Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom moeite doen, als ze eenmaal hier zijn, lopen er een paar horken rond die ze binnen een paar dagen uur weer verjagen
Je weet toch dat ik slecht ben met mensen, weer een misser.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hier
Redder in noodquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hier
Volgens mij loopt dat wel los met die missersquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik slecht ben met mensen, weer een misser.
Die luister ik wel eens op dat mieterse apparaat! Den radio!quote:
Er is ergens een website waarop al die hoorspelen staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die luister ik wel eens op dat mieterse apparaat! Den radio!
http://www.nps.nl/nps/bommel/quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is ergens een website waarop al die hoorspelen staan
Yup, dat is mquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.nps.nl/nps/bommel/
Ook verkrijgbaar als podcast!
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
Omdat jullie allemaal zo bezorgd zijn, neem ik straks wel een theeglas mee
naar bed met een lepeltje erin.
Zet het op mijn nachtkastje, gaat het trillen, ga ik rennen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
In een tent...teun weet nog wel goeie tentenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!
Daar zijn allemaal muggen, slangen en nog meer ongedierte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!
Kom maar gewoon met de hele bubs naar NLquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar zijn allemaal muggen, slangen en nog meer ongedierte.
Echt niet toch, dit soort zware aardbevingen komen soms in Spanje voor, maar altijd in het zelfde gebied (Zuid oosten) en daar zit jij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |