Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat ook vreemd en denk dat ik morgen maar eens een second opinion ga vragen bij de DA waar Fox vorige keer in het weekend is geweest. Hij heeft toen wel al de amputatie ter sprake gebracht.
oh je geeft brokjes, dacht dat andere voer, knijp dat maar eens uit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Hills s/d zit niet teveel vocht en zout, ik heb het nagekeken op de zak en er zit juist heel weinig zout in.
Ik heb de hele vorige serie gezien, maar ik denk dat ik er maar niet nog eens aan ga beginnen. Te dom en teveel ziekenhuis-associatie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Marrije het volgende:
Nou Dees, wat een toestand, sterkte ermee. . .
Ik kijk de bachelor, maar t lijkt me niet zo'n gladde glijer als in andere bachelors? Meer een sukkel.
ik denk niet dat je wat mist inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de hele vorige serie gezien, maar ik denk dat ik er maar niet nog eens aan ga beginnen. Te dom en teveel ziekenhuis-associatie.
Ach het was wel vermakelijk hoor, en ook best spannend op het eind.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk niet dat je wat mist inderdaad
ja ik merk het, heb nu al lol om die jaloerse vrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach het was wel vermakelijk hoor, en ook best spannend op het eind.
Heb je de vorige niet gezien? Ze hadden op een gegeven moment allemaal de pik op één deelneemster, en laat de bachelor haar nou kiezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Marrije het volgende:
ja ik merk het, heb nu al lol om die jaloerse vrouwen
ik heb een amerikaanse serie gevolgd dacht ik, of gevolgd, af en toe een aflevering gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de vorige niet gezien? Ze hadden op een gegeven moment allemaal de pik op één deelneemster, en laat de bachelor haar nou kiezen
Ja klopt. Is dit iets anders? Ik ga even spieken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
ik heb een amerikaanse serie gevolgd dacht ik, of gevolgd, af en toe een aflevering gezien
Ja idd, de bus van de 3 J's was betrokken bij een aanrijding.quote:
Kan niet, die tent wordt het laatste weekend van juni pas opgezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
Nah...laat maar komen...is wel tijd voor vers bloed...de helft van de oorspronkelijke bezetting hier heeft elkaar al de tent uitgevochten
beter bestel je dr een paar bij ...paar deuren verderop een heel hok volquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan niet, die tent wordt het laatste weekend van juni pas opgezet
Ik kan ze dan natuurlijk wel het bos insturen. Voordat ze terug zijn is het 2014quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
beter bestel je dr een paar bij ...paar deuren verderop een heel hok vol
Ik dacht dat jij wel interesse had in nwe kippetjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan ze dan natuurlijk wel het bos insturen. Voordat ze terug zijn is het 2014
Ik denk dat het goed is voor de SCquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel interesse had in nwe kippetjes
Ik vind het wel best...als ik al weg blijf is het niet vanwege de nwe aanwasquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is voor de SC
Zo zijn jij en Heks hier ook aan komen waaien.
ik ben door laysa hier beland, en vanaf dag 1 geen spijt van gehad en dat meen ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is voor de SC
Zo zijn jij en Heks hier ook aan komen waaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |