Sony: Welcome back Gifts verkrijgbaar zodra de PSN-Store weer online isquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef DinkMonkey het volgende:
Krijgen we een cado van psn? en iets veranderd bij black ops?
dat is die onderhoudscodequote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef MFE15 het volgende:
wth ik krijg een foutcode als ik mijn wachtwoord wil veranderen. Foutcode 80710D36
Kreeg ik net ook toen ik hem snel wou veranderen. Ik probeer morgen wel weer. Misschien omdat ik hem de eerste keer niet veranderd had.. Start hem anders even opnieuw opquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef MFE15 het volgende:
wth ik krijg een foutcode als ik mijn wachtwoord wil veranderen. Foutcode 80710D36
Black ops weet ik niet (heb m niet)quote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar kunnen mensen nu al echt gewoon black ops online spelen.
Het eerste wat terug zou komen was online gaming....quote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar kunnen mensen nu al echt gewoon black ops online spelen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef MagischMannetje het volgende:
Wie heeft onze SexyPlaystationClub lijst nog?
Veel coddersquote:
Klopt, voeg gewoon iedereen toe joh, altijd gezellig tochquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel codders
Heb alleen kz2 en 3 waarmee ik online kan.
Zelfkennis! Heel goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Kan je proberen. Alleen ps3 is alweer offline.
Want ik ben gameverslaafd en ....
Hier gaat het dus verkeerd, dan zegt tie bij mijn nog steeds dat er onderhoud gaande is..quote:Voer je huidige aanmeldings-ID (je e-mailadres) en het wachtwoord voor je PlayStation Network-account in en zorg ervoor dat je op dit e-mailadres berichten kunt ontvangen.
3. Selecteer [Bevestigen] op het scherm waarop je wordt gevraagd om je wachtwoord te wijzigen.
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik lees het op veel websites. Nu durf ik niet uit te loggen
alleen bij jou?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hier gaat het dus verkeerd, dan zegt tie bij mijn nog steeds dat er onderhoud gaande is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |