SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Kijk, zo mogen we het horen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Spork het volgende:
[..]
ik overweeg vanavond in mijn eentje te gaan stappen
waarschijnlijk zal ik eerst wat leuks met vrienden doen maar dat zijn al helemaal geen uitgaans types dus misschien dat ik daarna alleen nog ff een leuke tent bezoek ofzo
Die mag in de OP.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:
Als er een ontruiming is, doe alsof je niet kunt lopen. Dan wil iemand van het andere geslacht je soms nog wel eens meesleuren.![]()
Dat is bij ons op de zaak een keer echt gebeurd. Ze kon echt niet goed lopen maar met een ontruiming is iedereen vooral bezig zichzelf in veiligheid te brengen dus achteraf (het bleek een oefening) ging er een memo rond dat iedereen haar voorbij was gelopen en of we de volgende keer aub goed willen kijken of iedereen mee naar buiten kan komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:
Als er een ontruiming is, doe alsof je niet kunt lopen. Dan wil iemand van het andere geslacht je soms nog wel eens meesleuren.![]()
Een blauwtje lopen in meervoud.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is bij ons op de zaak een keer echt gebeurd. Ze kon echt niet goed lopen maar met een ontruiming is iedereen vooral bezig zichzelf in veiligheid te brengen dus achteraf (het bleek een oefening) ging er een memo rond dat iedereen haar voorbij was gelopen en we of we de volgende keer aub goed willen kijken of iedereen mee naar buiten kan komen.
Ik weet wel iemand die ik mee wil sleuren of mij mag meesleurenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:
Ben je bang voor die vriendin van 'm ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou , ik heb hem gezien tijdens het uitgaan, maar ik ben een beetje boos op hem. Hij was met een meisje wat gewoon een vriendin was maar zat daar steeds bij , maar hij was beledigd dat ik met zijn broer zat te keten (kan goed met hem opschieten en hij heeft vaker wat met me geprobeerd , maar we hadden het er met elkaar zelfs over waarom ik zijn broer leuker vond )
Alleen hij vond dus dat ik te veel met zijn broer omging. Ik zie hem waarschijnlijk vanavond weer want dat hadden we afgesproken maar ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Vaag bij mij is dus vunzige smsjes een aanleiding tot ruzie en dit was zo wat ik niet in gedachten had.
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Jullie zijn wel bezitterig ook al is het officieel geen relatie en zien of spreken jullie elkaar soms weken niet. Apart.
M.i. werkt het ook eigenlijk niet, altijd gaat een van de twee toch meer voelen. Dat is overigens ook een doodnormaal neurologisch proces in onze hersenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.
Ik ben altijd voorzichtig met contacten die louter seksueel zijn en lang duren. Bespreek het vaak met elkaar en ga een relatie niet uit de weg als er toch ergens meer gevoelens blijken te broeien. Als dat soort gevoelens niet wederzijds zijn dan moet je met het neuken stoppen.
Hear hear.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.
Ik ben altijd voorzichtig met contacten die louter seksueel zijn en lang duren. Bespreek het vaak met elkaar en ga een relatie niet uit de weg als er toch ergens meer gevoelens blijken te broeien. Als dat soort gevoelens niet wederzijds zijn dan moet je met het neuken stoppen.
Leuk trouwens ditquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Hoogheid het volgende:
Haha, vorige week een paar leuke meisjes ontmoet van zo'n beetje de andere kant het land. Blijkbaar vonden ze het zo gezellig dat ze volgende week weer een paar honderd kilometer heen en weer gaan rijden om naar dezelfde tent hier te gaanDat móet wel nóg gezelliger gaan worden
![]()
En vanavond ergens anders gaan stappen, eens kijken of dat nog wat wordt.
Zij waren met 6, wij met 5. Maar in de eerste instantie kwamen twee vrienden en ik (waarvan 1 vriend al bezet) twee meisjes tegen in de discotheek en zijn we met ze buiten op het terras gaan zitten en een poosje mee zitten praten. Aan het eind van de avond kwam de rest van hun vriendinnengroep erbij (één keer raden; iemand van hun wilde naar huisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk trouwens dit
Hoeveel meisjes zijn het dan?
En met hoeveel man was je toen je ze ontmoette?
Groningen vs Maastricht?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Hoogheid het volgende:
Haha, vorige week een paar leuke meisjes ontmoet van zo'n beetje de andere kant het land. Blijkbaar vonden ze het zo gezellig dat ze volgende week weer een paar honderd kilometer heen en weer gaan rijden om naar dezelfde tent hier te gaanDat móet wel nóg gezelliger gaan worden
![]()
En vanavond ergens anders gaan stappen, eens kijken of dat nog wat wordt.
Telefoon nummers, hyves facebook te pakken? Of niks?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:19 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Zij waren met 6, wij met 5. Maar in de eerste instantie kwamen twee vrienden en ik (waarvan 1 vriend al bezet) twee meisjes tegen in de discotheek en zijn we met ze buiten op het terras gaan zitten en een poosje mee zitten praten. Aan het eind van de avond kwam de rest van hun vriendinnengroep erbij (één keer raden; iemand van hun wilde naar huis), en niet lang daarna kwam de rest van onze vrienden. Toen was het ook nog gezellig maar was de taxi van de dames al besteld
Facebook is echt ideaal wat dat betreft. Heb zelf alle 5 de dames van gisteravond te pakken. Het is alleen vervelend als ze geen van allen info hebben die redelijk uniek is. Als je alleen weet dat ze Floor uit Amsterdam is kom je niet ver.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Telefoon nummers, hyves facebook te pakken? Of niks?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon gaan? Zou ik doen
Natuurlijk wil ze een relatie als ze alleen met je op vakantie wil.
Ik zou wel graag op vakantie willen met haar. Ze zei dat ze het wel tof zou vinden als ik mee zou gaan. Maar ik vind het opzich wel een leuke meid qua karakter, alleen uiterlijk minder. (ben vrij keiskeurig). En als je met elkaar op vakantie gaat neem je best een grote stap denk ik zo. Ik weet namelijk nog totaal niet of ik iets met haar zou moeten beginnen. Ze staat gegarandeerd voor lange relatie denk ik maar ik kan nog zoveel andere vrouwen tegenkomen die wellicht interessanter zijn voor mij. Ik weet het dus niet goed. Ik heb totaal geen idee wat zij van mij denkt. We gaan vaak met elkaar naar de film maar ziet zij dat als een date of voor fun. Ze is moeilijk te doorgronden. Is ze nou geïnteresseerd in mij of ziet ze het gewoon als voor de fun? Arrgh...quote:Ik vind dat eigenlijk niet zo vanzelfsprekend.
Maar er is maar één manier om erachter te komen, dat wel.
Jordony, vind je het prima either way?
Doorzettingsvermogen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef Catbert het volgende:
Als je alleen weet dat ze Floor uit Amsterdam is kom je niet ver.
Er zit weinig anders op dan gewoon vragen hoor, denk ik. Dan kun je daarna beslissen of je die stap wilt nemen. Of meld hoe je er zelf over denkt. Het is effe een lastig gesprek, maar dan heb je wel duidelijkheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Jordony het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel graag op vakantie willen met haar. Ze zei dat ze het wel tof zou vinden als ik mee zou gaan. Maar ik vind het opzich wel een leuke meid qua karakter, alleen uiterlijk minder. (ben vrij keiskeurig). En als je met elkaar op vakantie gaat neem je best een grote stap denk ik zo. Ik weet namelijk nog totaal niet of ik iets met haar zou moeten beginnen. Ze staat gegarandeerd voor lange relatie denk ik maar ik kan nog zoveel andere vrouwen tegenkomen die wellicht interessanter zijn voor mij. Ik weet het dus niet goed. Ik heb totaal geen idee wat zij van mij denkt. We gaan vaak met elkaar naar de film maar ziet zij dat als een date of voor fun. Ze is moeilijk te doorgronden. Is ze nou geïnteresseerd in mij of ziet ze het gewoon als voor de fun? Arrgh...
Klinkt alsof je het zwaar hebt maar het toch de goede kant op gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef minnemin het volgende:
Ik heb een slechte dag achter de rug. Personeelsuitje gehad, daar was ik al wat stiller. Mijn vrolijke masker is steeds meer aan het wegvallen door therapie en ik voel me wel meer mezelf. Dat is in contact nu even lastig, maar het zij zo. Uiteindelijk ga ik me hier meer verbonden door voelen.
En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is.Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd. Maar ik ben wel zo ver gekomen dat ik mijn kwetsbaarheid en onzekerheid op tafel gelegd heb. Ik heb uitgelegd dat ik me nogal vast kan klampen, en dat ik me super minderwaardig voel zonder vent.... En ook heel nonchalant aangestipt dat ik 'er mee bezig ben daar wat aan te doen'. Ik heb die man aan de bar niet aangesproken verder. Hoe dan? Ik vond het wel fijn om even met de collega's te kletsen.
En daar zit ik nu nog in, in die modus dat ik me superminderwaardig voel. Kut. Ze hebben me door. Ik ben een rare freak. Ik kon vannacht niet slapen. Heel gespannen omdat ik ontmaskerd ben als relatie-nono. Ik heb flink gejankt. Uiteindelijk, na twee uur grienen, was ik het om 5:00 zat en heb ik mezelf streng toegesproken, ontspanningsoefeningen gedaan en toch in slaap gekomen, godzijdank.
Vandaag 's middags nog in bed gekropen want ik voel me ook lichamelijk nog beroerd. Nou ja. Ik ben kwetsbaar en heel onzeker. Dat is de conclusie.
Overigens ben ik wel aan het oefenen met mannen aankijken. Vanmiddag vroeg had ik bij het zebrapad oogcontact met een niet onknappe man. Dat was wel leuk.
Blijf dicht bij jezelf, want een rol hou je niet vol. Zonder vent ben je natuurlijk stuk aantrekkelijker voor mannen, want wat heb je aan een vrouw die bezet is? Minderwaardigheidsgevoelens zijn wel naar. Hoop dat je dat van je af kan schudden en het beter met je gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef minnemin het volgende:
Ik heb een slechte dag achter de rug. Personeelsuitje gehad, daar was ik al wat stiller. Mijn vrolijke masker is steeds meer aan het wegvallen door therapie en ik voel me wel meer mezelf. Dat is in contact nu even lastig, maar het zij zo. Uiteindelijk ga ik me hier meer verbonden door voelen.
En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is.Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd. Maar ik ben wel zo ver gekomen dat ik mijn kwetsbaarheid en onzekerheid op tafel gelegd heb. Ik heb uitgelegd dat ik me nogal vast kan klampen, en dat ik me super minderwaardig voel zonder vent.... En ook heel nonchalant aangestipt dat ik 'er mee bezig ben daar wat aan te doen'. Ik heb die man aan de bar niet aangesproken verder. Hoe dan? Ik vond het wel fijn om even met de collega's te kletsen.
En daar zit ik nu nog in, in die modus dat ik me superminderwaardig voel. Kut. Ze hebben me door. Ik ben een rare freak. Ik kon vannacht niet slapen. Heel gespannen omdat ik ontmaskerd ben als relatie-nono. Ik heb flink gejankt. Uiteindelijk, na twee uur grienen, was ik het om 5:00 zat en heb ik mezelf streng toegesproken, ontspanningsoefeningen gedaan en toch in slaap gekomen, godzijdank.
Vandaag 's middags nog in bed gekropen want ik voel me ook lichamelijk nog beroerd. Nou ja. Ik ben kwetsbaar en heel onzeker. Dat is de conclusie.
Overigens ben ik wel aan het oefenen met mannen aankijken. Vanmiddag vroeg had ik bij het zebrapad oogcontact met een niet onknappe man. Dat was wel leuk.
Doen. Al die andere overwegingen zijn niet aan de orde. Je belooft haar geen huwelijkstrouw als je op haar uitnodiging in gaat. De vakantie staat op zichzelf. Je hoeft de bedoeling ervan niet te doorgronden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Jordony het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel graag op vakantie willen met haar.
Nou ja, dat laatste wat je zegt zou het dus goed kunnen zijn. Heel toevallig zei ze dat ze niet met haar andere vrienden op vakantie zou willen omdat die echt alleen maar zuipen. Ik heb dat ook wel een beetje, al ga ik nu met een paar maten op vakantie om het is "uit te proberen", hoe dat in zijn werk gaat allemaal. Dus ik ben bang dat ze het alleen doet omdat haar vrienden andere bedoelingen hebben met een vakantie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zit weinig anders op dan gewoon vragen hoor, denk ik. Dan kun je daarna beslissen of je die stap wilt nemen. Of meld hoe je er zelf over denkt. Het is effe een lastig gesprek, maar dan heb je wel duidelijkheid.
Hoe zit het nou met haar vriendenclub? Heeft ze die? Als ze verder geen mensen heeft waar ze mee omgaat is de kans wel groter dat ze alleen voor de fun met je op vakantie wil natuurlijk. Misschien wil ze simpelweg niet alleen gaan.
Ik had ook wel eens zoiets, bij het uitgaan had een vriend blijkbaar gezegd tegen een vriend van hem dat ik nog maagd was (hij zelf ook volgens mij, daar had ie volgens mij gewoon over gelogen tegen hemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef minnemin het volgende:
...
...
Doe het nou gewoon. Wat de bedoeling ook is, als ze met je op vakantie wil ben je speciaal voor haar. En of dat nou een fijne vriendschap is of wat meer, het is allebei hartstikke mooi toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste wat je zegt zou het dus goed kunnen zijn. Heel toevallig zei ze dat ze niet met haar andere vrienden op vakantie zou willen omdat die echt alleen maar zuipen. Ik heb dat ook wel een beetje, al ga ik nu met een paar maten op vakantie om het is "uit te proberen", hoe dat in zijn werk gaat allemaal. Dus ik ben bang dat ze het alleen doet omdat haar vrienden andere bedoelingen hebben met een vakantie.
Precies, als je haar mag zou ik gewoon gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doe het nou gewoon. Wat de bedoeling ook is, als ze met je op vakantie wil ben je speciaal voor haar. En of dat nou een fijne vriendschap is of wat meer, het is allebei hartstikke mooi toch?
Het is toch juist positief dat ze niet begrijpen dat jij geen man hebt, dat betekent dus dat ze niet slecht over je denken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef minnemin het volgende:
Geloof me, ze bedoelen het goed, ze proberen wel te helpen en tonen interessequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef minnemin het volgende:
En, warempel, blijkbaar was ik benaderbaar genoeg om een vraag aan te stellen over relaties. Er werd mij gevraagd hoe het zat met mijn en de mannen. Ik loog dat er nog wel eens wat gebeurde, met een grapje, maar toen toch maar toegegeven dat het stil is.Daar werd verder naar gevraagd, hoe kan dat, spreek je wel eens mannen aan, kijk die gast aan de bar, waarom stap je niet op hem af, dat doe je toch zo? Enzovoorts. Ik vond het he-le-maal niet leuk dat er naar gevraagd werd.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is toch juist positief dat ze niet begrijpen dat jij geen man hebt, dat betekent dus dat ze niet slecht over je denken.Misschien dachten ze wel, hoe kan het dat minnemin zo onzeker is, toch een hardstikke leuke vrouw. Het is niet erg om je bloot te geven, juist heel knap. Je hoeft je niet minderwaardig te voelen, nergens voor nodig.
dit dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Geloof me, ze bedoelen het goed, ze proberen wel te helpen en tonen interesse
Ja maar het is verlevend dat als jij er wel wat in ziet voor later qua relatie en zij eigenlijk jou alleen maar op vakantie meevraagt om niet eenzaam te zijn. Hetzelfde voorbeeld als in die audio van Versier podcasts oid? Dat vrouwen dan alleen op zoek zijn naar een "ziekenhuis" en jij de pleister op de wond bent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe het nou gewoon. Wat de bedoeling ook is, als ze met je op vakantie wil ben je speciaal voor haar. En of dat nou een fijne vriendschap is of wat meer, het is allebei hartstikke mooi toch?
Wees blij dat ze interesse tonen, bovendien geef je al aan dat je oogcontact kan maken met goeduitziende mannen, dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen met jou uiteindelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef minnemin het volgende:
In die eerste alinea ben je anders vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja maar het is verlevend dat als jij er wel wat in ziet voor later qua relatie en zij eigenlijk jou alleen maar op vakantie meevraagt om niet eenzaam te zijn. Hetzelfde voorbeeld als in die audio van Versier podcasts oid? Dat vrouwen dan alleen op zoek zijn naar een "ziekenhuis" en jij de pleister op de wond bent.
Misschien weet ik ook gewoon niet wat ik wil met haar.
Ja sinds vandaag.quote:
Nee klopt maar financieel zit ik ook in een lastig parket vanwege me vervolg studie die veel geld gaat kosten. Aan de ene kant zeg ik van ja, studie afmaken en dan heb je alle tijd van de wereld en het geld als je aan het werk bent. Aan de andere kant zeg ik, je bent nu nog student, bijna 21, ga gewoon lekker, wat kan jou het geld boeien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In die eerste alinea ben je anders vrij duidelijk.
Maargoed, het is best een lastig parket als het idd zo zou zitten.
Ik zou toch gaan als ik jou was. Vakantie is wel de ideale gelegenheid om iets op te laten bloeien tussen jullie, ook al waren heel misschien die intenties in beginsel niet van die aard.![]()
Waarheen zouden jullie dan gaan, weet je dat?
Kan je nou echt geen enkele post maken waarin je niet benadrukt hoe zielig je bent? Stop er eens mee, het is enorm vervelend en onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wees blij dat ze interesse tonen, bovendien geef je al aan dat je oogcontact kan maken met goeduitziende mannen, dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen met jou uiteindelijk.
Bij mij op kantoor was er in 3 jaar tijd nooit naar gevraagd waarom ik single ben, het was als vanzelfsprekend. En als er een collega 2 maanden single was werd er net als bij jou volle interesse getoond naar de reden hiervan;).
Ik had je foto gezien en je ziet er zeer goed uit dus het komt vanzelf wel een keer in jouw situatie als je op deze manier doorgaat.
Nja jij bent de enige die over je eigen financiën kan oordelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nee klopt maar financieel zit ik ook in een lastig parket vanwege me vervolg studie die veel geld gaat kosten. Aan de ene kant zeg ik van ja, studie afmaken en dan heb je alle tijd van de wereld en het geld als je aan het werk bent. Aan de andere kant zeg ik, je bent nu nog student, bijna 21, ga gewoon lekker, wat kan jou het geld boeien.
Maar goed, ik vind het zoweiso al grote stap om met haar alleen op vakantie te gaan... Ik kan alleen nog niet goed begrijpen waarom ze alleen om die eenzaamheid met mij op vakantie zou willen. Zou er echt niet iets meer achter zitten vraag ik me dan af. Maar misschien is toch verstandig om gewoon gezellig mee te gaan.
Ze zou heel graag naar Berlijn willen (ben ik al geweest), Ardennen of Frankrijk. Ze houdt van kamperen met een tentje, wat ik zelf ook prima vind.
Eerst had je twijfels, omdat je een relatie met haar niet zo zag zitten, en je bang was later een leuker meisje tegen te komen. Nu twijfel je, omdat je misschien alleen maar gezelschap bent. Je weet idd niet wat je wilt. Als je kansen groot lijken wil je minder. Als je kansen klein zijn wil je meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja maar het is verlevend dat als jij er wel wat in ziet voor later qua relatie en zij eigenlijk jou alleen maar op vakantie meevraagt om niet eenzaam te zijn. Hetzelfde voorbeeld als in die audio van Versier podcasts oid? Dat vrouwen dan alleen op zoek zijn naar een "ziekenhuis" en jij de pleister op de wond bent.
Misschien weet ik ook gewoon niet wat ik wil met haar.
Nope.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kan je nou echt geen enkele post maken waarin je niet benadrukt hoe zielig je bent? Stop er eens mee, het is enorm vervelend en onaantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |