Het probleem is dus dat jij niets onderneemt. Waardoor er niets gebeurt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen.
Precies, maar ik durf niet omdat ik denk dat ze me al hebben afgeschreven als ze me gezien hebben. Daarom lukt het via internet wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat jij niets onderneemt. Waardoor er niets gebeurt.
In plaats van de volgende keer wel wat te ondernemen blijf je lekker passief zodat je weer kan komen zeuren dat alle vrouwen je haten. Schiet lekker op ja!
Zelf al vindt een vrouw je wel interessant dan nog zal jij initiatief moeten nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen. Dan denk ik meteen "ze vind me on aantrekkelijk"
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw (voor zover ik kan beoordelen), dat is nogal wat anders dan een kerel. Als een dame zegt te willen, tegen een kerel die ook wil, dan is het gewoon raar dat er niks gebeurt. Helemaal in 4 keer thuis op de bank wel zoenen. Dat ze zelf initiatief neemt geeft wel aan dat ze er aardig om zat te springen.
[..]
Arrogante kwal ben je ook he.
Doe dan wat lamstraal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Precies, maar ik durf niet omdat ik denk dat ze me al hebben afgeschreven als ze me gezien hebben. Daarom lukt het via internet wel.
Dat is je wijsgemaakt door types als Schenk en MLIG. Wil je serieus advies van hun overnemen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.
Je doet het erom hè, waarschijnlijk ook nog enige tip ooit waar je naar geluisterd hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.
Goed punt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelf al vindt een vrouw je wel interessant dan nog zal jij initiatief moeten nemen.
Maargoed. Uiteindelijk is het de vraag of dit niet gewoon de natuur is, en of we wel moeten proberen mensen als jij zich voort te laten planten.
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is je wijsgemaakt door types als Schenk en MLIG. Wil je serieus advies van hun overnemen?
Ja en die kern mis jij compleet, zo blijkt maar weer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenEn er zit meestal wel een kern van waarheid in.
Er is zelfvertrouwen grenzend aan arrogantie, wat interessant kan zijn, en misplaatste arrogantie. Deze twee zijn compleet verschillend. Die opmerking was denigrerend en een vrouw moet wel een verdomd lage zelfwaarde hebben als ze na zo'n opmerking nog wat met je wil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef richard_prf het volgende:
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenEn er zit meestal wel een kern van waarheid in.
doe maar niet, doe dat via pm ofzo als je de behoefte hebt om het te bewijzen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga eerst even eten op je bovenstaande smerige post vol onwaarheden kom ik later nog op terug inclusief bewijzen.
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga eerst even eten op je bovenstaande smerige post vol onwaarheden kom ik later nog op terug inclusief bewijzen.
het enige wat ik jou hier zie doen is constant richard afzeiken, wat zoek je eigenlijk in deze topics?quote:
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef Spork het volgende:
[..]
het enige wat ik jou hier zie doen is constant richard afzeiken, wat zoek je eigenlijk in deze topics?
heb ik gedaan, en ik ben het ook compleet met hem oneens het grootste deel van de tijd. ik kies geen partij, het enige dat me opvalt is dat catbert alleen maar post als hij negatief op richard kan reageren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.
Ja daar heb je inderdaad een punt, ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is zelfvertrouwen grenzend aan arrogantie, wat interessant kan zijn, en misplaatste arrogantie. Deze twee zijn compleet verschillend. Die opmerking was denigrerend en een vrouw moet wel een verdomd lage zelfwaarde hebben als ze na zo'n opmerking nog wat met je wil.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:45 schreef Spork het volgende:
[..]
dit is nou wat ze bedoelen met je calimero gedrag
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef Chai het volgende:
Tip: Een korte beschrijving van richard en links naar voorbeelden in de OP hier.
Wat doe je nou weer stoer joh.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.
De zachte, begripvolle aanpak is al minstens 50 topics lang geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier.
Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De zachte, begripvolle aanpak is al minstens 50 topics lang geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.
strak plan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.
Misschien weer tijd voor de negeer methode.
ik zal me voortaan nog beter inlezen voor ik m'n mond opentrekquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.
Misschien weer tijd voor de negeer methode.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Spork het volgende:
[..]
ik zal me voortaan nog beter inlezen voor ik m'n mond opentrek
Nou catbert vind denk ik dat ik voor blond moet gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je al voor welke haarkleur je gaat?
Nou een drankje drinken is leuk, vooral als het mooi weer is. Lekker op het terras een beetje babbelen. Maar als je wil voorkomen dat ze je als vriend gaat zien zou ik als ik jou was toespelingen maken dat je haar wel ziet zitten. Je hoeft er niet meteen vol op te duiken natuurlijk, maar zeggen waar je je prettig bij voelt. Je merkt vanzelf hoe ze hierop reageert.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:
He mensen, misschien dat jullie nog tips hebben.
Ik vind al een tijdje een meisje erg leuk. Ik heb haar 8 maanden geleden leren kennen en haar een paar keer kort gesproken, maar tot nu toe heb ik nooit het lef gehad om met mijn gevoel iets te doen. Helaas de laatste 5 maanden geen contact meer gehad.
Nou had ik haar op mijn verjaardagsfeest uitgenodigd en was ze ook gekomen. (Yay!) Maar ook hier maar kort gesproken (druk als gastheer, constant mensen die komen en gaan of je aanschieten, etc.).
De dag na het feest iedereen bedankt voor de leuke avond en haar gevraagd of ze misschien na mijn vakantie (die is volgende week) zin heeft om een drankje te gaan drinken. Dat lijkt haar erg gezellig.
Maar nu...
hebben jullie nog tips om van deze 'date' een succes te maken?
Ik zou echt niet weten hoe ik dit een beetje handig aanpak.
In ieder geval zorgen dat ze me niet als vriend gaat zien....
maar wat te doen?
Help.
Gewoon drankje doen, af en toe een complimentje maken, dat ze er leuk uitziet,of dat ze een mooi koppie heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:
Ik vind al een tijdje een meisje erg leuk. Ik heb haar 8 maanden geleden leren kennen en haar een paar keer kort gesproken, maar tot nu toe heb ik nooit het lef gehad om met mijn gevoel iets te doen. Helaas de laatste 5 maanden geen contact meer gehad.
Nou had ik haar op mijn verjaardagsfeest uitgenodigd en was ze ook gekomen. (Yay!) Maar ook hier maar kort gesproken (druk als gastheer, constant mensen die komen en gaan of je aanschieten, etc.).
De dag na het feest iedereen bedankt voor de leuke avond en haar gevraagd of ze misschien na mijn vakantie (die is volgende week) zin heeft om een drankje te gaan drinken. Dat lijkt haar erg gezellig.
Maar nu...
maar wat te doen?
Help.
dat is natuurlijk de grote truc inderdaad, interesse tonen zonder er op te duiken / wanhopig over te komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou een drankje drinken is leuk, vooral als het mooi weer is. Lekker op het terras een beetje babbelen. Maar als je wil voorkomen dat ze je als vriend gaat zien zou ik als ik jou was toespelingen maken dat je haar wel ziet zitten. Je hoeft er niet meteen vol op te duiken natuurlijk, maar zeggen waar je je prettig bij voelt. Je merkt vanzelf hoe ze hierop reageert.
Wordt vast gezellig aangezien ze al toegezegd heeft wat te willen gaan drinken. Dus ze wil je op zijn minst wat beter leren kennen, kun je daarna kijken wat er verder gaat gebeuren.quote:
Precies, dus probeer vooral die drempel over te gaan. Er zijn maar heeeeeel weinig vrouwen die het absoluut niet leuk vinden om een complimentje te krijgen. Dus ze zal vast geen enge dingen gaan doen als je dat duidelijk maakt. Of er komt een vervolgdate, of er komt geen vervolgdate maar je bent tenminste wel over die drempel gegaan. En dat is ook wat waard als je dit normaal moeilijk vindt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef dyna18 het volgende:
Meestal ben ik niet zo held om mijn interesses zo duidelijk te maken.
Dat wordt echt een drempel over. Maar ik snap wel waarom het handig is om het wel te doen.... anders ben je zo weer 5 maanden verder zonder enig resultaat.
herkenbaar hoor, daar heb ik ook altijd moeite meequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef dyna18 het volgende:
Dat wordt echt een drempel over. Maar ik snap wel waarom het handig is om het wel te doen.... anders ben je zo weer 5 maanden verder zonder enig resultaat.
Ik heb nog wel een tipje; als je meteen wilt laten merken dat je niet de intentie hebt om in de 'friendzone' te belanden zou je een roos (of andere mooie bloem als je wat origineler wilt zijn; vraag dan wel advies bij de bloemist) voor haar mee kunnen nemen. Het is heel cliché, maar de meeste vrouwen vinden dat stiekem toch nog wel erg leuk. En het is meteen duidelijk dat je romantische bedoelingen hebt in plaats van vriendschappelijke.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef dyna18 het volgende:
Joh, ze is overduidelijk geinteresseerd. Gewoon in een leuk cafe ofzo een drankje gaan doen. Bij voorkeur op vrijdag of zaterdag, dan hoeft ze niet om 10 uur in bed te liggen. Als je met alleen haar in de kroeg wat gaat drinken is het al duidelijk voor d'r dat je d'r niet 'gewoon' als een vriendin ziet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:
Maar nu...
maar wat te doen?
Help.
Sowieso moet je je niet druk gaan maken over complimentjes geven. Als je iets aan d'r leuk vindt, zeg het gewoon. Maar ga niet lopen zoeken of je anders voordoen dan je bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Precies, dus probeer vooral die drempel over te gaan. Er zijn maar heeeeeel weinig vrouwen die het absoluut niet leuk vinden om een complimentje te krijgen. Dus ze zal vast geen enge dingen gaan doen als je dat duidelijk maakt. Of er komt een vervolgdate, of er komt geen vervolgdate maar je bent tenminste wel over die drempel gegaan. En dat is ook wat waard als je dit normaal moeilijk vindt.
Huh?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef missyB het volgende:
Nou catbert vind denk ik dat ik voor blond moet gaan
Is ook spannend natuurlijk. Maarja wat is het ergste dat er kan gebeuren? Als een meisje echt raar op je reageert is ze gewoon een stom mens en die wil je toch niet als vriendin hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Spork het volgende:
[..]
herkenbaar hoor, daar heb ik ook altijd moeite mee
maar wat moneyfornothing zegt klinkt wel als een nuttig advies
Oh als jij naar blond neigt zou ik blond doen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef missyB het volgende:
[..]
Nou catbert vind denk ik dat ik voor blond moet gaan
Maar ik neig zelf toch weer naar blond
Thanksquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier.
Sorry hoor, maar voor een hoop meiden is dat 'too much' dus dat vind ik nogal risky. Het is gewoon een drankje in de stad. Dat ze met een man en een vrouw wat gaat drinken is al behoorlijk duidelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nog wel een tipje; als je meteen wilt laten merken dat je niet de intentie hebt om in de 'friendzone' te belanden zou je een roos (of andere mooie bloem als je wat origineler wilt zijn; vraag dan wel advies bij de bloemist) voor haar mee kunnen nemen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Thanks
En inderdaad. Ik heb de zachte aanpak lang genoeg geprobeerd.
Klinkt misschien gek, maar weet je wat mij altijd tegenhoudt om inderdaad te proberen verder te gaan?...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Is ook spannend natuurlijk. Maarja wat is het ergste dat er kan gebeuren? Als een meisje echt raar op je reageert is ze gewoon een stom mens en die wil je toch niet als vriendin hebben.
Niet iedereen kan je leuk vinden, dus een afwijzing betekend dat dit geen match is maar dat zegt alleen wat over jullie twee samen, niet meteen over jou als persoon. Het is nooit leuk natuurlijk, maar als je het kan relativeren vooral doen en op naar de volgende gaan.
En wie weet heb je gewoon een superleuke date!
Zo jij bent verder dan ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:
Maar nu...
maar wat te doen?
Help.
Als iemand mij zou uitnodigen voor slechts een drankje in de kroeg is het mij echt niet duidelijk wat de bedoeling is (dat doe ik tenslotte ook met vrienden/kennissen) hoor... En de laatste keer dat ik gekeken heb ben ik een vrouw en jij niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
Sorry hoor, maar voor een hoop meiden is dat 'too much' dus dat vind ik nogal risky. Het is gewoon een drankje in de stad. Dat ze met een man en een vrouw wat gaat drinken is al behoorlijk duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |