Lampje is inderdaad ook erg leuk. Tevens kan ik me ook ergeren aan dat domme (broer) konijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Petje46 het volgende:
Oh ik ken het ook, maar daarintegen wel Willie Wortel![]()
en lampje![]()
Verkeerd voorbeeld voor de kinderen ook. Hij steelt iedere keer worteltjes van die beer en komt er altijd mee weg.quote:
Lijkt wel op de Nederlandse rechtstaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld voor de kinderen ook. Hij steelt iedere keer worteltjes van die beer en komt er altijd mee weg.
Vooral die achterop staanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Midas Wolf staat altijd garant voor prima avonturen. Vooral Carioca is kut, als ze die nu eens zouden vervangen voor wat meer avonturen uit de Donald-Guus-Katrien driehoeksverhouding zou dat uitermate prima zijn.
Eigenlijk ook niet goed voor jeugdige lezers.. Katrien die flirt er maar op los en laat de 2 heren voor haar kruipen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Midas Wolf staat altijd garant voor prima avonturen. Vooral Carioca is kut, als ze die nu eens zouden vervangen voor wat meer avonturen uit de Donald-Guus-Katrien driehoeksverhouding zou dat uitermate prima zijn.
Of gewoon de Jonge woudlopers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Vooral die achterop staanVorig jaar hadden ze tenminste Karel Paardepoot en Clarabella Koe
Karelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Vooral die achterop staanVorig jaar hadden ze tenminste Karel Paardepoot en Clarabella Koe
wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Douwe Dabbert was echt paar zwaar klote vroeger
Ik ben blij dat hij toen overleed in een van zijn strips.. of was dat de tekenaar. In ieder geval was ik blij dat er geen strips meer kwamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Vroeger verscheen dat ook nogal eens in de DD als eindeloos lang vervolgverhaal. Maar in de laatste jaren niet meer toch.quote:
Ik hoop altijd nog een keer dat Bruin met zijn knots Broer Konijn de hersens inslaat, als wraak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Petje46 het volgende:
[..]
En zijn hij en Toon Bruin altijd te slim af
godverdommequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef Toempf het volgende:
Gijs gans gaat uit eten van het geld van Oom Dagobert en Donald krijgt de schuld
Ah man, en ik schrijf bijna een scriptie hier over mijn mening betreffende duck figuren. Dit is dus geen uniek en baanbrekend topic?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klacht die iedere twee weken terugkeert.
Dan moet je die avonturen van Donald Duck kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vroeger verscheen dat ook nogal eens in de DD als eindeloos lang vervolgverhaal. Maar in de laatste jaren niet meer toch.
Lol nooit eerder gezien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klacht die iedere twee weken terugkeert.
Ja, ik ook. Vooral Micky-de moraalridder-Mouse is erg jammer. Desalniettemin peins ik er niet over mijn abonnement op te geven.quote:
Je bent nooit te oud voor de donald duckquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Petje46 het volgende:
En wie heeft ook zn kaarten collectie compleet? die bij de pocket zaterdag laatste 4x :p
Mensen die na hun 7de geen abonnement op de Donald Duck hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef essentieel het volgende:
een abonnement op de donald duck hebben als je geen 7 meer bent
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mensen die na hun 7de geen abonnement op de Donald Duck hebben. Laagopgeleiden, allemaal.
http://vorige.nrc.nl/medi(...)ezen_onder_studenten
Mensen die de brieven lezenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:45 schreef Daanus het volgende:
Lieve donzige duck,
Waarom kom ik nooit in de Donald Duck? Ik heb al 10 brieven geschreven, maar heb mijn brief nog nooit in de brievenbus zien staan. Ps: Mag ik uw handtekening.
Groetjes
Dit is pas oogkanker
douwe dabbert is ruk. zeker voor kinderen, ik snapte er vroeger echt helemaal geen zak van.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:35 schreef Nikmans het volgende:
Ik vond die verhalen van Douwe Dabbert altijd wel leukMaar ik vind Madam Mikmak ook als een van de weinigen leuk lijkt het
eens, maar nog net iets minder erg dan de verhalen van Douwe Dabbert.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik de enige die een schijthekel heeft aan die detectiveverhalen van Mickey Mouse waarin ie samen met commissaris O'Hara en Goofy misdaden oplost waarin altijd boeven met snorren zitten?
Dat ie dan zo langs zijn kin wrijft terwijl hij een wenkbrauw optrektMisschien paint ik het dalijk wel, eerst even schijten (met de nieuwe duck
)
Of die van Ariel en Tom Poesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Die geest is baas maar Aladdin zelf is een mooiboyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:09 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind die strips van Aladdin altijd tof
De geest
Klopt. Kwantiteit is omhoog gegaan, maar kwaliteit helaas omlaagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:14 schreef Mariposas het volgende:
DD van nu is sowieso niet meer zo goed als DD in de jaren '90.
Qua verhalen wel ja. Als je de ouderwetse verhalen wil hebben moet je die collectors albums kopen. Toevallig laatst op de koninginnendag troep markt nog eentje op de kop weten te tikken voor 50 cent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:20 schreef RudyVerboven het volgende:
[..]
Klopt. Kwantiteit is omhoog gegaan, maar kwaliteit helaas omlaag
Douwe Dabbertquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik sloeg die verhalen altijd over als kind, ik zou niet weten waar Douwe dabbert over gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Douwe DabbertDe kanker van de Donald Duck
Een ouwe baas die spullen uit z'n grote zak haaltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik sloeg die verhalen altijd over als kind, ik zou niet weten waar Douwe dabbert over gaat.
Juist. Heel die DD werd verkankerd door die lelijke Dabbert!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |