Nee ik heb het over gewoon normale mensen een kans geven.....niet de kansloze die elkaar helemaal afmaken...oud of nieuwquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus toch.
Ik zou het wel heel leuk vinden als hier wat nieuw volk bij kwam, maar zulke types als die trollie van gisteren kunnen wat mij betreft meteen in de afvalbak.
Voor zulke bedrijven is het ook wel heel lastig om doorgewinterde uitkeringstrekkers, die precies weten wat hun rechten zijn, in dienst te hebben...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandheden
Geen -t achter wind?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat infuusgedoe met die - hoe heette ze ook weer? Dat prachtige meiske.
Ik denk dat het met SST allemaal wel mee zal vallen. Er is niet bepaald sprake van behoefte aan een enorme ontlading na die natte wind.
Niks mis met de steekproef dan, ben benieuwd waar ze op selecteren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandheden
dat was gewoon schaamtevolquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen -t achter wind?
Gisteren las ik een tweet van de moeder van Joanna, zoiets: Als Jo wind, wordt ik gek
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Geen -t achter wind?
Gisteren las ik een tweet van de moeder van Joanna, zoiets: Als Jo wind, wordt ik gek
Ben jij, als afgevaardigde van Fok!, vanavond in de studio?quote:
Zulke slechte darmen, die Jo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Geen -t achter wind?
Ja! Vandaar ook dat ik die voortijdige move nog steeds raar vind.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Laysa het volgende:
Het SST forum is wel gelijk dood door de wegdraaistreamsactie
Nee Die wint niet denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulke slechte darmen, die Jo?
Maar Joanna wint toch sowieso, want haar moeder is hoofdsponsor, trekt aan de touwtjes en aan Alfons en heeft alles iedereen in haar fashionable zak?
Nee, we zijn op FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij, als afgevaardigde van Fok!, vanavond in de studio?
je bedoelt dat FOK klaar is met die vreemde Fonsquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, we zijn op FOK! natuurlijk.
Ik heb de laatste weken helemaal geen SST meer gevolgd, maar ik wil het vanavond niet missen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Laysa het volgende:
Stiekum vind ik het dus jammer dat ik er vanavond niet ben
Jullie zijn niet uitgenodigd?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, we zijn op FOK! natuurlijk.
Jonguh! Dat is al helemaal bekokstoofd. Dat jij dat niet ziet. Die moeder bepaalt alles. En iedereen.quote:
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.quote:
foto's ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.
Waarom de finale dan overslaan. Dat is toch de kers op de cake?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.
iedereen weet toch dat Dianne gaat winnen...ik dacht dat dat algemeen bekend wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Dat is al helemaal bekokstoofd. Dat jij dat niet ziet. Die moeder bepaalt alles. En iedereen.
Echt waar, jonguh.
We hebben toen foto's en verslagen genoeg gepost.quote:
Ik volg 't al een week of 2 amper meer, dat zou een beetje raar zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Copycat het volgende:
Waarom de finale dan overslaan. Dat is toch de kers op de cake?
KoFschipquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Dat is al helemaal bekokstoofd. Dat jij dat niet ziet. Die moeder bepaalt alles. En iedereen.
Echt waar, jonguh.
ik denk dat Day ''De Fons'' persoonlijk een trap onder zn reet geeft andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben toen foto's en verslagen genoeg gepost.
[..]
Ik volg 't al een week of 2 amper meer, dat zou een beetje raar zijn.
Hoezo raar? Krijg je eerst een popquiz voordat je naar binnen gaat? Ik zou de finale juist niet willen missen. Go out with a bang enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik volg 't al een week of 2 amper meer, dat zou een beetje raar zijn.
BekokstoVen.quote:
Ja jijquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo raar? Krijg je eerst een popquiz voordat je naar binnen gaat? Ik zou de finale juist niet willen missen. Go out with a bang enzo.
Burn!quote:
Spellingshoeren. Samentrekkingen worden in het Nederlands over het algemeen aan elkaar geschreven. Alhoewel je vaak gevallen van de Engelse ziekte ziet waarbij alles wordt losgehaald.quote:
dan gaat het door het leven als Foxerinnetje, ach Deissy beter zoquote:
Ik was ook van die periode.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel Hondjes en Laysa beiden van de eind-DGK periode zijn, en Laysa haar infuus gewoon tegen had, maar wederom: gevolg van Lobasca/Blurk.
Die naam herinnerde ik me ook net weer. Manu was helemaal weg van haar en Tuinfluiter had zelfs 5 euro bij haar kaart gedaan voor wat tijdschriften.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Disana het volgende:
Die dame was MataHari, die had een drain in haar longen. Mensen hebben nog kaartjes naar haar gestuurd.
Ik vond het sneu voor de mensen die erin tuinden. Want alles wees erop dat het een bekende was en toen dat geopperd werd, verdween MataHari als sneeuw voor de zon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
Die naam herinnerde ik me ook net weer. Manu was helemaal weg van haar en Tuinfluiter had zelfs 5 euro bij haar kaart gedaan voor wat tijdschriften.
Jij had bij het einde van DGK al ruim een jaar een FOK! account... Juist degenen met de accounts van een paar weken hadden het zwaar, maar dat beperkt zich niet tot dit subforum, dat is overal op FOK! zo, en zeker in een SC.quote:
Het was ook sneu, zulke figuren komen toch telkens terug, en er is altijd iemand die ze de hand boven het hoofd houdt, en meer...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het sneu voor de mensen die erin tuinden. Want alles wees erop dat het een bekende was en toen dat geopperd werd, verdween MataHari als sneeuw voor de zon.
Dat is waar, want ik ging altijd naar Fok als Huub snachts verzoeknummertjes draaide. Ook las ik altijd mee in het "moeder van Amanda" topic. Ik vond Cc toen zo'n goede speurder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij had bij het einde van DGK al ruim een jaar een FOK! account... Juist degenen met de accounts van een paar weken hadden het zwaar, maar dat beperkt zich niet tot dit subforum, dat is overal op FOK! zo, en zeker in een SC.
Niet dat ik mij kan herinneren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Was er na MataHari niet nog een drain of ben ik er nu van alles bij aan het verzinnen?
zijn jullie opgelicht door iemand die net deed of ze ziek wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het sneu voor de mensen die erin tuinden. Want alles wees erop dat het een bekende was en toen dat geopperd werd, verdween MataHari als sneeuw voor de zon.
Nou niet iedereen, de meesten vonden de overeenkomsten met iemand anders te toevallig, maar toch, een aantal mensen stuurde kaartjes en geld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:43 schreef Toverheks het volgende:
zijn jullie opgelicht door iemand die net deed of ze ziek was
Om het nog maar niet te hebben over de nickname...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niet iedereen, de meesten vonden de overeenkomsten met iemand anders te toevallig, maar toch, een aantal mensen stuurde kaartjes en geld.
Welnee, niet iedereen is zo eenkennig of gesteld op een ons-kent-onssfeertjequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:45 schreef Leandra het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen: als wij nu en masse naar de SC van een willekeurig subforum zouden gaan dan zouden de gelederen daar ook heel snel sluiten.
Als je als eenling (newbie) een willekeurige SC binnenvalt en ineens gaat zitten posten alsof je er al jaren zit dan kun je het ook schudden.
triest toch om je voor te doen met zoietsquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niet iedereen, de meesten vonden de overeenkomsten met iemand anders te toevallig, maar toch, een aantal mensen stuurde kaartjes en geld.
Ik vond de kennis en informatie te herkenbaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
Om het nog maar niet te hebben over de nickname...
Dat alleen was voor mij al reden genoeg om niet te goedgelovig te zijn.
Dat was Laysa, maar die had de pech dat een drain niet meer geloofd werd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Was er na MataHari niet nog een drain of ben ik er nu van alles bij aan het verzinnen?
weet je waar ik ook zo hekel aan heb, mensen die hun ziekte ergens voor gebruiken, of het nog een tandje erger maken echt he, had vroeger een ex schoonzusje gehad, die heeft jren geroepen ja maar ik had wel kanker nou sorry ze had het zelfde als mij en ze stelde zich zo aan, ze kon dit en dat niet meer echt heb haar resoluut aan de kant gezet ( mijn vriendschap) met haar werd er zo deprie van om daar nog energie in te stekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond de kennis en informatie te herkenbaar.
Ja Heks, alleen een zieke geest die het leuk vindt om mensen voor de gek te houden doet zoiets.
En toen had ze gewoon 2 infusen, daar trapte helemaal geen hond meer inquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was Laysa, maar die had de pech dat een drain niet meer geloofd werd.
Nee, ik bedoel Laysa niet. Maar er dwarrelt steeds een andere vrouwelijke user in mijn hersenen rond. Ik zal het wel verzonnen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef Leandra het volgende:
Dat was Laysa, maar die had de pech dat een drain niet meer geloofd werd.
Ja, en als je bepaalde spellingsafwijkingen hebt als je dronken bent, dan moet je niet bezopen met zo'n kloon gaan zitten posten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond de kennis en informatie te herkenbaar.
Ja Heks, alleen een zieke geest die het leuk vindt om mensen voor de gek te houden doet zoiets.
Bizar eigenlijk, die samenloop.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef mootie het volgende:
En toen had ze gewoon 2 infusen, daar trapte helemaal geen hond meer in
Misschien zijn wij allemaal wel door jou verzonnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Laysa niet. Maar er dwarrelt steeds een andere vrouwelijke user in mijn hersenen rond. Ik zal het wel verzonnen hebben.
Sjezus, en dat na al die jaren...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef Disana het volgende:
Er was ook iemand die mij beschaamd opbiechtte dat zhij niet wist wat zhij van mijn ziekenhuisopname en alle tegenslagen moest denken.
Ook dat bedoel ik niet. Waarschijnlijk bedoel ik gewoon matahari maar zit er een andere naam in mijn hoofd. Zij was zgn dat mooie meisje dat bijbeunde als fotomodel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb drains gehad misschien dat ik het wel eens heb laten vallen hier.......
All figments of my imaginations.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien zijn wij allemaal wel door jou verzonnen
Ja zulke mensen zijn er helaas. Ik heb bijvoorbeeld ook een enorme hekel aan mensen die zo'n vaag verhaal als 'ME' hebben en dan gaan roepen dat het MS is. Ze moesten eens weten wat MS echt is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
weet je waar ik ook zo hekel aan heb, mensen die hun ziekte ergens voor gebruiken, of het nog een tandje erger maken echt he, had vroeger een ex schoonzusje gehad, die heeft jren geroepen ja maar ik had wel kanker nou sorry ze had het zelfde als mij en ze stelde zich zo aan, ze kon dit en dat niet meer echt heb haar resoluut aan de kant gezet ( mijn vriendschap) met haar werd er zo deprie van om daar nog energie in te steken
Wel lief dat haar fantasie jou hier dan nog even laat postenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien zijn wij allemaal wel door jou verzonnen
okequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Waarschijnlijk bedoel ik gewoon matahari maar zit er een andere naam in mijn hoofd. Zij was zgn dat mooie meisje dat bijbeunde als fotomodel?
juistquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zulke mensen zijn er helaas. Ik heb bijvoorbeeld ook een enorme hekel aan mensen die zo'n vaag verhaal als 'ME' hebben en dan gaan roepen dat het MS is. Ze moesten eens weten wat MS echt is.
Ik nam het die persoon niet kwalijk, er is hier gewoon veel gebeurd in de loop der jaren (en eigenlijk nog steeds wat die ene betreft).quote:
Dan bedoel ik toch haar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
MataHari gebruikte de foto van ene Jolijn. Menyou was helemaal in love.
[ afbeelding ]
Ja dat was MataHari.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Waarschijnlijk bedoel ik gewoon matahari maar zit er een andere naam in mijn hoofd. Zij was zgn dat mooie meisje dat bijbeunde als fotomodel?
Ja, dat is (beide) waar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik nam het die persoon niet kwalijk, er is hier gewoon veel gebeurd in de loop der jaren (en eigenlijk nog steeds wat die ene betreft).
Ik begrijp nu wel waarom sommige Fok!kers denken dat ik een zwarte man ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel lief dat haar fantasie jou hier dan nog even laat posten
Ik LOLde tegen mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom sommige Fok!kers denken dat ik een zwarte man ben.
Niks, niemand, nergens en klaar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap er geen zak van, wie wat waar en hoe?
maak je niet drukquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef Laysa het volgende:
Is ook niet voor jou Cc....ik snap er geen hol meer van....al die ouwe koeien en mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar als er een meet aan komt is het ineens met de meeste Pais en vree...niet mijn ding....en misschien reageer ik overgevoelig, maar ik zit gewoon zo niet in elkaar....
Verder moeten wij zo weg dus daarom ga ik ook off....aankleden en toonbaar maken...tot laters
Hoeveel zouden er in die vijver passen? Of was het een slootquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, met die ouwe koeien gaat het niet goed aflopen op de meet, volgens mij.
Je noemt me gewoon een ouwe koe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, met die ouwe koeien gaat het niet goed aflopen op de meet, volgens mij.
Zo vanuit de sloot op de barbecuequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er in die vijver passen? Of was het een sloot
Volgens mij kan het gros hier prima met elkaar in 1 kamer zitten zonder dat er bloed op de muur belandt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef Laysa het volgende:
Is ook niet voor jou Cc....ik snap er geen hol meer van....al die ouwe koeien en mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar als er een meet aan komt is het ineens met de meeste Pais en vree...niet mijn ding....en misschien reageer ik overgevoelig, maar ik zit gewoon zo niet in elkaar....
Verder moeten wij zo weg dus daarom ga ik ook off....aankleden en toonbaar maken...tot laters
Geen kerstkaart meer voor jou dame!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik neem het allemaal niet zo serieus en vooral met de dag.
Voor mij is internet, hoe lief ik veel van jullie ook vind, internet en niet mijn lust en leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |