okequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Waarschijnlijk bedoel ik gewoon matahari maar zit er een andere naam in mijn hoofd. Zij was zgn dat mooie meisje dat bijbeunde als fotomodel?
juistquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zulke mensen zijn er helaas. Ik heb bijvoorbeeld ook een enorme hekel aan mensen die zo'n vaag verhaal als 'ME' hebben en dan gaan roepen dat het MS is. Ze moesten eens weten wat MS echt is.
Ik nam het die persoon niet kwalijk, er is hier gewoon veel gebeurd in de loop der jaren (en eigenlijk nog steeds wat die ene betreft).quote:
Dan bedoel ik toch haar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
MataHari gebruikte de foto van ene Jolijn. Menyou was helemaal in love.
[ afbeelding ]
Ja dat was MataHari.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Waarschijnlijk bedoel ik gewoon matahari maar zit er een andere naam in mijn hoofd. Zij was zgn dat mooie meisje dat bijbeunde als fotomodel?
Ja, dat is (beide) waar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik nam het die persoon niet kwalijk, er is hier gewoon veel gebeurd in de loop der jaren (en eigenlijk nog steeds wat die ene betreft).
Ik begrijp nu wel waarom sommige Fok!kers denken dat ik een zwarte man ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel lief dat haar fantasie jou hier dan nog even laat posten
Ik LOLde tegen mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom sommige Fok!kers denken dat ik een zwarte man ben.
Niks, niemand, nergens en klaar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap er geen zak van, wie wat waar en hoe?
maak je niet drukquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef Laysa het volgende:
Is ook niet voor jou Cc....ik snap er geen hol meer van....al die ouwe koeien en mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar als er een meet aan komt is het ineens met de meeste Pais en vree...niet mijn ding....en misschien reageer ik overgevoelig, maar ik zit gewoon zo niet in elkaar....
Verder moeten wij zo weg dus daarom ga ik ook off....aankleden en toonbaar maken...tot laters
Hoeveel zouden er in die vijver passen? Of was het een slootquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, met die ouwe koeien gaat het niet goed aflopen op de meet, volgens mij.
Je noemt me gewoon een ouwe koe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, met die ouwe koeien gaat het niet goed aflopen op de meet, volgens mij.
Zo vanuit de sloot op de barbecuequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er in die vijver passen? Of was het een sloot
Volgens mij kan het gros hier prima met elkaar in 1 kamer zitten zonder dat er bloed op de muur belandt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef Laysa het volgende:
Is ook niet voor jou Cc....ik snap er geen hol meer van....al die ouwe koeien en mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar als er een meet aan komt is het ineens met de meeste Pais en vree...niet mijn ding....en misschien reageer ik overgevoelig, maar ik zit gewoon zo niet in elkaar....
Verder moeten wij zo weg dus daarom ga ik ook off....aankleden en toonbaar maken...tot laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |