Al twee weken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben al 2 weken afgehaakt maar ga morgen zeker kijken.
Ow je hoeft niet weg.....je mag gewoon blijven net zolang jij dat wiltquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje en dan ben ik weg, rustig maar.
Ligt het niet gewoon aan je voer Dees?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn kat weer naar de dierenarts gebracht, er is weer een catheter geplaatst![]()
Hij was nog niet eens de schrik van de vorige keer te boven.
Och nee hè. Arme Fox. Hebben ze al overwogen om een meisje van hem te maken? Want dat is toch het enige dat overblijft, lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn kat weer naar de dierenarts gebracht, er is weer een catheter geplaatst![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Mijn katten zijn al op dieet gezet Teun en hebben speciaal (lees: duur) voer, ze vreten me helemaal arm.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan je voer Dees?
Raar, 't is nog een jong beestjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn katten zijn al op dieet gezet Teun en hebben speciaal (lees: duur) voer, ze vreten me helemaal arm.
Ik lig dubbelquote:
Dees in dat dieetvoer zit teveel water en zout neem gewoon gourmet gaat Jaap prima bij geloof me anders wordt Fox wel een meisje als het zo door gaat met hemquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn katten zijn al op dieet gezet Teun en hebben speciaal (lees: duur) voer, ze vreten me helemaal arm.
Hè getsiequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mocht vanavond even op bezoek en heb dat meteen even ter sprake gebracht, de dierenarts vindt het daar nog te vroeg voor, dan moet hij toch eerst een paar keer verstopt hebben gezeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Och nee hè. Arme Fox. Hebben ze al overwogen om een meisje van hem te maken? Want dat is toch het enige dat overblijft, lijkt me.
Jij bent hun baasje Deisyy, ik zou er bij de dierenarts toch maar op aandringen. Om alles wat je noemt, maar ook gewoon om het punt dat je er maar eens te laat bij zult zijn wegens vakantie o.i.d.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mocht vanavond even op bezoek en heb dat meteen even ter sprake gebracht, de dierenarts vindt het daar nog te vroeg voor, dan moet hij toch eerst een paar keer verstopt hebben gezeten.
Maar behalve de pijn en het ongemak dat Fox nu heeft vind ik ook de stress voor Tom en Fox heel zielig. Het is al 2 weken geleden dat Fox de vorige keer is opgenomen en hij was nu nog steeds ietwat schrikachtig en Tom was ook helemaal van de kaart, omdat zijn broer eerst weg was en daarna terug kwam met een raar luchtje om zich heen.
Ik vind dit gewoon heel zielig voor Fox, maar ook voor Tom en wil dat niet te lang op zijn beloop laten.
Huh? ze gaan hem niet gewoon helpen? dat snap ik dus niet eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mocht vanavond even op bezoek en heb dat meteen even ter sprake gebracht, de dierenarts vindt het daar nog te vroeg voor, dan moet hij toch eerst een paar keer verstopt hebben gezeten.
Maar behalve de pijn en het ongemak dat Fox nu heeft vind ik ook de stress voor Tom en Fox heel zielig. Het is al 2 weken geleden dat Fox de vorige keer is opgenomen en hij was nu nog steeds ietwat schrikachtig en Tom was ook helemaal van de kaart, omdat zijn broer eerst weg was en daarna terug kwam met een raar luchtje om zich heen.
Ik vind dit gewoon heel zielig voor Fox, maar ook voor Tom en wil dat niet te lang op zijn beloop laten.
In Hills s/d zit niet teveel vocht en zout, ik heb het nagekeken op de zak en er zit juist heel weinig zout in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dees in dat dieetvoer zit teveel water en zout neem gewoon gourmet gaat Jaap prima bij geloof me anders wordt Fox wel een meisje als het zo door gaat met hem
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hè getsie
En van schaamte onder een spoiler, echt niet grof bedoeldVorige keer kon ik er ook om grinniken, vooral ook omdat er toen een een steen zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent hun baasje Deisyy, ik zou er bij de dierenarts toch maar op aandringen. Om alles wat je noemt, maar ook gewoon om het punt dat je er maar eens te laat bij zult zijn wegens vakantie o.i.d.
Ik vind dat ook vreemd en denk dat ik morgen maar eens een second opinion ga vragen bij de DA waar Fox vorige keer in het weekend is geweest. Hij heeft toen wel al de amputatie ter sprake gebracht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Huh? ze gaan hem niet gewoon helpen? dat snap ik dus niet eigenlijk
Oh dat is prima, dan zal die er vast wel voor opteren. Ik vind het onzin om te wachten, deze dierenarts denkt misschien wel aan zijn portemonnee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat ook vreemd en denk dat ik morgen maar eens een second opinion ga vragen bij de DA waar Fox vorige keer in het weekend is geweest. Hij heeft toen wel al de amputatie ter sprake gebracht.
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat ook vreemd en denk dat ik morgen maar eens een second opinion ga vragen bij de DA waar Fox vorige keer in het weekend is geweest. Hij heeft toen wel al de amputatie ter sprake gebracht.
oh je geeft brokjes, dacht dat andere voer, knijp dat maar eens uit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Hills s/d zit niet teveel vocht en zout, ik heb het nagekeken op de zak en er zit juist heel weinig zout in.
Ik heb de hele vorige serie gezien, maar ik denk dat ik er maar niet nog eens aan ga beginnen. Te dom en teveel ziekenhuis-associatie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Marrije het volgende:
Nou Dees, wat een toestand, sterkte ermee. . .
Ik kijk de bachelor, maar t lijkt me niet zo'n gladde glijer als in andere bachelors? Meer een sukkel.
ik denk niet dat je wat mist inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de hele vorige serie gezien, maar ik denk dat ik er maar niet nog eens aan ga beginnen. Te dom en teveel ziekenhuis-associatie.
Ach het was wel vermakelijk hoor, en ook best spannend op het eind.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk niet dat je wat mist inderdaad
ja ik merk het, heb nu al lol om die jaloerse vrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach het was wel vermakelijk hoor, en ook best spannend op het eind.
Heb je de vorige niet gezien? Ze hadden op een gegeven moment allemaal de pik op één deelneemster, en laat de bachelor haar nou kiezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Marrije het volgende:
ja ik merk het, heb nu al lol om die jaloerse vrouwen
ik heb een amerikaanse serie gevolgd dacht ik, of gevolgd, af en toe een aflevering gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de vorige niet gezien? Ze hadden op een gegeven moment allemaal de pik op één deelneemster, en laat de bachelor haar nou kiezen
Ja klopt. Is dit iets anders? Ik ga even spieken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
ik heb een amerikaanse serie gevolgd dacht ik, of gevolgd, af en toe een aflevering gezien
Ja idd, de bus van de 3 J's was betrokken bij een aanrijding.quote:
Kan niet, die tent wordt het laatste weekend van juni pas opgezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
Nah...laat maar komen...is wel tijd voor vers bloed...de helft van de oorspronkelijke bezetting hier heeft elkaar al de tent uitgevochten
beter bestel je dr een paar bij ...paar deuren verderop een heel hok volquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan niet, die tent wordt het laatste weekend van juni pas opgezet
Ik kan ze dan natuurlijk wel het bos insturen. Voordat ze terug zijn is het 2014quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
beter bestel je dr een paar bij ...paar deuren verderop een heel hok vol
Ik dacht dat jij wel interesse had in nwe kippetjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan ze dan natuurlijk wel het bos insturen. Voordat ze terug zijn is het 2014
Ik denk dat het goed is voor de SCquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel interesse had in nwe kippetjes
Ik vind het wel best...als ik al weg blijf is het niet vanwege de nwe aanwasquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is voor de SC
Zo zijn jij en Heks hier ook aan komen waaien.
ik ben door laysa hier beland, en vanaf dag 1 geen spijt van gehad en dat meen ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is voor de SC
Zo zijn jij en Heks hier ook aan komen waaien.
Waarom dan welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel best...als ik al weg blijf is het niet vanwege de nwe aanwas
Vanwege de oude zooi....ik wordt eigenlijk gewoon een beetje moe van de haat en nijd ...voor en achterlangs....en nee niet naar mij, maar het bepaalt wel de sfeer hier...Tis niet meer echt zoals het wasquote:
Je zit hier vast nog als je met je rood-witte stokje loopt te zwaaienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
Ik zeg ook...Als...Alsof ik zo weg loop hier![]()
daar trap ik zelf niet eens in
Je denkt dat ik blind wordt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zit hier vast nog als je met je rood-witte stokje loopt te zwaaien
4quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef hondjes het volgende:
Vandaag al vier aardbevingen in Spanje en tien doden.
Ik heb ze niet gevoeld.
Vuurwerk, Barcelona heeft zeker gewonnen.
Slechtziend ben ik al....en oud ga ik denk ik ook wel wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, als je misschien en met goed geluk toch heel oud wordt en slechtziend
zo heftig hondjes van die bevingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef hondjes het volgende:
Ik heb ze niet gevoeld.
komt ook steeds dichterbij met die bevingen, ja ja de aarde is verschoven, dacht dat hij 10 cm uit de bocht was gevlogen met die Tsunami van japan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef hondjes het volgende:
Ik heb ze niet gevoeld.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef hondjes het volgende:
Blijkt dat Lorca vroeger Rome heette.
Kwam net iemand mee,
ohhhh heb je mijn post van vanmorgen gezien, er werd een zware aardbeving voorspelt door iemand vandaag in Rome, een soort notradamus leandra vertelde man was overleden in dacht 1979 dus als leandra dit leest dus toch hequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef hondjes het volgende:
Blijkt dat Lorca vroeger Rome heette.
Kwam net iemand mee,
Ze bouwen hier dan ook als een natte krant.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo heftig hondjes van die bevingen.
en heeft Barca gewonnen??? ja heb geen tv aan vanavond was met andere dingen bezig
kan het niet meer vinden in de krant, er was iemand die zware aardbeving voor Rome had voorspeld jaren geledenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze bouwen hier dan ook als een natte krant.
De plaat trilt, nog een bij Malta en twee 200km onder Rome..dus toch..?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
Hij ging lekker! 3 Lades klaar! Nu nog 1 la leegruimen, naar de kast verhuizen en de rest in la 4 proppen. En dan de grote kast..... waar de weggooidingen liggen.
jij legt dus weer alles in een kast voor je het echt weg gooitquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
Hij ging lekker! 3 Lades klaar! Nu nog 1 la leegruimen, naar de kast verhuizen en de rest in la 4 proppen. En dan de grote kast..... waar de weggooidingen liggen.
Whehe het moest even ergens naartoe, en daar lag toch al meuk die wegmoest.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij legt dus weer alles in een kast voor je het echt weg gooit
Dat was een seismoloog Raffaele Bendandiquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan het niet meer vinden in de krant, er was iemand die zware aardbeving voor Rome had voorspeld jaren geleden
ja net gevonden en hier geplaatstquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was een seismoloog Raffaele Bendandi
Bendandi is een bekende naam in Italië. De seismoloog stelde dat de bewegingen van planeten seismische activiteiten veroorzaakten. Door die bewegingen te volgen, kon hij aardbevingen voorspellen. In 1923 zou hij het bij het rechte eind hebben gehad: hij voorspelde toen een beving die aan duizend mensen het leven kostte. Hij werd er enkele jaren later nog voor geridderd.
Voorspelling
In 1979 sterft Bendandi. Maar niet voordat hij nog heeft vastgesteld dat Rome op 11 mei 2011 (en ja, dat is vandaag) getroffen wordt door een beving. Sterker nog: volgens Bendandi zou de totale stad verwoest worden. In mei 2012 zou nog meer ellende volgen.
Heb je jezelf op marktplaats gezet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even kijken hoe goed je in de markt ligt!
Nee even de pricecheck gedaanquote:
Met dank aan Europamongolen en ik hoef het niet meer te zienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op politiek 24 een mooie uitzending over Barneveld en de MKZ affaire destijds. Het leven op de Bible Belt, prachtig in beeld gebracht.
Ik zit hem nu voor de tweede keer te bekijken. Komend uit een boerendorp, prachtige en voor mij herkenbare beelden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Met dank aan Europamongolen en ik hoef het niet meer te zien
Streams plat, morgen nog een live-uitzending en dan is het over, de slechtste RLS ooitquote:
Streams plat? Dan gonst het natuurlijk in de COS dat nu de winnaar wordt voorgekooktquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Streams plat, morgen nog een live-uitzending en dan is het over, de slechtste RLS ooitmaar ik heb wel gelachen, wat een mongolen komen daar toch altijd weer op af
Nee maf...die zitten al in ons subforumquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Streams plat? Dan gonst het natuurlijk in de COS dat nu de winnaar wordt voorgekookt
COS?! Er is niets meer om over te COS-senquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Streams plat? Dan gonst het natuurlijk in de COS dat nu de winnaar wordt voorgekookt
ja doei....ik zal me gek zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeten we niet allemaal naar Opaatje nu?
Ssssssssttttttttttttquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
COS?! Er is niets meer om over te COS-sen![]()
Ze zijn hier, ze zijn vlakbij
Jazeker en dat is hoogst waarschijnlijk ook zo, wordt morgen nog een "feest" als dat voorspelde rijtje ook zo uitkomtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haal ze maar op, sleep ze maar naar binnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
COS?! Er is niets meer om over te COS-sen![]()
Ze zijn hier, ze zijn vlakbij
Als er zoveel rumoer is dan is het toch wel een goede RLS?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker en dat is hoogst waarschijnlijk ook zo, wordt morgen nog een "feest" als dat voorspelde rijtje ook zo uitkomt
Ga jij maar halen op je ozo bekende galante manierquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haal ze maar op, sleep ze maar naar binnen
Moeten we niet op Ian wachten om ze te ontgroenen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben meestal uiterst vriendelijk voor nieuwkomersquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij maar halen op je ozo bekende galante manier
Teun lijkt me ook geen slechte, in dit geval. Ian heeft er vanmiddag al een te grazen genomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we niet op Ian wachten om ze te ontgroenen?
Leuk speeltje hequote:
Die ruikt het op duizend kilometer afstand, vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we niet op Ian wachten om ze te ontgroenen?
Waarom moeite doen, als ze eenmaal hier zijn, lopen er een paar horken rond die ze binnen een paar dagen uur weer verjagenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kreeg anders de pm...hij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Teun lijkt me ook geen slechte, in dit geval. Ian heeft er vanmiddag al een te grazen genomen.
Dan zit je bij mij toch echt fout hoor. Ik neem ze meestal zoals ze zijn, geef ze flink het voordeel van iedere twijfelquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Teun lijkt me ook geen slechte, in dit geval. Ian heeft er vanmiddag al een te grazen genomen.
Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom moeite doen, als ze eenmaal hier zijn, lopen er een paar horken rond die ze binnen een paar dagen uur weer verjagen
Je weet toch dat ik slecht ben met mensen, weer een misser.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hier
Redder in noodquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hier
Volgens mij loopt dat wel los met die missersquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik slecht ben met mensen, weer een misser.
Die luister ik wel eens op dat mieterse apparaat! Den radio!quote:
Er is ergens een website waarop al die hoorspelen staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die luister ik wel eens op dat mieterse apparaat! Den radio!
http://www.nps.nl/nps/bommel/quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is ergens een website waarop al die hoorspelen staan
Yup, dat is mquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.nps.nl/nps/bommel/
Ook verkrijgbaar als podcast!
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
Omdat jullie allemaal zo bezorgd zijn, neem ik straks wel een theeglas mee
naar bed met een lepeltje erin.
Zet het op mijn nachtkastje, gaat het trillen, ga ik rennen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
In een tent...teun weet nog wel goeie tentenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!
Daar zijn allemaal muggen, slangen en nog meer ongedierte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!
Kom maar gewoon met de hele bubs naar NLquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar zijn allemaal muggen, slangen en nog meer ongedierte.
Echt niet toch, dit soort zware aardbevingen komen soms in Spanje voor, maar altijd in het zelfde gebied (Zuid oosten) en daar zit jij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
trustenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en Hondjes hoop dat het nu rustig bij je blijft.
Maar wel leuk denk je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan gaat om zeven uur de wekker weer![]()
![]()
Morgenmiddag openingfeestje gebouw, aansluitend BBQ in het kader van een jaarafsluiting. En daar ga ik, weet ik nu al, niet al te lang blijven.
Nee, veel te massaal (iets van 100 man), ingehuurde BBQ bakkert, iedereen moet nog rijden, gewoon wat saai dus. Mijn directeur neem tevens afscheid, ze gaat foetsiequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, veel te massaal (iets van 100 man), ingehuurde BBQ bakkert, iedereen moet nog rijden, gewoon wat saai dus. Mijn directeur neem tevens afscheid, ze gaat foetsieen daarom blijf ik.
Trusten Teunquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, je hebt een mooie lange dag achter de rug. Slaap lekker
Hier hier, of hier in je huishouden?quote:
Ook van die faalonderdelen? Een op de lange baangarantie mag ik hopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Studenten van inHolland krijgen een baangarantie, goedemorgen.
Ja, zet Terpstra ergens neer en je weet dat er absurde dingen gebeuren...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Studenten van inHolland krijgen een baangarantie, goedemorgen.
Hier...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier hier, of hier in je huishouden?
Vast wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zet Terpstra ergens neer en je weet dat er absurde dingen gebeuren...
Zou hij onderling met het UWV (ons kent ons immers) wat geregeld hebben voor jobcoaching?
Môgguh.
Was het toen zo'n puinhoop, ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef hondjes het volgende:
Hier...
Als het net zo gaat als na DGK, duik ik wel even onder.
Heb er totaal geen zin in.
Waar ik wel zin in heb is vandaag..shoppen.. met dochter
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja alle onderdelen zelfs. Zou Donner daarom geen Roemenen meer in de kas willen, we hebben inHolland-studenten genoeg
.
Krijgen we nou overheidsbedrijven die al die partyplanners vrijetijdsmanagers in aan het werk houden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:43 schreef Copycat het volgende:
Op welke gronden wordt die garantie in hemelsnaam gegeven? Omdat ze zo zielig zijn vanwege een slechte school?
Dat is netjes. Ik ging er al vanuit dat ik moest annuleren en opnieuw reserveren. Zal wel niemand van InHolland zitten.quote:U wilt graag weten of dit wordt verrekend met uw gereserveerde bestelling. Wij kunnen u mededelen dat prijs verschillen automatisch worden verrekend wanneer een bestelling is gereserveerd.
Het is toch te treurig voor woorden manquote:
Nog zo'n fan-tas-tisch plan.quote:De VVD wil dat de cultuursector een eigen loterij krijgt. Daarmee kan de sector een deel van de bezuinigingen van 200 miljoen euro opvangen, zegt Tweede Kamerlid De Liefde.
De winst van de nieuwe loterij zou naar de cultuur moeten gaan. Volgens het plan kunnen deelnemers naast geldprijzen ook culturele prijzen winnen, zoals een overnachting in het Rijksmuseum of een bijrol in een toneelstuk.
Met dat soort prijzen kan de culturele loterij zich onderscheiden van andere loterijen, zegt De Liefde. Het kabinet kondigde eerder al aan het aantal kansspelen te willen uitbreiden.
Ik ben het compleet eens met de ze hele postquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hier...
Als het net zo gaat als na DGK, duik ik wel even onder.
Heb er totaal geen zin in.
Waar ik wel zin in heb is vandaag..shoppen.. met dochter
Heb jij een dochter?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het compleet eens met de ze hele post
Ach gosh. Maar als het helpt tegen de terugkerende klachten is zo'n transgenderoperatie toch een goede keuze? En wie weet voelt ie zich straks wel op en top vrouw. Kelly Fox.quote:
Dat zou wel verrassend zijn...ik bedoelde in dat gedeelte het shoppenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij een dochter?
[..]
Ach gosh. Maar als het helpt tegen de terugkerende klachten is zo'n transgenderoperatie toch een goede keuze? En wie weet voelt ie zich straks wel op en top vrouw. Kelly Fox.
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoeldequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou wel verrassend zijn...ik bedoelde in dat gedeelte het shoppen
Nou als er gebitcht gaat worden dan denk ik dat ik me vl afzijdig ga houden...Ik ben dat nl spuugzatquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoelde
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandhedenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja alle onderdelen zelfs. Zou Donner daarom geen Roemenen meer in de kas willen, we hebben inHolland-studenten genoeg
.
Ik ook, hoewel Hondjes en Laysa beiden van de eind-DGK periode zijn, en Laysa haar infuus gewoon tegen had, maar wederom: gevolg van Lobasca/Blurk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoelde
Dus toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou als er gebitcht gaat worden dan denk ik dat ik me vl afzijdig ga houden...Ik ben dat nl spuugzat
Oh ja, dat infuusgedoe met die - hoe heette ze ook weer? Dat prachtige meiske.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Leandra het volgende:
Ik ook, hoewel Hondjes en Laysa beiden van de eind-DGK periode zijn, en Laysa haar infuus gewoon tegen had, maar wederom: gevolg van Lobasca/Blurk.
En omdat er overal wel Lobasca/Blurk types rondhobbelen en er in die tijd best veel users in dat forum kwamen is het niet uit te sluiten dat dat weer eens een keer gebeurd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel Hondjes en Laysa beiden van de eind-DGK periode zijn, en Laysa haar infuus gewoon tegen had, maar wederom: gevolg van Lobasca/Blurk.
Nee ik heb het over gewoon normale mensen een kans geven.....niet de kansloze die elkaar helemaal afmaken...oud of nieuwquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus toch.
Ik zou het wel heel leuk vinden als hier wat nieuw volk bij kwam, maar zulke types als die trollie van gisteren kunnen wat mij betreft meteen in de afvalbak.
Voor zulke bedrijven is het ook wel heel lastig om doorgewinterde uitkeringstrekkers, die precies weten wat hun rechten zijn, in dienst te hebben...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandheden
Geen -t achter wind?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat infuusgedoe met die - hoe heette ze ook weer? Dat prachtige meiske.
Ik denk dat het met SST allemaal wel mee zal vallen. Er is niet bepaald sprake van behoefte aan een enorme ontlading na die natte wind.
Niks mis met de steekproef dan, ben benieuwd waar ze op selecteren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandheden
dat was gewoon schaamtevolquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen -t achter wind?
Gisteren las ik een tweet van de moeder van Joanna, zoiets: Als Jo wind, wordt ik gek
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Geen -t achter wind?
Gisteren las ik een tweet van de moeder van Joanna, zoiets: Als Jo wind, wordt ik gek
Ben jij, als afgevaardigde van Fok!, vanavond in de studio?quote:
Zulke slechte darmen, die Jo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Geen -t achter wind?
Ja! Vandaar ook dat ik die voortijdige move nog steeds raar vind.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Laysa het volgende:
Het SST forum is wel gelijk dood door de wegdraaistreamsactie
Nee Die wint niet denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulke slechte darmen, die Jo?
Maar Joanna wint toch sowieso, want haar moeder is hoofdsponsor, trekt aan de touwtjes en aan Alfons en heeft alles iedereen in haar fashionable zak?
Nee, we zijn op FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij, als afgevaardigde van Fok!, vanavond in de studio?
je bedoelt dat FOK klaar is met die vreemde Fonsquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, we zijn op FOK! natuurlijk.
Ik heb de laatste weken helemaal geen SST meer gevolgd, maar ik wil het vanavond niet missen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Laysa het volgende:
Stiekum vind ik het dus jammer dat ik er vanavond niet ben
Jullie zijn niet uitgenodigd?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, we zijn op FOK! natuurlijk.
Jonguh! Dat is al helemaal bekokstoofd. Dat jij dat niet ziet. Die moeder bepaalt alles. En iedereen.quote:
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.quote:
foto's ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.
Waarom de finale dan overslaan. Dat is toch de kers op de cake?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.
iedereen weet toch dat Dianne gaat winnen...ik dacht dat dat algemeen bekend wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Dat is al helemaal bekokstoofd. Dat jij dat niet ziet. Die moeder bepaalt alles. En iedereen.
Echt waar, jonguh.
We hebben toen foto's en verslagen genoeg gepost.quote:
Ik volg 't al een week of 2 amper meer, dat zou een beetje raar zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Copycat het volgende:
Waarom de finale dan overslaan. Dat is toch de kers op de cake?
KoFschipquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Dat is al helemaal bekokstoofd. Dat jij dat niet ziet. Die moeder bepaalt alles. En iedereen.
Echt waar, jonguh.
ik denk dat Day ''De Fons'' persoonlijk een trap onder zn reet geeft andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben toen foto's en verslagen genoeg gepost.
[..]
Ik volg 't al een week of 2 amper meer, dat zou een beetje raar zijn.
Hoezo raar? Krijg je eerst een popquiz voordat je naar binnen gaat? Ik zou de finale juist niet willen missen. Go out with a bang enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik volg 't al een week of 2 amper meer, dat zou een beetje raar zijn.
BekokstoVen.quote:
Ja jijquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo raar? Krijg je eerst een popquiz voordat je naar binnen gaat? Ik zou de finale juist niet willen missen. Go out with a bang enzo.
Burn!quote:
Spellingshoeren. Samentrekkingen worden in het Nederlands over het algemeen aan elkaar geschreven. Alhoewel je vaak gevallen van de Engelse ziekte ziet waarbij alles wordt losgehaald.quote:
dan gaat het door het leven als Foxerinnetje, ach Deissy beter zoquote:
Ik was ook van die periode.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die naam herinnerde ik me ook net weer. Manu was helemaal weg van haar en Tuinfluiter had zelfs 5 euro bij haar kaart gedaan voor wat tijdschriften.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Disana het volgende:
Die dame was MataHari, die had een drain in haar longen. Mensen hebben nog kaartjes naar haar gestuurd.
Ik vond het sneu voor de mensen die erin tuinden. Want alles wees erop dat het een bekende was en toen dat geopperd werd, verdween MataHari als sneeuw voor de zon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
Die naam herinnerde ik me ook net weer. Manu was helemaal weg van haar en Tuinfluiter had zelfs 5 euro bij haar kaart gedaan voor wat tijdschriften.
Jij had bij het einde van DGK al ruim een jaar een FOK! account... Juist degenen met de accounts van een paar weken hadden het zwaar, maar dat beperkt zich niet tot dit subforum, dat is overal op FOK! zo, en zeker in een SC.quote:
Het was ook sneu, zulke figuren komen toch telkens terug, en er is altijd iemand die ze de hand boven het hoofd houdt, en meer...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het sneu voor de mensen die erin tuinden. Want alles wees erop dat het een bekende was en toen dat geopperd werd, verdween MataHari als sneeuw voor de zon.
Dat is waar, want ik ging altijd naar Fok als Huub snachts verzoeknummertjes draaide. Ook las ik altijd mee in het "moeder van Amanda" topic. Ik vond Cc toen zo'n goede speurder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij had bij het einde van DGK al ruim een jaar een FOK! account... Juist degenen met de accounts van een paar weken hadden het zwaar, maar dat beperkt zich niet tot dit subforum, dat is overal op FOK! zo, en zeker in een SC.
Niet dat ik mij kan herinneren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Was er na MataHari niet nog een drain of ben ik er nu van alles bij aan het verzinnen?
zijn jullie opgelicht door iemand die net deed of ze ziek wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het sneu voor de mensen die erin tuinden. Want alles wees erop dat het een bekende was en toen dat geopperd werd, verdween MataHari als sneeuw voor de zon.
Nou niet iedereen, de meesten vonden de overeenkomsten met iemand anders te toevallig, maar toch, een aantal mensen stuurde kaartjes en geld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:43 schreef Toverheks het volgende:
zijn jullie opgelicht door iemand die net deed of ze ziek was
Om het nog maar niet te hebben over de nickname...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niet iedereen, de meesten vonden de overeenkomsten met iemand anders te toevallig, maar toch, een aantal mensen stuurde kaartjes en geld.
Welnee, niet iedereen is zo eenkennig of gesteld op een ons-kent-onssfeertjequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:45 schreef Leandra het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen: als wij nu en masse naar de SC van een willekeurig subforum zouden gaan dan zouden de gelederen daar ook heel snel sluiten.
Als je als eenling (newbie) een willekeurige SC binnenvalt en ineens gaat zitten posten alsof je er al jaren zit dan kun je het ook schudden.
triest toch om je voor te doen met zoietsquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niet iedereen, de meesten vonden de overeenkomsten met iemand anders te toevallig, maar toch, een aantal mensen stuurde kaartjes en geld.
Ik vond de kennis en informatie te herkenbaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
Om het nog maar niet te hebben over de nickname...
Dat alleen was voor mij al reden genoeg om niet te goedgelovig te zijn.
Dat was Laysa, maar die had de pech dat een drain niet meer geloofd werd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Was er na MataHari niet nog een drain of ben ik er nu van alles bij aan het verzinnen?
weet je waar ik ook zo hekel aan heb, mensen die hun ziekte ergens voor gebruiken, of het nog een tandje erger maken echt he, had vroeger een ex schoonzusje gehad, die heeft jren geroepen ja maar ik had wel kanker nou sorry ze had het zelfde als mij en ze stelde zich zo aan, ze kon dit en dat niet meer echt heb haar resoluut aan de kant gezet ( mijn vriendschap) met haar werd er zo deprie van om daar nog energie in te stekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond de kennis en informatie te herkenbaar.
Ja Heks, alleen een zieke geest die het leuk vindt om mensen voor de gek te houden doet zoiets.
En toen had ze gewoon 2 infusen, daar trapte helemaal geen hond meer inquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was Laysa, maar die had de pech dat een drain niet meer geloofd werd.
Nee, ik bedoel Laysa niet. Maar er dwarrelt steeds een andere vrouwelijke user in mijn hersenen rond. Ik zal het wel verzonnen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef Leandra het volgende:
Dat was Laysa, maar die had de pech dat een drain niet meer geloofd werd.
Ja, en als je bepaalde spellingsafwijkingen hebt als je dronken bent, dan moet je niet bezopen met zo'n kloon gaan zitten posten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond de kennis en informatie te herkenbaar.
Ja Heks, alleen een zieke geest die het leuk vindt om mensen voor de gek te houden doet zoiets.
Bizar eigenlijk, die samenloop.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef mootie het volgende:
En toen had ze gewoon 2 infusen, daar trapte helemaal geen hond meer in
Misschien zijn wij allemaal wel door jou verzonnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Laysa niet. Maar er dwarrelt steeds een andere vrouwelijke user in mijn hersenen rond. Ik zal het wel verzonnen hebben.
Sjezus, en dat na al die jaren...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef Disana het volgende:
Er was ook iemand die mij beschaamd opbiechtte dat zhij niet wist wat zhij van mijn ziekenhuisopname en alle tegenslagen moest denken.
Ook dat bedoel ik niet. Waarschijnlijk bedoel ik gewoon matahari maar zit er een andere naam in mijn hoofd. Zij was zgn dat mooie meisje dat bijbeunde als fotomodel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb drains gehad misschien dat ik het wel eens heb laten vallen hier.......
All figments of my imaginations.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien zijn wij allemaal wel door jou verzonnen
Ja zulke mensen zijn er helaas. Ik heb bijvoorbeeld ook een enorme hekel aan mensen die zo'n vaag verhaal als 'ME' hebben en dan gaan roepen dat het MS is. Ze moesten eens weten wat MS echt is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
weet je waar ik ook zo hekel aan heb, mensen die hun ziekte ergens voor gebruiken, of het nog een tandje erger maken echt he, had vroeger een ex schoonzusje gehad, die heeft jren geroepen ja maar ik had wel kanker nou sorry ze had het zelfde als mij en ze stelde zich zo aan, ze kon dit en dat niet meer echt heb haar resoluut aan de kant gezet ( mijn vriendschap) met haar werd er zo deprie van om daar nog energie in te steken
Wel lief dat haar fantasie jou hier dan nog even laat postenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien zijn wij allemaal wel door jou verzonnen
okequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Waarschijnlijk bedoel ik gewoon matahari maar zit er een andere naam in mijn hoofd. Zij was zgn dat mooie meisje dat bijbeunde als fotomodel?
juistquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zulke mensen zijn er helaas. Ik heb bijvoorbeeld ook een enorme hekel aan mensen die zo'n vaag verhaal als 'ME' hebben en dan gaan roepen dat het MS is. Ze moesten eens weten wat MS echt is.
Ik nam het die persoon niet kwalijk, er is hier gewoon veel gebeurd in de loop der jaren (en eigenlijk nog steeds wat die ene betreft).quote:
Dan bedoel ik toch haar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
MataHari gebruikte de foto van ene Jolijn. Menyou was helemaal in love.
[ afbeelding ]
Ja dat was MataHari.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Waarschijnlijk bedoel ik gewoon matahari maar zit er een andere naam in mijn hoofd. Zij was zgn dat mooie meisje dat bijbeunde als fotomodel?
Ja, dat is (beide) waar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik nam het die persoon niet kwalijk, er is hier gewoon veel gebeurd in de loop der jaren (en eigenlijk nog steeds wat die ene betreft).
Ik begrijp nu wel waarom sommige Fok!kers denken dat ik een zwarte man ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel lief dat haar fantasie jou hier dan nog even laat posten
Ik LOLde tegen mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom sommige Fok!kers denken dat ik een zwarte man ben.
Niks, niemand, nergens en klaar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap er geen zak van, wie wat waar en hoe?
maak je niet drukquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef Laysa het volgende:
Is ook niet voor jou Cc....ik snap er geen hol meer van....al die ouwe koeien en mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar als er een meet aan komt is het ineens met de meeste Pais en vree...niet mijn ding....en misschien reageer ik overgevoelig, maar ik zit gewoon zo niet in elkaar....
Verder moeten wij zo weg dus daarom ga ik ook off....aankleden en toonbaar maken...tot laters
Hoeveel zouden er in die vijver passen? Of was het een slootquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, met die ouwe koeien gaat het niet goed aflopen op de meet, volgens mij.
Je noemt me gewoon een ouwe koe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, met die ouwe koeien gaat het niet goed aflopen op de meet, volgens mij.
Zo vanuit de sloot op de barbecuequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er in die vijver passen? Of was het een sloot
Volgens mij kan het gros hier prima met elkaar in 1 kamer zitten zonder dat er bloed op de muur belandt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef Laysa het volgende:
Is ook niet voor jou Cc....ik snap er geen hol meer van....al die ouwe koeien en mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar als er een meet aan komt is het ineens met de meeste Pais en vree...niet mijn ding....en misschien reageer ik overgevoelig, maar ik zit gewoon zo niet in elkaar....
Verder moeten wij zo weg dus daarom ga ik ook off....aankleden en toonbaar maken...tot laters
Geen kerstkaart meer voor jou dame!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik neem het allemaal niet zo serieus en vooral met de dag.
Voor mij is internet, hoe lief ik veel van jullie ook vind, internet en niet mijn lust en leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |