En dan roept ze: he ben jij niet die dj? Oh nee, je mocht mijn toilet schoonmaken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
mischien komt lady gaga wel als verrassing ..
Ik ook. Ik wil wel een bedreiging via PM dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Lutte het volgende:
Ik hoop van harte dat ie dit allemaal terugleest.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Balisto het volgende:
Op twitter is men overwegend positief over Poo Choo
Daarom nemen nieuwssites Twitter nooit als enige bron!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Balisto het volgende:
In de jury.quote:
Ja, ik zie het, het gaat weer als een tierelier met de berichten...quote:
Wendy heeft ook een handicap: pijpbeurt voor de show gedaan, dus spraakgebrekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Babette Labaay??! Ze heet Babette Labeij hoor Wendy![]()
Lekker Eindhovensquote:
Nog een reden om niet te twitteren, hoef ik die onzin dat Poo Foo goed is niet aan te zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Balisto het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Stomme vraag, maar komen mijn posts wel door?
edit: ja dus
Komt door!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie je Guana!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Guanabana het volgende:
We geven het de DJ door!quote:
*doet hand weer wegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Daar zou ik ECHT niet tegen kunnen, zo een vent die aan je been zit te wrijven.
Is maar een homootje hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Daar zou ik ECHT niet tegen kunnen, zo een vent die aan je been zit te wrijven.
Iedere week opnieuw heb ik daar moeite meequote:
Ik vind het opgefokt, Joss zingt het met pit maar laidbackquote:
Welnee, dit is verschrikkelijk lelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Dit nummer is niet echt verneukt door de DJ. Het is bijna hetzelfde als het origineel.
Dit is ook een boos nummerquote:
Ja, en volgens mij was het stiekem niet eens sneller.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Dit nummer is niet echt verneukt door de DJ. Het is bijna hetzelfde als het origineel.
QFT!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef BVO het volgende:
Wat is zij ongeloofelijk veel beter dan de rest.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het opgefokt, Joss zingt het met pit maar laidbackZe drukt de tekst er zo'n beetje door, jammer.
Hij mag op play drukken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef MaLo het volgende:
Echt he, waarom staat die DJ er ook de hele avond. Net alsof hij nog a la minute live die mix moet doen
Di met een lieflijk stemmetje zingen komt niet over hequote:
Of de knop : "generate my mix"quote:
Hij mag doen alsof hij op play doet, in het echt doet de regie datquote:
Heb je gelijk inquote:
Ze blijft nors.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik mag Rochelle nog steeds niet, maar eerlijk is eerlijk, ze was erg goed nu.
Nou, die Chocobo (alleen voor kenners van Final Fantasy) vindt haar wel geilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze blijft nors.
En WAAROM mocht zij zelf een nummer kiezen??? En de rest van een lijst van Choo??
Ze wilde niet blijkbaar.quote:
De rest mocht geen liedje vrij kiezenquote:
Het haar van de DJ staat in de fik.quote:
Ja, maar wat wil hij daar mee zeggen? Dat ze meer moet gaan eten? Sommige mensen zijn gewoon zo dun.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef MaLo het volgende:
Ze is ook heel erg dun, heeft Goor wel gelijk in. Haar kleding werkt dan ook niet mee.
zo'n kort broekje staat veel mooier als je wat stevigere benen en goeie billen hebt vind ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef MaLo het volgende:
Ze is ook heel erg dun, heeft Goor wel gelijk in. Haar kleding werkt dan ook niet mee.
De rest heeft een liedje van een lijst gekozen, Rochelle als enige zelf een nummer gekozen.quote:
quote:
En ze is te dun.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
De rest heeft een liedje van een lijst gekozen, Rochelle als enige zelf een nummer gekozen.
Volgens mij een of andere dancepijpslet die achtergrondkoortje van een remix van een mix van remix van Black Eyed Peas heeft gedaan in 2003.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
Eric WIL zeggen met wie hij aan het werk was, maar hij mag het zeker niet zeggen.
Wat heerlijk, zo'n meid die nu al gaat verzinnen waar ze wel of niet zin in heeftquote:
Ik was zelf vroeger ook heel dunquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil hij daar mee zeggen? Dat ze meer moet gaan eten? Sommige mensen zijn gewoon zo dun.
Wel met dj frou frouquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
In Nederland hebben we inderdaad niet de top van Amerika.
Whehehehehequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
"Kan dit achter de schermen" werd er geseind![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
"Kan dit achter de schermen" werd er geseind![]()
Bij alles met een pimmel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef Kinga het volgende:
Is Wendy altijd zo aanhankelijk bij Martijn?
Hij raped haar kapot!quote:
Vergeet ook zijn tanden niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Rolf vind ik echt tenenkrommend. Niet per se slecht, maar zijn stem laat me walgen.
Same here. Lijzig (lijsig?) enzo..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Rolf vind ik echt tenenkrommend. Niet per se slecht, maar zijn stem laat me walgen.
Die achtervolgen me in mijn nachtmerries nog.quote:
Nee, aan Sway.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Dat van Sway vind ik echt vreselijk klinken, ligt dat nou aan mij?
Geheel eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Sway of Ed of Pyke mogen van mij naar huis
"Oma"quote:
of Buttfuck!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
En na het thema let's go crazy dacht ik dat het niet triester kon. RTL kan het!
Volgende week "Moet ik je in je bek schijten?" als thema?
Het kan allemaal bij RTL. Want ze doen ze lekker creatief en origineel!quote:
Je moet wat om je 'komiek' van dezelfde zender voor te stellen.quote:
dat is blijkbaar niet hip meer ofzo om gewoon "Nederlandstalig" of "jaren '80" ofzo te doen.quote:
't is tegenwoordig een beetje als Glee, alsof ze eerst de nummers uitzoeken en er dan een verhaaltje omheen verzinnen.quote:
behoorlijk zeg.. geen inspiratie meer ofzo daarquote:
Na de 100000e talentenjacht van dit jaar moet er vernieuwingquote:
Ze snappen niet dat nieuw niet altijd beter is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de 100000e talentenjacht van dit jaar moet er vernieuwingDat is hip ende happening!
Psst, dit is het nummer voor Rochelle.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodra mijn telefoon dat probeert te doen sla ik 'm kapot
glee is wel veel leuker hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is tegenwoordig een beetje als Glee, alsof ze eerst de nummers uitzoeken en er dan een verhaaltje omheen verzinnen.
[XFA]Laatste seizoen van X Factor?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de 100000e talentenjacht van dit jaar moet er vernieuwingDat is hip ende happening!
Maar ook op zijn best als ze eerst even nadenken over het thema en er pas daarna passende nummers bij kiezen.quote:
met een dj ? neem dan een fatsoenlijke dj ofzo.. don diablo en of weet ik veel dj tiestoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat is wel weer waar ja..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar ook op zijn best als ze eerst even nadenken over het thema en er pas daarna passende nummers bij kiezen.
Die bedanken hartelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
met en dj ? neem dan een fatsoenlijke dj ofzo.. don diablo en of weet ik veel dj tiesto
Mooi, stop maar op het hoogtepu... eh... tjaquote:
Ja, hun vragen om voor de X-factor te draaien is net zoiets als Madonna vragen of DJ sjoefoe haar single mag mixenquote:
die zijn wel slim genoeg om te bedanken.. nee sorry hoor.quote:
Ik snap het ook niet. Gewone thema's graagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
die zijn wel slim genoeg om te bedanken.. nee sorry hoor.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef MaLo het volgende:
Mensen ik ga naar mijn bedje toe! Bedankt weer voor de gezellige avond
Welterustenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef MaLo het volgende:
Mensen ik ga naar mijn bedje toe! Bedankt weer voor de gezellige avond
QFTquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik brei er ook een eind aan, de resultshow boeit me echt totaal niet. Misschien tot de volgende keer
.
Elvis Costelloquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef Susie het volgende:
Waar ben je nieuwsgierig naar? Je kind Elvis noemen, dat vind ik dus minder. Er is maar 1 Elvis en dat is Elvis.
Nah, ik bedoelde natuurlijk Presley.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Elvis Costello
hoewel die in het echt geen Elvis heet.
Wel een voordeel: het maakt niet uit of je lelijk bent, hij ziet het toch nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef MissJ het volgende:
omg Ed vertelt nu over zijn 1e date met zijn vrouw
ja daaromquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een voordeel: het maakt niet uit of je lelijk bent, hij ziet het toch niet
En is zijn vrouw ook blind dan??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een voordeel: het maakt niet uit of je lelijk bent, hij ziet het toch niet
quote:
nee, maar Ed kan wel ontzettend goed zoenen zei zequote:
Goede vraag, dat moet haast wel.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
nee, maar Ed kan wel ontzettend goed zoenen zei ze
Dan zal hij vast nog wat anders goed kunnen......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
nee, maar Ed kan wel ontzettend goed zoenen zei ze
Zingen in ieder geval niet. De rest wil ik even niet aan denken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan zal hij vast nog wat anders goed kunnen......
Ja dat, ik ga nachtmerries krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Susie het volgende:
Ah gatverdamme.... Hoe krijg ik dat van mijn netvlies af????
omg, waarom krijg ik hier nu gelijk beelden bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan zal hij vast nog wat anders goed kunnen......
Doneer je netvlies aan Ed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Susie het volgende:
Ah gatverdamme.... Hoe krijg ik dat van mijn netvlies af????
Nou ik ook hoor.... maar zij vond het vast wel lekker...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg, waarom krijg ik hier nu gelijk beelden bij
Moet dat nouquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor.... maar zij vond het vast wel lekker...
ALS hij in de herkansing komt ja, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef ranja het volgende:
Als Ed in de herkansing komt wordt-ie er echt uitgekickt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet dat nou![]()
Hoe kon hij het goede plekje vinden eigenlijk? Op geur?
Ed lukt dat niet zo bestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Joooo-pi het volgende:
ed zit in het decolleté van Swaymeisje te gluren door die bril
Vast wel. Ze zeggen toch dat je andere zintuigen zich extra ontwikkelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet dat nou![]()
Hoe kon hij het goede plekje vinden eigenlijk? Op geur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |