abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:29:00 #276
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96785345
Pijnlijk.
Je moeder is een hamster
pi_96785387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik wil ff voorbeelden. Dan kunnen wij ons ook weer wat voorstellen... En kan Benzin ff zonder mama dr op uit morgen :P
Nee, je begrijpt het niet; ik ga meestal niet eens mee als ze mijn kleren koopt :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:12:58 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96786047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het niet; ik ga meestal niet eens mee als ze mijn kleren koopt :P
Ga jij eens heel snel met je moeder praten want dat kan echt niet. :P
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:15:46 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96786097
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:54 schreef kipknots het volgende:
Wat een pussy ben ik zeg. Net terug van een leuk feestje, op een bepaald moment krijg ik oogcontact met een leuke meid en stapt ze op me af om te dansen. Ik dans mee en ze komt bijna tegen me aan staan. Maar in plaats van een arm om d'r heen te slaan en d'r tegen me aan te trekken blijf ik dansen zoals ik al deed en loopt ze na een paar minuten toch maar weg. Kon me direct wel voor m'n kop slaan.
Jezus wat kut zeg je had er beter een drankje kunnen aanbieden dan bijv. een arm om haar heen te slaan.
C'est la vie
pi_96788490
Je had ook met haar kunnen gaan praten. Drankje halen moet je niet doen tenzij je al een klik hebt :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:05:54 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96788531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:04 schreef Hoogheid het volgende:
Je had ook met haar kunnen gaan praten. Drankje halen moet je niet doen tenzij je al een klik hebt :P
Praten in een discotheek?
C'est la vie
pi_96788565
Uhh... ja.. :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:20:22 #283
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96788900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
Praten in een discotheek?
In de meeste staat het niet zo hard dat je elkaar niet kunt verstaan. Of geef in ieder geval aan dat je d'r interessant vindt door een beetje samen te dansen enzo. Maargoed, dat weet kipknots ook wel.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:46:26 #284
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96789595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je vindt geschoren oksels dus ook niks?
Meeste mannen die ik ken ook niet hoor, trouwens.

Ik vind het eigenlijk wel mooier als je weinig behaard bent.
Anders vallen die donkere vogelnesten zo enorm op en zeker in de zomer is dat niet bepaald een fris gezicht, vind ik. :@
Maar als je overal flink behaard bent zou dat ook weer een raar gezicht zijn natuurlijk. :P
voor mezelf bedoel je? dat vind ik niet zo'n probleem, al vind ik kaal wel heel kaal. beetje trimmen doe ik wel zo af en toe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:47:07 #285
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96789609
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:54 schreef kipknots het volgende:
Wat een pussy ben ik zeg. Net terug van een leuk feestje, op een bepaald moment krijg ik oogcontact met een leuke meid en stapt ze op me af om te dansen. Ik dans mee en ze komt bijna tegen me aan staan. Maar in plaats van een arm om d'r heen te slaan en d'r tegen me aan te trekken blijf ik dansen zoals ik al deed en loopt ze na een paar minuten toch maar weg. Kon me direct wel voor m'n kop slaan.
zo ontzettend herkenbaar :s
pi_96790089
Stond ook al met haar te dansen, maar ze kwam echt tegen me aan staan om te schuren. En ipv een move maken beweeg ik wel een beetje mee maar ga ik dus ook niet verder. En om een of andere reden kreeg ik daarna ook niets uit m'n mond.

Later op de avond ook nog wel even met een andere meid staan flirten en dansen, maar het gesprek kwam niet echt op gang en m'n vrienden vertrokken naar een andere kroeg, dus toen maar meegegaan.

Prima avond gehad verder. Kraak en Smaak speelden en maakten er een goed feest van.
pi_96790098
Goeiemiddag allemaal,

En staat er vanavond nog wat spannends te gebeuren op versiergebied?
Hier hebben we een feestje vanavond en ik ga lekker in vol ornaat.
Dus vanaf een uur of 3 lekker tutten en vanavond eens zien of het lukt nog wat bekijks te hebben.
pi_96790158
Hey,

hier mijn verhaal. Ik ben al bijna 2 jaar verliefd op een meisje. Ze zit wel bij mij op school, maar niet in dezelfde klas. Nou heb ik wel eens met haar gesproken, en ze haat me sowieso niet, maar ook niet meer dan gewoon vrienden zegmaar. Alleen ben ik best wel verlegen en durf ik nu dus heel weinig tegen haar te zeggen. Ik zou ook niet weten waar ik over moet praten, en het groepje waar ik op school bij loop loopt nooit bij haar groepje. Nou heeft ze ook sinds kort een vriendje, maar ik wil haar in ieder geval beter leren kennen en in ieder geval gewoon kunnen kletsen op msn enzo. Zodat ik in ieder geval iets heb. Maar durf dus gewoon niks te zeggen :(
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:07:23 #289
118585 Crutch
pi_96790231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef Hoi... het volgende:
Hey,

hier mijn verhaal. Ik ben al bijna 2 jaar verliefd op een meisje. Ze zit wel bij mij op school, maar niet in dezelfde klas. Nou heb ik wel eens met haar gesproken, en ze haat me sowieso niet, maar ook niet meer dan gewoon vrienden zegmaar. Alleen ben ik best wel verlegen en durf ik nu dus heel weinig tegen haar te zeggen. Ik zou ook niet weten waar ik over moet praten, en het groepje waar ik op school bij loop loopt nooit bij haar groepje. Nou heeft ze ook sinds kort een vriendje, maar ik wil haar in ieder geval beter leren kennen en in ieder geval gewoon kunnen kletsen op msn enzo. Zodat ik in ieder geval iets heb. Maar durf dus gewoon niks te zeggen :(
Durf je alleen tegen haar niks te zeggen of bijna alle vrouwen?
Je moeder is een hamster
pi_96790305
Nou, tegen andere vrouwen durf ik wel iets te zeggen, anders als tegen jongens maar tegen haar is het veel erger.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:10:53 #291
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96790322
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef Hoi... het volgende:
Hey,

Probeer eens te 'oefenen' op meiden waar je verder niet in geinteresseerd bent. Je bent nu bang te falen omdat je haar heel leuk vindt. Het is trouwens wel wat raar dat je claimt 'gewoon' vrienden te willen zijn, da's eigenlijk gewoon onzin en dat weet je best.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96790384
Ja dat weet ik wel maar ik bedoel dat ik haar gewooon beter wil leren kennen, want nu ze een vriend heeft is er op dit moment natuurlijk niks te halen en als ik nu duidelijk maak dat ik haar leuk vind ga ik natuurlijk hartstikke af.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:14:11 #293
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96790434
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:03 schreef missyB het volgende:
Goeiemiddag allemaal,

En staat er vanavond nog wat spannends te gebeuren op versiergebied?
Hier hebben we een feestje vanavond en ik ga lekker in vol ornaat.
Dus vanaf een uur of 3 lekker tutten en vanavond eens zien of het lukt nog wat bekijks te hebben.
ik overweeg vanavond in mijn eentje te gaan stappen
waarschijnlijk zal ik eerst wat leuks met vrienden doen maar dat zijn al helemaal geen uitgaans types dus misschien dat ik daarna alleen nog ff een leuke tent bezoek ofzo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:17:21 #294
118585 Crutch
pi_96790540
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:12 schreef Hoi... het volgende:
Ja dat weet ik wel maar ik bedoel dat ik haar gewooon beter wil leren kennen, want nu ze een vriend heeft is er op dit moment natuurlijk niks te halen en als ik nu duidelijk maak dat ik haar leuk vind ga ik natuurlijk hartstikke af.
Maak het jezelf niet zo moeilijk man, ze heeft een vriend en gewoon een vriendschap zit jij ook niet op te wachten. Da's alleen maar frustrerend.
Zoek gewoon een ander leuk meisje waar je pas verliefd op wordt nadat jullie hebben gezoend o.i.d.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:18:01 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96790568
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:12 schreef Hoi... het volgende:
Ja, bovendien is er niks irritanters dan een zo'n type dat claimt 'gewoon' vrienden te willen zijn maar waaraan iedereen kan zien dat 'ie haar leuk vindt die de hele tijd om je vriendin heen hangt :)

Als je perse met haar wil praten zul je dat gewoon moeten gaan doen. Als gewoon over koetjes en kalfjes praten niet wil zul je een aanleiding moeten vinden. Je zit bij mekaar op de middelbare dus misschien hebben jullie bepaalde lessen of leraren samen. Heck, da voor de schoolkrant een enquete houden ofzo, heb je meteen een reden om iedereen aan te spreken.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:22:25 #296
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96790693
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Maak het jezelf niet zo moeilijk man, ze heeft een vriend en gewoon een vriendschap zit jij ook niet op te wachten. Da's alleen maar frustrerend.
Zoek gewoon een ander leuk meisje waar je pas verliefd op wordt nadat jullie hebben gezoend o.i.d.
inderdaad, dit is wat ik zo ongeveer de hele middelbare school heb gedaan en het heeft totaal geen nut
pi_96790716
Ik weet het, gewoon anspreken is het beste.. Punt is dat ik haar MSN niet eens heb. En op school zie ik haar bijna nooit. Ik zou haar alleen via hyves kunnen aanspreken maar daar zit ze bijna nooit op xD. Ik weet trouwens haar msn wel, maar vind het ook zo raar om iemand zomaar toe te voegen en dan te gaan praten zonder dat zij weet dat ik haar MSN heb...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:24:32 #298
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96790764
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef Hoi... het volgende:
Ik weet het, gewoon anspreken is het beste.. Punt is dat ik haar MSN niet eens heb. En op school zie ik haar bijna nooit. Ik zou haar alleen via hyves kunnen aanspreken maar daar zit ze bijna nooit op xD. Ik weet trouwens haar msn wel, maar vind het ook zo raar om iemand zomaar toe te voegen en dan te gaan praten zonder dat zij weet dat ik haar MSN heb...
Wees nou niet zo'n scheiterd die alles via Hyves e.d. probeert te doen.

En nee, je gaat gewoon niet achter haar aan; ze is al bezet. Ga gewoon met andere meiden kletsen, dit soort 'skills' ontwikkel je ook door te oefenen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:28:16 #299
118585 Crutch
pi_96790916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef Hoi... het volgende:
Lulhannes, écht.

Laat haar gewoon met rust ofzo.
Je moeder is een hamster
pi_96790990
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Spork het volgende:

[..]

ik overweeg vanavond in mijn eentje te gaan stappen
waarschijnlijk zal ik eerst wat leuks met vrienden doen maar dat zijn al helemaal geen uitgaans types dus misschien dat ik daarna alleen nog ff een leuke tent bezoek ofzo
strak plan! echt doen hoor!
Ook alleen kan je het naar je zin hebben en wie weet wat je tegenkomt he
Veel plezier alvast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')