Het niet wassen van een spijkerbroek heeft hele andere redenen dan 'gewoon omdat het kan en niet onhygiënisch is' dus dat is eigenlijk heel wat anders.quote:
Dat is ook weer overdreven. Hoe vaak douche jij bijvoorbeeld?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hygiene is iets anders dan lekker fris. Dat bedoel ik met ver over de grenzen van hygiene heen. Vrouwen willen dat alles de hele dag naar viooljes ruikt.
Nee. Vrouwen willen dat jij of het huis waarin ze woont niet naar zweet, vet of andere penetrant geurende lichaamssappen ruikt.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hygiene is iets anders dan lekker fris. Dat bedoel ik met ver over de grenzen van hygiene heen. Vrouwen willen dat alles de hele dag naar viooljes ruikt.
Bingo.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen willen dat jij of het huis waarin ze woont niet naar zweet, vet of andere penetrant geurende lichaamssappen ruikt.
Niet alleen in huis.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen willen dat jij of het huis waarin ze woont niet naar zweet, vet of andere penetrant geurende lichaamssappen ruikt.
Wat zou je vinden van een vrouw die daar zelf naar stinkt dan?
Om eerlijk te zijn, nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar vind jij het zelf niet fijner om gewoon kleren vaker te wassen en voor je gevoel echt iets schoons aan te trekken?
Voor vrouwen is een onderbroek dagelijks verschonen wel nodig. Maar een piemel is heel wat beter schoon te houden.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
En dan is het bijv belangrijk dat je wel elke dag een andere onderbroek aan doet. Zoiets staat ook in dat onderzoek.
Dat fijne gevoel is vrouwelijk.quote:Maar vind jij het zelf niet fijner om gewoon kleren vaker te wassen en voor je gevoel echt iets schoons aan te trekken?
Nou, een tipje namens deze vrouw dan: trek een schone aan, al helemaal als je op date gaat. Het gaat niet om de hygiëne, het gaat om de afwezigheid van vieze lucht. Die ruik jij niet want je zit er zelf de hele dag in. Maar wij ruiken het zeer zeker wel en het is niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Een shirt nee... broek wel (mits geen vlekken natuurlijk).
Schoon broek en shirt.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Interessantere vraag: zou je dat ook doen als je op date gaat? Een broek aantrekken die al twee weken is gedragen enzo?
Er is dus helemaal niks raars aan dat een vrouw elke dag schoon ondergoed aantrekt. Wat mijn vriend doet moet hij zelf weten, zo lang hij maar geen uur in de wind stinkt zonder daar op korte termijn iets aan te willen doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor vrouwen is een onderbroek dagelijks verschonnen wel nodig. Maar een piemel is heel wat beter schoon te houden.
[..]
Dat fijne gevoel is vrouwelijk.
Hey, als jij nergens naar ruikt lijkt mij ook niet dat een vrouw daarover gaat zeuren. Het is meer het idee dat je daar al zo lang in loopt dan. Maar ik vraag me dus heel erg af of je het niet ruikt.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor vrouwen is een onderbroek dagelijks verschonnen wel nodig. Maar een piemel is heel wat beter schoon te houden.
1 a 2 keer per dag. Maar dat komt omdat ik het heel ontspannend vind om onder stomend water te staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Hoe vaak douche jij bijvoorbeeld?
Ik draag nooit ondergoedquote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef Hoogheid het volgende:
Zeg je nou dat je niet elke dag een schone onderbroek aantrekt?
Dat is bij ons meestal precies eender hoor. Alleen merken we het wellicht eerder als iets stinkt en voelen wij ons daar wél ongemakkelijk bij.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee.
Huishoudelijk werk zijn voor mij 'chores'. Taken die moeten, maar nooit leuk zijn om te doen.
Dus doe ik ze, als man, zo min mogelijk. Een was draaien als je het ook prima nog een dag extra aankan, komt niet in het mannenbrein voor
En zo kom je elkaar inderdaad tegemoet. Mag ook wel, lijkt me een kleine moeite.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is bij ons meestal precies eender hoor. Alleen merken we het wellicht eerder als iets stinkt en voelen wij ons daar wél ongemakkelijk bij.
Jullie mannen willen dat wij ons leuk blijven kleden, wij willen dat jullie iets doen aan die lucht die ontstaat na zoveel dagen je kleding of je haar niet wassen.
Om toch even bij die broek te blijven.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou, een tipje namens deze vrouw dan: trek een schone aan, al helemaal als je op date gaat. Het gaat niet om de hygiëne, het gaat om de afwezigheid van vieze lucht. Die ruik jij niet want je zit er zelf de hele dag in. Maar wij ruiken het zeer zeker wel en het is niet aantrekkelijk.
Over het algemeen wel ja, maar om dan meteen te stellen dat de eisen van een vrouw extreem ver de andere kant op doorslaan is ook weer overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Een broek draag ik met gemak voor langere tijd. Stinkt naar mijn weten ook nooit. Maar met andere kledij is dat een ander verhaal natuurlijk. De normen qua hygiene liggen voor mannen wel iets lager met uitzondering van de nieuwe lichting metroseksuelen.
Ik zou er op vallen, denk ik. Ik vind de lichaamsgeur van een vrouw niet vies hoor. Ik heb vrijwilligerwerk gedaan op een kinderboerderij. Daar heb ik heel wat aantrekkelijk vrouwen stront zien scheppen en op de mesthoop zien staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat zou je vinden van een vrouw die daar zelf naar stinkt dan?
Inderdaad. Maar het gebeurt heel vaak dat op een gegeven moment 1 van de 2 die moeite niet meer wil doen, of allebei zelfs, en dan krijg je dus weer irritatie etc.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zo kom je elkaar inderdaad tegemoet. Mag ook wel, lijkt me een kleine moeite.
Nou ja, er zijn natuurlijk een aantal vrouwen bij wie het inderdaad erg is doorgeslagen. Zoals elke week de ramen wassen, om de dag stofzuigen, etc.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, maar om dan meteen te stellen dat de eisen van een vrouw extreem ver de andere kant op doorslaan is ook weer overdreven.
Een aantal ja, net zoals er ook mannen zijn met smetvrees.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn natuurlijk een aantal vrouwen bij wie het inderdaad erg is doorgeslagen. Zoals elke week de ramen wassen, om de dag stofzuigen, etc.
Daar wordt je als man niet echt blij van, want zij legt die zelfde verwachten aan jou op.
Hehequote:Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Om toch even bij die broek te blijven.
Volgens mij ruik je echt niet als iemand een spijkerbroek al een week aan heeft. Misschien als je in zijn kruis gaat ruiken, maar dat is niet het idee wat ik bij een eerste date heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |