En dan roept ze: he ben jij niet die dj? Oh nee, je mocht mijn toilet schoonmaken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
mischien komt lady gaga wel als verrassing ..
Ik ook. Ik wil wel een bedreiging via PM dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Lutte het volgende:
Ik hoop van harte dat ie dit allemaal terugleest.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Balisto het volgende:
Op twitter is men overwegend positief over Poo Choo
Daarom nemen nieuwssites Twitter nooit als enige bron!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Balisto het volgende:
In de jury.quote:
Ja, ik zie het, het gaat weer als een tierelier met de berichten...quote:
Wendy heeft ook een handicap: pijpbeurt voor de show gedaan, dus spraakgebrekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Babette Labaay??! Ze heet Babette Labeij hoor Wendy![]()
Lekker Eindhovensquote:
Nog een reden om niet te twitteren, hoef ik die onzin dat Poo Foo goed is niet aan te zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Balisto het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Stomme vraag, maar komen mijn posts wel door?
edit: ja dus
Komt door!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie je Guana!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Guanabana het volgende:
We geven het de DJ door!quote:
*doet hand weer wegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Daar zou ik ECHT niet tegen kunnen, zo een vent die aan je been zit te wrijven.
Is maar een homootje hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Daar zou ik ECHT niet tegen kunnen, zo een vent die aan je been zit te wrijven.
Iedere week opnieuw heb ik daar moeite meequote:
Ik vind het opgefokt, Joss zingt het met pit maar laidbackquote:
Welnee, dit is verschrikkelijk lelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Dit nummer is niet echt verneukt door de DJ. Het is bijna hetzelfde als het origineel.
Dit is ook een boos nummerquote:
Ja, en volgens mij was het stiekem niet eens sneller.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Dit nummer is niet echt verneukt door de DJ. Het is bijna hetzelfde als het origineel.
QFT!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef BVO het volgende:
Wat is zij ongeloofelijk veel beter dan de rest.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het opgefokt, Joss zingt het met pit maar laidbackZe drukt de tekst er zo'n beetje door, jammer.
Hij mag op play drukken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef MaLo het volgende:
Echt he, waarom staat die DJ er ook de hele avond. Net alsof hij nog a la minute live die mix moet doen
Di met een lieflijk stemmetje zingen komt niet over hequote:
Of de knop : "generate my mix"quote:
Hij mag doen alsof hij op play doet, in het echt doet de regie datquote:
Heb je gelijk inquote:
Ze blijft nors.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik mag Rochelle nog steeds niet, maar eerlijk is eerlijk, ze was erg goed nu.
Nou, die Chocobo (alleen voor kenners van Final Fantasy) vindt haar wel geilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze blijft nors.
En WAAROM mocht zij zelf een nummer kiezen??? En de rest van een lijst van Choo??
Ze wilde niet blijkbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |