abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96657361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen.
Het probleem is dus dat jij niets onderneemt. Waardoor er niets gebeurt.
In plaats van de volgende keer wel wat te ondernemen blijf je lekker passief zodat je weer kan komen zeuren dat alle vrouwen je haten. Schiet lekker op ja!
pi_96657413
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het probleem is dus dat jij niets onderneemt. Waardoor er niets gebeurt.
In plaats van de volgende keer wel wat te ondernemen blijf je lekker passief zodat je weer kan komen zeuren dat alle vrouwen je haten. Schiet lekker op ja!
Precies, maar ik durf niet omdat ik denk dat ze me al hebben afgeschreven als ze me gezien hebben. Daarom lukt het via internet wel.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:26:30 #103
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96657465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen. Dan denk ik meteen "ze vind me on aantrekkelijk"
Zelf al vindt een vrouw je wel interessant dan nog zal jij initiatief moeten nemen.

Maargoed. Uiteindelijk is het de vraag of dit niet gewoon de natuur is, en of we wel moeten proberen mensen als jij zich voort te laten planten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96657497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw (voor zover ik kan beoordelen), dat is nogal wat anders dan een kerel. Als een dame zegt te willen, tegen een kerel die ook wil, dan is het gewoon raar dat er niks gebeurt. Helemaal in 4 keer thuis op de bank wel zoenen. Dat ze zelf initiatief neemt geeft wel aan dat ze er aardig om zat te springen.

[..]

Arrogante kwal ben je ook he.
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.
pi_96657502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies, maar ik durf niet omdat ik denk dat ze me al hebben afgeschreven als ze me gezien hebben. Daarom lukt het via internet wel.
Doe dan wat lamstraal!
Dat geklaag zonder ook maar iets te ondernemen is echt extreem onaantrekkelijk.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:28:26 #106
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96657552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.
Dat is je wijsgemaakt door types als Schenk en MLIG. Wil je serieus advies van hun overnemen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96657577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Je doet het erom hè, waarschijnlijk ook nog enige tip ooit waar je naar geluisterd hebt.
Ik help je even uit de droom, die arrogantie van je net was absoluut niet sexy.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zelf al vindt een vrouw je wel interessant dan nog zal jij initiatief moeten nemen.

Maargoed. Uiteindelijk is het de vraag of dit niet gewoon de natuur is, en of we wel moeten proberen mensen als jij zich voort te laten planten.
Goed punt.
pi_96657595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is je wijsgemaakt door types als Schenk en MLIG. Wil je serieus advies van hun overnemen?
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschreven :P En er zit meestal wel een kern van waarheid in.
pi_96657617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschreven :P En er zit meestal wel een kern van waarheid in.
Ja en die kern mis jij compleet, zo blijkt maar weer.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:32:00 #110
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96657719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef richard_prf het volgende:
Er is zelfvertrouwen grenzend aan arrogantie, wat interessant kan zijn, en misplaatste arrogantie. Deze twee zijn compleet verschillend. Die opmerking was denigrerend en een vrouw moet wel een verdomd lage zelfwaarde hebben als ze na zo'n opmerking nog wat met je wil.
pi_96657721
Richard, ik heb nóóit iets over je scheve hoofd gezegd (heb net het topic teruggelezen), dat doe je zelf al! Dus waarom je dat zegt snap ik niet.. Ik heb zelfs mijn excuses aangeboden in het vorige topic dat ik je (misschien) pijn heb gedaan en geirriteerd; maar daar ga je niet op in. Ik vind het prima ook, maar houd mij verder dan ook overal buiten als je issues hebt met andere users. En ophouden over Strawberry dat ik haar zou willen voor seks (??). Ik persoonlijk kan niet iemand ''willen'' via internet (nogmaals!!). Dat is niks, maar dan ook helemaal niks voor mij. Ik vind dat persoonlijk triest. Heb ik die indruk gewekt; was dat meer omdat ik ouwehoerde, wat ik vaker heb gedaan. Overigens ben ik ook nog eens bezet.
pi_96658068
Ik ga eerst even eten op je bovenstaande smerige post vol onwaarheden kom ik later nog op terug inclusief bewijzen.
pi_96658108
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga eerst even eten op je bovenstaande smerige post vol onwaarheden kom ik later nog op terug inclusief bewijzen.
doe maar niet, doe dat via pm ofzo als je de behoefte hebt om het te bewijzen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:40:56 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96658119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik wacht in spanning af :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:42:00 #115
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96658169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik wacht in spanning af :')
het enige wat ik jou hier zie doen is constant richard afzeiken, wat zoek je eigenlijk in deze topics?
pi_96658206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef Spork het volgende:

[..]

het enige wat ik jou hier zie doen is constant richard afzeiken, wat zoek je eigenlijk in deze topics?
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 17:43:11 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:43:59 #117
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96658279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.
heb ik gedaan, en ik ben het ook compleet met hem oneens het grootste deel van de tijd. ik kies geen partij, het enige dat me opvalt is dat catbert alleen maar post als hij negatief op richard kan reageren?
pi_96658331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er is zelfvertrouwen grenzend aan arrogantie, wat interessant kan zijn, en misplaatste arrogantie. Deze twee zijn compleet verschillend. Die opmerking was denigrerend en een vrouw moet wel een verdomd lage zelfwaarde hebben als ze na zo'n opmerking nog wat met je wil.
Ja daar heb je inderdaad een punt, ik geef je gelijk.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:45:42 #119
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96658360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.
:')

dit is nou wat ze bedoelen met je calimero gedrag
pi_96658383
Tip: Een korte beschrijving van richard en links naar voorbeelden in de OP hier. :')
pi_96658386
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:45 schreef Spork het volgende:

[..]

:')

dit is nou wat ze bedoelen met je calimero gedrag
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 17:46:59 ]
pi_96658407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef Chai het volgende:
Tip: Een korte beschrijving van richard en links naar voorbeelden in de OP hier. :')
+1
pi_96658473
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat doe je nou weer stoer joh. :Y)
pi_96658491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier. :)
De zachte, begripvolle aanpak is al minstens 50 topics lang geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.
pi_96658557
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef Techno het volgende:

[..]

De zachte, begripvolle aanpak is al minstens 50 topics lang geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.
Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.
Misschien weer tijd voor de negeer methode. :P
pi_96658586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.
strak plan!
pi_96658602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef missyB het volgende:

[..]

strak plan!
Weet je al voor welke haarkleur je gaat?
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:51:58 #128
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96658632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

ik zal me voortaan nog beter inlezen voor ik m'n mond opentrek :P
pi_96658650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Spork het volgende:

[..]

ik zal me voortaan nog beter inlezen voor ik m'n mond opentrek :P
:*
pi_96658669
He mensen, misschien dat jullie nog tips hebben.

Ik vind al een tijdje een meisje erg leuk. Ik heb haar 8 maanden geleden leren kennen en haar een paar keer kort gesproken, maar tot nu toe heb ik nooit het lef gehad om met mijn gevoel iets te doen. Helaas de laatste 5 maanden geen contact meer gehad.
Nou had ik haar op mijn verjaardagsfeest uitgenodigd en was ze ook gekomen. (Yay!) Maar ook hier maar kort gesproken (druk als gastheer, constant mensen die komen en gaan of je aanschieten, etc.).
De dag na het feest iedereen bedankt voor de leuke avond en haar gevraagd of ze misschien na mijn vakantie (die is volgende week) zin heeft om een drankje te gaan drinken. Dat lijkt haar erg gezellig.

Maar nu...
hebben jullie nog tips om van deze 'date' een succes te maken?
Ik zou echt niet weten hoe ik dit een beetje handig aanpak.
In ieder geval zorgen dat ze me niet als vriend gaat zien....
maar wat te doen?

Help.
pi_96658778
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Weet je al voor welke haarkleur je gaat?
Nou catbert vind denk ik dat ik voor blond moet gaan :)

Maar ik neig zelf toch weer naar blond
pi_96658834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:

Ik vind al een tijdje een meisje erg leuk. Ik heb haar 8 maanden geleden leren kennen en haar een paar keer kort gesproken, maar tot nu toe heb ik nooit het lef gehad om met mijn gevoel iets te doen. Helaas de laatste 5 maanden geen contact meer gehad.
Nou had ik haar op mijn verjaardagsfeest uitgenodigd en was ze ook gekomen. (Yay!) Maar ook hier maar kort gesproken (druk als gastheer, constant mensen die komen en gaan of je aanschieten, etc.).
De dag na het feest iedereen bedankt voor de leuke avond en haar gevraagd of ze misschien na mijn vakantie (die is volgende week) zin heeft om een drankje te gaan drinken. Dat lijkt haar erg gezellig.

Maar nu...
maar wat te doen?

Help.
Nou een drankje drinken is leuk, vooral als het mooi weer is. Lekker op het terras een beetje babbelen. Maar als je wil voorkomen dat ze je als vriend gaat zien zou ik als ik jou was toespelingen maken dat je haar wel ziet zitten. Je hoeft er niet meteen vol op te duiken natuurlijk, maar zeggen waar je je prettig bij voelt. Je merkt vanzelf hoe ze hierop reageert. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 17:57:45 ]
pi_96658944
quote:

Maar nu...
maar wat te doen?

Help.
Gewoon drankje doen, af en toe een complimentje maken, dat ze er leuk uitziet,of dat ze een mooi koppie heeft.
kijken hoe dat valt
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:58:57 #134
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96658974
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou een drankje drinken is leuk, vooral als het mooi weer is. Lekker op het terras een beetje babbelen. Maar als je wil voorkomen dat ze je als vriend gaat zien zou ik als ik jou was toespelingen maken dat je haar wel ziet zitten. Je hoeft er niet meteen vol op te duiken natuurlijk, maar zeggen waar je je prettig bij voelt. Je merkt vanzelf hoe ze hierop reageert. :)
dat is natuurlijk de grote truc inderdaad, interesse tonen zonder er op te duiken / wanhopig over te komen

succes! gewoon een gezellig dagje van maken en dan zie je wel weer verder
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:59:18 #135
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96658992
oja en niet over je uiterlijk klagen !!
pi_96659006
:)
pi_96659090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:59 schreef dyna18 het volgende:
:)
Wordt vast gezellig aangezien ze al toegezegd heeft wat te willen gaan drinken. Dus ze wil je op zijn minst wat beter leren kennen, kun je daarna kijken wat er verder gaat gebeuren.
Vooral niet gaan zitten klagen inderdaad! ;)
Je hoeft ook niet geforceerd te gaan zitten sjansen, maar als je bijvoorbeeld vindt dat ze er leuk uitziet moet je het vooral gewoon zeggen. :)
pi_96659131
Meestal ben ik niet zo held om mijn interesses zo duidelijk te maken.
Dat wordt echt een drempel over. Maar ik snap wel waarom het handig is om het wel te doen.... anders ben je zo weer 5 maanden verder zonder enig resultaat.
pi_96659173
Je hoeft geen ''bewijzen'' te posten (dan kan ik ook wel bewijzen posten dat het NIET zo is ;)) maar de reactie laat alleen maar zien dat je uit bent op ruzie, weer een confrontatie. Je hebt haat in je zitten.

Of je aanvaardt de excuses - of niet (ik slaap er niet minder om ;)); maar houd mijn naam verder dan ook overal buiten, ga mij niet bij ruzies betrekken enzovoort. Dankjewel.
pi_96659246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef dyna18 het volgende:
Dat wordt echt een drempel over. Maar ik snap wel waarom het handig is om het wel te doen.... anders ben je zo weer 5 maanden verder zonder enig resultaat.
Precies, dus probeer vooral die drempel over te gaan. Er zijn maar heeeeeel weinig vrouwen die het absoluut niet leuk vinden om een complimentje te krijgen. Dus ze zal vast geen enge dingen gaan doen als je dat duidelijk maakt. Of er komt een vervolgdate, of er komt geen vervolgdate maar je bent tenminste wel over die drempel gegaan. En dat is ook wat waard als je dit normaal moeilijk vindt. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 18:05:09 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:05:40 #141
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96659267
quote:
herkenbaar hoor, daar heb ik ook altijd moeite mee

maar wat moneyfornothing zegt klinkt wel als een nuttig advies :Y
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:07:15 #142
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96659327
quote:
Ik heb nog wel een tipje; als je meteen wilt laten merken dat je niet de intentie hebt om in de 'friendzone' te belanden zou je een roos (of andere mooie bloem als je wat origineler wilt zijn; vraag dan wel advies bij de bloemist) voor haar mee kunnen nemen. Het is heel cliché, maar de meeste vrouwen vinden dat stiekem toch nog wel erg leuk. En het is meteen duidelijk dat je romantische bedoelingen hebt in plaats van vriendschappelijke. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96659372
Ow, dat is inderdaad een goede.
Een heel boeket is over de top, maar 1 roos zou inderdaad goed kunnen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:09:10 #144
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96659399
quote:

Maar nu...
maar wat te doen?

Help.
Joh, ze is overduidelijk geinteresseerd. Gewoon in een leuk cafe ofzo een drankje gaan doen. Bij voorkeur op vrijdag of zaterdag, dan hoeft ze niet om 10 uur in bed te liggen. Als je met alleen haar in de kroeg wat gaat drinken is het al duidelijk voor d'r dat je d'r niet 'gewoon' als een vriendin ziet.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Precies, dus probeer vooral die drempel over te gaan. Er zijn maar heeeeeel weinig vrouwen die het absoluut niet leuk vinden om een complimentje te krijgen. Dus ze zal vast geen enge dingen gaan doen als je dat duidelijk maakt. Of er komt een vervolgdate, of er komt geen vervolgdate maar je bent tenminste wel over die drempel gegaan. En dat is ook wat waard als je dit normaal moeilijk vindt. ;)
Sowieso moet je je niet druk gaan maken over complimentjes geven. Als je iets aan d'r leuk vindt, zeg het gewoon. Maar ga niet lopen zoeken of je anders voordoen dan je bent.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef missyB het volgende:
Huh?
pi_96659400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Spork het volgende:

[..]

herkenbaar hoor, daar heb ik ook altijd moeite mee

maar wat moneyfornothing zegt klinkt wel als een nuttig advies :Y
Is ook spannend natuurlijk. Maarja wat is het ergste dat er kan gebeuren? Als een meisje echt raar op je reageert is ze gewoon een stom mens en die wil je toch niet als vriendin hebben.
Niet iedereen kan je leuk vinden, dus een afwijzing betekend dat dit geen match is maar dat zegt alleen wat over jullie twee samen, niet meteen over jou als persoon. Het is nooit leuk natuurlijk, maar als je het kan relativeren vooral doen en op naar de volgende gaan.
En wie weet heb je gewoon een superleuke date!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef missyB het volgende:

[..]

Maar ik neig zelf toch weer naar blond
Oh als jij naar blond neigt zou ik blond doen!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 18:10:31 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:10:29 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96659441
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:

En inderdaad. Ik heb de zachte aanpak lang genoeg geprobeerd.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nog wel een tipje; als je meteen wilt laten merken dat je niet de intentie hebt om in de 'friendzone' te belanden zou je een roos (of andere mooie bloem als je wat origineler wilt zijn; vraag dan wel advies bij de bloemist) voor haar mee kunnen nemen.
Sorry hoor, maar voor een hoop meiden is dat 'too much' dus dat vind ik nogal risky. Het is gewoon een drankje in de stad. Dat ze met een man en een vrouw wat gaat drinken is al behoorlijk duidelijk.
pi_96659521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

En inderdaad. Ik heb de zachte aanpak lang genoeg geprobeerd.
;)

En negatieve posts vallen vaak meer op, had ik een tijdje terug ook last van bij iwannabehigh terwijl hij ook prima normaal kan en kon posten natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 18:12:29 ]
pi_96659754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:

Is ook spannend natuurlijk. Maarja wat is het ergste dat er kan gebeuren? Als een meisje echt raar op je reageert is ze gewoon een stom mens en die wil je toch niet als vriendin hebben.
Niet iedereen kan je leuk vinden, dus een afwijzing betekend dat dit geen match is maar dat zegt alleen wat over jullie twee samen, niet meteen over jou als persoon. Het is nooit leuk natuurlijk, maar als je het kan relativeren vooral doen en op naar de volgende gaan.
En wie weet heb je gewoon een superleuke date!
Klinkt misschien gek, maar weet je wat mij altijd tegenhoudt om inderdaad te proberen verder te gaan?...
Ik ben meestal bang om het leuke contact wat we op zo'n moment hebben, zoals af en toe een leuk gesprek, kwijt te raken. Zelfs al is het maar heel weinig, dan ben ik gewoon bang om daarna met niets over te blijven. En koos ik meestal maar voor de zekerheid met het weinige leuke contact wat er op dat moment was.

En dat maakt het voor mij nu nog steeds eng. Wat als ze me daarna niet meer wil zien, omdat ik inderdaad duidelijk heb gemaakt dat ik meer wil. Dan ben ik inderdaad haar kwijt.

(niet dat ik pessimistisch ben, maar hier wilde ik even inzicht in mijn gedachten van binnen geven die ik normaal op zo'n moment krijg).
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:18:06 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96659762
quote:

Maar nu...
maar wat te doen?

Help.
Zo jij bent verder dan ik :P

Ik zou gewoon zeggen bedenk wat leuke dingen over te praten maar niet teveel over nadenken want geforceerd is nooit leuk natuurlijk. Maak af en toe grap want humor vinden vrouwen heel belangrijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:21:16 #150
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96659895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
Sorry hoor, maar voor een hoop meiden is dat 'too much' dus dat vind ik nogal risky. Het is gewoon een drankje in de stad. Dat ze met een man en een vrouw wat gaat drinken is al behoorlijk duidelijk.
Als iemand mij zou uitnodigen voor slechts een drankje in de kroeg is het mij echt niet duidelijk wat de bedoeling is (dat doe ik tenslotte ook met vrienden/kennissen) hoor... En de laatste keer dat ik gekeken heb ben ik een vrouw en jij niet. :P

Maargoed, wellicht verschilt het per persoon. ;)
Je kunt het natuurlijk ook combineren. Eerst drankje doen in de kroeg om te kijken of je een klik voelt, en bij een eventueel volgend, intiemer afspraakje de bloem meenemen. Ik kan me haast niet voorstellen dat een bloem too much is. Een bos wel ja, maar een enkele bloem... Het is een duidelijke manier om iets.. duidelijk te maken :D

Als zij niet geïnteresseerd is op de manier die jij wenst zul je daar alleen achter komen als je duidelijk bent over wat je wilt, of als je het haar vraagt (wat een nog veel hogere drempel is, kan ik me voorstellen).
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')