Beter dan te vroegquote:
Snel kijken!quote:#PSN services are now being restored in Europe, New Zealand, Australia, Mexico and South America.
quote:julianBoekhout julian
net naar bed gaat psn online whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bij mij ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Bij mij werkt het nogsteeds niet.... Wachtwoord veranderd maar hij logt niet in...
Ja dat duurt wel even..quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Bij mij werkt het nogsteeds niet.... Wachtwoord veranderd maar hij logt niet in...
Nee, store komt pas later.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:26 schreef Beach het volgende:
Staat er iets over gratis/compensatie dingen?
Sony: Welcome back Gifts verkrijgbaar zodra de PSN-Store weer online isquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef DinkMonkey het volgende:
Krijgen we een cado van psn? en iets veranderd bij black ops?
dat is die onderhoudscodequote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef MFE15 het volgende:
wth ik krijg een foutcode als ik mijn wachtwoord wil veranderen. Foutcode 80710D36
Kreeg ik net ook toen ik hem snel wou veranderen. Ik probeer morgen wel weer. Misschien omdat ik hem de eerste keer niet veranderd had.. Start hem anders even opnieuw opquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef MFE15 het volgende:
wth ik krijg een foutcode als ik mijn wachtwoord wil veranderen. Foutcode 80710D36
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |