Wat ben jij toch een triest gevalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:46 schreef Pino0 het volgende:
Helemaal gehad met dat KANKER sony, geef me een ban, i dont care
word helemaal kk gek van die KK CPU op legendary met fifa 11 godverdomme
echte kk naaiers, uit elke hoek weten ze te scoren godkkzooi
KANKER SONY KOM OP MET DAT KK NETWERK VAN JEZDAT IK WEER ONLINE MENSEN PAKKIE KAN GEVEN HET IS GENOEG KANKER KANKER JAPPEN
gefrustreerd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:46 schreef Pino0 het volgende:
Helemaal gehad met dat KANKER sony, geef me een ban, i dont care
word helemaal kk gek van die KK CPU op legendary met fifa 11 godverdomme
echte kk naaiers, uit elke hoek weten ze te scoren godkkzooi
KANKER SONY KOM OP MET DAT KK NETWERK VAN JEZDAT IK WEER ONLINE MENSEN PAKKIE KAN GEVEN HET IS GENOEG KANKER KANKER JAPPEN
Je oma in haar grafkist.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een triest geval![]()
Helpt het uithuilen bij je moeder niet ofzo?
Al klaar. Heb deze gelinkt in de reeks, dit topic was eerder en is geopend door de sluiter van het vorige topic.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom nou ineens dit topic? Dat andere was gelinkt als reeks... Die feature heeft niet veel zin op deze manier!
Is ie zeker, al legt hij de situatie aardig uit in dat filmpje.quote:
Snel kijken!quote:We have been working on a new PS3 system software update that requires all PSN users to change their password once PlayStation Network is restored. The update (v3.61) is mandatory and is available now.
If using a PS3, your password can only be changed on your own PS3 (or a PS3 on which your PSN account was activated), as an added layer of security. If you have never downloaded any content using your account on the system, an email will be sent to the registered sign-in ID (email address) associated with your account when you first attempt to sign-in to PSN. This e-mail will contain a link that will enable you to change your password. In this email, click on the link and follow the instructions to change your password. Once you have changed your password you can sign-in to your account using your new password.
We strongly recommend that all PSN account holders with PS3s update their systems to prepare for when PlayStation Network is back online. The release of this update is a critical step as we work to make PlayStation Network significantly more secure. Thank you for your continued support and patience.
Zeg jij, met je dragon ball Z avatar, kanker kneus, ga je maagdelijkheid is verliezen, mongooltje.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:49 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Pino0, eerste klas kenkir mongool, gedraag je eens.
Nee, het is alleen een update dus je kan dan ook nog niet inloggen, helaas.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:23 schreef DrDentz het volgende:
UHMMMM mijn PS3 is nu aan het updaten betekent dit dat alles weer werkt ?
Ga je frustraties ergens anders uiten debiel aidskind, kan je het nog wel aan zonder je online ps?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:14 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zeg jij, met je dragon ball Z avatar, kanker kneus, ga je maagdelijkheid is verliezen, mongooltje.
Nee, zie je toch? Hou het ontopic graag.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ga je frustraties ergens anders uiten debiel aidskind, kan je het nog wel aan zonder je online ps?
Verder niks?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:37 schreef rakotto het volgende:
Nieuwe firmware update is uitgebracht om jouw wachtwoord te veranderen.
Jammer genoeg nog niet, kan nog wel even duren, daar ga ik van uit. Denk eind volgende week ergens.quote:
Wie weet komt er een verassing van Sony snel aan. Laten we hopenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Jammer genoeg nog niet, kan nog wel even duren, daar ga ik van uit. Denk eind volgende week ergens.
quote:PSN rises from the dead: Sony launches new mandatory PS3 FW, while online gameplay will return later today.
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wil je die blog hier ff posten want die site werkt op m'n mobiel niet zo goed helaas..
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok, chill! Iemand die zondag 15 mei (mijn verjaardag) had voorspeld?
Die blog bestond uit een filmpje dus? Geen tekst verder?
Alleen een videoboodschap inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok, chill! Iemand die zondag 15 mei (mijn verjaardag) had voorspeld?
Die blog bestond uit een filmpje dus? Geen tekst verder?
En nu pitten.quote:Tutorial: "Het wachtwoord van je PSN -account wijzigen (PC)": http://bit.ly/PwChange (PS3 optie nog niet live) #PSN
Kreeg ik ook al te zien en anders doe ik het wel later op de dagquote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://store.playstation.com/login.gvm Under maintance?
Kan waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Kun je je wachtwoord ook veranderen in je oude wachtwoord? Ik kan geen 2 verschillende wachtwoorden onthouden.
Nee sorry, las verkeerd. Dacht dat dit een speciaal topic was maar mensen uithuilden vanwege PSN. Daarom dacht ik, PSN leeft weer, dus mensen kunnen nu wel stoppen met huilen. Maar nu zie ik dat dit een centraal topic is en dat ik ga slapen.quote:
Misschien morgen? Kan ook toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eindelijk gaat het vandaag up
Maar het werkt nog niet
Noobsquote:NO eu.playstation.com ondergaat noodzakelijk onderhoud en is momenteel niet beschikbaar. Ondertussen kun je de onderstaande websites bekijken.
NL Nettstedet eu.playstation.com er for øyeblikket ikke tilgjengelig på grunn av nødvendig vedlikehold. I mellomtiden kan du sjekke nettstedene nedenfor.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:25 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Japan mag pas online na toestemming van een minister
http://online.wsj.com/art(...)323934034309052.htmlquote:As the vast majority of PlayStation Network users in Asia are in Japan, the service in the region won't resume until the Japanese service is ready to relaunch. And Sony can't restart the service in Japan unless the Ministry of Economy, Trade and Industry gives the green light.
Nice! Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef rickyszz het volgende:
Sweden, Duitsland, en de UK zijn al online!
Verschillende, gezien aan de comments van andere mensen vanuit andere landen.quote:
Mooiquote:The phased rollout of certain PSN services has begun and we'll tweet when each territory goes back online.
Je PS3 is gewoon met internet verbonden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:57 schreef RijstNatie het volgende:
je kan een update downloaden maar niet online komen?
wtf?
hoe kan je dan een update downloaden als je niet online kunt?
Password en creditcard change wat willen ze dan nog?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
Dus er zijn nog sukkels die werkelijk nog online willen gaan met hun PS3 nadat al hun gegevens al god mag weten waar zijn....![]()
![]()
Ja zetten jullie PSN maar in het zonnetje...stelletje ezels...jullie vragen erom bestolen te worden...
Ehmmm nog een keer inbreken en de nieuwe gegevens vergelijken met de oude?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Password en creditcard change wat willen ze dan nog?
Haha, je moeder.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
Dus er zijn nog sukkels die werkelijk nog online willen gaan met hun PS3 nadat al hun gegevens al god mag weten waar zijn....![]()
![]()
Ja zetten jullie PSN maar in het zonnetje...stelletje ezels...jullie vragen erom bestolen te worden...
Doe ik dus ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Boeiend, dan maak je gebruik van tegoedkaarten zoals ik doe.
quote:Many have been speculating as to when the European PlayStation Network will come back online. Sony has given an official update on the matter and when gamers can expect it comes back online.
Sony Ireland said via a Facebook update that gamers can expect the PlayStation Network to be up by the end of the day:
“Hi guys, we cant give you an exact time as to when PSN will be up in Ireland but progress in US is good and we’re aiming to be back in Europe by the end of the day. Also, if anyone is having trouble changing password you can contact the customer care team on 0818 365 065.”
The PSN is already starting to come back online in America.
Vanmorgen waren de geruchten 12:00.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geruchten dat PSN rond 17:00 online is of de procedure van start gaat, keeping it up with twitter.
EU is niet als laatste.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hmm, duurt wel lang nu he. Waarom is de EU altijd als laatste..........
Of ben ik nu ongeduldig ?
quote:Attention EU! RT @PlayStationEU: The phased rollout of certain PSN services has begun and we'll tweet when each territory goes back online.
Ze hebben de hele VS in een paar uur opgestart. Kan me niet voorstellen dat dat niet in Europa kan gebeuren.quote:
Omdat hij in de ochtend al online was, dacht ik dat hij nu wel online moest zijn, helaas, met een beetje geluk vanavond en anders moeten we er nog maar een nachtje over slapen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ze hebben de hele VS in een paar uur opgestart. Kan me niet voorstellen dat dat niet in Europa kan gebeuren.
Vooral aangezien Nederland tussen de grote landen ligt en deze wrs. eerder worden geactiveerd.
Hoopte ook dat het in de middag online was. Ach ja, we merken het snel genoeg!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat hij in de ochtend al online was, dacht ik dat hij nu wel online moest zijn, helaas, met een beetje geluk vanavond en anders moeten we er nog maar een nachtje over slapen.
Beste idee van het topic, +1quote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef NutKees het volgende:...vanavond lekker filmje kijken en we zien mogen wel weer verder.
Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Komende nacht rond 02:00 zal NL weer online gaan...
Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Komende nacht rond 02:00 zal NL weer online gaan...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef MFE15 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Oja, wij nog niet!quote:We're now going live with certain PSN services in the UK, Ireland and the Middle East.
da's niet nederlandquote:
Voor NL is de verwachting binnen 24 uurquote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef rickyszz het volgende:
Tweet van PlaystationEU
[..]
Oja, wij nog niet!![]()
![]()
quote:
quote:
Ik misschien ook, zet gewoon wekker om half 3.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maiwand_S Maiwand
Als PSN vnv online komt, ga ik niet slapen vriend hahaha #word
JUISTT
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ofniet, wat me opvalt op Twitter is dat er best veel lekkere chicks PS3 spelen ook nog online..
Ja, maar niet in Nederland..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ofniet, wat me opvalt op Twitter is dat er best veel lekkere chicks PS3 spelen ook nog online..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Gamer_V het volgende:
BIJNA. WEER. ONLINE.SPANNOND!!111!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Gamer_V het volgende:
BIJNA. WEER. ONLINE.Merk het vanzelf aan de trophy-regen op FacebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten zien dat je die bekers haalt op Facebook vind ik toch echt kansloos.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Merk het vanzelf aan de trophy-regen op Facebook
Heb jij het nu over kansloos?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Laten zien dat je die bekers haalt op Facebook vind ik toch echt kansloos.
Al die chicks op FB zien dat en knappen meteen af.
quote:
Dat boeit toch niet? Dit is een groot on persoonlijk forum.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb jij het nu over kansloos?
Lees anders nog even je eigen "kanker"-frustratieposts na ofzo
Klopt, geeft ook aan dat UK nog niet on is maar log maar in en je zult je wachtwoord moeten veranderenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar maar playstation.nl zegt nog dat die offline is
Beter dan te vroegquote:
Snel kijken!quote:#PSN services are now being restored in Europe, New Zealand, Australia, Mexico and South America.
quote:julianBoekhout julian
net naar bed gaat psn online whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bij mij ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Bij mij werkt het nogsteeds niet.... Wachtwoord veranderd maar hij logt niet in...
Ja dat duurt wel even..quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Bij mij werkt het nogsteeds niet.... Wachtwoord veranderd maar hij logt niet in...
Nee, store komt pas later.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:26 schreef Beach het volgende:
Staat er iets over gratis/compensatie dingen?
Sony: Welcome back Gifts verkrijgbaar zodra de PSN-Store weer online isquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef DinkMonkey het volgende:
Krijgen we een cado van psn? en iets veranderd bij black ops?
dat is die onderhoudscodequote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef MFE15 het volgende:
wth ik krijg een foutcode als ik mijn wachtwoord wil veranderen. Foutcode 80710D36
Kreeg ik net ook toen ik hem snel wou veranderen. Ik probeer morgen wel weer. Misschien omdat ik hem de eerste keer niet veranderd had.. Start hem anders even opnieuw opquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef MFE15 het volgende:
wth ik krijg een foutcode als ik mijn wachtwoord wil veranderen. Foutcode 80710D36
Black ops weet ik niet (heb m niet)quote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar kunnen mensen nu al echt gewoon black ops online spelen.
Het eerste wat terug zou komen was online gaming....quote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar kunnen mensen nu al echt gewoon black ops online spelen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef MagischMannetje het volgende:
Wie heeft onze SexyPlaystationClub lijst nog?
Veel coddersquote:
Klopt, voeg gewoon iedereen toe joh, altijd gezellig tochquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel codders
Heb alleen kz2 en 3 waarmee ik online kan.
Zelfkennis! Heel goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Kan je proberen. Alleen ps3 is alweer offline.
Want ik ben gameverslaafd en ....
Hier gaat het dus verkeerd, dan zegt tie bij mijn nog steeds dat er onderhoud gaande is..quote:Voer je huidige aanmeldings-ID (je e-mailadres) en het wachtwoord voor je PlayStation Network-account in en zorg ervoor dat je op dit e-mailadres berichten kunt ontvangen.
3. Selecteer [Bevestigen] op het scherm waarop je wordt gevraagd om je wachtwoord te wijzigen.
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik lees het op veel websites. Nu durf ik niet uit te loggen
alleen bij jou?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hier gaat het dus verkeerd, dan zegt tie bij mijn nog steeds dat er onderhoud gaande is..
Lijkt mij dat ze genoeg capaciteiten hebben om de servers draaiend te houden.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Beetje dom dat ze niet vantevoren wisten dat er misschien een overload zou komen.
quote:AyrtonPARA Ayrton Theunissen
Yeaah PSN doet het,
quote:LinZee1 Lindsey Janowich
And #psn ok now. #strange
quote:AndrasSadikrama Andras Sadikrama
Waarom doet die kk kk psn het niet bij mij
BC2 deed het wel, net zoals BO.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef -CRASH- het volgende:
MP
Sniper: Ghost Warrior
Test Drive Unlimited 2![]()
Crysis 2![]()
Burnout Paradise![]()
Red Dead Redemption![]()
Battlefield BC2:
BC2 doet het hier (nog) niet..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BC2 deed het wel, net zoals BO.
Wou net GTA IV online gaan doen, maar helaas.
BC2 deed het wel vlak na het online gaan, 2 potjes gespeeld iig, daarna geswitct.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
BC2 doet het hier (nog) niet..
Doet GT5 het online?
Onzin, servers moeten het wel aankunnen, meeste mensen onder de 18 slapen al en dat zijn de grootste kwalen.quote:Please bear with us as we continue working on #PSN restoration. We are experiencing extremely heavy traffic.
Nou, als je ziet hoeveel moeite ze hebben als er bijvoorbeeld een CoD map pack uit komt dan kan ik me voorstellen dat ze hier nu ook moeite mee hebben, tenzij ze er wat capaciteit bij hebben gebouwd toen ze toch bezig waren.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze genoeg capaciteiten hebben om de servers draaiend te houden.
ik ben er helemaal uitquote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Verschilt per game denk ik. GT5 werkt ook niet hier. Met FIFA kan ik probleemloos online.
Joost mag het zeggen....... Komop joost vertelquote:
Hulde!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
3 weken om het op poten te zetten en 3 uur om het weer te verkloten. Bravo Sony!
http://tweakers.net/nieuw(...)firmware-update.htmlquote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef FalleNk810i het volgende:
toen ik inlogde op mn ps3 account kreeg ik wel direct ''an error occurred'' daarna op sign in geklikt en hij is nu al zo'n 5 min bezig met signing in..
En wat heeft dit met Sony/PS3/PSN te makenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef poetinmedvedev het volgende:
Ik weet niet ik vind het gewoon heel raar, ze hebben bin laden vermoord maar er is geen enkel bewijs ervoor? Dan is het toch logish dat mensen eraan gaan twijfelen?
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik net de update 3.61 gedownload heb, om vervolgens toch een "Bezig met onderhoud" melding te krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat heeft dit met Sony/PS3/PSN te maken
Thanks!, nu weet ik in ieder geval dat het niet alleen bij mij zo isquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)firmware-update.html
Beetje logisch ook wel he, iedereen leest op internet dat ze weer online kunnen gamen dus willen het gauw even proberen, en hoppa server overload!quote:Update 22.45 uur - Inmiddels lijkt PSN weer geheel down, mogelijk als gevolg van alle gamers die proberen een nieuw wachtwoord te krijgen en weer online willen gamen. Sony heeft de problemen inmiddels bevestigd.
Iedereen is massaal aan het inloggen nu. Wacht maar even af tot morgen. Dan is het wat rustiger, en dan zul je zien dat je gewoon weer kunt inloggen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef poetinmedvedev het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik net de update 3.61 gedownload heb, om vervolgens toch een "Bezig met onderhoud" melding te krijgen.
QFTquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Iedereen is massaal aan het inloggen nu. Wacht maar even af tot morgen. Dan is het wat rustiger, en dan zul je zien dat je gewoon weer kunt inloggen.
Nee, PSN is off. Anders staat er niet onderhoud.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Iedereen is massaal aan het inloggen nu. Wacht maar even af tot morgen. Dan is het wat rustiger, en dan zul je zien dat je gewoon weer kunt inloggen.
Dan kan je nu 3 uur slapen, en nog 2 uur gamen voordat je moet werken toch?quote:
Ja ik moet kwart over 9 wegrijden dus ik ga 5 uur opstaan en dan gamen..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dan kan je nu 3 uur slapen, en nog 2 uur gamen voordat je moet werken toch?
Hier ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |