Zou je met een man kunnen daten/relatie die een grotere beautycase heeft dan jou?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Jij smeert zelfs meer spulletjes op dan ik als vrouw zijnde.
Je hebt weer gelijk ja.quote:
Maar het is wel meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik smeer bodylotion en speciale dag en nachtcreme op. That's all.
Nee, maarja die kans is vrij klein. Ik gebruik het niet vaak, maar ik heb wel veel.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je met een man kunnen daten/relatie die een grotere beautycase heeft dan jou?
Dat heeft toch iedere vrouw?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt weer gelijk ja.
[..]
Maar het is wel meer.
[..]
Nee, maarja die kans is vrij klein. Ik gebruik het niet vaak, maar ik heb wel veel.
Nee, ik moet dat ook wel doen. Op tapijt valt het minder op als er wat haar ligt enzo, maar hier op tegels moet ik het toch echt niet te lang zonder stofzuigen proberen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maarre, om de dag stofzuigen... Is dat dan echt zoveel?
Ik doe dat elke dag wel - maar ik heb dan ook laminaat en loop op blote voeten door het huis, maar toch - wordt dat door jullie als extreem gezien?
Heb je huisdieren? Dan moet je vaker stofzuigenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik doe dat elke dag wel - maar ik heb dan ook laminaat en loop op blote voeten door het huis, maar toch - wordt dat door jullie als extreem gezien?
Meeste wel ja, daarom ben ik ook niet zo bang dat een man meer van die spullen heeft dan ik.quote:
Als je op blote voeten door het huis loopt, neem je toch voortdurend de laminaat vloer af. Hoef je volgens mij nooit te stofzuigenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Iemand als Adam Lambert hoeft niet aan te kloppen bij je?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meeste wel ja, daarom ben ik ook niet zo bang dat een man meer van die spullen heeft dan ik.
Maar als dat wel het geval zou zijn denk ik niet dat het mijn type is.
Haha nee dat vind ik echt helemaal niks zo'n kerel.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iemand als Adam Lambert hoeft niet aan te kloppen bij je?
Kan je eens laten zien waar je wel op valt?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha nee dat vind ik echt helemaal niks zo'n kerel.
Ik denk niet dat het helpt tegen puisten, maar wél om mijn egale huid te behouden (gezond en verzorgd). Dat is zo. Overigens zijn hier in huis ook heel veel cremes, spray-dingen e.d. die puisten tegengaan. Of dat helemaal waar is weet ik niet, maar ik heb iig geen puisten en ik gebruik af en toe zo'n sprayquote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef Supersoep het volgende:
Denken dat dagcreme helpt tegen puistjes is overigens wel grappig.
Zit wat in..quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je op blote voeten door het huis loopt, neem je toch voortdurend de laminaat vloer af. Hoef je volgens mij nooit te stofzuigen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik moet dat ook wel doen. Op tapijt valt het minder op als er wat haar ligt enzo, maar hier op tegels moet ik het toch echt niet te lang zonder stofzuigen proberen.
Nee, ik heb geen huisdieren en haren en stofjes zijn inderdaad vervelend maar kruimels zijn toch het ergst, als je niet elke dag stofzuigt kun je 's avonds echt niet zomaar in je bed springen zonder er kruimels in te krijgen, denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je huisdieren? Dan moet je vaker stofzuigen
Ik? Doel je op dat van puisten? Het is nou eenmaal zo, iemand met heel veel puisten en acne enzovoort bederft simpelweg mijn eetlust. Ik weet nog goed, toen ik in de eerste klas zat, was er áltijd een jongen was die achter mij aanging in de pauzes. Hij had zoveel puisten, werkelijk bebloed op z'n gezicht (soort van uitgekrabt) en overal, ik kon dan nooit eten als ik naar hem keek; maar ik kon ook niet zeggen dat hij weg moest gaan, want dat vond ik weer zielig.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Supersoep het volgende:
Lekker tactvol weer, maar dat zijn we wel gewend.
Van mij hoeft een vrouw echt geen uitgebreide beautycase te hebben de basics zijn genoegquote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meeste wel ja, daarom ben ik ook niet zo bang dat een man meer van die spullen heeft dan ik.
Maar als dat wel het geval zou zijn denk ik niet dat het mijn type is.
Dat kan maar zo.quote:
Je bent nu ouder, maar je weet nog steeds niet veel betterquote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat heb ik toen gezegd tegen haar (vast op een onaardige manier, maar ik was jong, wist ik veel) en toen was die moeder van haar boos naar school gegaan omdat 't meisje zo verdrietig daarom was.
Dat zijn dan weer extreme gevallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik? Doel je op dat van puisten? Het is nou eenmaal zo, iemand met heel veel puisten en acne enzovoort bederft simpelweg mijn eetlust. Ik weet nog goed, toen ik in de eerste klas zat, was er áltijd een jongen was die achter mij aanging in de pauzes. Hij had zoveel puisten, werkelijk bebloed op z'n gezicht (soort van uitgekrabt) en overal, ik kon dan nooit eten als ik naar hem keek; maar ik kon ook niet zeggen dat hij weg moest gaan, want dat vond ik weer zielig.
Vroeger, toen ik in groep 2/3 zat, was er ook een meisje die altijd snot had aan haar neus. Ze wou altijd naast mij zitten, maar ik wou dat nooit omdat ze snot had en ik dan niet kon eten omdat ik 't zó vies vond. Dat heb ik toen gezegd tegen haar (vast op een onaardige manier, maar ik was jong, wist ik veel) en toen was die moeder van haar boos naar school gegaan omdat 't meisje zo verdrietig daarom was. Werd mijn moeder aangesproken enzovoort, ik ben dus sowieso nogal snel vies van mensen.
Zekers.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je eens laten zien waar je wel op valt?
Supernaturalquote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zekers.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik bijvoorbeeld echt een lekker ding.
Nu moeten wij mannen natuurlijk ook pics postten van vrouwen om te laten zien wat wij leuk vinden.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zekers.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik bijvoorbeeld echt een lekker ding.
Jawel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent nu ouder, maar je weet nog steeds niet veel better.
Die bedoel ik ook. Een paar kleine puistjes die niet zo heel erg opvallen (en weer weggaan), vind ik persoonlijk niet vies. Maar echt zo'n heel hoofd vol, uitgekrabt en alles..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |