Ze hebben de hele VS in een paar uur opgestart. Kan me niet voorstellen dat dat niet in Europa kan gebeuren.quote:
Omdat hij in de ochtend al online was, dacht ik dat hij nu wel online moest zijn, helaas, met een beetje geluk vanavond en anders moeten we er nog maar een nachtje over slapen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ze hebben de hele VS in een paar uur opgestart. Kan me niet voorstellen dat dat niet in Europa kan gebeuren.
Vooral aangezien Nederland tussen de grote landen ligt en deze wrs. eerder worden geactiveerd.
Hoopte ook dat het in de middag online was. Ach ja, we merken het snel genoeg!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat hij in de ochtend al online was, dacht ik dat hij nu wel online moest zijn, helaas, met een beetje geluk vanavond en anders moeten we er nog maar een nachtje over slapen.
Beste idee van het topic, +1quote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef NutKees het volgende:...vanavond lekker filmje kijken en we zien mogen wel weer verder.
Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Komende nacht rond 02:00 zal NL weer online gaan...
Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Komende nacht rond 02:00 zal NL weer online gaan...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef MFE15 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Oja, wij nog niet!quote:We're now going live with certain PSN services in the UK, Ireland and the Middle East.
da's niet nederlandquote:
Voor NL is de verwachting binnen 24 uurquote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef rickyszz het volgende:
Tweet van PlaystationEU
[..]
Oja, wij nog niet!![]()
![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |