Vergeet ook zijn tanden niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Rolf vind ik echt tenenkrommend. Niet per se slecht, maar zijn stem laat me walgen.
Same here. Lijzig (lijsig?) enzo..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Rolf vind ik echt tenenkrommend. Niet per se slecht, maar zijn stem laat me walgen.
Die achtervolgen me in mijn nachtmerries nog.quote:
Nee, aan Sway.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Dat van Sway vind ik echt vreselijk klinken, ligt dat nou aan mij?
Geheel eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Sway of Ed of Pyke mogen van mij naar huis
"Oma"quote:
of Buttfuck!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
En na het thema let's go crazy dacht ik dat het niet triester kon. RTL kan het!
Volgende week "Moet ik je in je bek schijten?" als thema?
Het kan allemaal bij RTL. Want ze doen ze lekker creatief en origineel!quote:
Je moet wat om je 'komiek' van dezelfde zender voor te stellen.quote:
dat is blijkbaar niet hip meer ofzo om gewoon "Nederlandstalig" of "jaren '80" ofzo te doen.quote:
't is tegenwoordig een beetje als Glee, alsof ze eerst de nummers uitzoeken en er dan een verhaaltje omheen verzinnen.quote:
behoorlijk zeg.. geen inspiratie meer ofzo daarquote:
Na de 100000e talentenjacht van dit jaar moet er vernieuwingquote:
Ze snappen niet dat nieuw niet altijd beter is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de 100000e talentenjacht van dit jaar moet er vernieuwingDat is hip ende happening!
Psst, dit is het nummer voor Rochelle.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodra mijn telefoon dat probeert te doen sla ik 'm kapot
glee is wel veel leuker hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is tegenwoordig een beetje als Glee, alsof ze eerst de nummers uitzoeken en er dan een verhaaltje omheen verzinnen.
[XFA]Laatste seizoen van X Factor?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de 100000e talentenjacht van dit jaar moet er vernieuwingDat is hip ende happening!
Maar ook op zijn best als ze eerst even nadenken over het thema en er pas daarna passende nummers bij kiezen.quote:
met een dj ? neem dan een fatsoenlijke dj ofzo.. don diablo en of weet ik veel dj tiestoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat is wel weer waar ja..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar ook op zijn best als ze eerst even nadenken over het thema en er pas daarna passende nummers bij kiezen.
Die bedanken hartelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
met en dj ? neem dan een fatsoenlijke dj ofzo.. don diablo en of weet ik veel dj tiesto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |