Hé, een happy girl. Het is in het weekeinde meestal wat rustiger. Je woont in de biblebelt van Nederland toch. Hoe is het daar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Zo, ben ik weer- Het lijkt een beetje rustiger hier, normaal gaan we veel sneller door de topics heen, heb ik 't idee..
Zolang het geen oeverloos geneuzel is en ontopic blijft maakt het imo mij geen reet uit dat het snel gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Dat doen we omdat er steeds mensen zijn die lopen te klagen dat het te hard gaat. Maar nu is het weer niet goed zeker.
quote:
quote:Het is in het weekeinde meestal wat rustiger. Je woont in de biblebelt van Nederland toch.
Niet dat het wat uitmaakt, ik ben toch niet echt van het uitgaan.. Ook niet echt behoefte aan, overigens.quote:Hoe is het daar?
Dacht ik in een post van jou te hebben gelezen. Mijn vergissing.quote:
Als je maar happy bent, maakt het niets uit. Nee, ik ga zelden uit. Ga wel eens naar het filosofie café in A'dam.quote:Niet dat het wat uitmaakt, ik ben toch niet echt van het uitgaan.. Ook niet echt behoefte aan, overigens.
Jij wel?
Is ook belangrijk jonguh.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Jordony het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
Iedereen is naar aanleiding van de adviezen in de versier topics nu gaan stappen en een dame proberen te versieren:) Ik niet nee, ik moet aan me scriptie werken.![]()
Een filosofie café? Hoe gaat dat dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef deelnemer het volgende:
Ga wel eens naar het filosofie café in A'dam.
Ga op de bar dansen, kan je lachen...quote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef richard_prf het volgende:
Iedereen is zeker het songfestival aan het kijken of zijn ze de meeste uit? Ik kon ook uitgaan maar ik had even geen zin om van de zijlijn te gaan toekijken. Bovendien heb ik de schade ingehaald en ben ik vaak zat uit geweest en kan het me steeds minder boeien zeker als er nooit iets bijzonders gebeurd verder.
En nou maar hopen dat het z'n vruchten afwerpt, natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Jordony het volgende:
Iedereen is naar aanleiding van de adviezen in de versier topics nu gaan stappen en een dame proberen te versieren Happygirl:) Ik niet nee, ik moet aan me scriptie werken.Het wordt idd vaak slowchat, met korte posts. Hou ik ook niet van.
Gaan jullie met z'n 2en dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Jordony het volgende:
@Deelnemer, thx voor reply. Ik ga denk ik maar is goed overwegen om met haar op vakantie te gaan. Misschien is het voor haar een bevestiging dat ik miss relatie met haar wil, maar als ik nog niet weet wat ik ermee aan moet heeft ze misschien de verkeerde verwachtingen. En anders heeft ze mij gevraagd just for fun en gezelschap. Dus goed, ik ga er is goed over nadenken.
Dat zijn avonden met lezingen en tijd voor napraten achteraf (zie http://www.felix-en-sofie.nl).quote:
Zo dat is idd zweefteef filosofiequote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat zijn avonden met lezingen en tijd voor napraten achteraf (zie http://www.felix-en-sofie.nl).
Daar worden zweefteef gespreken wel begrepen en gewaardeerd, en kun je dus gezellig auwehoeren.
Ja, het is wel een luchtig programma.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo dat is idd zweefteef filosofie
Hm, concretere filosofie is toch leuker...
Maar als er wat concreters op t programma staat misschien eens kijken. Tot hoe laat duurt zo'n café?
Ik dacht al, waar is Halcon nu gebleven. Ergens in retraite om zijn zonden te overdenken. In lotushouding op een bergtop in de himalaya's enzo. Vanwaar de ban?quote:
De moderators waren het niet helemaal eens met mijn kritiek op de toneelspelers en duikelaars van Barça.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar is Halcon nu gebleven. Ergens in retraite om zijn zonden te overdenken. In lotushouding op een bergtop in de himalaya's enzo. Vanwaar de ban?
Volledig uitgezeten. Ban liep af op 10 mei en post sinds vandaag weer.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
Volledig uitgezeten of nog gebedeld om vervroegde vrijlating?
Tja, voetbalquote:Op zondag 15 mei 2011 11:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
De moderators waren het niet helemaal eens met mijn kritiek op de toneelspelers en duikelaars van Barça.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |