Of dat je in de zomer vaker je benen scheert voor rokjes/jurkjes of korte broeken. Ook zoiets.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat de meesten wel wat minder streng zijn met verzorging als ze geen relatie of date oid hebben, zowel mannen als vrouwen.
The horrorquote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef deelnemer het volgende:
In een relatie nemen de huishoudelijke taken (bij eerlijke verdeling) voor de man met een factor 4 toe.
Dan zoek je een vrouwelijke sloddervos die bij je past, probleem opgelost.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef deelnemer het volgende:
In een relatie (samenwonend) nemen de huishoudelijke taken (bij eerlijke verdeling) voor de man met een factor 4 toe (tov alleen wonen).
Ja, voor een vrouw geldt dat voor uiterlijke verzorging.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef deelnemer het volgende:
In een relatie nemen de huishoudelijke taken (bij eerlijke verdeling) voor de man met een factor 4 toe (tov alleen wonen).
Het gaat niet alleen om schoonhouden, maar ook om geen onnodige rotzooi te maken (dat is al het halve werk).quote:Op zondag 15 mei 2011 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zoek je een vrouwelijke sloddervos die bij je past, probleem opgelost.
Haha echt hè.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, voor een vrouw geldt dat voor uiterlijke verzorging.
Als we dan toch overdreven gaan generaliseren, want volgens mij herkent geen enkele vrouw in dit topic zich in dit onderwerp, maar misschien ligt dat aan ons
Wat probeer je eigenlijk te bewijzen dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om schoonhouden, maar ook om geen onnodige rotzooi te maken (dat is al het halve werk).
Maar mannen wel hoor. Die durven er normaal nauwelijks voor uit te komen, lijkt het.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, voor een vrouw geldt dat voor uiterlijke verzorging.
Als we dan toch overdreven gaan generaliseren, want volgens mij herkent geen enkele vrouw in dit topic zich in dit onderwerp, maar misschien ligt dat aan ons
Dat gaat weer goed Former.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef formerjellybean het volgende:
Hij heeft zich aan zijn woord gehouden en ik heb dus nadat ik hem gisterenmiddag zag, was die er ook gisteren
Dat zou voor mij juist een extra stimulans zijn om door te gaan. Oudere vrouwenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef formerjellybean het volgende:
Het huishouden is verdorie oneindig en helemaal dat kut wassen![]()
Mijn weekendje was relaxed, gestapt, er is hier Rondje Wormerveer en bokketochtje geweest wat beiden kroegentochten zijn.
Hij heeft zich aan zijn woord gehouden en ik heb dus nadat ik hem gisterenmiddag zag, was die er ook gisteren
Oh en over versieren er was een jongen die me wilde versieren en toen vertelde ik dat ik 37 was toen was die heel snel weg
Eerst zag ik hem vrijdag en hadden we ruzie want hij had een meisje bij zich en ik dacht dat die daar wat mee had, en hij was pissig dat ik de hele tijd met zijn broer zat te praten.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:55 schreef dyna18 het volgende:
fjb, wat was trouwens zijn reactie op je late-night berichtje?
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Jij smeert zelfs meer spulletjes op dan ik als vrouw zijnde.
Ik zei het toch.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
De normen qua hygiene liggen voor mannen wel iets lager met uitzondering van de nieuwe lichting metroseksuelen.
Ik smeer bodylotion en speciale dag en nachtcreme op. That's all.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Zou je met een man kunnen daten/relatie die een grotere beautycase heeft dan jou?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Je hebt weer gelijk ja.quote:
Maar het is wel meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik smeer bodylotion en speciale dag en nachtcreme op. That's all.
Nee, maarja die kans is vrij klein. Ik gebruik het niet vaak, maar ik heb wel veel.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je met een man kunnen daten/relatie die een grotere beautycase heeft dan jou?
Dat heeft toch iedere vrouw?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt weer gelijk ja.
[..]
Maar het is wel meer.
[..]
Nee, maarja die kans is vrij klein. Ik gebruik het niet vaak, maar ik heb wel veel.
Nee, ik moet dat ook wel doen. Op tapijt valt het minder op als er wat haar ligt enzo, maar hier op tegels moet ik het toch echt niet te lang zonder stofzuigen proberen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maarre, om de dag stofzuigen... Is dat dan echt zoveel?
Ik doe dat elke dag wel - maar ik heb dan ook laminaat en loop op blote voeten door het huis, maar toch - wordt dat door jullie als extreem gezien?
Heb je huisdieren? Dan moet je vaker stofzuigenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik doe dat elke dag wel - maar ik heb dan ook laminaat en loop op blote voeten door het huis, maar toch - wordt dat door jullie als extreem gezien?
Meeste wel ja, daarom ben ik ook niet zo bang dat een man meer van die spullen heeft dan ik.quote:
Als je op blote voeten door het huis loopt, neem je toch voortdurend de laminaat vloer af. Hoef je volgens mij nooit te stofzuigenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |