Nee, het is alleen een update dus je kan dan ook nog niet inloggen, helaas.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:23 schreef DrDentz het volgende:
UHMMMM mijn PS3 is nu aan het updaten betekent dit dat alles weer werkt ?
Ga je frustraties ergens anders uiten debiel aidskind, kan je het nog wel aan zonder je online ps?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:14 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zeg jij, met je dragon ball Z avatar, kanker kneus, ga je maagdelijkheid is verliezen, mongooltje.
Nee, zie je toch? Hou het ontopic graag.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ga je frustraties ergens anders uiten debiel aidskind, kan je het nog wel aan zonder je online ps?
Verder niks?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:37 schreef rakotto het volgende:
Nieuwe firmware update is uitgebracht om jouw wachtwoord te veranderen.
Jammer genoeg nog niet, kan nog wel even duren, daar ga ik van uit. Denk eind volgende week ergens.quote:
Wie weet komt er een verassing van Sony snel aan. Laten we hopenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Jammer genoeg nog niet, kan nog wel even duren, daar ga ik van uit. Denk eind volgende week ergens.
quote:PSN rises from the dead: Sony launches new mandatory PS3 FW, while online gameplay will return later today.
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wil je die blog hier ff posten want die site werkt op m'n mobiel niet zo goed helaas..
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok, chill! Iemand die zondag 15 mei (mijn verjaardag) had voorspeld?
Die blog bestond uit een filmpje dus? Geen tekst verder?
Alleen een videoboodschap inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok, chill! Iemand die zondag 15 mei (mijn verjaardag) had voorspeld?
Die blog bestond uit een filmpje dus? Geen tekst verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |