Stap 4 relatiequote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, wat is de volgende stap?
Stap 1 was het op orde brengen van mijn leven en mijn persoon
- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad
Stap 2 Prettig contact met mannen en vrouwen
- Deelnemen aan veel activiteiten
- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren
Stap 3 Werken aan vriendschap
- Investeren in vriendschapsbanden
- Professionele hulp
Stap 4
- ???
Stap 5
- Relatie
Respectquote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:
- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad
- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren
- Professionele hulp
Stap 4
- ???
Stap 5
- Relatie
Ik vind meer de discussies leuk als: wat is de werkelijkheid? Filosofische beschouwingen over natuurkundige zaken als: multipele universums, onzekerheidsrelatie van Heisenberg (je kan maar op 1 manier meten voor een bepaald meetresultaat) en het bestaan van tijd..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, het is wel een luchtig programma.
Ben zelf trouwens goed thuis in de filosofie. Concreet en filosofie (abstract) gaat niet goed samen. Met concreter bedoel je waarschijnlijk de angelsaksische filosofie. Het duurt tot 22.00 - 22.30. Daarna kun je aan de bar hangen. Ga meestal 24.00 weg ivm met de terugreis.
Als je googled op 'Filosofisch Café' dan zie dat dit fenomeens in allerlei plaatsen te vinden is.
Volgens jouw schema bevind ik me me al ruim 10 jaar in stap 1 omdat er niet meer in zit.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:
- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad
- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren
- Professionele hulp
Stap 4
- ???
Stap 5
- Relatie
Theoretische natuurkunde dusquote:Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind meer de discussies leuk als: wat is de werkelijkheid? Filosofische beschouwingen over natuurkundige zaken als: multipele universums, onzekerheidsrelatie van Heisenberg (je kan maar op 1 manier meten voor een bepaald meetresultaat) en het bestaan van tijd..
Tuurlijk welquote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens jouw schema bevind ik me me al ruim 10 jaar in stap 1 omdat er niet meer in zit.
Ja maar dan op een filosofische manier benaderd, ipv keiharde wiskunde..quote:
bedankt voor het melden, dat wist helemaal niemand hierquote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens jouw schema bevind ik me me al ruim 10 jaar in stap 1 omdat er niet meer in zit.
Stap 1 zijn allemaal zaken die je zelf volledig in de hand hebt.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Goed hoor, al dat investeren in jezelf en je vaardigheden. Maar waar is de liefde gebleven in dit stappenplan?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:
Stap 4 ???
Stap 5 Relatie
Ja maar zo denk ik toch, dat weet iedereen hier wel inmiddels, zolang er niemand met mij wilt omgaan blijf ik altijd dingen veranderen in stap 1 in de hoop dat ik er dan eindelijk fatsoenlijk genoeg uitzie.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stap 1 zijn allemaal zaken die je zelf volledig in de hand hebt.
iedereen kotst je hier al uit vanwege je gezeikquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar zo denk ik toch, dat weet iedereen hier wel inmiddels, zolang er niemand met mij wilt omgaan blijf ik altijd dingen veranderen in stap 1 in de hoop dat ik er dan eindelijk fatsoenlijk genoeg uitzie.
Das bijzaak. Dat komt in de relatie welquote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Goed hoor, al dat investeren in jezelf en je vaardigheden. Maar waar is de liefde gebleven in dit stappenplan?
Je gaat om met de verkeerde mensen en die brengen je op verkeerde ideeen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar zo denk ik toch, dat weet iedereen hier wel inmiddels, zolang er niemand met mij wilt omgaan blijf ik altijd dingen veranderen in stap 1 in de hoop dat ik er dan eindelijk fatsoenlijk genoeg uitzie.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:
- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad
- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren
- Professionele hulp
Stap 4
- ???
Stap 5
- Relatie profit!
Profit?quote:
Welnee, dan ben een veeleisende streber geworden en vecht je elkaar de tent uit in iedere relatie.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Das bijzaak. Dat komt in de relatie wel
Relatie en liefde zie ik als redelijk hetzelfde.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Goed hoor, al dat investeren in jezelf en je vaardigheden. Maar waar is de liefde gebleven in dit stappenplan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |