Ik had ze zelfs tot de jaren '60. Mijn familie waren namelijk ook allemaal Duck lezers. Helaas zijn ze bij een verhuizing verloren gegaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:52 schreef SecurityException het volgende:
Donald Duck stopte ik pak 'm beet zo'n 10 jaren geleden met lezen toen er alleen nog maar herhalingen in stonden van de voorgaande jaren. Ik had vroeger alle Donald Ducks vanaf 1975 of zo.
Bij PSV fans moet ik altijd denken aan dit soort figuren:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij volwassen die DD lezen moet ik altijd denken aan figuren zoals
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Briljant idee!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Borizzz het volgende:
Gaaf dat t er ook gewoon echt in staat!
We missen eigenlijk een topic waar 'de donald duck' van de week centraal staat, kunnen we n beetje lullen over de inhoud van deze week enzo.![]()
Duckstad tegen Lapland 0-1 door eigen doelpunt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:01 schreef Borizzz het volgende:
Deze week, een quizvraag in de Donald Duck:
Wat waren de woorden van burgemeester Ganzenvoet bij de opening van het openluchtconcert van
"de Decibellen"?
Antwoord:WAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als het blad vol zou zitten met Donald VS. Bolderbast verhalen zou ik ook een abbo nemen
Ja die ook. Gewoon Donald Duckquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
DitOh en Dagobert verhalen uiteraard.
Katrien met der club van hoerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die ook. Gewoon Donald DuckAlleen als katrien er in komt ga ik alleen maar vrouwen haten, wat een klote bitch is het toch, dat donald en guus daar hun energie in steken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
I second that, ik wil ook wel een centraal topic waarin de Donald Duck besproken wordt
Dan moeten we maar een dergelijk centraal topic gaan maken! Waar wachten we op?!quote:
Lees ik nooitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik de enige die een schijthekel heeft aan die detectiveverhalen van Mickey Mouse waarin ie samen met commissaris O'Hara en Goofy misdaden oplost waarin altijd boeven met snorren zitten?
Dat ie dan zo langs zijn kin wrijft terwijl hij een wenkbrauw optrektMisschien paint ik het dalijk wel, eerst even schijten (met de nieuwe duck
)
Haha las hem net in de donald duck. Mooie brief.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,
Wij, een hele website vol scholieren, studenten en volwassenen, lezen soms wel al twintig of dertig jaar wekelijks je doldwaze avonturen. Geluk of ongeluk, regen of zonneschijn, alle gebeurtenissen in Duckstad worden door ons in je blad, je pockets en Twitter gevolgd.
Ook de Brievenbus lezen we allemaal trouw. En wat viel ons nou op: héél vroeger, in de jaren tachtig en negentig, toen veel lezers nog niet waren geboren, waren de brieven vaak veel langer! Soms werden er hele avonturen verteld door kinderen! Wij missen dat wel een beetje, Duck.
Daarom de vraag, of er vaker weer lange brieven in de Bus mogen komen! En mag het ouderwetse lijntjespapier terug? Als eerste lange brief hebben we bij deze de onze. Omdat er nog geen één van ons ooit zijn brief in de Brievenbus heeft gezien, zou je ons vanzelf een enorm plezier doen!
Hou je haaks,
De mensen van forum.fok.nl/KLB
Waitwut? Stond hij er echt in?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha las hem net in de donald duck. Mooie brief.
edit: zal hem wel even in het andere topic plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |