Nee, niet in de verste verte. Zij is een Latina. Ik zou wel willen.quote:
Ik vind jou er echt beter uitzien. Haar gezicht is gewoon wat... bozig. Zo'n ''yo momma's a bitch!'' type die dan wild met haar handen gaat zwaaien.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, niet in de verste verte. Zij is een Latina. Ik zou wel willen.
Oh ze heeft nieuwe foto's. Leuk.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Bekijk haar fotoboek anders even goed
Bozig, dat ook ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind jou er echt beter uitzien. Haar gezicht is gewoon wat... bozig. Zo'n ''yo momma's a bitch!'' type die dan wild met haar handen gaat zwaaien.
Deelnemer dacht denk ik dat je misschien probeert te pijlen hier of je knap bent door een foto te plaatsen van iemand die er ongeveer zo uitziet als jij.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, niet in de verste verte. Zij is een Latina. Ik zou wel willen.
Waarom vraag je dat? Je suggereert nu dat ik roep dat ik mezelf zo mooi vind.
Dat vind ik juist zo bijzonder aan haar. Het bewijs dat mollig ook mooi is.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind haar (Sara) niet zo mooi, maar dat is meer omdat ze overgewicht heeft en daardoor ook een boller gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet zo snel iemand voor me halen die chubby en bekend is, maar Supernanny is echt geil.
Ron Paul 2012
Ik probeer te pijlen wat mannen leuk vinden, maar aboluut niet door iets te posten dat op mij lijkt. Vind het eerlijk gezegd een beetje nare gedachte dat ik dat op die manier zou doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deelnemer dacht denk ik dat je misschien probeert te pijlen hier of je knap bent door een foto te plaatsen van iemand die er ongeveer zo uitziet als jij.
Ik vind haar ook niet zo, maar misschien dat andere, subtielere wenkbrauwen al zouden helpen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind jou er echt beter uitzien. Haar gezicht is gewoon wat... bozig. Zo'n ''yo momma's a bitch!'' type die dan wild met haar handen gaat zwaaien.
Dat meisje ziet er nogal jong uit met een quasi-onbevangen uitstraling. Dus ik dacht, misschien ben je wat jonger dat je daarop zou vallen? Of hou je gewoon van jonge meisjesquote:
Zij is 31, op deze foto 23quote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat meisje ziet er nogal jong uit met een quasi-onbevangen uitstraling. Dus ik dacht, misschien ben je wat jonger dat je daarop zou vallen? Of hou je gewoon van jonge meisjes
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:26 schreef Supersoep het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet zo snel iemand voor me halen die chubby en bekend is, maar Supernanny is echt geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nigella vind ik wel een mooie chubby bekende vrouw, ookal vind ik haar mooier in haar slankere periodes.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Nigella is heerlijk, maar ik wist niet zeker of ik zo iemand wel chubby kan noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nigella vind ik wel een mooie chubby bekende vrouw, ookal vind ik haar mooier in haar slankere periodes.Ron Paul 2012
Sorry hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik probeer te pijlen wat mannen leuk vinden, maar aboluut niet door iets te posten dat op mij lijkt. Vind het eerlijk gezegd een beetje nare gedachte dat ik dat op die manier zou doen.
"Joehoe, kijk hoe mooi deze chick is! Die lijkt op mij!"
Uhuh
Ja, daarom leek het me leuk om de mannen in dit topic te vragen wat ze leuk vinden en dan de reacties te zien, het púnt was, beste deelnemer, om inderdaad de variatie in smaak aan te tonen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Pijlen wat mannen leuk vinden? Dat loopt natuurlijk wijdt uiteen. Dat wordt een geval van ernstig generaliseren, vrees ik.
Op die foto's lijkt ze niet echt onder te doen voor Supernanny dus ik dacht iig dat het wel kon.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nigella is heerlijk, maar ik wist niet zeker of ik zo iemand wel chubby kan noemen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Gezicht is soms best mooi, maar het lichaam vind ik echt te.
Dat is juist wat ik mooi vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |