Sony: Welcome back Gifts verkrijgbaar zodra de PSN-Store weer online isquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef DinkMonkey het volgende:
Krijgen we een cado van psn? en iets veranderd bij black ops?
dat is die onderhoudscodequote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef MFE15 het volgende:
wth ik krijg een foutcode als ik mijn wachtwoord wil veranderen. Foutcode 80710D36
Kreeg ik net ook toen ik hem snel wou veranderen. Ik probeer morgen wel weer. Misschien omdat ik hem de eerste keer niet veranderd had.. Start hem anders even opnieuw opquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef MFE15 het volgende:
wth ik krijg een foutcode als ik mijn wachtwoord wil veranderen. Foutcode 80710D36
Black ops weet ik niet (heb m niet)quote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar kunnen mensen nu al echt gewoon black ops online spelen.
Het eerste wat terug zou komen was online gaming....quote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar kunnen mensen nu al echt gewoon black ops online spelen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef MagischMannetje het volgende:
Wie heeft onze SexyPlaystationClub lijst nog?
Veel coddersquote:
Klopt, voeg gewoon iedereen toe joh, altijd gezellig tochquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel codders
Heb alleen kz2 en 3 waarmee ik online kan.
Zelfkennis! Heel goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Kan je proberen. Alleen ps3 is alweer offline.
Want ik ben gameverslaafd en ....
Hier gaat het dus verkeerd, dan zegt tie bij mijn nog steeds dat er onderhoud gaande is..quote:Voer je huidige aanmeldings-ID (je e-mailadres) en het wachtwoord voor je PlayStation Network-account in en zorg ervoor dat je op dit e-mailadres berichten kunt ontvangen.
3. Selecteer [Bevestigen] op het scherm waarop je wordt gevraagd om je wachtwoord te wijzigen.
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik lees het op veel websites. Nu durf ik niet uit te loggen
alleen bij jou?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hier gaat het dus verkeerd, dan zegt tie bij mijn nog steeds dat er onderhoud gaande is..
Lijkt mij dat ze genoeg capaciteiten hebben om de servers draaiend te houden.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Beetje dom dat ze niet vantevoren wisten dat er misschien een overload zou komen.
quote:AyrtonPARA Ayrton Theunissen
Yeaah PSN doet het,
quote:LinZee1 Lindsey Janowich
And #psn ok now. #strange
quote:AndrasSadikrama Andras Sadikrama
Waarom doet die kk kk psn het niet bij mij
BC2 deed het wel, net zoals BO.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef -CRASH- het volgende:
MP
Sniper: Ghost Warrior
Test Drive Unlimited 2![]()
Crysis 2![]()
Burnout Paradise![]()
Red Dead Redemption![]()
Battlefield BC2:
BC2 doet het hier (nog) niet..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BC2 deed het wel, net zoals BO.
Wou net GTA IV online gaan doen, maar helaas.
BC2 deed het wel vlak na het online gaan, 2 potjes gespeeld iig, daarna geswitct.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
BC2 doet het hier (nog) niet..
Doet GT5 het online?
Onzin, servers moeten het wel aankunnen, meeste mensen onder de 18 slapen al en dat zijn de grootste kwalen.quote:Please bear with us as we continue working on #PSN restoration. We are experiencing extremely heavy traffic.
Nou, als je ziet hoeveel moeite ze hebben als er bijvoorbeeld een CoD map pack uit komt dan kan ik me voorstellen dat ze hier nu ook moeite mee hebben, tenzij ze er wat capaciteit bij hebben gebouwd toen ze toch bezig waren.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze genoeg capaciteiten hebben om de servers draaiend te houden.
ik ben er helemaal uitquote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Verschilt per game denk ik. GT5 werkt ook niet hier. Met FIFA kan ik probleemloos online.
Joost mag het zeggen....... Komop joost vertelquote:
Hulde!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
3 weken om het op poten te zetten en 3 uur om het weer te verkloten. Bravo Sony!
http://tweakers.net/nieuw(...)firmware-update.htmlquote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef FalleNk810i het volgende:
toen ik inlogde op mn ps3 account kreeg ik wel direct ''an error occurred'' daarna op sign in geklikt en hij is nu al zo'n 5 min bezig met signing in..
En wat heeft dit met Sony/PS3/PSN te makenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef poetinmedvedev het volgende:
Ik weet niet ik vind het gewoon heel raar, ze hebben bin laden vermoord maar er is geen enkel bewijs ervoor? Dan is het toch logish dat mensen eraan gaan twijfelen?
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik net de update 3.61 gedownload heb, om vervolgens toch een "Bezig met onderhoud" melding te krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat heeft dit met Sony/PS3/PSN te maken
Thanks!, nu weet ik in ieder geval dat het niet alleen bij mij zo isquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)firmware-update.html
Beetje logisch ook wel he, iedereen leest op internet dat ze weer online kunnen gamen dus willen het gauw even proberen, en hoppa server overload!quote:Update 22.45 uur - Inmiddels lijkt PSN weer geheel down, mogelijk als gevolg van alle gamers die proberen een nieuw wachtwoord te krijgen en weer online willen gamen. Sony heeft de problemen inmiddels bevestigd.
Iedereen is massaal aan het inloggen nu. Wacht maar even af tot morgen. Dan is het wat rustiger, en dan zul je zien dat je gewoon weer kunt inloggen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef poetinmedvedev het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik net de update 3.61 gedownload heb, om vervolgens toch een "Bezig met onderhoud" melding te krijgen.
QFTquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Iedereen is massaal aan het inloggen nu. Wacht maar even af tot morgen. Dan is het wat rustiger, en dan zul je zien dat je gewoon weer kunt inloggen.
Nee, PSN is off. Anders staat er niet onderhoud.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Iedereen is massaal aan het inloggen nu. Wacht maar even af tot morgen. Dan is het wat rustiger, en dan zul je zien dat je gewoon weer kunt inloggen.
Dan kan je nu 3 uur slapen, en nog 2 uur gamen voordat je moet werken toch?quote:
Ja ik moet kwart over 9 wegrijden dus ik ga 5 uur opstaan en dan gamen..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dan kan je nu 3 uur slapen, en nog 2 uur gamen voordat je moet werken toch?
Hier ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |