Ik zit hem nu voor de tweede keer te bekijken. Komend uit een boerendorp, prachtige en voor mij herkenbare beelden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Met dank aan Europamongolen en ik hoef het niet meer te zien
Streams plat, morgen nog een live-uitzending en dan is het over, de slechtste RLS ooitquote:
Streams plat? Dan gonst het natuurlijk in de COS dat nu de winnaar wordt voorgekooktquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Streams plat, morgen nog een live-uitzending en dan is het over, de slechtste RLS ooitmaar ik heb wel gelachen, wat een mongolen komen daar toch altijd weer op af
Nee maf...die zitten al in ons subforumquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Streams plat? Dan gonst het natuurlijk in de COS dat nu de winnaar wordt voorgekookt
COS?! Er is niets meer om over te COS-senquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Streams plat? Dan gonst het natuurlijk in de COS dat nu de winnaar wordt voorgekookt
ja doei....ik zal me gek zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeten we niet allemaal naar Opaatje nu?
Ssssssssttttttttttttquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
COS?! Er is niets meer om over te COS-sen![]()
Ze zijn hier, ze zijn vlakbij
Jazeker en dat is hoogst waarschijnlijk ook zo, wordt morgen nog een "feest" als dat voorspelde rijtje ook zo uitkomtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haal ze maar op, sleep ze maar naar binnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
COS?! Er is niets meer om over te COS-sen![]()
Ze zijn hier, ze zijn vlakbij
Als er zoveel rumoer is dan is het toch wel een goede RLS?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker en dat is hoogst waarschijnlijk ook zo, wordt morgen nog een "feest" als dat voorspelde rijtje ook zo uitkomt
Ga jij maar halen op je ozo bekende galante manierquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haal ze maar op, sleep ze maar naar binnen
Moeten we niet op Ian wachten om ze te ontgroenen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben meestal uiterst vriendelijk voor nieuwkomersquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij maar halen op je ozo bekende galante manier
Teun lijkt me ook geen slechte, in dit geval. Ian heeft er vanmiddag al een te grazen genomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we niet op Ian wachten om ze te ontgroenen?
Leuk speeltje hequote:
Die ruikt het op duizend kilometer afstand, vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we niet op Ian wachten om ze te ontgroenen?
Waarom moeite doen, als ze eenmaal hier zijn, lopen er een paar horken rond die ze binnen een paar dagen uur weer verjagenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kreeg anders de pm...hij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Teun lijkt me ook geen slechte, in dit geval. Ian heeft er vanmiddag al een te grazen genomen.
Dan zit je bij mij toch echt fout hoor. Ik neem ze meestal zoals ze zijn, geef ze flink het voordeel van iedere twijfelquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Teun lijkt me ook geen slechte, in dit geval. Ian heeft er vanmiddag al een te grazen genomen.
Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom moeite doen, als ze eenmaal hier zijn, lopen er een paar horken rond die ze binnen een paar dagen uur weer verjagen
Je weet toch dat ik slecht ben met mensen, weer een misser.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hier
Redder in noodquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan kan ik weer de goede sier maken door er voor te gaan liggen. Althans, dat zeggen sommigen dan hier
Volgens mij loopt dat wel los met die missersquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik slecht ben met mensen, weer een misser.
Die luister ik wel eens op dat mieterse apparaat! Den radio!quote:
Er is ergens een website waarop al die hoorspelen staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die luister ik wel eens op dat mieterse apparaat! Den radio!
http://www.nps.nl/nps/bommel/quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is ergens een website waarop al die hoorspelen staan
Yup, dat is mquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.nps.nl/nps/bommel/
Ook verkrijgbaar als podcast!
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
Omdat jullie allemaal zo bezorgd zijn, neem ik straks wel een theeglas mee
naar bed met een lepeltje erin.
Zet het op mijn nachtkastje, gaat het trillen, ga ik rennen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
In een tent...teun weet nog wel goeie tentenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!
Daar zijn allemaal muggen, slangen en nog meer ongedierte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ga je maar gewoon buiten slapen!
Kom maar gewoon met de hele bubs naar NLquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar zijn allemaal muggen, slangen en nog meer ongedierte.
Echt niet toch, dit soort zware aardbevingen komen soms in Spanje voor, maar altijd in het zelfde gebied (Zuid oosten) en daar zit jij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef hondjes het volgende:
trustenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en Hondjes hoop dat het nu rustig bij je blijft.
Maar wel leuk denk je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan gaat om zeven uur de wekker weer![]()
![]()
Morgenmiddag openingfeestje gebouw, aansluitend BBQ in het kader van een jaarafsluiting. En daar ga ik, weet ik nu al, niet al te lang blijven.
Nee, veel te massaal (iets van 100 man), ingehuurde BBQ bakkert, iedereen moet nog rijden, gewoon wat saai dus. Mijn directeur neem tevens afscheid, ze gaat foetsiequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, veel te massaal (iets van 100 man), ingehuurde BBQ bakkert, iedereen moet nog rijden, gewoon wat saai dus. Mijn directeur neem tevens afscheid, ze gaat foetsieen daarom blijf ik.
Trusten Teunquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, je hebt een mooie lange dag achter de rug. Slaap lekker
Hier hier, of hier in je huishouden?quote:
Ook van die faalonderdelen? Een op de lange baangarantie mag ik hopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Studenten van inHolland krijgen een baangarantie, goedemorgen.
Ja, zet Terpstra ergens neer en je weet dat er absurde dingen gebeuren...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Studenten van inHolland krijgen een baangarantie, goedemorgen.
Hier...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier hier, of hier in je huishouden?
Vast wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zet Terpstra ergens neer en je weet dat er absurde dingen gebeuren...
Zou hij onderling met het UWV (ons kent ons immers) wat geregeld hebben voor jobcoaching?
Môgguh.
Was het toen zo'n puinhoop, ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef hondjes het volgende:
Hier...
Als het net zo gaat als na DGK, duik ik wel even onder.
Heb er totaal geen zin in.
Waar ik wel zin in heb is vandaag..shoppen.. met dochter
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja alle onderdelen zelfs. Zou Donner daarom geen Roemenen meer in de kas willen, we hebben inHolland-studenten genoeg
.
Krijgen we nou overheidsbedrijven die al die partyplanners vrijetijdsmanagers in aan het werk houden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:43 schreef Copycat het volgende:
Op welke gronden wordt die garantie in hemelsnaam gegeven? Omdat ze zo zielig zijn vanwege een slechte school?
Dat is netjes. Ik ging er al vanuit dat ik moest annuleren en opnieuw reserveren. Zal wel niemand van InHolland zitten.quote:U wilt graag weten of dit wordt verrekend met uw gereserveerde bestelling. Wij kunnen u mededelen dat prijs verschillen automatisch worden verrekend wanneer een bestelling is gereserveerd.
Het is toch te treurig voor woorden manquote:
Nog zo'n fan-tas-tisch plan.quote:De VVD wil dat de cultuursector een eigen loterij krijgt. Daarmee kan de sector een deel van de bezuinigingen van 200 miljoen euro opvangen, zegt Tweede Kamerlid De Liefde.
De winst van de nieuwe loterij zou naar de cultuur moeten gaan. Volgens het plan kunnen deelnemers naast geldprijzen ook culturele prijzen winnen, zoals een overnachting in het Rijksmuseum of een bijrol in een toneelstuk.
Met dat soort prijzen kan de culturele loterij zich onderscheiden van andere loterijen, zegt De Liefde. Het kabinet kondigde eerder al aan het aantal kansspelen te willen uitbreiden.
Ik ben het compleet eens met de ze hele postquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hier...
Als het net zo gaat als na DGK, duik ik wel even onder.
Heb er totaal geen zin in.
Waar ik wel zin in heb is vandaag..shoppen.. met dochter
Heb jij een dochter?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het compleet eens met de ze hele post
Ach gosh. Maar als het helpt tegen de terugkerende klachten is zo'n transgenderoperatie toch een goede keuze? En wie weet voelt ie zich straks wel op en top vrouw. Kelly Fox.quote:
Dat zou wel verrassend zijn...ik bedoelde in dat gedeelte het shoppenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij een dochter?
[..]
Ach gosh. Maar als het helpt tegen de terugkerende klachten is zo'n transgenderoperatie toch een goede keuze? En wie weet voelt ie zich straks wel op en top vrouw. Kelly Fox.
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoeldequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou wel verrassend zijn...ik bedoelde in dat gedeelte het shoppen
Nou als er gebitcht gaat worden dan denk ik dat ik me vl afzijdig ga houden...Ik ben dat nl spuugzatquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoelde
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandhedenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja alle onderdelen zelfs. Zou Donner daarom geen Roemenen meer in de kas willen, we hebben inHolland-studenten genoeg
.
Ik ook, hoewel Hondjes en Laysa beiden van de eind-DGK periode zijn, en Laysa haar infuus gewoon tegen had, maar wederom: gevolg van Lobasca/Blurk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je het onderduiken bedoelde
Dus toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou als er gebitcht gaat worden dan denk ik dat ik me vl afzijdig ga houden...Ik ben dat nl spuugzat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |