Ik misschien ook, zet gewoon wekker om half 3.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maiwand_S Maiwand
Als PSN vnv online komt, ga ik niet slapen vriend hahaha #word
JUISTT
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ofniet, wat me opvalt op Twitter is dat er best veel lekkere chicks PS3 spelen ook nog online..
Ja, maar niet in Nederland..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ofniet, wat me opvalt op Twitter is dat er best veel lekkere chicks PS3 spelen ook nog online..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Gamer_V het volgende:
BIJNA. WEER. ONLINE.SPANNOND!!111!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Gamer_V het volgende:
BIJNA. WEER. ONLINE.Merk het vanzelf aan de trophy-regen op FacebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten zien dat je die bekers haalt op Facebook vind ik toch echt kansloos.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Merk het vanzelf aan de trophy-regen op Facebook
Heb jij het nu over kansloos?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Laten zien dat je die bekers haalt op Facebook vind ik toch echt kansloos.
Al die chicks op FB zien dat en knappen meteen af.
quote:
Dat boeit toch niet? Dit is een groot on persoonlijk forum.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb jij het nu over kansloos?
Lees anders nog even je eigen "kanker"-frustratieposts na ofzo
Klopt, geeft ook aan dat UK nog niet on is maar log maar in en je zult je wachtwoord moeten veranderenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar maar playstation.nl zegt nog dat die offline is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |