Al twee weken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben al 2 weken afgehaakt maar ga morgen zeker kijken.
Ow je hoeft niet weg.....je mag gewoon blijven net zolang jij dat wiltquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje en dan ben ik weg, rustig maar.
Ligt het niet gewoon aan je voer Dees?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn kat weer naar de dierenarts gebracht, er is weer een catheter geplaatst![]()
Hij was nog niet eens de schrik van de vorige keer te boven.
Och nee hè. Arme Fox. Hebben ze al overwogen om een meisje van hem te maken? Want dat is toch het enige dat overblijft, lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn kat weer naar de dierenarts gebracht, er is weer een catheter geplaatst![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Mijn katten zijn al op dieet gezet Teun en hebben speciaal (lees: duur) voer, ze vreten me helemaal arm.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan je voer Dees?
Raar, 't is nog een jong beestjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn katten zijn al op dieet gezet Teun en hebben speciaal (lees: duur) voer, ze vreten me helemaal arm.
Ik lig dubbelquote:
Dees in dat dieetvoer zit teveel water en zout neem gewoon gourmet gaat Jaap prima bij geloof me anders wordt Fox wel een meisje als het zo door gaat met hemquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn katten zijn al op dieet gezet Teun en hebben speciaal (lees: duur) voer, ze vreten me helemaal arm.
Hè getsiequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mocht vanavond even op bezoek en heb dat meteen even ter sprake gebracht, de dierenarts vindt het daar nog te vroeg voor, dan moet hij toch eerst een paar keer verstopt hebben gezeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Och nee hè. Arme Fox. Hebben ze al overwogen om een meisje van hem te maken? Want dat is toch het enige dat overblijft, lijkt me.
Jij bent hun baasje Deisyy, ik zou er bij de dierenarts toch maar op aandringen. Om alles wat je noemt, maar ook gewoon om het punt dat je er maar eens te laat bij zult zijn wegens vakantie o.i.d.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mocht vanavond even op bezoek en heb dat meteen even ter sprake gebracht, de dierenarts vindt het daar nog te vroeg voor, dan moet hij toch eerst een paar keer verstopt hebben gezeten.
Maar behalve de pijn en het ongemak dat Fox nu heeft vind ik ook de stress voor Tom en Fox heel zielig. Het is al 2 weken geleden dat Fox de vorige keer is opgenomen en hij was nu nog steeds ietwat schrikachtig en Tom was ook helemaal van de kaart, omdat zijn broer eerst weg was en daarna terug kwam met een raar luchtje om zich heen.
Ik vind dit gewoon heel zielig voor Fox, maar ook voor Tom en wil dat niet te lang op zijn beloop laten.
Huh? ze gaan hem niet gewoon helpen? dat snap ik dus niet eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mocht vanavond even op bezoek en heb dat meteen even ter sprake gebracht, de dierenarts vindt het daar nog te vroeg voor, dan moet hij toch eerst een paar keer verstopt hebben gezeten.
Maar behalve de pijn en het ongemak dat Fox nu heeft vind ik ook de stress voor Tom en Fox heel zielig. Het is al 2 weken geleden dat Fox de vorige keer is opgenomen en hij was nu nog steeds ietwat schrikachtig en Tom was ook helemaal van de kaart, omdat zijn broer eerst weg was en daarna terug kwam met een raar luchtje om zich heen.
Ik vind dit gewoon heel zielig voor Fox, maar ook voor Tom en wil dat niet te lang op zijn beloop laten.
In Hills s/d zit niet teveel vocht en zout, ik heb het nagekeken op de zak en er zit juist heel weinig zout in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dees in dat dieetvoer zit teveel water en zout neem gewoon gourmet gaat Jaap prima bij geloof me anders wordt Fox wel een meisje als het zo door gaat met hem
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hè getsie
En van schaamte onder een spoiler, echt niet grof bedoeldVorige keer kon ik er ook om grinniken, vooral ook omdat er toen een een steen zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent hun baasje Deisyy, ik zou er bij de dierenarts toch maar op aandringen. Om alles wat je noemt, maar ook gewoon om het punt dat je er maar eens te laat bij zult zijn wegens vakantie o.i.d.
Ik vind dat ook vreemd en denk dat ik morgen maar eens een second opinion ga vragen bij de DA waar Fox vorige keer in het weekend is geweest. Hij heeft toen wel al de amputatie ter sprake gebracht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Huh? ze gaan hem niet gewoon helpen? dat snap ik dus niet eigenlijk
Oh dat is prima, dan zal die er vast wel voor opteren. Ik vind het onzin om te wachten, deze dierenarts denkt misschien wel aan zijn portemonnee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat ook vreemd en denk dat ik morgen maar eens een second opinion ga vragen bij de DA waar Fox vorige keer in het weekend is geweest. Hij heeft toen wel al de amputatie ter sprake gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |