quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet vergeten suiker halen hi ha ho!
Idd, het blad heet ook niet voor niks Donald Duck...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef Steve het volgende:
Donald Duck..
Ik vind die verhaaltjes van Midas enzo altijd wat minder..
Midas Wolf is geniaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef Steve het volgende:
Donald Duck..
Gewoon stapelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef msnk het volgende:
Hoe bewaren jullie je duckies?!?!?!?!?!
Ik heb mijn abonnement moeten opzeggen omdat ik gewoonweg geen ruimte meer had, en heb hier nog zoveel jaargangen die gekreukeld raken en whatnot, echt zonde!
Eensch. Te veel randzaken, echt veel te veelquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef Steve het volgende:
Donald Duck..
Blijft helaas niet lang koosjerquote:
Sowieso Mickey Mousequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:13 schreef ValHallen het volgende:
DDAlleen jammer dat er vaak Mickey Mouse verhalen in staan
![]()
Idd, hij is veel te braaf en die strips gaan altijd hetzelfdequote:
Klopt, hoer eerste klasse. Golddigger pur sang. Toch wel mijn eerste kennismaking met golddiggers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:19 schreef CamelNLD het volgende:
Vinden jullie Katrien ook zo'n slet? Dan gaat ze met Donald en dan wil ze Guus weer. Een beetje kind zou gaan denken dat vreemdgaan goed is.
*btw iemand nog zin om een OP te maken?*
Brigitta is toch de golddigger van Dagobert? Maar inderdaad, de karakters zijn erg leerzaam voor het echte leven. Ik meen me te herhinneren dat iemand ooit een boek heeft geschreven met daarin de rolmodellen e.d. in vergelijkenis met de maatschappij. De titel heb ik echter niet onthouden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Klopt, hoer eerste klasse. Golddigger pur sang. Toch wel mijn eerste kennismaking met golddiggers.
Valt me nog mee dat ze Dagobert en Govert Goudglans niet loopt te bewerken. Kennelijk is leeftijd een struikelblok voor haar.
Je leert meer van de DD dan dat men denkt.
Brigitta doet het niet voor het geld hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Brigitta is toch de golddigger van Dagobert? Maar inderdaad, de karakters zijn erg leerzaam voor het echte leven. Ik meen me te herhinneren dat iemand ooit een boek heeft geschreven met daarin de rolmodellen e.d. in vergelijkenis met de maatschappij. De titel heb ik echter niet onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |