Kan niet, die tent wordt het laatste weekend van juni pas opgezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
Nah...laat maar komen...is wel tijd voor vers bloed...de helft van de oorspronkelijke bezetting hier heeft elkaar al de tent uitgevochten
beter bestel je dr een paar bij ...paar deuren verderop een heel hok volquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan niet, die tent wordt het laatste weekend van juni pas opgezet
Ik kan ze dan natuurlijk wel het bos insturen. Voordat ze terug zijn is het 2014quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
beter bestel je dr een paar bij ...paar deuren verderop een heel hok vol
Ik dacht dat jij wel interesse had in nwe kippetjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan ze dan natuurlijk wel het bos insturen. Voordat ze terug zijn is het 2014
Ik denk dat het goed is voor de SCquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel interesse had in nwe kippetjes
Ik vind het wel best...als ik al weg blijf is het niet vanwege de nwe aanwasquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is voor de SC
Zo zijn jij en Heks hier ook aan komen waaien.
ik ben door laysa hier beland, en vanaf dag 1 geen spijt van gehad en dat meen ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is voor de SC
Zo zijn jij en Heks hier ook aan komen waaien.
Waarom dan welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel best...als ik al weg blijf is het niet vanwege de nwe aanwas
Vanwege de oude zooi....ik wordt eigenlijk gewoon een beetje moe van de haat en nijd ...voor en achterlangs....en nee niet naar mij, maar het bepaalt wel de sfeer hier...Tis niet meer echt zoals het wasquote:
Je zit hier vast nog als je met je rood-witte stokje loopt te zwaaienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
Ik zeg ook...Als...Alsof ik zo weg loop hier![]()
daar trap ik zelf niet eens in
Je denkt dat ik blind wordt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zit hier vast nog als je met je rood-witte stokje loopt te zwaaien
4quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef hondjes het volgende:
Vandaag al vier aardbevingen in Spanje en tien doden.
Ik heb ze niet gevoeld.
Vuurwerk, Barcelona heeft zeker gewonnen.
Slechtziend ben ik al....en oud ga ik denk ik ook wel wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, als je misschien en met goed geluk toch heel oud wordt en slechtziend
zo heftig hondjes van die bevingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef hondjes het volgende:
Ik heb ze niet gevoeld.
komt ook steeds dichterbij met die bevingen, ja ja de aarde is verschoven, dacht dat hij 10 cm uit de bocht was gevlogen met die Tsunami van japan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef hondjes het volgende:
Ik heb ze niet gevoeld.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef hondjes het volgende:
Blijkt dat Lorca vroeger Rome heette.
Kwam net iemand mee,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |