trustenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en Hondjes hoop dat het nu rustig bij je blijft.
Maar wel leuk denk je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan gaat om zeven uur de wekker weer![]()
![]()
Morgenmiddag openingfeestje gebouw, aansluitend BBQ in het kader van een jaarafsluiting. En daar ga ik, weet ik nu al, niet al te lang blijven.
Nee, veel te massaal (iets van 100 man), ingehuurde BBQ bakkert, iedereen moet nog rijden, gewoon wat saai dus. Mijn directeur neem tevens afscheid, ze gaat foetsiequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, veel te massaal (iets van 100 man), ingehuurde BBQ bakkert, iedereen moet nog rijden, gewoon wat saai dus. Mijn directeur neem tevens afscheid, ze gaat foetsieen daarom blijf ik.
Trusten Teunquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, je hebt een mooie lange dag achter de rug. Slaap lekker
Hier hier, of hier in je huishouden?quote:
Ook van die faalonderdelen? Een op de lange baangarantie mag ik hopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Studenten van inHolland krijgen een baangarantie, goedemorgen.
Ja, zet Terpstra ergens neer en je weet dat er absurde dingen gebeuren...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Studenten van inHolland krijgen een baangarantie, goedemorgen.
Hier...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier hier, of hier in je huishouden?
Vast wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zet Terpstra ergens neer en je weet dat er absurde dingen gebeuren...
Zou hij onderling met het UWV (ons kent ons immers) wat geregeld hebben voor jobcoaching?
Môgguh.
Was het toen zo'n puinhoop, ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef hondjes het volgende:
Hier...
Als het net zo gaat als na DGK, duik ik wel even onder.
Heb er totaal geen zin in.
Waar ik wel zin in heb is vandaag..shoppen.. met dochter
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja alle onderdelen zelfs. Zou Donner daarom geen Roemenen meer in de kas willen, we hebben inHolland-studenten genoeg
.
Krijgen we nou overheidsbedrijven die al die partyplanners vrijetijdsmanagers in aan het werk houden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:43 schreef Copycat het volgende:
Op welke gronden wordt die garantie in hemelsnaam gegeven? Omdat ze zo zielig zijn vanwege een slechte school?
Dat is netjes. Ik ging er al vanuit dat ik moest annuleren en opnieuw reserveren. Zal wel niemand van InHolland zitten.quote:U wilt graag weten of dit wordt verrekend met uw gereserveerde bestelling. Wij kunnen u mededelen dat prijs verschillen automatisch worden verrekend wanneer een bestelling is gereserveerd.
Het is toch te treurig voor woorden manquote:
Nog zo'n fan-tas-tisch plan.quote:De VVD wil dat de cultuursector een eigen loterij krijgt. Daarmee kan de sector een deel van de bezuinigingen van 200 miljoen euro opvangen, zegt Tweede Kamerlid De Liefde.
De winst van de nieuwe loterij zou naar de cultuur moeten gaan. Volgens het plan kunnen deelnemers naast geldprijzen ook culturele prijzen winnen, zoals een overnachting in het Rijksmuseum of een bijrol in een toneelstuk.
Met dat soort prijzen kan de culturele loterij zich onderscheiden van andere loterijen, zegt De Liefde. Het kabinet kondigde eerder al aan het aantal kansspelen te willen uitbreiden.
Ik ben het compleet eens met de ze hele postquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hier...
Als het net zo gaat als na DGK, duik ik wel even onder.
Heb er totaal geen zin in.
Waar ik wel zin in heb is vandaag..shoppen.. met dochter
Heb jij een dochter?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het compleet eens met de ze hele post
Ach gosh. Maar als het helpt tegen de terugkerende klachten is zo'n transgenderoperatie toch een goede keuze? En wie weet voelt ie zich straks wel op en top vrouw. Kelly Fox.quote:
Dat zou wel verrassend zijn...ik bedoelde in dat gedeelte het shoppenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij een dochter?
[..]
Ach gosh. Maar als het helpt tegen de terugkerende klachten is zo'n transgenderoperatie toch een goede keuze? En wie weet voelt ie zich straks wel op en top vrouw. Kelly Fox.
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoeldequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou wel verrassend zijn...ik bedoelde in dat gedeelte het shoppen
Nou als er gebitcht gaat worden dan denk ik dat ik me vl afzijdig ga houden...Ik ben dat nl spuugzatquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoelde
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandhedenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja alle onderdelen zelfs. Zou Donner daarom geen Roemenen meer in de kas willen, we hebben inHolland-studenten genoeg
.
Ik ook, hoewel Hondjes en Laysa beiden van de eind-DGK periode zijn, en Laysa haar infuus gewoon tegen had, maar wederom: gevolg van Lobasca/Blurk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoelde
Dus toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou als er gebitcht gaat worden dan denk ik dat ik me vl afzijdig ga houden...Ik ben dat nl spuugzat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |