abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96791173

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_96791306
Versiertip:

Als er een ontruiming is, doe alsof je niet kunt lopen. Dan wil iemand van het andere geslacht je soms nog wel eens meesleuren. :') ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:39:07 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96791352
Da's eerder een zwendel. :')
Je moeder is een hamster
pi_96791449
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Spork het volgende:

[..]

ik overweeg vanavond in mijn eentje te gaan stappen
waarschijnlijk zal ik eerst wat leuks met vrienden doen maar dat zijn al helemaal geen uitgaans types dus misschien dat ik daarna alleen nog ff een leuke tent bezoek ofzo
Kijk, zo mogen we het horen! *O*
In je eentje ben je veel meer benaderbaar voor ander volk :Y

Ik weet nog niet of ik wat ga doen. Vind het altijd lastig, ik ben geloof ik klaar om weer aan het versieren te slaan (zonder consequenties, gewoon om in te komen), maar dan moet ik een eind rijden om bij een leuke tent te komen en dus nuchter blijven. En dan ga ik me lopen ergeren aan dronken volk ipv leuk meedoen. Beetje nutteloos allemaal. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96791881
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:

Als er een ontruiming is, doe alsof je niet kunt lopen. Dan wil iemand van het andere geslacht je soms nog wel eens meesleuren. :') ;)
Die mag in de OP.
Ron Paul 2012
pi_96792062
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:39 schreef Crutch het volgende:
Da's eerder een zwendel. :')
Het maakt ontruimingsoefeningen een stuk interessanter kan ik je wel vertellen. :')
pi_96792103
quote:
Versiertip:

Dat is bij ons op de zaak een keer echt gebeurd. Ze kon echt niet goed lopen maar met een ontruiming is iedereen vooral bezig zichzelf in veiligheid te brengen dus achteraf (het bleek een oefening) ging er een memo rond dat iedereen haar voorbij was gelopen en of we de volgende keer aub goed willen kijken of iedereen mee naar buiten kan komen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 14-05-2011 14:15:21 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:04:09 #8
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96792152
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is bij ons op de zaak een keer echt gebeurd. Ze kon echt niet goed lopen maar met een ontruiming is iedereen vooral bezig zichzelf in veiligheid te brengen dus achteraf (het bleek een oefening) ging er een memo rond dat iedereen haar voorbij was gelopen en we of we de volgende keer aub goed willen kijken of iedereen mee naar buiten kan komen. :')
Een blauwtje lopen in meervoud.
The view from nowhere.
pi_96792161
quote:
Versiertip:

Ik weet wel iemand die ik mee wil sleuren of mij mag meesleuren :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96793304
Haha, vorige week een paar leuke meisjes ontmoet van zo'n beetje de andere kant het land. Blijkbaar vonden ze het zo gezellig dat ze volgende week weer een paar honderd kilometer heen en weer gaan rijden om naar dezelfde tent hier te gaan :D Dat móet wel nóg gezelliger gaan worden *;

En vanavond ergens anders gaan stappen, eens kijken of dat nog wat wordt.
pi_96793657
Nou , ik heb hem gezien tijdens het uitgaan, maar ik ben een beetje boos op hem. Hij was met een meisje wat gewoon een vriendin was maar zat daar steeds bij , maar hij was beledigd dat ik met zijn broer zat te keten (kan goed met hem opschieten en hij heeft vaker wat met me geprobeerd , maar we hadden het er met elkaar zelfs over waarom ik zijn broer leuker vond )
Alleen hij vond dus dat ik te veel met zijn broer omging. Ik zie hem waarschijnlijk vanavond weer want dat hadden we afgesproken maar ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Vaag bij mij is dus vunzige smsjes een aanleiding tot ruzie en dit was zo wat ik niet in gedachten had.
pi_96793694
Plus nu voel ik erbij dat net een wandelende soap ben
pi_96793751
Jullie zijn wel bezitterig ook al is het officieel geen relatie en zien of spreken jullie elkaar soms weken niet. Apart.
pi_96793976
Het is wat vaag inderdaad. Dan maar een keer duidelijke afspraken maken, jullie kennen elkaar verdorie al 4 jaar. :')
Ron Paul 2012
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:58:20 #15
118585 Crutch
pi_96794239
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou , ik heb hem gezien tijdens het uitgaan, maar ik ben een beetje boos op hem. Hij was met een meisje wat gewoon een vriendin was maar zat daar steeds bij , maar hij was beledigd dat ik met zijn broer zat te keten (kan goed met hem opschieten en hij heeft vaker wat met me geprobeerd , maar we hadden het er met elkaar zelfs over waarom ik zijn broer leuker vond )
Alleen hij vond dus dat ik te veel met zijn broer omging. Ik zie hem waarschijnlijk vanavond weer want dat hadden we afgesproken maar ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Vaag bij mij is dus vunzige smsjes een aanleiding tot ruzie en dit was zo wat ik niet in gedachten had.
Ben je bang voor die vriendin van 'm ofzo?
Je kan wel boos gaan doen, maar volgens mij heb je er zelf ook geen flikker aan gedaan.
Je moet het natuurlijk wel willen he? En niet altijd maar verwachten dat de man het heft in handen neemt.
Je moeder is een hamster
pi_96794426
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Jullie zijn wel bezitterig ook al is het officieel geen relatie en zien of spreken jullie elkaar soms weken niet. Apart.
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.

Ik ben altijd voorzichtig met contacten die louter seksueel zijn en lang duren. Bespreek het vaak met elkaar en ga een relatie niet uit de weg als er toch ergens meer gevoelens blijken te broeien. Als dat soort gevoelens niet wederzijds zijn dan moet je met het neuken stoppen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:28:28 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96795223
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.

Ik ben altijd voorzichtig met contacten die louter seksueel zijn en lang duren. Bespreek het vaak met elkaar en ga een relatie niet uit de weg als er toch ergens meer gevoelens blijken te broeien. Als dat soort gevoelens niet wederzijds zijn dan moet je met het neuken stoppen.
M.i. werkt het ook eigenlijk niet, altijd gaat een van de twee toch meer voelen. Dat is overigens ook een doodnormaal neurologisch proces in onze hersenen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:29:26 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96795258
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hear hear. :Y
Fuck buddy's zijn niet voor iedereen weggelegd, je moet op z'n minst afspreken of je al dan niet exclusief bent voor elkaar en daar ook geen probleem van maken als dat niet zo is. Zijn niet veel mensen die dat echt kunnen volgens mij. :{
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:30:53 #19
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96795312
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Hoogheid het volgende:
Haha, vorige week een paar leuke meisjes ontmoet van zo'n beetje de andere kant het land. Blijkbaar vonden ze het zo gezellig dat ze volgende week weer een paar honderd kilometer heen en weer gaan rijden om naar dezelfde tent hier te gaan :D Dat móet wel nóg gezelliger gaan worden *;

Leuk trouwens dit :D
Hoeveel meisjes zijn het dan?
En met hoeveel man was je toen je ze ontmoette? :)
pi_96796321
Update hij is net langsgeweest *O* Het is bokketochtje maar hij wilde mij voor die wegging toch zien. Nu weer O+ En misschien zie ik hem vanavond weer met rondje wormerveer. Het alcoholtochten hier op het moment . Voordeel van Wormerveer.
Het is eigenlijk voor mij voor het eerst dat ik er uberhaupt wat van zei van dat meisje , want ik kende haar totaal niet . Het schijnt dus iemand gewoon uit de vriendengroep te zijn en dat die toch net even langskwam wil wel wat zeggen.
pi_96798969
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk trouwens dit :D
Hoeveel meisjes zijn het dan?
En met hoeveel man was je toen je ze ontmoette? :)
Zij waren met 6, wij met 5. Maar in de eerste instantie kwamen twee vrienden en ik (waarvan 1 vriend al bezet) twee meisjes tegen in de discotheek en zijn we met ze buiten op het terras gaan zitten en een poosje mee zitten praten. Aan het eind van de avond kwam de rest van hun vriendinnengroep erbij (één keer raden; iemand van hun wilde naar huis :P ), en niet lang daarna kwam de rest van onze vrienden. Toen was het ook nog gezellig maar was de taxi van de dames al besteld :P
pi_96799804
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Hoogheid het volgende:

Groningen vs Maastricht?
:P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:54:20 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96800280
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:19 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Zij waren met 6, wij met 5. Maar in de eerste instantie kwamen twee vrienden en ik (waarvan 1 vriend al bezet) twee meisjes tegen in de discotheek en zijn we met ze buiten op het terras gaan zitten en een poosje mee zitten praten. Aan het eind van de avond kwam de rest van hun vriendinnengroep erbij (één keer raden; iemand van hun wilde naar huis :P ), en niet lang daarna kwam de rest van onze vrienden. Toen was het ook nog gezellig maar was de taxi van de dames al besteld :P
Telefoon nummers, hyves facebook te pakken? Of niks?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:38:24 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96801892
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Telefoon nummers, hyves facebook te pakken? Of niks?
Facebook is echt ideaal wat dat betreft. Heb zelf alle 5 de dames van gisteravond te pakken. Het is alleen vervelend als ze geen van allen info hebben die redelijk uniek is. Als je alleen weet dat ze Floor uit Amsterdam is kom je niet ver.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96802333
quote:
Versiertip:

_O- ervaring mee? :P
pi_96802494
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon gaan? Zou ik doen
Natuurlijk wil ze een relatie als ze alleen met je op vakantie wil.
quote:
Ik vind dat eigenlijk niet zo vanzelfsprekend.
Maar er is maar één manier om erachter te komen, dat wel.

Jordony, vind je het prima either way?
Ik zou wel graag op vakantie willen met haar. Ze zei dat ze het wel tof zou vinden als ik mee zou gaan. Maar ik vind het opzich wel een leuke meid qua karakter, alleen uiterlijk minder. (ben vrij keiskeurig). En als je met elkaar op vakantie gaat neem je best een grote stap denk ik zo. Ik weet namelijk nog totaal niet of ik iets met haar zou moeten beginnen. Ze staat gegarandeerd voor lange relatie denk ik maar ik kan nog zoveel andere vrouwen tegenkomen die wellicht interessanter zijn voor mij. Ik weet het dus niet goed. Ik heb totaal geen idee wat zij van mij denkt. We gaan vaak met elkaar naar de film maar ziet zij dat als een date of voor fun. Ze is moeilijk te doorgronden. Is ze nou geïnteresseerd in mij of ziet ze het gewoon als voor de fun? Arrgh...
pi_96802611
Ik heb een slechte dag achter de rug. Personeelsuitje gehad, daar was ik al wat stiller. Mijn vrolijke masker is steeds meer aan het wegvallen door therapie en ik voel me wel meer mezelf. Dat is in contact nu even lastig, maar het zij zo. Uiteindelijk ga ik me hier meer verbonden door voelen.

En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is. :{ Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd. Maar ik ben wel zo ver gekomen dat ik mijn kwetsbaarheid en onzekerheid op tafel gelegd heb. Ik heb uitgelegd dat ik me nogal vast kan klampen, en dat ik me super minderwaardig voel zonder vent.... En ook heel nonchalant aangestipt dat ik 'er mee bezig ben daar wat aan te doen'. Ik heb die man aan de bar niet aangesproken verder. Hoe dan? Ik vond het wel fijn om even met de collega's te kletsen.

En daar zit ik nu nog in, in die modus dat ik me superminderwaardig voel. Kut. Ze hebben me door. Ik ben een rare freak. Ik kon vannacht niet slapen. Heel gespannen omdat ik ontmaskerd ben als relatie-nono. Ik heb flink gejankt. Uiteindelijk, na twee uur grienen, was ik het om 5:00 zat en heb ik mezelf streng toegesproken, ontspanningsoefeningen gedaan en toch in slaap gekomen, godzijdank.

Vandaag 's middags nog in bed gekropen want ik voel me ook lichamelijk nog beroerd. Nou ja. Ik ben kwetsbaar en heel onzeker. Dat is de conclusie.

Overigens ben ik wel aan het oefenen met mannen aankijken. Vanmiddag vroeg had ik bij het zebrapad oogcontact met een niet onknappe man. Dat was wel leuk.
pi_96803807
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef Catbert het volgende:
Als je alleen weet dat ze Floor uit Amsterdam is kom je niet ver.
Doorzettingsvermogen!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:33:07 #29
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96803881
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Jordony het volgende:

[..]

[..]

Ik zou wel graag op vakantie willen met haar. Ze zei dat ze het wel tof zou vinden als ik mee zou gaan. Maar ik vind het opzich wel een leuke meid qua karakter, alleen uiterlijk minder. (ben vrij keiskeurig). En als je met elkaar op vakantie gaat neem je best een grote stap denk ik zo. Ik weet namelijk nog totaal niet of ik iets met haar zou moeten beginnen. Ze staat gegarandeerd voor lange relatie denk ik maar ik kan nog zoveel andere vrouwen tegenkomen die wellicht interessanter zijn voor mij. Ik weet het dus niet goed. Ik heb totaal geen idee wat zij van mij denkt. We gaan vaak met elkaar naar de film maar ziet zij dat als een date of voor fun. Ze is moeilijk te doorgronden. Is ze nou geïnteresseerd in mij of ziet ze het gewoon als voor de fun? Arrgh...
Er zit weinig anders op dan gewoon vragen hoor, denk ik. Dan kun je daarna beslissen of je die stap wilt nemen. Of meld hoe je er zelf over denkt. Het is effe een lastig gesprek, maar dan heb je wel duidelijkheid.
Hoe zit het nou met haar vriendenclub? Heeft ze die? Als ze verder geen mensen heeft waar ze mee omgaat is de kans wel groter dat ze alleen voor de fun met je op vakantie wil natuurlijk. Misschien wil ze simpelweg niet alleen gaan.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:35:24 #30
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96803964
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef minnemin het volgende:
Ik heb een slechte dag achter de rug. Personeelsuitje gehad, daar was ik al wat stiller. Mijn vrolijke masker is steeds meer aan het wegvallen door therapie en ik voel me wel meer mezelf. Dat is in contact nu even lastig, maar het zij zo. Uiteindelijk ga ik me hier meer verbonden door voelen.

En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is. :{ Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd. Maar ik ben wel zo ver gekomen dat ik mijn kwetsbaarheid en onzekerheid op tafel gelegd heb. Ik heb uitgelegd dat ik me nogal vast kan klampen, en dat ik me super minderwaardig voel zonder vent.... En ook heel nonchalant aangestipt dat ik 'er mee bezig ben daar wat aan te doen'. Ik heb die man aan de bar niet aangesproken verder. Hoe dan? Ik vond het wel fijn om even met de collega's te kletsen.

En daar zit ik nu nog in, in die modus dat ik me superminderwaardig voel. Kut. Ze hebben me door. Ik ben een rare freak. Ik kon vannacht niet slapen. Heel gespannen omdat ik ontmaskerd ben als relatie-nono. Ik heb flink gejankt. Uiteindelijk, na twee uur grienen, was ik het om 5:00 zat en heb ik mezelf streng toegesproken, ontspanningsoefeningen gedaan en toch in slaap gekomen, godzijdank.

Vandaag 's middags nog in bed gekropen want ik voel me ook lichamelijk nog beroerd. Nou ja. Ik ben kwetsbaar en heel onzeker. Dat is de conclusie.

Overigens ben ik wel aan het oefenen met mannen aankijken. Vanmiddag vroeg had ik bij het zebrapad oogcontact met een niet onknappe man. Dat was wel leuk.
Klinkt alsof je het zwaar hebt maar het toch de goede kant op gaat. :Y
Hou vol meissie. Zonder diepe dalen ook geen hoge pieken hè. :*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:52:36 #31
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96804543
quote:

Blijf dicht bij jezelf, want een rol hou je niet vol. Zonder vent ben je natuurlijk stuk aantrekkelijker voor mannen, want wat heb je aan een vrouw die bezet is? Minderwaardigheidsgevoelens zijn wel naar. Hoop dat je dat van je af kan schudden en het beter met je gaat.
The view from nowhere.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:56:11 #32
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96804681
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Jordony het volgende:

[..]

[..]

Ik zou wel graag op vakantie willen met haar.
Doen. Al die andere overwegingen zijn niet aan de orde. Je belooft haar geen huwelijkstrouw als je op haar uitnodiging in gaat. De vakantie staat op zichzelf. Je hoeft de bedoeling ervan niet te doorgronden.
The view from nowhere.
pi_96804878
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Er zit weinig anders op dan gewoon vragen hoor, denk ik. Dan kun je daarna beslissen of je die stap wilt nemen. Of meld hoe je er zelf over denkt. Het is effe een lastig gesprek, maar dan heb je wel duidelijkheid.
Hoe zit het nou met haar vriendenclub? Heeft ze die? Als ze verder geen mensen heeft waar ze mee omgaat is de kans wel groter dat ze alleen voor de fun met je op vakantie wil natuurlijk. Misschien wil ze simpelweg niet alleen gaan.
Nou ja, dat laatste wat je zegt zou het dus goed kunnen zijn. Heel toevallig zei ze dat ze niet met haar andere vrienden op vakantie zou willen omdat die echt alleen maar zuipen. Ik heb dat ook wel een beetje, al ga ik nu met een paar maten op vakantie om het is "uit te proberen", hoe dat in zijn werk gaat allemaal. Dus ik ben bang dat ze het alleen doet omdat haar vrienden andere bedoelingen hebben met een vakantie.
pi_96805009
quote:
...
...
Ik had ook wel eens zoiets, bij het uitgaan had een vriend blijkbaar gezegd tegen een vriend van hem dat ik nog maagd was (hij zelf ook volgens mij, daar had ie volgens mij gewoon over gelogen tegen hem :')), dus had die gast, die helemaal bezopen was, me meegesleurd langs allemaal meisjes... Waar we vervolgens dus alleen maar voor lul stonden :P

Maar kut voelt het wel ja
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:03:57 #35
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96805031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nou ja, dat laatste wat je zegt zou het dus goed kunnen zijn. Heel toevallig zei ze dat ze niet met haar andere vrienden op vakantie zou willen omdat die echt alleen maar zuipen. Ik heb dat ook wel een beetje, al ga ik nu met een paar maten op vakantie om het is "uit te proberen", hoe dat in zijn werk gaat allemaal. Dus ik ben bang dat ze het alleen doet omdat haar vrienden andere bedoelingen hebben met een vakantie.
Doe het nou gewoon. Wat de bedoeling ook is, als ze met je op vakantie wil ben je speciaal voor haar. En of dat nou een fijne vriendschap is of wat meer, het is allebei hartstikke mooi toch? :D
pi_96805087
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doe het nou gewoon. Wat de bedoeling ook is, als ze met je op vakantie wil ben je speciaal voor haar. En of dat nou een fijne vriendschap is of wat meer, het is allebei hartstikke mooi toch? :D
Precies, als je haar mag zou ik gewoon gaan :)
pi_96805108
quote:

Het is toch juist positief dat ze niet begrijpen dat jij geen man hebt, dat betekent dus dat ze niet slecht over je denken. :) Misschien dachten ze wel, hoe kan het dat minnemin zo onzeker is, toch een hardstikke leuke vrouw. Het is niet erg om je bloot te geven, juist heel knap. Je hoeft je niet minderwaardig te voelen, nergens voor nodig.
pi_96805241
quote:
En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is. :{ Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd.
Geloof me, ze bedoelen het goed, ze proberen wel te helpen en tonen interesse :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:35:12 #39
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96806571
minnemin:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is toch juist positief dat ze niet begrijpen dat jij geen man hebt, dat betekent dus dat ze niet slecht over je denken. :) Misschien dachten ze wel, hoe kan het dat minnemin zo onzeker is, toch een hardstikke leuke vrouw. Het is niet erg om je bloot te geven, juist heel knap. Je hoeft je niet minderwaardig te voelen, nergens voor nodig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Geloof me, ze bedoelen het goed, ze proberen wel te helpen en tonen interesse :)
dit dus!
ik vind het juist heel erg goed van je dat je erover gepraat hebt met je collega's minnemin. hoe naar het ook was misschien, het kan echt geen kwaad eens open over je zelf te zijn. het klinkt meer alsof ze gewoon intresse toonden. het gedeelte dat ze dan zeggen 'spreek die en die eens aan' is wel irritant dat deden vrienden bij mij vroeger ook wel eens maar zo werkt dat voor sommige mensen gewoon niet

toch goed hoor, een beetje eerlijk en dus soms kwetsbaar zijn loont uiteindelijk veel meer dan alleen maar een facade ophouden
pi_96807202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja maar het is verlevend dat als jij er wel wat in ziet voor later qua relatie en zij eigenlijk jou alleen maar op vakantie meevraagt om niet eenzaam te zijn. Hetzelfde voorbeeld als in die audio van Versier podcasts oid? Dat vrouwen dan alleen op zoek zijn naar een "ziekenhuis" en jij de pleister op de wond bent.

Misschien weet ik ook gewoon niet wat ik wil met haar. :')
pi_96807269
quote:

Wees blij dat ze interesse tonen, bovendien geef je al aan dat je oogcontact kan maken met goeduitziende mannen, dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen met jou uiteindelijk.

Bij mij op kantoor was er in 3 jaar tijd nooit naar gevraagd waarom ik single ben, het was als vanzelfsprekend. En als er een collega 2 maanden single was werd er net als bij jou volle interesse getoond naar de reden hiervan;).

Ik had je foto gezien en je ziet er zeer goed uit dus het komt vanzelf wel een keer in jouw situatie als je op deze manier doorgaat.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:53:20 #42
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96807490
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ja maar het is verlevend dat als jij er wel wat in ziet voor later qua relatie en zij eigenlijk jou alleen maar op vakantie meevraagt om niet eenzaam te zijn. Hetzelfde voorbeeld als in die audio van Versier podcasts oid? Dat vrouwen dan alleen op zoek zijn naar een "ziekenhuis" en jij de pleister op de wond bent.

In die eerste alinea ben je anders vrij duidelijk. ;)
Maargoed, het is best een lastig parket als het idd zo zou zitten.
Ik zou toch gaan als ik jou was. Vakantie is wel de ideale gelegenheid om iets op te laten bloeien tussen jullie, ook al waren heel misschien die intenties in beginsel niet van die aard. :)

Waarheen zouden jullie dan gaan, weet je dat?
pi_96808175
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef minnemin het volgende:

[..]

_O- ervaring mee? :P
Ja sinds vandaag. :') Niet dat het van hem een versierpoging was, absoluut niet, maar overwachts was het wel.
pi_96808496
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

In die eerste alinea ben je anders vrij duidelijk. ;)
Maargoed, het is best een lastig parket als het idd zo zou zitten.
Ik zou toch gaan als ik jou was. Vakantie is wel de ideale gelegenheid om iets op te laten bloeien tussen jullie, ook al waren heel misschien die intenties in beginsel niet van die aard. :)

Waarheen zouden jullie dan gaan, weet je dat?
Nee klopt maar financieel zit ik ook in een lastig parket vanwege me vervolg studie die veel geld gaat kosten. Aan de ene kant zeg ik van ja, studie afmaken en dan heb je alle tijd van de wereld en het geld als je aan het werk bent. Aan de andere kant zeg ik, je bent nu nog student, bijna 21, ga gewoon lekker, wat kan jou het geld boeien.

Maar goed, ik vind het zoweiso al grote stap om met haar alleen op vakantie te gaan... Ik kan alleen nog niet goed begrijpen waarom ze alleen om die eenzaamheid met mij op vakantie zou willen. Zou er echt niet iets meer achter zitten vraag ik me dan af. Maar misschien is toch verstandig om gewoon gezellig mee te gaan.

Ze zou heel graag naar Berlijn willen (ben ik al geweest), Ardennen of Frankrijk. Ze houdt van kamperen met een tentje, wat ik zelf ook prima vind.
pi_96808604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wees blij dat ze interesse tonen, bovendien geef je al aan dat je oogcontact kan maken met goeduitziende mannen, dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen met jou uiteindelijk.

Bij mij op kantoor was er in 3 jaar tijd nooit naar gevraagd waarom ik single ben, het was als vanzelfsprekend. En als er een collega 2 maanden single was werd er net als bij jou volle interesse getoond naar de reden hiervan;).

Ik had je foto gezien en je ziet er zeer goed uit dus het komt vanzelf wel een keer in jouw situatie als je op deze manier doorgaat.
Kan je nou echt geen enkele post maken waarin je niet benadrukt hoe zielig je bent? Stop er eens mee, het is enorm vervelend en onaantrekkelijk.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:11:57 #46
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96808638
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nee klopt maar financieel zit ik ook in een lastig parket vanwege me vervolg studie die veel geld gaat kosten. Aan de ene kant zeg ik van ja, studie afmaken en dan heb je alle tijd van de wereld en het geld als je aan het werk bent. Aan de andere kant zeg ik, je bent nu nog student, bijna 21, ga gewoon lekker, wat kan jou het geld boeien.

Maar goed, ik vind het zoweiso al grote stap om met haar alleen op vakantie te gaan... Ik kan alleen nog niet goed begrijpen waarom ze alleen om die eenzaamheid met mij op vakantie zou willen. Zou er echt niet iets meer achter zitten vraag ik me dan af. Maar misschien is toch verstandig om gewoon gezellig mee te gaan.

Ze zou heel graag naar Berlijn willen (ben ik al geweest), Ardennen of Frankrijk. Ze houdt van kamperen met een tentje, wat ik zelf ook prima vind.
Nja jij bent de enige die over je eigen financiën kan oordelen natuurlijk.

Verder blijf ik erbij dat je toch moet gaan hoor :P
Straks krijg je spijt dat je het niet gedaan hebt...
En oeh, kamperen? O+ Het idee wordt wel steeds intiemer haha :D
Ik zeg ga ervoor *O*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:34:12 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96810115
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Jordony het volgende:

[..]

Eerst had je twijfels, omdat je een relatie met haar niet zo zag zitten, en je bang was later een leuker meisje tegen te komen. Nu twijfel je, omdat je misschien alleen maar gezelschap bent. Je weet idd niet wat je wilt. Als je kansen groot lijken wil je minder. Als je kansen klein zijn wil je meer.

Maar je wilt wel met haar op vakantie. Dat dat dan. Het heeft geen zin om op de zaken vooruit te lopen. Je kunt op ieder moment beslissen of je verder wilt of niet.
The view from nowhere.
pi_96810756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef kipknots het volgende:

[..]

Kan je nou echt geen enkele post maken waarin je niet benadrukt hoe zielig je bent? Stop er eens mee, het is enorm vervelend en onaantrekkelijk.
Nope.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:26:52 #49
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96813794
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nope.
Verzetsheld :)
The view from nowhere.
pi_96814277
Zo, ben ik weer :) - Het lijkt een beetje rustiger hier, normaal gaan we veel sneller door de topics heen, heb ik 't idee..
pi_96814412
Dat doen we omdat er steeds mensen zijn die lopen te klagen dat het te hard gaat. Maar nu is het weer niet goed zeker.
Ron Paul 2012
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:47:43 #52
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96815352
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Zo, ben ik weer :) - Het lijkt een beetje rustiger hier, normaal gaan we veel sneller door de topics heen, heb ik 't idee..
Hé, een happy girl. Het is in het weekeinde meestal wat rustiger. Je woont in de biblebelt van Nederland toch. Hoe is het daar?
The view from nowhere.
pi_96816029
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Dat doen we omdat er steeds mensen zijn die lopen te klagen dat het te hard gaat. Maar nu is het weer niet goed zeker.
Zolang het geen oeverloos geneuzel is en ontopic blijft maakt het imo mij geen reet uit dat het snel gaat.
Ik vond het zelf eigenlijk wel prettig altijd om 's avonds alles na te lezen wat ik heb gemist... :o :@ :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hé, een happy girl.
:Y O+
quote:
Het is in het weekeinde meestal wat rustiger. Je woont in de biblebelt van Nederland toch.
:D Nee hoor, hoe kom je daarbij?
quote:
Hoe is het daar?
Niet dat het wat uitmaakt, ik ben toch niet echt van het uitgaan.. Ook niet echt behoefte aan, overigens.
Jij wel?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:03:56 #54
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96816483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef HappyGirl91 het volgende:

:Y O+

[..]

:D Nee hoor, hoe kom je daarbij?
Dacht ik in een post van jou te hebben gelezen. Mijn vergissing.

quote:
Niet dat het wat uitmaakt, ik ben toch niet echt van het uitgaan.. Ook niet echt behoefte aan, overigens.
Jij wel?
Als je maar happy bent, maakt het niets uit. Nee, ik ga zelden uit. Ga wel eens naar het filosofie café in A'dam.
The view from nowhere.
pi_96818237
Iedereen is naar aanleiding van de adviezen in de versier topics nu gaan stappen en een dame proberen te versieren Happygirl:) Ik niet nee, ik moet aan me scriptie werken. :N Het wordt idd vaak slowchat, met korte posts. Hou ik ook niet van.

@Deelnemer, thx voor reply. Ik ga denk ik maar is goed overwegen om met haar op vakantie te gaan. Misschien is het voor haar een bevestiging dat ik miss relatie met haar wil, maar als ik nog niet weet wat ik ermee aan moet heeft ze misschien de verkeerde verwachtingen. En anders heeft ze mij gevraagd just for fun en gezelschap. Dus goed, ik ga er is goed over nadenken.

[ Bericht 32% gewijzigd door Jordony op 14-05-2011 23:37:23 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:33:01 #56
118585 Crutch
pi_96818436
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Jordony het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef HappyGirl91 het volgende:

Iedereen is naar aanleiding van de adviezen in de versier topics nu gaan stappen en een dame proberen te versieren:) Ik niet nee, ik moet aan me scriptie werken. :N
Is ook belangrijk jonguh.
Je moeder is een hamster
  zondag 15 mei 2011 @ 00:26:26 #57
108913 Godshand
guide4you
pi_96822020
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef deelnemer het volgende:
Ga wel eens naar het filosofie café in A'dam.
Een filosofie café? Hoe gaat dat dan? :D
pi_96822240
Iedereen is zeker het songfestival aan het kijken of zijn ze de meeste uit? Ik kon ook uitgaan maar ik had even geen zin om van de zijlijn te gaan toekijken. Bovendien heb ik de schade ingehaald en ben ik vaak zat uit geweest en kan het me steeds minder boeien zeker als er nooit iets bijzonders gebeurd verder.
  zondag 15 mei 2011 @ 00:35:31 #59
108913 Godshand
guide4you
pi_96822436
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef richard_prf het volgende:
Iedereen is zeker het songfestival aan het kijken of zijn ze de meeste uit? Ik kon ook uitgaan maar ik had even geen zin om van de zijlijn te gaan toekijken. Bovendien heb ik de schade ingehaald en ben ik vaak zat uit geweest en kan het me steeds minder boeien zeker als er nooit iets bijzonders gebeurd verder.
Ga op de bar dansen, kan je lachen...

(laatst nog meegemaakt in Amsterdam, stel dronken Ieren op de bar, eentje wilde aan de lamp gaan hangen, maar zag er niet zo stevig uit dus barpersoneel greep in :P )
pi_96823058
quote:
Iedereen is naar aanleiding van de adviezen in de versier topics nu gaan stappen en een dame proberen te versieren Happygirl:) Ik niet nee, ik moet aan me scriptie werken. :N Het wordt idd vaak slowchat, met korte posts. Hou ik ook niet van.
En nou maar hopen dat het z'n vruchten afwerpt, natuurlijk ~O>
Scriptie.. :N Hier eindexamens, ook niet echt tijd voor ontspanning dus ;(
  zondag 15 mei 2011 @ 00:58:59 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96823399
quote:
@Deelnemer, thx voor reply. Ik ga denk ik maar is goed overwegen om met haar op vakantie te gaan. Misschien is het voor haar een bevestiging dat ik miss relatie met haar wil, maar als ik nog niet weet wat ik ermee aan moet heeft ze misschien de verkeerde verwachtingen. En anders heeft ze mij gevraagd just for fun en gezelschap. Dus goed, ik ga er is goed over nadenken.
Gaan jullie met z'n 2en dan?
  zondag 15 mei 2011 @ 01:04:50 #62
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96823620
quote:
5s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een filosofie café? Hoe gaat dat dan? :D
Dat zijn avonden met lezingen en tijd voor napraten achteraf (zie http://www.felix-en-sofie.nl).
Daar worden zweefteef gespreken wel begrepen en gewaardeerd :D, en kun je dus gezellig auwehoeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 15-05-2011 01:10:06 ]
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 01:40:03 #63
108913 Godshand
guide4you
pi_96824748
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat zijn avonden met lezingen en tijd voor napraten achteraf (zie http://www.felix-en-sofie.nl).
Daar worden zweefteef gespreken wel begrepen en gewaardeerd :D, en kun je dus gezellig auwehoeren.
Zo dat is idd zweefteef filosofie :P

Hm, concretere filosofie is toch leuker...

Maar als er wat concreters op t programma staat misschien eens kijken. Tot hoe laat duurt zo'n café?
pi_96828470
Ik ben weer terug van een bannetje. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 10:54:33 #65
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96829675
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zo dat is idd zweefteef filosofie :P

Hm, concretere filosofie is toch leuker...

Maar als er wat concreters op t programma staat misschien eens kijken. Tot hoe laat duurt zo'n café?
Ja, het is wel een luchtig programma.

Ben zelf trouwens goed thuis in de filosofie. Concreet en filosofie (abstract) gaat niet goed samen. Met concreter bedoel je waarschijnlijk de angelsaksische filosofie. Het duurt tot 22.00 - 22.30. Daarna kun je aan de bar hangen. Ga meestal 24.00 weg ivm met de terugreis.

Als je googled op 'Filosofisch Café' dan zie dat dit fenomeens in allerlei plaatsen te vinden is.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:57:09 #66
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96829727
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef Halcon het volgende:
Ik ben weer terug van een bannetje. :)
Ik dacht al, waar is Halcon nu gebleven. Ergens in retraite om zijn zonden te overdenken. In lotushouding op een bergtop in de himalaya's enzo. Vanwaar de ban?
The view from nowhere.
pi_96829834
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik dacht al, waar is Halcon nu gebleven. Ergens in retraite om zijn zonden te overdenken. In lotushouding op een bergtop in de himalaya's enzo. Vanwaar de ban?
De moderators waren het niet helemaal eens met mijn kritiek op de toneelspelers en duikelaars van Barça.
  zondag 15 mei 2011 @ 11:09:20 #68
118585 Crutch
pi_96830076
Volledig uitgezeten of nog gebedeld om vervroegde vrijlating?
Je moeder is een hamster
pi_96830089
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
Volledig uitgezeten of nog gebedeld om vervroegde vrijlating?
Volledig uitgezeten. Ban liep af op 10 mei en post sinds vandaag weer. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 11:18:10 #70
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96830303
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

De moderators waren het niet helemaal eens met mijn kritiek op de toneelspelers en duikelaars van Barça.
Tja, voetbal :r . Een terechte ban ;) .
The view from nowhere.
pi_96830627
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Tja, voetbal :r . Een terechte ban ;) .
Het spel van Barça heeft niets met voetbal te maken. :)
pi_96831159
Gisteren echt een top avond gehad. Ik heb echt het gevoel nu op de goede weg te zijn.

Afgelopen week werd ik uitgenodigd om naar een besloten feest te gaan. Ze hadden een leuke tent afgehuurd en een feest gepland. Daarnaast werd ik ook nog eens door een andere groepje uitgenodigd om mee te gaan naar de bioscoop met z'n 5en. Prima te combineren, dus ik had hun weer voorgesteld om natijd mee te gaan naar het feest en dat zagen ze ook wel zitten. En om het helemaal compleet te maken werd ik gister zowel door mensen van het feest als door het bios groepje uitgenodigd om eerst nog een hapje te eten.

Anyway, ik zal proberen een lang chronoligisch verhaal wat korter te maken. Maar erg fijn om te merken dat ik aansluiting vind bij anderen die mij er ook bij willen hebben.

Voor de bios bleken van de 5 mensen toch 3 mensen niet te komen, zodat we met z'n 2en waren. Eigenlijk wel ideaal, want zo kon ik uitgebreid met haar praten en ook wat meer de diepte in gaan. De afgelopen week heb ik veel over communicatie en vriendschap gelezen, dus een mooie kans om dat in de praktijk te brengen. Onder andere door er achter te komen wat haar nu bezig houdt, wat zij belangrijk vindt en haar achtergrond.

En dat ging best goed. Gewoon een leuk wederkerig gesprek gehad, waarin zij zich ook vertrouwd genoeg voelde om persoonlijke zaken te delen over haar verleden. Ik heb mij verder ook opengesteld en gedeeld dat communicatie en interactie altijd best lastig voor mij waren. Waarop ze met verbazing reageerde, want ze vond mij juist normaal, open en prettig communiceren. Dat was erg goed om te horen.

Daarna naar het feest gegaan waar ik ook een aantal nieuwe personen heb leren kennen waarvan er 2 toevalligerwijs dezelfde vakantie gaan maken die ik ook geboekt hebt (echt precies dezelfde groepsreis). Dus die 2 zie ik binnenkort weer.
Uiteindelijk om 4 uur 's nacht thuis na een super gezellige avond te hebben gehad.

Al met al dus 1. een top avond gehad, 2. goed interactie kunnen oefenen. 3. van meerdere kanten de bevestiging gekregen dat ik resultaat begin te boeken.
* dyna18 is happy
  zondag 15 mei 2011 @ 12:09:38 #73
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96831681
Goed Dyna. Praten met mensen is het leukst, als je open en eerlijk in vertrouwen deelt wat je bezig houdt, hoe je bent, waar je vandaan komt en waar je van droomt :Y .
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:30:02 #74
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96832250
klinkt goed dyna !

ik ben zelf niet meer uit geweest helaas. hoe verder de avond vorderde hoe meer ik er tegen opzag om alleen uit te gaan. uiteindelijk met een vriend een film gekeken dus dat was ook gezellig
pi_96834209
Wat ik mij nou afvraag, wat is de volgende stap?

Stap 1 was het op orde brengen van mijn leven en mijn persoon
- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

Stap 2 Prettig contact met mannen en vrouwen
- Deelnemen aan veel activiteiten
- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

Stap 3 Werken aan vriendschap
- Investeren in vriendschapsbanden
- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
  zondag 15 mei 2011 @ 13:27:04 #76
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96834505
one night stands :D
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 15 mei 2011 @ 13:29:58 #77
108913 Godshand
guide4you
pi_96834611
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:

- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
Stap 4 relatie

Stap 5 weer single ;)
pi_96834647
quote:

- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
Respect ^O^. Ik ben zelf ook bezig met m'n hele leven op orde te krijgen en merk al dat ik veel goede reacties erop krijg, maar zo te lezen ben jij nog een stuk verder.

Hoe ga je tegenwoordig om met vrouwen? Voel je je op je gemak met vrouwen om je heen, durf je vrouwen ook aan te raken? Zo niet dan is dat een belangrijke stap om mee bezig te gaan denk ik.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:31:40 #79
108913 Godshand
guide4you
pi_96834684
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, het is wel een luchtig programma.

Ben zelf trouwens goed thuis in de filosofie. Concreet en filosofie (abstract) gaat niet goed samen. Met concreter bedoel je waarschijnlijk de angelsaksische filosofie. Het duurt tot 22.00 - 22.30. Daarna kun je aan de bar hangen. Ga meestal 24.00 weg ivm met de terugreis.

Als je googled op 'Filosofisch Café' dan zie dat dit fenomeens in allerlei plaatsen te vinden is.
Ik vind meer de discussies leuk als: wat is de werkelijkheid? Filosofische beschouwingen over natuurkundige zaken als: multipele universums, onzekerheidsrelatie van Heisenberg (je kan maar op 1 manier meten voor een bepaald meetresultaat) en het bestaan van tijd..
pi_96834782
quote:

- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
Volgens jouw schema bevind ik me me al ruim 10 jaar in stap 1 omdat er niet meer in zit.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:35:08 #81
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96834824
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vind meer de discussies leuk als: wat is de werkelijkheid? Filosofische beschouwingen over natuurkundige zaken als: multipele universums, onzekerheidsrelatie van Heisenberg (je kan maar op 1 manier meten voor een bepaald meetresultaat) en het bestaan van tijd..
Theoretische natuurkunde dus :) .
The view from nowhere.
pi_96834851
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Stap 4 relatie

Stap 5 weer single ;)
Je vergeet stap 4b: een hoop gezeik.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:35:47 #83
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_96834858
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens jouw schema bevind ik me me al ruim 10 jaar in stap 1 omdat er niet meer in zit.
Tuurlijk wel

Ik ben weer weg uit dit topic, ik wordt er gewoon depressief van...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  zondag 15 mei 2011 @ 13:35:55 #84
108913 Godshand
guide4you
pi_96834867
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Theoretische natuurkunde dus :) .
Ja maar dan op een filosofische manier benaderd, ipv keiharde wiskunde..

Kijken hoe ver je met gedachtenexperimenten en axomia's in woorden komt..
  zondag 15 mei 2011 @ 13:36:31 #85
179534 Waaghals
pi_96834898
quote:

[..]

bedankt voor het melden, dat wist helemaal niemand hier
pi_96834902
quote:

[..]

Stap 1 zijn allemaal zaken die je zelf volledig in de hand hebt.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:40:39 #87
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96835054
quote:

Stap 4 ???
Stap 5 Relatie
Goed hoor, al dat investeren in jezelf en je vaardigheden. Maar waar is de liefde gebleven in dit stappenplan?
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:41:11 #88
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96835080
Even een cheer voor Dyna, ik ben helemaal jaloers *O* Goed man! :Y
  zondag 15 mei 2011 @ 13:42:02 #89
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96835119
@ dyna: Is dat een must dan een relatie?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96835180
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Stap 1 zijn allemaal zaken die je zelf volledig in de hand hebt.
Ja maar zo denk ik toch, dat weet iedereen hier wel inmiddels, zolang er niemand met mij wilt omgaan blijf ik altijd dingen veranderen in stap 1 in de hoop dat ik er dan eindelijk fatsoenlijk genoeg uitzie.
pi_96835253
Gewoon volhouden Richard, komt wel goed!!!!!!!!!!

Niet jezelf in een put praten, lekker jezelf blijven en dan komen de vrouwen vanzelf wel op je pad.
Ron Paul 2012
pi_96835267
KAAP ALERT!!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:01 #93
179534 Waaghals
pi_96835517
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar zo denk ik toch, dat weet iedereen hier wel inmiddels, zolang er niemand met mij wilt omgaan blijf ik altijd dingen veranderen in stap 1 in de hoop dat ik er dan eindelijk fatsoenlijk genoeg uitzie.
iedereen kotst je hier al uit vanwege je gezeik
wat verwacht je dan van vrouwen in irl ? :')
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:17 #94
108913 Godshand
guide4you
pi_96835529
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Goed hoor, al dat investeren in jezelf en je vaardigheden. Maar waar is de liefde gebleven in dit stappenplan?
Das bijzaak. Dat komt in de relatie wel :P
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:57 #95
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96835555
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Je gaat om met de verkeerde mensen en die brengen je op verkeerde ideeen.
The view from nowhere.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:52:46 #96
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96835606
quote:

- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie profit!
pi_96835630
Zodra je na stap 5 in een relatie zit, glijd je weer langzaam terug naar stap 1. ;(
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 13:53:58 #98
108913 Godshand
guide4you
pi_96835643
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:52 schreef Spork het volgende:

[..]

Profit?
  zondag 15 mei 2011 @ 13:55:25 #99
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96835716
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Das bijzaak. Dat komt in de relatie wel :P
Welnee, dan ben een veeleisende streber geworden en vecht je elkaar de tent uit in iedere relatie.
The view from nowhere.
pi_96835852
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Relatie en liefde zie ik als redelijk hetzelfde.
Of bedoel je wat anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')