Doe ik dus ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Boeiend, dan maak je gebruik van tegoedkaarten zoals ik doe.
quote:Many have been speculating as to when the European PlayStation Network will come back online. Sony has given an official update on the matter and when gamers can expect it comes back online.
Sony Ireland said via a Facebook update that gamers can expect the PlayStation Network to be up by the end of the day:
“Hi guys, we cant give you an exact time as to when PSN will be up in Ireland but progress in US is good and we’re aiming to be back in Europe by the end of the day. Also, if anyone is having trouble changing password you can contact the customer care team on 0818 365 065.”
The PSN is already starting to come back online in America.
Vanmorgen waren de geruchten 12:00.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geruchten dat PSN rond 17:00 online is of de procedure van start gaat, keeping it up with twitter.
EU is niet als laatste.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hmm, duurt wel lang nu he. Waarom is de EU altijd als laatste..........
Of ben ik nu ongeduldig ?
quote:Attention EU! RT @PlayStationEU: The phased rollout of certain PSN services has begun and we'll tweet when each territory goes back online.
Ze hebben de hele VS in een paar uur opgestart. Kan me niet voorstellen dat dat niet in Europa kan gebeuren.quote:
Omdat hij in de ochtend al online was, dacht ik dat hij nu wel online moest zijn, helaas, met een beetje geluk vanavond en anders moeten we er nog maar een nachtje over slapen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ze hebben de hele VS in een paar uur opgestart. Kan me niet voorstellen dat dat niet in Europa kan gebeuren.
Vooral aangezien Nederland tussen de grote landen ligt en deze wrs. eerder worden geactiveerd.
Hoopte ook dat het in de middag online was. Ach ja, we merken het snel genoeg!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat hij in de ochtend al online was, dacht ik dat hij nu wel online moest zijn, helaas, met een beetje geluk vanavond en anders moeten we er nog maar een nachtje over slapen.
Beste idee van het topic, +1quote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef NutKees het volgende:...vanavond lekker filmje kijken en we zien mogen wel weer verder.
Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Komende nacht rond 02:00 zal NL weer online gaan...
Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Komende nacht rond 02:00 zal NL weer online gaan...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef MFE15 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Oja, wij nog niet!quote:We're now going live with certain PSN services in the UK, Ireland and the Middle East.
da's niet nederlandquote:
Voor NL is de verwachting binnen 24 uurquote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef rickyszz het volgende:
Tweet van PlaystationEU
[..]
Oja, wij nog niet!![]()
![]()
quote:
quote:
Ik misschien ook, zet gewoon wekker om half 3.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maiwand_S Maiwand
Als PSN vnv online komt, ga ik niet slapen vriend hahaha #word
JUISTT
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ofniet, wat me opvalt op Twitter is dat er best veel lekkere chicks PS3 spelen ook nog online..
Ja, maar niet in Nederland..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ofniet, wat me opvalt op Twitter is dat er best veel lekkere chicks PS3 spelen ook nog online..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Gamer_V het volgende:
BIJNA. WEER. ONLINE.SPANNOND!!111!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Gamer_V het volgende:
BIJNA. WEER. ONLINE.Merk het vanzelf aan de trophy-regen op FacebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten zien dat je die bekers haalt op Facebook vind ik toch echt kansloos.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Merk het vanzelf aan de trophy-regen op Facebook
Heb jij het nu over kansloos?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Laten zien dat je die bekers haalt op Facebook vind ik toch echt kansloos.
Al die chicks op FB zien dat en knappen meteen af.
quote:
Dat boeit toch niet? Dit is een groot on persoonlijk forum.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb jij het nu over kansloos?
Lees anders nog even je eigen "kanker"-frustratieposts na ofzo
Klopt, geeft ook aan dat UK nog niet on is maar log maar in en je zult je wachtwoord moeten veranderenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar maar playstation.nl zegt nog dat die offline is
Beter dan te vroegquote:
Snel kijken!quote:#PSN services are now being restored in Europe, New Zealand, Australia, Mexico and South America.
quote:julianBoekhout julian
net naar bed gaat psn online whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bij mij ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Bij mij werkt het nogsteeds niet.... Wachtwoord veranderd maar hij logt niet in...
Ja dat duurt wel even..quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Bij mij werkt het nogsteeds niet.... Wachtwoord veranderd maar hij logt niet in...
Nee, store komt pas later.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:26 schreef Beach het volgende:
Staat er iets over gratis/compensatie dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |