Lampje is inderdaad ook erg leuk. Tevens kan ik me ook ergeren aan dat domme (broer) konijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Petje46 het volgende:
Oh ik ken het ook, maar daarintegen wel Willie Wortel![]()
en lampje![]()
Verkeerd voorbeeld voor de kinderen ook. Hij steelt iedere keer worteltjes van die beer en komt er altijd mee weg.quote:
Lijkt wel op de Nederlandse rechtstaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld voor de kinderen ook. Hij steelt iedere keer worteltjes van die beer en komt er altijd mee weg.
Vooral die achterop staanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Midas Wolf staat altijd garant voor prima avonturen. Vooral Carioca is kut, als ze die nu eens zouden vervangen voor wat meer avonturen uit de Donald-Guus-Katrien driehoeksverhouding zou dat uitermate prima zijn.
Eigenlijk ook niet goed voor jeugdige lezers.. Katrien die flirt er maar op los en laat de 2 heren voor haar kruipen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Midas Wolf staat altijd garant voor prima avonturen. Vooral Carioca is kut, als ze die nu eens zouden vervangen voor wat meer avonturen uit de Donald-Guus-Katrien driehoeksverhouding zou dat uitermate prima zijn.
Of gewoon de Jonge woudlopers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Vooral die achterop staanVorig jaar hadden ze tenminste Karel Paardepoot en Clarabella Koe
Karelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Vooral die achterop staanVorig jaar hadden ze tenminste Karel Paardepoot en Clarabella Koe
wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Douwe Dabbert was echt paar zwaar klote vroeger
Ik ben blij dat hij toen overleed in een van zijn strips.. of was dat de tekenaar. In ieder geval was ik blij dat er geen strips meer kwamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Vroeger verscheen dat ook nogal eens in de DD als eindeloos lang vervolgverhaal. Maar in de laatste jaren niet meer toch.quote:
Ik hoop altijd nog een keer dat Bruin met zijn knots Broer Konijn de hersens inslaat, als wraak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Petje46 het volgende:
[..]
En zijn hij en Toon Bruin altijd te slim af
godverdommequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef Toempf het volgende:
Gijs gans gaat uit eten van het geld van Oom Dagobert en Donald krijgt de schuld
Ah man, en ik schrijf bijna een scriptie hier over mijn mening betreffende duck figuren. Dit is dus geen uniek en baanbrekend topic?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klacht die iedere twee weken terugkeert.
Dan moet je die avonturen van Donald Duck kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vroeger verscheen dat ook nogal eens in de DD als eindeloos lang vervolgverhaal. Maar in de laatste jaren niet meer toch.
Lol nooit eerder gezien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klacht die iedere twee weken terugkeert.
Ja, ik ook. Vooral Micky-de moraalridder-Mouse is erg jammer. Desalniettemin peins ik er niet over mijn abonnement op te geven.quote:
Je bent nooit te oud voor de donald duckquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Petje46 het volgende:
En wie heeft ook zn kaarten collectie compleet? die bij de pocket zaterdag laatste 4x :p
Mensen die na hun 7de geen abonnement op de Donald Duck hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef essentieel het volgende:
een abonnement op de donald duck hebben als je geen 7 meer bent
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mensen die na hun 7de geen abonnement op de Donald Duck hebben. Laagopgeleiden, allemaal.
http://vorige.nrc.nl/medi(...)ezen_onder_studenten
Mensen die de brieven lezenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:45 schreef Daanus het volgende:
Lieve donzige duck,
Waarom kom ik nooit in de Donald Duck? Ik heb al 10 brieven geschreven, maar heb mijn brief nog nooit in de brievenbus zien staan. Ps: Mag ik uw handtekening.
Groetjes
Dit is pas oogkanker
douwe dabbert is ruk. zeker voor kinderen, ik snapte er vroeger echt helemaal geen zak van.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:35 schreef Nikmans het volgende:
Ik vond die verhalen van Douwe Dabbert altijd wel leukMaar ik vind Madam Mikmak ook als een van de weinigen leuk lijkt het
eens, maar nog net iets minder erg dan de verhalen van Douwe Dabbert.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik de enige die een schijthekel heeft aan die detectiveverhalen van Mickey Mouse waarin ie samen met commissaris O'Hara en Goofy misdaden oplost waarin altijd boeven met snorren zitten?
Dat ie dan zo langs zijn kin wrijft terwijl hij een wenkbrauw optrektMisschien paint ik het dalijk wel, eerst even schijten (met de nieuwe duck
)
Of die van Ariel en Tom Poesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Die geest is baas maar Aladdin zelf is een mooiboyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:09 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind die strips van Aladdin altijd tof
De geest
Klopt. Kwantiteit is omhoog gegaan, maar kwaliteit helaas omlaagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:14 schreef Mariposas het volgende:
DD van nu is sowieso niet meer zo goed als DD in de jaren '90.
Qua verhalen wel ja. Als je de ouderwetse verhalen wil hebben moet je die collectors albums kopen. Toevallig laatst op de koninginnendag troep markt nog eentje op de kop weten te tikken voor 50 cent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:20 schreef RudyVerboven het volgende:
[..]
Klopt. Kwantiteit is omhoog gegaan, maar kwaliteit helaas omlaag
Douwe Dabbertquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik sloeg die verhalen altijd over als kind, ik zou niet weten waar Douwe dabbert over gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Douwe DabbertDe kanker van de Donald Duck
Een ouwe baas die spullen uit z'n grote zak haaltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik sloeg die verhalen altijd over als kind, ik zou niet weten waar Douwe dabbert over gaat.
Juist. Heel die DD werd verkankerd door die lelijke Dabbert!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, die verhalen zijn saai.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik de enige die een schijthekel heeft aan die detectiveverhalen van Mickey Mouse waarin ie samen met commissaris O'Hara en Goofy misdaden oplost waarin altijd boeven met snorren zitten?
Dat ie dan zo langs zijn kin wrijft terwijl hij een wenkbrauw optrektMisschien paint ik het dalijk wel, eerst even schijten (met de nieuwe duck
)
Misschien wordt dat wel de brief van de weekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:18 schreef Daanus het volgende:
Namens FOK! een brief naar de Donald Duck sturen
Naar alle waarschijnlijkheid.. Heeft ze dat ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:49 schreef Klipnap het volgende:
Zwarte Magica blijft toch het meest baas van alle Duck-figuren: altijd maar dat dubbeltje willen stelen alsof ze niets beters te doen heeft.
Ik ook. Vond het er nogal duf uitzien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik sloeg die verhalen altijd over als kind, ik zou niet weten waar Douwe dabbert over gaat.
Dat las ik vroeger nog wel eens maar tegenwoordig nooit meerquote:Op zondag 15 mei 2011 05:00 schreef Morrisz het volgende:
Herinner me nog een bericht in de brievenbus waarin iemand zei dat de "brief van de week" in nummer x van 2010/2011 exact hetzelfde was als de brief van de week in een nummer van de jaren 70 (wat ook werd bevestigd)
Hoe kansloos ben je dan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,
Wij, een hele website vol scholieren, studenten en volwassenen, lezen soms wel al twintig of dertig jaar wekelijks je doldwaze avonturen. Geluk of ongeluk, regen of zonneschijn, alle gebeurtenissen in Duckstad worden door ons in je blad, je pockets en Twitter gevolgd.
Ook de Brievenbus lezen we allemaal trouw. En wat viel ons nou op: héél vroeger, in de jaren tachtig en negentig, toen veel lezers nog niet waren geboren, waren de brieven vaak veel langer! Soms werden er hele avonturen verteld door kinderen! Wij missen dat wel een beetje, Duck.
Daarom de vraag, of er vaker weer lange brieven in de Bus mogen komen! En mag het ouderwetse lijntjespapier terug? Als eerste lange brief hebben we bij deze de onze. Omdat er nog geen één van ons ooit zijn brief in de Brievenbus heeft gezien, zou je ons vanzelf een enorm plezier doen!
Hou je haaks,
De mensen van forum.fok.nl/KLB
Rakker? Madam Mikmak?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:34 schreef Daalder82 het volgende:
Mooie herinneringen, ik koop de pockets nog wel eens. Het is wel grappig dat alle figuren in de DD altijd handschoenen aan hebben (ik kan in ieder geval niets voor de geest halen waarbij dat niet zo was).
Helemaal niet aan gedacht! Ik bedoelde eigenlijk meer de bewoners van Duckstad (hoewel, Pluto heeft ook geen handschoenen, daar gaat mijn argument).quote:
Bij een aantal zoals mickey mouse was dat geloof ik omdat ze anders de handen niet kunnen tekenen. Zelfde kleur als het lichaam en zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:34 schreef Daalder82 het volgende:
Mooie herinneringen, ik koop de pockets nog wel eens. Het is wel grappig dat alle figuren in de DD altijd handschoenen aan hebben (ik kan in ieder geval niets voor de geest halen waarbij dat niet zo was).
Iddquote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik hoor niemand over 'De beste verhalen van donald duck'.
De beste verhalen van Donald Duck is een stripreeks over het Disneypersonage Donald Duck, met uitsluitend werk van de Amerikaanse striptekenaar Carl Barks. De reeks liep vanaf 1975, en stopte in 2010. Er zijn 135 albums verschenen.
Dat zijn nog eens verhalen! Uitsluitend donald.
Rocker Duckquote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Govert Goudglans zie je zowat nooit in die DD`s
Dat is idd kut ja. Ik wil de jonge woudlopers daar weer terug!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef superworm het volgende:
Extra klacht: een jaar lang Joe Carioca op de achterkant
True that! Duckies uit de jaren '80 en '70 zijn ook om te smullen. Lekker oldskool nogquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:14 schreef Mariposas het volgende:
DD van nu is sowieso niet meer zo goed als DD in de jaren '90.
Dat ze met de tijd meegaan vind ik juist wel tof.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
True that! Duckies uit de jaren '80 en '70 zijn ook om te smullen. Lekker oldskool nog. Nu lopen kwik, kwek en kwak rond met mobieltjes en komt Justin Pieper optreden in Duckstad
Nee dank jequote:
KANKER KONIJNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw tekst kunnen staan!
Haters gaan haten, sukkel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef wise het volgende:
donald duck leuk vinden als je 14> bent. Grow the fuck up
gewoon volwassen wordenquote:
Dat jij de diepere betekenis van Donald Duck niet kunt doorgronden, moet je niet op ons afreageren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef wise het volgende:
donald duck leuk vinden als je 14> bent. Grow the fuck up
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:29 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat jij de diepere betekenis van Donald Duck niet kunt doorgronden, moet je niet op ons afreageren.
ah, een troll.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dit hadden de Jonge Woudlopers heel anders opgelost, maar dat kan jij niet weten.
De medaille voor G*R*O*T*E *S*U*L zou hem passen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dit hadden de Jonge Woudlopers heel anders opgelost, maar dat kan jij niet weten.
Gigantisch Radicale Opponent Tegen Epische Strips te Uitzonderlijke Levenslessen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De medaille voor G*R*O*T*E *S*U*L zou hem passen.
In de DD Extra staan ook veel betere verhalen, helaas komt die maar eens per 4 weken en moet ik er dus ook een abonnement op de gewone DD naast hebben om bij iedere kater de DD te kunnen lezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef MuurStraat het volgende:
Donald Duck ExtraEens per maand nog meer Donald!
Sorry maar ik heb mijn zware jongens liever met een ORANJE trui aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:44 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
In de DD Extra staan ook veel betere verhalen, helaas komt die maar eens per 4 weken en moet ik er dus ook een abonnement op de gewone DD naast hebben om bij iedere kater de DD te kunnen lezen.
Lijkt me logisch. Da's de enige uitleg van de GROTE SUL medaille.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Gigantisch Radicale Opponent Tegen Epische Strips te Uitzonderlijke Levenslessen?
Huilie mocht zeker geen abonnement omdat het geld aan brood besteed moest worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon volwassen worden, met je donald duck¡
![]()
Lol als dat hier zou zijn.... Dan maar geen brood..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Huilie mocht zeker geen abonnement omdat het geld aan brood besteed moest worden.
ik las de break-out lieverquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Huilie mocht zeker geen abonnement omdat het geld aan brood besteed moest worden.
Lol nicequote:Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Micson het volgende:
Joe Carioca, zonder hem was ik nooit de hosselaar geworden die ik anno 2011 ben
Is dat raar?? Het is ook handig, als ik zeg: ik ga de DD lezen, weet iedereen dat ik naar de wc ga voor nummer 2quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:11 schreef caja123 het volgende:
[..]
Is dat raar?? Het is ook handig, als ik zeg: ik ga de DD lezen, weet iedereen dat ik naar de wc ga voor nummer 2![]()
Dit. Gewoon dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Naxilor het volgende:
Herkenbare klacht. Hiawatah, Tokkie tor, Carioca, de kleine zeemeermin, madam Mikmak en Panchito mogen ze wat mij betreft direct afschieten.
De echte helden blijven toch altijd Dagobert Duck, Willie Wortel, Donald, de neefjes ,de zware jongens, Govert Goudglans, Karel Paardepoot en Goofy.
Verhalen rond Guus, Katrien, oma Duck, Gijs Gans en Midas blijven altijd een beetje voorspelbaar. Al zijn ze soms wel vermakelijk.
Over de andere figuren zoals mickey, bolderbast en de overige booswichten heb ik niet echt een mening. Het is maar dat je het weet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef CamelNLD het volgende:
Tegenwoordig zie je steeds meer Joe Carioca en Midas Wolf. Vind het een beetje faal.
Nee, over paar dagen 30 hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:09 schreef msnk het volgende:
[..]Vroegâh was het nog veel en veel erger droeftoeter, ben je net 6 geworden of zo?
Joe ga weg naar die vuilnisbelt van je en kom niet meer terug!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef zijle het volgende:
Caramba, iek vind diet een terecht klacht!
Groetjes,
J. Carioca
Die detectiveverhalen die ik 500 pagina's geleden al aanhaalde jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef zijle het volgende:
Wie trouwens de kroon spant wat betreft irritatie is Mickey Mouse. Wat een betweterige moraalridderende kutmongool is dat zeg!
Verkapte 'kijk mij denken dat ik niet autistisch ben' post?quote:
Ja of hij kent het als vakliteratuur.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef TBAND het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij denken dat ik niet autistisch ben' post?
Niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef Kriegel het volgende:
Deze week paardenvliegen in die Tokkie Tor strip. En dat zijn dan... vliegen die op paarden lijken.Juist.
Zwaar terechte klacht. Midas Wolf was deze keer wel baas.quote:
Ik heb dat blad vroeger ooit opgezegd om deze reden. De verhalen van DD vond ik leuk, maar al dat gekloot van die drie sletjes die met Kwik, Kwek en Kwak liepen aan te pappen, Midas, die rare tor en weet ik wat voor figuren allemaal vond ik niets aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef CamelNLD het volgende:
Ik ben al een aantal jaren lid van de Donald Duck en valt weekelijks op Donderdag bij mij op de mat. Altijd een leuk blaadje gevonden maar dit jaar valt mij op dat er steeds minder Donald of andere Duckstad figuren zelf in het blaadje staan. Tegenwoordig zie je steeds meer Joe Carioca en Midas Wolf. Vind het een beetje faal.
Tokkie Torquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb dat blad vroeger ooit opgezegd om deze reden. De verhalen van DD vond ik leuk, maar al dat gekloot van die drie sletjes die met Kwik, Kwek en Kwak liepen aan te pappen, Midas, die rare tor en weet ik wat voor figuren allemaal vond ik niets aan.
We hebben/hadden ongeveer dezelfde smaak dus. Dat vervelende Wolfje kon ik ook nooit uitstaan. Wat een teringmoraalridder is dat zeg. Zo had je nog wel meer van die vervelende verhaaltjes en helaas werden dat er steeds meer. Soms zelfs nog maar één verhaal van Donald zegquote:Op zondag 5 juni 2011 00:06 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Tokkie Tor![]()
Midas Wolf(en dat kutkind Wolfje dat alles goed doet
)
Madam Mikmak![]()
Donald![]()
Willie Wortel![]()
Dagobert
Gelukkig zijn die weg, maar de pockets zijn nog steeds beter dan het blad. Vooral Superdonald en Diederik zijn baasquote:Op zondag 5 juni 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
We hebben/hadden ongeveer dezelfde smaak dus. Dat vervelende Wolfje kon ik ook nooit uitstaan. Wat een teringmoraalridder is dat zeg. Zo had je nog wel meer van die vervelende verhaaltjes en helaas werden dat er steeds meer. Soms zelfs nog maar één verhaal van Donald zeg
Dan ook nog die geschreven verhaaltjes. Alsof iemand voor die klets de DD koopt.
Daar schrijven kutkinderen dus ook brieven overquote:Op zondag 5 juni 2011 00:11 schreef luckass het volgende:
Waarom haten mensen op Tokkie Tor, verdomme.
Dit kleine baasje weet al het grote-mensen-afval op sublieme wijze te hergebruiken.
Gewoon een saai kutverhaal. Dat er gewoon 'n keer iemand met z'n lompe poten op die klotetor, zijn vriendjes en dat ranzige dorp van hem gaat staan.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:11 schreef luckass het volgende:
Waarom haten mensen op Tokkie Tor, verdomme.
Dit kleine baasje weet al het grote-mensen-afval op sublieme wijze te hergebruiken.
Die brieven verzint Donald gewoon zelf volgens mij. Je las nooit eens 'n brief over wat Donald ziet in zo'n sletje als Katrien en waarom hij geen andere chicks hosselt... Weet zeker dat veel lezertjes wel zo denken.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Daar schrijven kutkinderen dus ook brieven over![]()
En dan antwoordt "Donald": "Ik noem afval ook nooit afval, maar verspilling!"
Wees nou niet eens zo'n moraalridder
Donald kan nog wel wat leren van Joe Cariocaquote:Op zondag 5 juni 2011 00:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die brieven verzint Donald gewoon zelf volgens mij. Je las nooit eens 'n brief over wat Donald ziet in zo'n sletje als Katrien en waarom hij geen andere chicks hosselt... Weet zeker dat veel lezertjes wel zo denken.
De Latijnsamerikaanse hosselaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Donald kan nog wel wat leren van Joe Carioca(Hij is de enige van buiten de Duck-familie die nog wel episch is)
KLB in de Donald Duck brievenbusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,
Wij, een hele website vol scholieren, studenten en volwassenen, lezen soms wel al twintig of dertig jaar wekelijks je doldwaze avonturen. Geluk of ongeluk, regen of zonneschijn, alle gebeurtenissen in Duckstad worden door ons in je blad, je pockets en Twitter gevolgd.
Ook de Brievenbus lezen we allemaal trouw. En wat viel ons nou op: héél vroeger, in de jaren tachtig en negentig, toen veel lezers nog niet waren geboren, waren de brieven vaak veel langer! Soms werden er hele avonturen verteld door kinderen! Wij missen dat wel een beetje, Duck.
Daarom de vraag, of er vaker weer lange brieven in de Bus mogen komen! En mag het ouderwetse lijntjespapier terug? Als eerste lange brief hebben we bij deze de onze. Omdat er nog geen één van ons ooit zijn brief in de Brievenbus heeft gezien, zou je ons vanzelf een enorm plezier doen!
Hou je haaks,
Hij staat erinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,
Hou je haaks,
BAASquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,
Hou je haaks,
Donald is altijd al "correct" geweest. Heb nog een hele ouwe donald duck gelezen (volgens mij uit een van de eerste jaargangen, 1956 ofzo) waarin een meisje op niet mis te verstane wijze wordt duidelijk gemaakt door donald duck dat het geen pas heeft om lippenstift van je moeder op te doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Daar schrijven kutkinderen dus ook brieven over![]()
En dan antwoordt "Donald": "Ik noem afval ook nooit afval, maar verspilling!"
Wees nou niet eens zo'n moraalridder
Echt niet, de krantenstrips uit de jaren 30 zijn geweldig. Stenen door ruiten, taarten in gezicht, goofy pesten.. Je lacht je rot.quote:Donald is altijd al "correct" geweest.
Respectquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij staat erin
[ afbeelding ]
jaja, Donald de plaaggeest, damn. Hij had wel mooie rotgeintjes hoor. Stond tussen 1995 en nu ook wel ergens in de DD. Of misschien nog wel van daarvoor. Ben lid sinds 1978quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:22 schreef Altijd_Lastig het volgende:
[..]
Echt niet, de krantenstrips uit de jaren 30 zijn geweldig. Stenen door ruiten, taarten in gezicht, goofy pesten.. Je lacht je rot.
Even zoeken op Al Taliaferro en zijn oude strips lezen.
idd, maar ariel de prinses was helemaal baggerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Jij hebt het niet zelf ingestuurd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:56 schreef superworm het volgende:
Wat ik me nu wel afvraag: leest de Donald Duck-redactie hier mee of heeft iemand anders het stukje alsnog ingestuurd?
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zelf ingestuurd?
quote:
Hee da's best gek want de eerste paar zinnen beschrijven FOK!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:10 schreef bobbernaut het volgende:
ik ging stuk toen ik t las, bij de eerste paar zinnen dacht ik al dat t van FOK! kwam!
ja daarom, website vol mensen die al 30 jaar de duck lezenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Hee da's best gek want de eerste paar zinnen beschrijven FOK!
Haha ja ik zie toch wel per ongeluk eigenlijk een kinderwens in vervulling gaan. En toen FOK! de primeur had met het manifest van Anders Breivik, las Rick Nieman in het late nieuws hele zinsnedes die ik had geschreven voor. Ik dacht nog, dat heb ik geschreven, maar dat wist Rick Nieman(nie). Schaamteloze late night plagiaat van RTLquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja daarom, website vol mensen die al 30 jaar de duck lezenmaar alsnog een bazenactie!
trollquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:36 schreef Goudglans het volgende:
[..]
Goudglans verhalenDagobert goes down, tevens 9 jaar lid van de DD!
Verhaal klopte sowieso niet. Ging over een jaarlijkse cup in ZAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef LXIV het volgende:
Ik vond het verhaal van vorige week en de week daarvoor wel slecht. Niet alleen slecht getekend, maar ook over het WK-voetbal in ZA? Lag dat stripje nog op de plank ofzo?
Je bedoeld dit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef Mixende_match het volgende:
er was toch ook een topic over de twitter van donald duck??
ja, ik bedoel een topic er over. hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bedoeld dit?
http://twitter.com/#!/donaldducknl/duckstad
Echt geweldig!
Baas.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Hij staat erin
[ afbeelding ]
16 jaar lid.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:36 schreef Goudglans het volgende:
[..]
Goudglans verhalenDagobert goes down, tevens 9 jaar lid van de DD!
21 jaar lidquote:
Ik had ze zelfs tot de jaren '60. Mijn familie waren namelijk ook allemaal Duck lezers. Helaas zijn ze bij een verhuizing verloren gegaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:52 schreef SecurityException het volgende:
Donald Duck stopte ik pak 'm beet zo'n 10 jaren geleden met lezen toen er alleen nog maar herhalingen in stonden van de voorgaande jaren. Ik had vroeger alle Donald Ducks vanaf 1975 of zo.
Bij PSV fans moet ik altijd denken aan dit soort figuren:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij volwassen die DD lezen moet ik altijd denken aan figuren zoals
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Briljant idee!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Borizzz het volgende:
Gaaf dat t er ook gewoon echt in staat!
We missen eigenlijk een topic waar 'de donald duck' van de week centraal staat, kunnen we n beetje lullen over de inhoud van deze week enzo.![]()
Duckstad tegen Lapland 0-1 door eigen doelpunt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:01 schreef Borizzz het volgende:
Deze week, een quizvraag in de Donald Duck:
Wat waren de woorden van burgemeester Ganzenvoet bij de opening van het openluchtconcert van
"de Decibellen"?
Antwoord:WAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als het blad vol zou zitten met Donald VS. Bolderbast verhalen zou ik ook een abbo nemen
Ja die ook. Gewoon Donald Duckquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
DitOh en Dagobert verhalen uiteraard.
Katrien met der club van hoerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die ook. Gewoon Donald DuckAlleen als katrien er in komt ga ik alleen maar vrouwen haten, wat een klote bitch is het toch, dat donald en guus daar hun energie in steken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
I second that, ik wil ook wel een centraal topic waarin de Donald Duck besproken wordt
Dan moeten we maar een dergelijk centraal topic gaan maken! Waar wachten we op?!quote:
Lees ik nooitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Nikmans het volgende:
)
Haha las hem net in de donald duck. Mooie brief.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,
Hou je haaks,
Waitwut? Stond hij er echt in?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha las hem net in de donald duck. Mooie brief.
edit: zal hem wel even in het andere topic plaatsen.
Soms, of in Denemarken of in Italië, maar een heel groot deel komt uit Nederland zelf (te herkennen aan een verhaalcode die begint met een H)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef dolf1010 het volgende:
Worden deze strips niet in Amerika gemaakt en dan gewoon hier vertaalt en erin gepleurt?
bijna en dan gelukkig geen donald duck meerquote:
omgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij staat erin
[ afbeelding ]
Tregte kickquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:03 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
HAHA wat een geweldig blad dat Donald Duck!![]()
![]()
was vroeger ook zo hoor. ik heb nog een heleboel jaargangen liggen van de jaren 80 en 90 en idd, veel joe carioca en midas wolf, en dombo. niet dat ik klaag hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef CamelNLD het volgende:
Ik ben al een aantal jaren lid van de Donald Duck en valt weekelijks op Donderdag bij mij op de mat. Altijd een leuk blaadje gevonden maar dit jaar valt mij op dat er steeds minder Donald of andere Duckstad figuren zelf in het blaadje staan. Tegenwoordig zie je steeds meer Joe Carioca en Midas Wolf. Vind het een beetje faal.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |