En nu pitten.quote:Tutorial: "Het wachtwoord van je PSN -account wijzigen (PC)": http://bit.ly/PwChange (PS3 optie nog niet live) #PSN
Kreeg ik ook al te zien en anders doe ik het wel later op de dagquote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://store.playstation.com/login.gvm Under maintance?
Kan waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Kun je je wachtwoord ook veranderen in je oude wachtwoord? Ik kan geen 2 verschillende wachtwoorden onthouden.
Nee sorry, las verkeerd. Dacht dat dit een speciaal topic was maar mensen uithuilden vanwege PSN. Daarom dacht ik, PSN leeft weer, dus mensen kunnen nu wel stoppen met huilen. Maar nu zie ik dat dit een centraal topic is en dat ik ga slapen.quote:
Misschien morgen? Kan ook toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eindelijk gaat het vandaag up
Maar het werkt nog niet
Noobsquote:NO eu.playstation.com ondergaat noodzakelijk onderhoud en is momenteel niet beschikbaar. Ondertussen kun je de onderstaande websites bekijken.
NL Nettstedet eu.playstation.com er for øyeblikket ikke tilgjengelig på grunn av nødvendig vedlikehold. I mellomtiden kan du sjekke nettstedene nedenfor.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:25 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Japan mag pas online na toestemming van een minister
http://online.wsj.com/art(...)323934034309052.htmlquote:As the vast majority of PlayStation Network users in Asia are in Japan, the service in the region won't resume until the Japanese service is ready to relaunch. And Sony can't restart the service in Japan unless the Ministry of Economy, Trade and Industry gives the green light.
Nice! Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef rickyszz het volgende:
Sweden, Duitsland, en de UK zijn al online!
Verschillende, gezien aan de comments van andere mensen vanuit andere landen.quote:
Mooiquote:The phased rollout of certain PSN services has begun and we'll tweet when each territory goes back online.
Je PS3 is gewoon met internet verbonden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:57 schreef RijstNatie het volgende:
je kan een update downloaden maar niet online komen?
wtf?
hoe kan je dan een update downloaden als je niet online kunt?
Password en creditcard change wat willen ze dan nog?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
Dus er zijn nog sukkels die werkelijk nog online willen gaan met hun PS3 nadat al hun gegevens al god mag weten waar zijn....![]()
![]()
Ja zetten jullie PSN maar in het zonnetje...stelletje ezels...jullie vragen erom bestolen te worden...
Ehmmm nog een keer inbreken en de nieuwe gegevens vergelijken met de oude?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Password en creditcard change wat willen ze dan nog?
Haha, je moeder.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
Dus er zijn nog sukkels die werkelijk nog online willen gaan met hun PS3 nadat al hun gegevens al god mag weten waar zijn....![]()
![]()
Ja zetten jullie PSN maar in het zonnetje...stelletje ezels...jullie vragen erom bestolen te worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |