2011 15:27:38 ]
pi_96840526
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Voor vrouwen is een onderbroek dagelijks verschonnen wel nodig. Maar een piemel is heel wat beter schoon te houden.

Hey, als jij nergens naar ruikt lijkt mij ook niet dat een vrouw daarover gaat zeuren. Het is meer het idee dat je daar al zo lang in loopt dan. Maar ik vraag me dus heel erg af of je het niet ruikt.

Sowieso, mensen douchen vaak wel eens in de twee dagen, sommige mensen elke dag, dan trek je automatisch al sneller schone kleren aan die net uit de was komen. Maar jij dus niet?
  zondag 15 mei 2011 @ 15:27:29 #163
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96840532
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is ook weer overdreven. Hoe vaak douche jij bijvoorbeeld?
1 a 2 keer per dag. Maar dat komt omdat ik het heel ontspannend vind om onder stomend water te staan.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:28:48 #164
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96840592
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef Hoogheid het volgende:
Zeg je nou dat je niet elke dag een schone onderbroek aantrekt? :r
Ik draag nooit ondergoed :P
14 SHADES OF GREY
  zondag 15 mei 2011 @ 15:29:04 #165
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96840605
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, nee.
Huishoudelijk werk zijn voor mij 'chores'. Taken die moeten, maar nooit leuk zijn om te doen.
Dus doe ik ze, als man, zo min mogelijk. Een was draaien als je het ook prima nog een dag extra aankan, komt niet in het mannenbrein voor ;)
Dat is bij ons meestal precies eender hoor. Alleen merken we het wellicht eerder als iets stinkt en voelen wij ons daar wél ongemakkelijk bij.

Jullie mannen willen dat wij ons leuk blijven kleden, wij willen dat jullie iets doen aan die lucht die ontstaat na zoveel dagen je kleding of je haar niet wassen. ;)
pi_96840606
Een broek draag ik met gemak voor langere tijd. Stinkt naar mijn weten ook nooit. Maar met andere kledij is dat een ander verhaal natuurlijk. De normen qua hygiene liggen voor mannen wel iets lager met uitzondering van de nieuwe lichting metroseksuelen.
Ron Paul 2012
pi_96840656
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is bij ons meestal precies eender hoor. Alleen merken we het wellicht eerder als iets stinkt en voelen wij ons daar wél ongemakkelijk bij.

Jullie mannen willen dat wij ons leuk blijven kleden, wij willen dat jullie iets doen aan die lucht die ontstaat na zoveel dagen je kleding of je haar niet wassen. ;)
En zo kom je elkaar inderdaad tegemoet. Mag ook wel, lijkt me een kleine moeite.
pi_96840696
Toegegeven ben ik een flink stuk hygienischer in een relatie, zal voor deelnemer ook wel gelden, zijn opmerkingen nu ten spijt.

Scheren van bepaalde lichaamsdelen bijvoorbeeld. :P
Ron Paul 2012
pi_96840704
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nou, een tipje namens deze vrouw dan: trek een schone aan, al helemaal als je op date gaat. Het gaat niet om de hygiëne, het gaat om de afwezigheid van vieze lucht. Die ruik jij niet want je zit er zelf de hele dag in. Maar wij ruiken het zeer zeker wel en het is niet aantrekkelijk. :N
Om toch even bij die broek te blijven.
Volgens mij ruik je echt niet als iemand een spijkerbroek al een week aan heeft. Misschien als je in zijn kruis gaat ruiken, maar dat is niet het idee wat ik bij een eerste date heb O-)
pi_96840705
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Een broek draag ik met gemak voor langere tijd. Stinkt naar mijn weten ook nooit. Maar met andere kledij is dat een ander verhaal natuurlijk. De normen qua hygiene liggen voor mannen wel iets lager met uitzondering van de nieuwe lichting metroseksuelen.
Over het algemeen wel ja, maar om dan meteen te stellen dat de eisen van een vrouw extreem ver de andere kant op doorslaan is ook weer overdreven.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:31:52 #171
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96840752
quote:

Ik zou er op vallen, denk ik. Ik vind de lichaamsgeur van een vrouw niet vies hoor. Ik heb vrijwilligerwerk gedaan op een kinderboerderij. Daar heb ik heel wat aantrekkelijk vrouwen stront zien scheppen en op de mesthoop zien staan.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:32:05 #172
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96840766
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En zo kom je elkaar inderdaad tegemoet. Mag ook wel, lijkt me een kleine moeite.
Inderdaad. Maar het gebeurt heel vaak dat op een gegeven moment 1 van de 2 die moeite niet meer wil doen, of allebei zelfs, en dan krijg je dus weer irritatie etc.
pi_96840814
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Over het algemeen wel ja, maar om dan meteen te stellen dat de eisen van een vrouw extreem ver de andere kant op doorslaan is ook weer overdreven.
Nou ja, er zijn natuurlijk een aantal vrouwen bij wie het inderdaad erg is doorgeslagen. Zoals elke week de ramen wassen, om de dag stofzuigen, etc.
Daar wordt je als man niet echt blij van, want zij legt diezelfde verwachtingen ook aan jou op.
pi_96840871
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn natuurlijk een aantal vrouwen bij wie het inderdaad erg is doorgeslagen. Zoals elke week de ramen wassen, om de dag stofzuigen, etc.
Daar wordt je als man niet echt blij van, want zij legt die zelfde verwachten aan jou op.
Een aantal ja, net zoals er ook mannen zijn met smetvrees.
Persoonlijk heb ik geen last van dat soort dingen. :P
  zondag 15 mei 2011 @ 15:34:42 #175
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96840926
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Om toch even bij die broek te blijven.
Volgens mij ruik je echt niet als iemand een spijkerbroek al een week aan heeft. Misschien als je in zijn kruis gaat ruiken, maar dat is niet het idee wat ik bij een eerste date heb O-)
Hehe :D
Nou ik ruik het wel. Kan niet voor de neuzen van andere vrouwen spreken, maar op het werk bijv. kan ik feilloos mensen aanwijzen (als ik erachter loop of naast zit) wie al dagen achtereen dezelfde broek aan hebben. En ik merk het bij mezelf ook als ik een broek de derde dag aantrek, als ik weer eens te lui ben geweest om te wassen.

Wij hebben niet voor niets meestal een uitgebreidere garderobe hoor. Dat is omdat we net zo'n hekel hebben aan wassen als jullie, maar ook weer geen geurtjes mee willen dragen. :P
pi_96841047
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef Supersoep het volgende:
Toegegeven ben ik een flink stuk hygienischer in een relatie, zal voor deelnemer ook wel gelden, zijn opmerkingen nu ten spijt.

Scheren van bepaalde lichaamsdelen bijvoorbeeld. :P
Dat vind ik logisch, het scheren. Ik zal ook veel vaker scheren in een relatie, maar nu heeft er toch niemand last van als er stoppels of iets langer zit. Al doe ik dat we regelmatig hoor, scheren. Toch minder grondig dan wanneer ik seks zou hebben denk ik.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:35:48 #177
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96841054
quote:

[..]

Daar wordt je als man niet echt blij van, want zij legt diezelfde verwachtingen ook aan jou op.
Dat gaat wel erg ver idd. Ik zou me ook rot ergeren. :D
pi_96841145
quote:

[..]

Niet herkenbaar. :P
pi_96841189
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik logisch, het scheren. Ik zal ook veel vaker scheren in een relatie, maar nu heeft er toch niemand last van als er stoppels of iets langer zit. Al doe ik dat we regelmatig hoor, scheren. Toch minder grondig dan wanneer ik seks zou hebben denk ik.
De voorbereiding voor een goede date *;
  zondag 15 mei 2011 @ 15:37:43 #180
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96841207
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk dat de meesten wel wat minder streng zijn met verzorging als ze geen relatie of date oid hebben, zowel mannen als vrouwen. :Y
pi_96841291
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Denk dat de meesten wel wat minder streng zijn met verzorging als ze geen relatie of date oid hebben, zowel mannen als vrouwen. :Y
Of dat je in de zomer vaker je benen scheert voor rokjes/jurkjes of korte broeken. Ook zoiets. :P
  zondag 15 mei 2011 @ 15:39:40 #182
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96841329
In een relatie (samenwonend) nemen de huishoudelijke taken (bij eerlijke verdeling) voor de man met een factor 4 toe (tov alleen wonen).
The view from nowhere.
pi_96841368
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef deelnemer het volgende:
In een relatie nemen de huishoudelijke taken (bij eerlijke verdeling) voor de man met een factor 4 toe.
The horror -O-
pi_96841448
quote:
In een relatie (samenwonend) nemen de huishoudelijke taken (bij eerlijke verdeling) voor de man met een factor 4 toe (tov alleen wonen).
Dan zoek je een vrouwelijke sloddervos die bij je past, probleem opgelost. :P
  zondag 15 mei 2011 @ 15:42:09 #185
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96841476
quote:
In een relatie nemen de huishoudelijke taken (bij eerlijke verdeling) voor de man met een factor 4 toe (tov alleen wonen).
Ja, voor een vrouw geldt dat voor uiterlijke verzorging. ;)
Als we dan toch overdreven gaan generaliseren, want volgens mij herkent geen enkele vrouw in dit topic zich in dit onderwerp, maar misschien ligt dat aan ons :P
  zondag 15 mei 2011 @ 15:42:50 #186
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96841506
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zoek je een vrouwelijke sloddervos die bij je past, probleem opgelost. :P
Het gaat niet alleen om schoonhouden, maar ook om geen onnodige rotzooi te maken (dat is al het halve werk).
The view from nowhere.
pi_96841509
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als we dan toch overdreven gaan generaliseren, want volgens mij herkent geen enkele vrouw in dit topic zich in dit onderwerp, maar misschien ligt dat aan ons :P
Haha echt hè.
pi_96841559
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om schoonhouden, maar ook om geen onnodige rotzooi te maken (dat is al het halve werk).
Wat probeer je eigenlijk te bewijzen dan?
pi_96841592
Het huishouden is verdorie oneindig en helemaal dat kut wassen :(

Mijn weekendje was relaxed, gestapt, er is hier Rondje Wormerveer en bokketochtje geweest wat beiden kroegentochten zijn.
Hij heeft zich aan zijn woord gehouden en ik heb dus nadat ik hem gisterenmiddag zag, was die er ook gisteren *O*

Oh en over versieren er was een jongen die me wilde versieren en toen vertelde ik dat ik 37 was toen was die heel snel weg _O-
  zondag 15 mei 2011 @ 15:44:19 #190
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96841599
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Maar mannen wel hoor. Die durven er normaal nauwelijks voor uit te komen, lijkt het.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:46:08 #191
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96841701
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef formerjellybean het volgende:
Hij heeft zich aan zijn woord gehouden en ik heb dus nadat ik hem gisterenmiddag zag, was die er ook gisteren *O*
Dat gaat weer goed Former.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:52:58 #192
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96842060
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef formerjellybean het volgende:
Het huishouden is verdorie oneindig en helemaal dat kut wassen :(

Mijn weekendje was relaxed, gestapt, er is hier Rondje Wormerveer en bokketochtje geweest wat beiden kroegentochten zijn.

Oh en over versieren er was een jongen die me wilde versieren en toen vertelde ik dat ik 37 was toen was die heel snel weg _O-
Dat zou voor mij juist een extra stimulans zijn om door te gaan. Oudere vrouwen :@ vind ik aantrekkelijk
14 SHADES OF GREY
pi_96842233
fjb, wat was trouwens zijn reactie op je late-night berichtje?
pi_96842546
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:55 schreef dyna18 het volgende:
fjb, wat was trouwens zijn reactie op je late-night berichtje?
Eerst zag ik hem vrijdag en hadden we ruzie want hij had een meisje bij zich en ik dacht dat die daar wat mee had, en hij was pissig dat ik de hele tijd met zijn broer zat te praten.
Volgende dag kreeg ik dus een berichtje s'middags dat die langs wilde komen en dat is die ook geweest dus voordat die op bokketochtje ging.
Het is de eerste keer dat die me overdag opzocht, en ik voor de verandering niet opgetut was maar net aangekleed en gedouched met natte haren.

Wat voor mij wel een verandering is want ik wil als de kerel komt er altijd op mijn best uitzien, en het rare is eigenlijk dat hij mij volgens het leukst vind op mijn nonchalantst.
En vervolgens pakte dat ook goed uit want s'avonds zag ik hem weer.
pi_96843061
Huh ruzie?
maar geen reactie gekregen op het bericht zelf?
pi_96843444
Denk dat het bezoek van gisteren een reactie was op het berichtje :Y Hij is meer iemand van daden dan woorden. Hij is niet zo van de berichtjes sturen behalve als die langs wilt komen. Met antwoorden doet die ook zo hij reageert vaak niet en dan laat zich gewoon zien in de kroeg waar ik uitga. Waarschijnlijk heeft die liever persoonlijk contact dan berichtjes sturen.
pi_96844639
Zit ik terug te lezen, zie ik dat hier werkelijk mannen zijn die één week met een onderbroek doen. Gadverdamme zeg, dat zulke mensen serieus bestaan alleen al vind ik ranzig. :r

Ik doe iedere dag andere kleren aan, anders voel ik me vies en schooierig. Een broek kan soms nog wel twee dagen, maar langer ook niet. Ik douche me sowieso één keer per dag, en soms twee, als ik sport sowieso twee keer (en helaas zweet ik ook heel erg snel terwijl ik soms niks doe; dus ik heb eigenlijk geen keuze). Ik was mijn haar om de dag en ik smeer iedere dag speciale creme op mijn gezicht (dag en nachtcreme) en ik experimenteer ook wel eens met bepaalde creme aangezien ik mijn egale huid wil behouden (klinkt gek, maar ik hoef geen puisten op mijn hoofd e.d. want dat vind ik er onsmakelijk uitzien). Hier in huis hebben we sowieso heel veel creme tegen van alles en nog wat (heb twee zusjes). Bodylotion smeer ik ook iedere dag want ik heb last van een droge huid, vind ik er ook onsmakelijk uitzien, van die witte/droge plekken op je huid. Scheren doe ik onder m'n oksels want ik vind dat er onverzorgd uitzien als je je arm even omhoog doet.
pi_96845202
Jij smeert zelfs meer spulletjes op dan ik als vrouw zijnde. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2011 16:42:28 ]
pi_96845366
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
De normen qua hygiene liggen voor mannen wel iets lager met uitzondering van de nieuwe lichting metroseksuelen.
Ik zei het toch. :P
Ron Paul 2012
pi_96845367
quote:
Ik smeer bodylotion en speciale dag en nachtcreme op. That's all. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 16:45:56 #201
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96845407
quote:
Zou je met een man kunnen daten/relatie die een grotere beautycase heeft dan jou?
14 SHADES OF GREY
pi_96845584
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

[..]

Ik zei het toch. :P
Je hebt weer gelijk ja. :P

quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik smeer bodylotion en speciale dag en nachtcreme op. That's all. :)
Maar het is wel meer. :P

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zou je met een man kunnen daten/relatie die een grotere beautycase heeft dan jou?
Nee, maarja die kans is vrij klein. Ik gebruik het niet vaak, maar ik heb wel veel. :D
pi_96845685
Denken dat dagcreme helpt tegen puistjes is overigens wel grappig.
Ron Paul 2012
pi_96845712
Maarre, om de dag stofzuigen... Is dat dan echt zoveel? :@
Ik doe dat elke dag wel - maar ik heb dan ook laminaat en loop op blote voeten door het huis, maar toch - wordt dat door jullie als extreem gezien?
  zondag 15 mei 2011 @ 16:51:22 #205
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96845715
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je hebt weer gelijk ja. :P

[..]

[..]

Nee, maarja die kans is vrij klein. Ik gebruik het niet vaak, maar ik heb wel veel. :D
Dat heeft toch iedere vrouw?
14 SHADES OF GREY
  zondag 15 mei 2011 @ 16:51:31 #206
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96845724
We zijn niet ver verwijderd van de tijd, dat mannen zich net zo gaan optutten als vrouwen. Is er al mannen lipstick enzo.
The view from nowhere.
pi_96845785
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik doe dat elke dag wel - maar ik heb dan ook laminaat en loop op blote voeten door het huis, maar toch - wordt dat door jullie als extreem gezien?
Nee, ik moet dat ook wel doen. Op tapijt valt het minder op als er wat haar ligt enzo, maar hier op tegels moet ik het toch echt niet te lang zonder stofzuigen proberen.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 16:52:58 #208
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96845818
quote:
Heb je huisdieren? Dan moet je vaker stofzuigen
14 SHADES OF GREY
pi_96845833
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heeft toch iedere vrouw?
Meeste wel ja, daarom ben ik ook niet zo bang dat een man meer van die spullen heeft dan ik. :P
Maar als dat wel het geval zou zijn denk ik niet dat het mijn type is.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:54:02 #210
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96845881
quote:
Als je op blote voeten door het huis loopt, neem je toch voortdurend de laminaat vloer af. Hoef je volgens mij nooit te stofzuigen :D .
The view from nowhere.
pi_96845885
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Meeste wel ja, daarom ben ik ook niet zo bang dat een man meer van die spullen heeft dan ik. :P
Iemand als Adam Lambert hoeft niet aan te kloppen bij je?
Ron Paul 2012
pi_96845920
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Iemand als Adam Lambert hoeft niet aan te kloppen bij je?
Haha nee dat vind ik echt helemaal niks zo'n kerel. :P
pi_96845986
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Haha nee dat vind ik echt helemaal niks zo'n kerel. :P
Kan je eens laten zien waar je wel op valt? :P
Ron Paul 2012
pi_96846045
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef Supersoep het volgende:
Denken dat dagcreme helpt tegen puistjes is overigens wel grappig.
Ik denk niet dat het helpt tegen puisten, maar wél om mijn egale huid te behouden (gezond en verzorgd). Dat is zo. Overigens zijn hier in huis ook heel veel cremes, spray-dingen e.d. die puisten tegengaan. Of dat helemaal waar is weet ik niet, maar ik heb iig geen puisten en ik gebruik af en toe zo'n spray :9 Ik loop iig niet met een puistenkop of ongezonde huid rond, als ik iets een afknapper vind bij vrouwen is dat het wel (als ik er naar kijk, bederft het écht mijn eetlust :{), en zou ik het zelf hebben, zou ik het vreselijk vinden.
pi_96846092
Lekker tactvol weer, maar dat zijn we wel gewend. :')
Ron Paul 2012
pi_96846358
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als je op blote voeten door het huis loopt, neem je toch voortdurend de laminaat vloer af. Hoef je volgens mij nooit te stofzuigen :D .
Zit wat in.. :+
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, ik moet dat ook wel doen. Op tapijt valt het minder op als er wat haar ligt enzo, maar hier op tegels moet ik het toch echt niet te lang zonder stofzuigen proberen.
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb je huisdieren? Dan moet je vaker stofzuigen
Nee, ik heb geen huisdieren en haren en stofjes zijn inderdaad vervelend maar kruimels zijn toch het ergst, als je niet elke dag stofzuigt kun je 's avonds echt niet zomaar in je bed springen zonder er kruimels in te krijgen, denk ik.
pi_96846385
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Supersoep het volgende:
Lekker tactvol weer, maar dat zijn we wel gewend. :')
Ik? Doel je op dat van puisten? Het is nou eenmaal zo, iemand met heel veel puisten en acne enzovoort bederft simpelweg mijn eetlust. Ik weet nog goed, toen ik in de eerste klas zat, was er áltijd een jongen was die achter mij aanging in de pauzes. Hij had zoveel puisten, werkelijk bebloed op z'n gezicht (soort van uitgekrabt) en overal, ik kon dan nooit eten als ik naar hem keek; maar ik kon ook niet zeggen dat hij weg moest gaan, want dat vond ik weer zielig.

Vroeger, toen ik in groep 2/3 zat, was er ook een meisje die altijd snot had aan haar neus. Ze wou altijd naast mij zitten, maar ik wou dat nooit omdat ze snot had en ik dan niet kon eten omdat ik 't zó vies vond. Dat heb ik toen gezegd tegen haar (vast op een onaardige manier, maar ik was jong, wist ik veel) en toen was die moeder van haar boos naar school gegaan omdat 't meisje zo verdrietig daarom was. Werd mijn moeder aangesproken enzovoort, ik ben dus sowieso nogal snel vies van mensen.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:07:10 #218
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96846511
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Van mij hoeft een vrouw echt geen uitgebreide beautycase te hebben de basics zijn genoeg
14 SHADES OF GREY
pi_96846575
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]
Dat kan maar zo. :P Dan doe jij niet veel dingen op je gezicht. Sowieso, ik vind bodylotion eigenlijk normaal voor een man. En dag en nachtcreme ook wel. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 17:08:42 #220
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96846603
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef iwannabehigh het volgende:

Dat heb ik toen gezegd tegen haar (vast op een onaardige manier, maar ik was jong, wist ik veel) en toen was die moeder van haar boos naar school gegaan omdat 't meisje zo verdrietig daarom was.
Je bent nu ouder, maar je weet nog steeds niet veel better :D .
The view from nowhere.
pi_96846607
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik? Doel je op dat van puisten? Het is nou eenmaal zo, iemand met heel veel puisten en acne enzovoort bederft simpelweg mijn eetlust. Ik weet nog goed, toen ik in de eerste klas zat, was er áltijd een jongen was die achter mij aanging in de pauzes. Hij had zoveel puisten, werkelijk bebloed op z'n gezicht (soort van uitgekrabt) en overal, ik kon dan nooit eten als ik naar hem keek; maar ik kon ook niet zeggen dat hij weg moest gaan, want dat vond ik weer zielig.

Vroeger, toen ik in groep 2/3 zat, was er ook een meisje die altijd snot had aan haar neus. Ze wou altijd naast mij zitten, maar ik wou dat nooit omdat ze snot had en ik dan niet kon eten omdat ik 't zó vies vond. Dat heb ik toen gezegd tegen haar (vast op een onaardige manier, maar ik was jong, wist ik veel) en toen was die moeder van haar boos naar school gegaan omdat 't meisje zo verdrietig daarom was. Werd mijn moeder aangesproken enzovoort, ik ben dus sowieso nogal snel vies van mensen.
Dat zijn dan weer extreme gevallen.
Ron Paul 2012
pi_96846614
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kan je eens laten zien waar je wel op valt? :P
Zekers. B-)

Dit vind ik bijvoorbeeld echt een lekker ding. :P
pi_96846634
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zekers. B-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Supernatural O+
  zondag 15 mei 2011 @ 17:10:25 #224
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96846689
quote:

[..]

Zekers. B-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu moeten wij mannen natuurlijk ook pics postten van vrouwen om te laten zien wat wij leuk vinden. :P
14 SHADES OF GREY
pi_96846772
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je bent nu ouder, maar je weet nog steeds niet veel better :D .
Jawel.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat zijn dan weer extreme gevallen.
Die bedoel ik ook. Een paar kleine puistjes die niet zo heel erg opvallen (en weer weggaan), vind ik persoonlijk niet vies. Maar echt zo'n heel hoofd vol, uitgekrabt en alles.. :r :r Je hebt trouwens ook van die mensen, die hebben hun puisten als een soort van littekens op hun hoofd. Volgens mij komt dat door krabben, dat vind ik niet heel onsmakelijk maar wel onaantrekkelijk. Volgens mij gaat dat ook nooit meer weg. Lijkt me ook verrot. :{
pi_96846818
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van mij hoeft een vrouw echt geen uitgebreide beautycase te hebben de basics zijn genoeg
Eens, maarja als ik nu alles bij elkaar zou leggen zou het een aardige berg zijn ookal kom ik qua dagelijkse make-up niet verder dan wat oogpotlood. :P Alles dicht plamuren vind ik helemaal niks.

quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat kan maar zo. :P Dan doe jij niet veel dingen op je gezicht. Sowieso, ik vind bodylotion eigenlijk normaal voor een man. En dag en nachtcreme ook wel. :)
Ik begin wel met allerlei crèmes smeren als ik oud word ofzo. En tsja wat is normaal, ik ken iig geen jongen van mijn leeftijd die dag- en nachtcrème smeert.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Supernatural O+
O+

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2011 17:14:13 ]
pi_96846969
quote:

[..]

Zekers. B-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat is een goed lichaam ook. Perfect in verhouding.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 17:18:00 #228
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96847031
quote:

[..]

Zekers. B-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hmm, hij lijkt een beetje op mij :@ .
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:18:15 #229
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96847041
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Eens, maarja als ik nu alles bij elkaar zou leggen zou het een aardige berg zijn ookal kom ik qua dagelijkse make-up niet verder dan wat oogpotlood. :P Alles dicht plamuren vind ik helemaal niks.

Een make-updoos(nofi) vind ik echt niets :r een klein beetje kan geen kwaad.
14 SHADES OF GREY
pi_96847120
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is een goed lichaam ook. Perfect in verhouding.
Zeker goed lichaam.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hmm, hij lijkt een beetje op mij *) .
Ik geloof er niks van. :7
  zondag 15 mei 2011 @ 17:21:02 #231
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96847149
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:

Ik geloof er niks van. :7
Gelukkig maar, en je rookt ook nog zie ik.
The view from nowhere.
pi_96847201
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

[..]

Ik begin wel met allerlei crèmes smeren als ik oud word ofzo. En tsja wat is normaal, ik ken iig geen jongen van mijn leeftijd die dag- en nachtcrème smeert.

[..]

O+
Ik ken die mannen wel. Ik vind echt dat er een soort van taboe op rust. Als een man bodylotion en dag en nachtcreme op smeert is het raar, maar als een vrouw het doet is het normaal. Terwijl ik het persoonlijk logisch vind dat je jezelf goed verzorgt. Zo ben ik ook wel eens naar de pedicure geweest wegens een schimmelinfectie. :')

Die man op je afbeelding smeert ook wel bodylotion op en creme op, gegarandeerd. :P Misschien zelfs wel make-up. Hebben veel van zulke ''beroemde'' acteurs enz ook wel; foundation enzo.

[ Bericht 9% gewijzigd door iwannabehigh op 15-05-2011 17:27:41 ]
pi_96847251
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Gelukkig maar, en je rook ook nog zie ik.
Ik rook wat?
  zondag 15 mei 2011 @ 17:24:01 #234
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96847279
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik rook wat?
Rookt. Die dikke sigaar.
The view from nowhere.
pi_96847298
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Rookt. Die dikke sigaar.
Ooh rookt, je miste een t.
En nee.
pi_96847455
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ken die mannen wel. Ik vind echt dat er een soort van taboe op rust. Als een man bodylotion en dag en nachtcreme op smeert is het raar, maar als een vrouw het doet is het normaal. Terwijl ik het persoonlijk logisch vind dat je jezelf goed verzorgt. Zo ben ik ook wel eens naar de pedicure geweest wegens een schimmelinfectie. :')
Dat taboe valt volgens mij reuze mee, anders zou je er niet zoveel reclame over zien. En ik gaf aan dat je meer smeert dan ik en ik het zelf niet nodig vind, en daarnaast geen jongens ken die het doen. Dat betekend niet meteen dat zij en ik onszelf niet goed verzorgen.

quote:
Die man op je afbeelding smeert ook wel bodylotion op en creme op, gegarandeerd. :P Misschien zelfs wel make-up. Hebben veel van zulke ''beroemde'' acteurs enz ook wel; foundation enzo.
Hoe kan jij zoiets nou garanderen, en daarnaast is hij een stuk ouder dan jij en valt voor mij niet meer onder de noemer 'jongens van mijn leeftijd'.
Make-up is voor de films, dat heeft niets te maken met wat hij in zijn toilettas heeft zitten.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2011 17:32:23 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 17:29:38 #237
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96847491
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ooh rookt, je miste een t.
En nee.
De t-toets laat het wel eens afweten.
Type ik enthousiast: Hé stuk, je bent tof.
En dan staat er: Hé suk, je ben of
The view from nowhere.
pi_96847624
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat taboe valt volgens mij reuze mee, anders zou je er niet zoveel reclame over zien. En ik gaf aan dat je meer smeert dan ik en ik het zelf niet nodig vind, en daarnaast geen jongens ken die het doen. Dat betekend niet meteen dat zij en ik onszelf niet goed verzorgen.
Dat taboe valt niet mee. Mensen vinden dat snel homo, verwijfd e.d, vrienden van mij vinden dat ook. Sommige klasgenoten ook. Zucht, nergens staat ook als je het niet doet, dat je jezelf niet goed verzorgd; dat is onzin natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk belangrijk (voor mezelf!) en een kenmerk van goede verzorging.
pi_96847743
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat taboe valt niet mee. Mensen vinden dat snel homo, verwijfd e.d, vrienden van mij vinden dat ook. Sommige klasgenoten ook. Zucht, nergens staat ook als je het niet doet, dat je jezelf niet goed verzorgd; dat is onzin natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk belangrijk (voor mezelf!) en een kenmerk van goede verzorging.
Je stelt dat het logisch is dat je jezelf goed verzorgd in een discussie over gebruik van lotion en crèmes door mannen. Als je dat niet bedoelt zet het dan ook niet zo neer. Je doet het nu trouwens weer door het een kenmerk van goede verzorging te noemen, dus ga maar ergens anders over zuchten.
Jouw vrienden en een paar klasgenoten zijn niet doorslaggevend voor de ernstigheid van een taboe. Je hoort genoeg tegengeluiden en er wordt zoveel gay genoemd, zijn dat ook meteen taboes?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2011 17:38:05 ]
pi_96847846
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een make-updoos(nofi) vind ik echt niets :r een klein beetje kan geen kwaad.
Volgens mij is een meisje-meisje sowieso niet jouw type, of wel? Aangezien je vooral daarbij goed gevulde make-up dozen zult vinden die regelmatig gebruikt worden. :)
pi_96847920
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je stelt dat het logisch is dat je jezelf goed verzorgd in een discussie over gebruik van lotion en crèmes door mannen. Als je dat niet bedoelt zet het dan ook niet zo neer. Je doet het nu trouwens weer door het een kenmerk van goede verzorging te noemen, dus ga maar ergens anders over zuchten.
Jouw vrienden en een paar klasgenoten zijn niet doorslaggevend voor de ernstigheid van een taboe. Je hoort genoeg tegengeluiden en er wordt zoveel gay genoemd, zijn dat ook meteen taboes?
Oké, dan had ik dat anders moeten formuleren. Ik vind het ook een kenmerk van goede verzorging, maar daarom is het niet meteen slecht als je het niet doet. Zonder die dingen kan je ook goed verzorgd zijn.

Mwah, ik denk dat héél veel mensen er zo over denken; gay en verwijfd. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 17:42:38 #242
108913 Godshand
guide4you
pi_96847929
Nu iedereen toch aan het eten is:

ik draag onderbroeken max 2 dagen. En gewone broeken max 3 dagen. Als het (doordat ik ben vergeten de shit in de wasmachine te flikkeren) langer duurt, voel ik me echt smerig :{
pi_96847996
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oké, dan had ik dat anders moeten formuleren. Ik vind het ook een kenmerk van goede verzorging, maar daarom is het niet meteen slecht als je het niet doet. Zonder die dingen kan je ook goed verzorgd zijn.

Mwah, ik denk dat héél veel mensen er zo over denken; gay en verwijfd. :)
Kijk zo moeilijk is het niet.

Dat maakt het niet meteen tot een taboe, als het er al héél veel zouden zijn. Verklaar anders al die reclames maar en de speciaal op mannen gerichte verzorgingslijnen die veel merken tegenwoordig hebben.
pi_96848099
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Kijk zo moeilijk is het niet.

Dat maakt het niet meteen tot een taboe, als het er al héél veel zouden zijn. Verklaar anders al die reclames maar en de speciaal op mannen gerichte verzorgingslijnen die veel merken tegenwoordig hebben.
Zo bedoelde ik 't de hele tijd al. ;)

Oké.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:00:50 #245
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96848537
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef Godshand het volgende:
Nu iedereen toch aan het eten is:

ik draag onderbroeken max 2 dagen. En gewone broeken max 3 dagen. Als het (doordat ik ben vergeten de shit in de wasmachine te flikkeren) langer duurt, voel ik me echt smerig :{
Je bent goedgekeurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
pi_96849369
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het helpt tegen puisten, maar wél om mijn egale huid te behouden (gezond en verzorgd). Dat is zo. Overigens zijn hier in huis ook heel veel cremes, spray-dingen e.d. die puisten tegengaan. Of dat helemaal waar is weet ik niet, maar ik heb iig geen puisten en ik gebruik af en toe zo'n spray :9 Ik loop iig niet met een puistenkop of ongezonde huid rond, als ik iets een afknapper vind bij vrouwen is dat het wel (als ik er naar kijk, bederft het écht mijn eetlust :{), en zou ik het zelf hebben, zou ik het vreselijk vinden.
Is het ook.
pi_96849396
quote:

[..]

Zekers. B-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jensen Ackles. O+
  zondag 15 mei 2011 @ 18:32:00 #248
179534 Waaghals
pi_96849606
ik zet meestal een milf-filmpje op als ik mezelf verzorg
pi_96849621
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is het ook.
Ja, alleen er is wel wat aan te doen toch (voor een groot gedeelte)? ;) Behalve als het echt littekens zijn geworden.
pi_96849654
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, alleen er is wel wat aan te doen toch (voor een groot gedeelte)? ;) Behalve als het echt littekens zijn geworden.
Dat is een proces van maanden. Je smeert niet zomaar op een avond een zalfje op je gezicht en dat het dan verdwijnt.
Ron Paul 2012
pi_96849716
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat is gelukkig nog niet het geval.

Zoals Jack Spijkerman heeft echt van die putjes in zijn huid, dat zou ik heel erg vinden om te krijgen. Zelfs daar is nog wat aan te doen, zo'n soort chemical peeling tegen littekens, maar toch fijn is anders.
pi_96849736
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is een proces van maanden. Je smeert niet zomaar op een avond een zalfje op je gezicht en dat het dan verdwijnt.
Crèmes hebben bij mij nog nooit geholpen, alleen pillen.
pi_96849772
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, logisch. Maar er is wel wat aan te doen lijkt me, met de juiste middelen, juiste zorg (bijv. de schoonheidsspecialist).
pi_96849867
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, logisch. Maar er is wel wat aan te doen lijkt me, met de juiste middelen, juiste zorg (bijv. de schoonheidsspecialist).
Elke week naar de schoonheidsspecialist gaan voor de komende jaren lijkt mij ook niet te doen.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:42:07 #255
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96850026
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
Nu moeten wij mannen natuurlijk ook pics postten van vrouwen om te laten zien wat wij leuk vinden. :P
Eigenlijk zou dat wel eens leuk zijn ja :D
Maar het hele topic draait nogal om hulp voor mannen met moeite met van alles, niet andersom. :{
Dus misschien apart topic maken?
pi_96850094
Nee nee geen apart topic.
Ron Paul 2012
pi_96850107
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Elke week naar de schoonheidsspecialist gaan voor de komende jaren lijkt mij ook niet te doen.
Zou ik echt wel doen als ik superveel puisten had. Daar heb je genoeg goede behandelingen die je huid helemaal schoonmaken (en wss ook wel behandelingen tegen puisten), die hebben vast ook goede tips, goede middelen. Maar goed ik zou altijd naar de reden kijken hoe iemand zoveel puisten heeft, ik bedoel; er moet een reden voor zijn. Mss een ongezonde leefwijze ofzo - dan zou ik dat aanpakken.
pi_96850134
Ik ga echt facepalmen zometeen. Niet normaal meer. Jij doet VWO toch?
Ron Paul 2012
pi_96850147
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zou ik echt wel doen als ik superveel puisten had. Daar heb je genoeg goede behandelingen die je huid helemaal schoonmaken (en wss ook wel behandelingen tegen puisten), die hebben vast ook goede tips, goede middelen. Maar goed ik zou altijd naar de reden kijken hoe iemand zoveel puisten heeft, ik bedoel; er moet een reden voor zijn. Mss een ongezonde leefwijze ofzo - dan zou ik dat aanpakken.
Die behandeling heb ik gehad, dagen daarna had ik weer nieuwe puisten. Zo nuttig is het dus.

In mijn geval is het genetisch (hormonaal). In de meeste gevallen is het hormonaal. En huid-structuur speelt ook mee. Heeft weinig met hygiene te maken hoewel mensen dat vaak denken.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:48:12 #260
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96850257
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sowieso financieel niet, me dunkt. :o
pi_96850299
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Sowieso financieel niet, me dunkt. :o
Nee, inderdaad. Het wordt niet vergoed (al was me dat wel verteld). Maar goed, het is vervelend, daarom heb je gelukkig medicijnen die het in sommige gevallen kunnen verhelpen.
pi_96850333
even inhaken of veel geschreven berichten.

Mannen en vrouwen moeten gewoon elke dag schoon ondergoed aan.
Shirts ook elke dag, trui kan evt 2 dagen mits geen vlekken.
Een broek kan 2 dagen.
Anderen ruiken het echt wel maar jij zelf niet omdat de geur jou niet eens meer opvalt.

Ik heb 1 vriendin die zich zelden wast zelden haar kleding wast en werkelijk ze stinkt zo godsgruwelijk.
Haar kinderen zijn er al diverse malen op aan gesproken op school etc.
Schone, gewassen kleding hoort gewoon bij je persoonlijke hygiene.
net als 2 maal daags je tanden poetsen,je gezicht en je fluit en je handen wassen of je elke 2 dagen douchen.

Heb ik een partner die slecht op zijn hygiene is is dat voor mij een dealbreaker, echt ik vind het smerig!

Mijn huishouden doe ik iedere dag tot vervelens toe maar bij mij is een schoon en opgeruimd huis een opgeruimd hoofd en ik heb 2 jonge kinderen en woon niet groot dus ik moet wel.
Vind het ook vreselijk als ik ergens op bezoek ben en het is een vieze teringbende, vind dat vreselijk ongezellig.

Mannen die bodylotion en gezichtscreme gebruiken, groot gelijk, jullie huid is net zo onderhevig aan weersinvloeden, schadelijke stofffen whatever als de huid van een vrouw.
Hoort wat mij beteft ook weer bij dat stukje verzorging.

Verder was het feestje gisteravond niet veel aan maaaar ik vond dat ik er supergoed uitzag en veel complimentjes van mannen en vrouwen gekregen dus dat heeft mij even veel goed gedaan.
Echt geflirt heb ik niet, zat lekker met 4 dames aan de bar lol te maken.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:58:06 #263
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96850647
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Volgens mij is een meisje-meisje sowieso niet jouw type, of wel? Aangezien je vooral daarbij goed gevulde make-up dozen zult vinden die regelmatig gebruikt worden. :)
inderdaad, doe maar gewoon je ziet er gek genoeg uit :P niet alleen dat de manier waarop zulke meisje in het leven staan past ook niet bij mij
14 SHADES OF GREY
  zondag 15 mei 2011 @ 19:00:59 #264
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96850758
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dat wel eens leuk zijn ja :D
Maar het hele topic draait nogal om hulp voor mannen met moeite met van alles, niet andersom. :{
Dus misschien apart topic maken?
Die zijn er al. Dus terug naar het versieren.

Ik vind vrouwen als Liv en Mia Tyler erg mooie vrouwen.
14 SHADES OF GREY
pi_96850929
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik ga echt facepalmen zometeen. Niet normaal meer. Jij doet VWO toch?
Hoezo? Nee.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Het wordt niet vergoed (al was me dat wel verteld). Maar goed, het is vervelend, daarom heb je gelukkig medicijnen die het in sommige gevallen kunnen verhelpen.
Het lijkt me persoonlijk echt een probleem, ik zou zelf iedere écht goede en professionele schoonheidsspecialist bij langs gaan denk ik. En naar de dokter.. :) M'n zusje gaat soms naar een schoonheidsspecialist in Amsterdam die een speciale behandeling heeft dat je huid (voor een tijdje) helemaal zacht wordt, gaat glanzen en al die vieze dingen uit je huid weggaan door een masker ofzo, en het helpt echt volgens haar. Mss helpt dat bij jou ook wel. Maar beter voor je dat er medicijnen voor zijn en dan hopen dat 't een keer helemaal weggaat, moet wel toch..
  zondag 15 mei 2011 @ 19:08:27 #266
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96851064
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Vrouwen die er wel over praten: Minnemin. Lanterfanteraar
Vrouwen die er niet over praten: de rest in dit topic
The view from nowhere.
pi_96851106
Lanterfanteraar is al verdwenen, geloof ik.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 19:10:45 #268
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96851149
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef Supersoep het volgende:
Lanterfanteraar is al verdwenen, geloof ik.
Ik mis haar -O-
The view from nowhere.
pi_96851210
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die zijn er al. Dus terug naar het versieren.

Ik vind vrouwen als Liv en Mia Tyler erg mooie vrouwen.
Gezicht is soms best mooi, maar het lichaam vind ik echt te. ;(
SPOILER
  zondag 15 mei 2011 @ 19:16:04 #270
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96851356
Wat vinden jullie van Sara Ramirez (Callie Torres in Grey's Anatomy?
Ik vind haar echt heel mooi :@
  zondag 15 mei 2011 @ 19:17:19 #271
179534 Waaghals
pi_96851404
beetje dik
  zondag 15 mei 2011 @ 19:19:35 #272
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96851486
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat vinden jullie van Sara Ramirez (Callie Torres in Grey's Anatomy?
Ik vind haar echt heel mooi :@
Lijk jij soms op haar?
The view from nowhere.
pi_96851505
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:17 schreef Waaghals het volgende:
beetje dik
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Lijk jij soms op haar?
Bekijk haar fotoboek anders even goed :9
  zondag 15 mei 2011 @ 19:21:19 #274
179534 Waaghals
pi_96851548
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

?
  zondag 15 mei 2011 @ 19:21:26 #275
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96851552
Over kijken naar vrouwen gesproken: als ik naar vrouwen kijk, dan gaat mijn eerste blik altijd naar het gezicht, tenzij ik afgeleid wordt door inkijk :D.

En dan weet ik niet wat ik moet doen eigenlijk, als ze terug kijken :(
  zondag 15 mei 2011 @ 19:21:38 #276
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96851557
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Lijk jij soms op haar?
Nee, niet in de verste verte. Zij is een Latina. Ik zou wel willen. :D

Waarom vraag je dat? Je suggereert nu dat ik roep dat ik mezelf zo mooi vind. :{
pi_96851598
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vind jou er echt beter uitzien. Haar gezicht is gewoon wat... bozig. Zo'n ''yo momma's a bitch!'' type die dan wild met haar handen gaat zwaaien.
Ron Paul 2012
pi_96851613
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Oh ze heeft nieuwe foto's. Leuk. :)

Ik vind haar (Sara) niet zo mooi, maar dat is meer omdat ze overgewicht heeft en daardoor ook een boller gezicht.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik vind jou er echt beter uitzien. Haar gezicht is gewoon wat... bozig. Zo'n ''yo momma's a bitch!'' type die dan wild met haar handen gaat zwaaien.
Bozig, dat ook ja.
pi_96851649
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat? Je suggereert nu dat ik roep dat ik mezelf zo mooi vind. :{
Deelnemer dacht denk ik dat je misschien probeert te pijlen hier of je knap bent door een foto te plaatsen van iemand die er ongeveer zo uitziet als jij. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 19:24:36 #280
179534 Waaghals
pi_96851683
ik hou meer van ditte

zondag 15 mei 2011 @ 19:24:46 #281
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96851689
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik vind haar (Sara) niet zo mooi, maar dat is meer omdat ze overgewicht heeft en daardoor ook een boller gezicht.
Dat vind ik juist zo bijzonder aan haar. Het bewijs dat mollig ook mooi is. :D
  zondag 15 mei 2011 @ 19:25:07 #282
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96851707
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef Waaghals het volgende:
ik hou meer van ditte

[ afbeelding ]
Je bent 16?
  zondag 15 mei 2011 @ 19:26:53 #283
179534 Waaghals
pi_96851785
quote:
9s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je bent 16?
?
pi_96851791
SPOILER
Ik kan niet zo snel iemand voor me halen die chubby en bekend is, maar Supernanny is echt geil. :P
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 19:27:05 #285
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96851802
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deelnemer dacht denk ik dat je misschien probeert te pijlen hier of je knap bent door een foto te plaatsen van iemand die er ongeveer zo uitziet als jij. :)
Ik probeer te pijlen wat mannen leuk vinden, maar aboluut niet door iets te posten dat op mij lijkt. Vind het eerlijk gezegd een beetje nare gedachte dat ik dat op die manier zou doen. :N
"Joehoe, kijk hoe mooi deze chick is! Die lijkt op mij! :Y"

Uhuh :')
pi_96851818
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik vind haar ook niet zo, maar misschien dat andere, subtielere wenkbrauwen al zouden helpen.
En verder hou ik niet van dikkig.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:28:21 #287
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96851861
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:26 schreef Waaghals het volgende:

[..]

?
Dat meisje ziet er nogal jong uit met een quasi-onbevangen uitstraling. Dus ik dacht, misschien ben je wat jonger dat je daarop zou vallen? Of hou je gewoon van jonge meisjes :D
  zondag 15 mei 2011 @ 19:29:04 #288
179534 Waaghals
pi_96851899
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat meisje ziet er nogal jong uit met een quasi-onbevangen uitstraling. Dus ik dacht, misschien ben je wat jonger dat je daarop zou vallen? Of hou je gewoon van jonge meisjes :D
Zij is 31, op deze foto 23
pi_96851956
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:26 schreef Supersoep het volgende:
SPOILER
Ik kan niet zo snel iemand voor me halen die chubby en bekend is, maar Supernanny is echt geil. :P
SPOILER
Nigella vind ik wel een mooie chubby bekende vrouw, ookal vind ik haar mooier in haar slankere periodes.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:30:26 #290
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96851974
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Zij is 31, op deze foto 23
Ah. Ok, my bad. :P
  zondag 15 mei 2011 @ 19:30:48 #291
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96851996
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik mis haar -O-
Dat is niet nodig.
pi_96852011
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

SPOILER
Nigella vind ik wel een mooie chubby bekende vrouw, ookal vind ik haar mooier in haar slankere periodes.
Nigella is heerlijk, maar ik wist niet zeker of ik zo iemand wel chubby kan noemen.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 19:31:47 #293
179534 Waaghals
pi_96852041
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ah. Ok, my bad. :P
meer recente foto dan

zondag 15 mei 2011 @ 19:31:48 #294
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96852043
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik probeer te pijlen wat mannen leuk vinden, maar aboluut niet door iets te posten dat op mij lijkt. Vind het eerlijk gezegd een beetje nare gedachte dat ik dat op die manier zou doen. :N
"Joehoe, kijk hoe mooi deze chick is! Die lijkt op mij! :Y"

Uhuh :')
Sorry hoor.

Pijlen wat mannen leuk vinden? Dat loopt natuurlijk wijdt uiteen. Dat wordt een geval van ernstig generaliseren, vrees ik.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:32:18 #295
179534 Waaghals
pi_96852062
oja het is peilen he
  zondag 15 mei 2011 @ 19:32:51 #296
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96852091
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat is niet nodig.
Hé, tof hoor :) .
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:33:18 #297
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96852112
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sorry hoor.

Pijlen wat mannen leuk vinden? Dat loopt natuurlijk wijdt uiteen. Dat wordt een geval van ernstig generaliseren, vrees ik.
Ja, daarom leek het me leuk om de mannen in dit topic te vragen wat ze leuk vinden en dan de reacties te zien, het púnt was, beste deelnemer, om inderdaad de variatie in smaak aan te tonen.
pi_96852128
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nigella is heerlijk, maar ik wist niet zeker of ik zo iemand wel chubby kan noemen.
Op die foto's lijkt ze niet echt onder te doen voor Supernanny dus ik dacht iig dat het wel kon. :P
  zondag 15 mei 2011 @ 19:37:52 #299
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96852344
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Gezicht is soms best mooi, maar het lichaam vind ik echt te. ;(
SPOILER
Dat is juist wat ik mooi vind :@
14 SHADES OF GREY
pi_96852411
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is juist wat ik mooi vind :@
Ow bah. Nee, maar wel beter dan die gratenpakhuizen natuurlijk.

Supernanny. :'( :r
  zondag 15 mei 2011 @ 19:39:45 #301
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96852442
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef Waaghals het volgende:

[..]

meer recente foto dan

[ afbeelding ]
Te veel oogschaduw. Ben ik nu heel hard tegen schenen aan het schoppen als ik zeg dat de afbeelding met niet veel doet? ;).

Ik kom nog terug over wat ik nu mooi vind als ik eraan denk morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')