Oh ja, dat infuusgedoe met die - hoe heette ze ook weer? Dat prachtige meiske.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Leandra het volgende:
Ik ook, hoewel Hondjes en Laysa beiden van de eind-DGK periode zijn, en Laysa haar infuus gewoon tegen had, maar wederom: gevolg van Lobasca/Blurk.
En omdat er overal wel Lobasca/Blurk types rondhobbelen en er in die tijd best veel users in dat forum kwamen is het niet uit te sluiten dat dat weer eens een keer gebeurd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel Hondjes en Laysa beiden van de eind-DGK periode zijn, en Laysa haar infuus gewoon tegen had, maar wederom: gevolg van Lobasca/Blurk.
Nee ik heb het over gewoon normale mensen een kans geven.....niet de kansloze die elkaar helemaal afmaken...oud of nieuwquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus toch.
Ik zou het wel heel leuk vinden als hier wat nieuw volk bij kwam, maar zulke types als die trollie van gisteren kunnen wat mij betreft meteen in de afvalbak.
Voor zulke bedrijven is het ook wel heel lastig om doorgewinterde uitkeringstrekkers, die precies weten wat hun rechten zijn, in dienst te hebben...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandheden
Geen -t achter wind?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat infuusgedoe met die - hoe heette ze ook weer? Dat prachtige meiske.
Ik denk dat het met SST allemaal wel mee zal vallen. Er is niet bepaald sprake van behoefte aan een enorme ontlading na die natte wind.
Niks mis met de steekproef dan, ben benieuwd waar ze op selecteren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De VVD Piet, Henk Kamp! Terecht trouwens van die Kamp. Vanmorgen in het nieuws dat 1 op de 5 gecontroleerde bedrijven illegalen in dienst heeft of dat er wat mis is met de arbeidsomstandheden
dat was gewoon schaamtevolquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen -t achter wind?
Gisteren las ik een tweet van de moeder van Joanna, zoiets: Als Jo wind, wordt ik gek
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Geen -t achter wind?
Gisteren las ik een tweet van de moeder van Joanna, zoiets: Als Jo wind, wordt ik gek
Ben jij, als afgevaardigde van Fok!, vanavond in de studio?quote:
Zulke slechte darmen, die Jo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Geen -t achter wind?
Ja! Vandaar ook dat ik die voortijdige move nog steeds raar vind.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Laysa het volgende:
Het SST forum is wel gelijk dood door de wegdraaistreamsactie
Nee Die wint niet denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulke slechte darmen, die Jo?
Maar Joanna wint toch sowieso, want haar moeder is hoofdsponsor, trekt aan de touwtjes en aan Alfons en heeft alles iedereen in haar fashionable zak?
Nee, we zijn op FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij, als afgevaardigde van Fok!, vanavond in de studio?
je bedoelt dat FOK klaar is met die vreemde Fonsquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, we zijn op FOK! natuurlijk.
Ik heb de laatste weken helemaal geen SST meer gevolgd, maar ik wil het vanavond niet missen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Laysa het volgende:
Stiekum vind ik het dus jammer dat ik er vanavond niet ben
Jullie zijn niet uitgenodigd?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, we zijn op FOK! natuurlijk.
Jonguh! Dat is al helemaal bekokstoofd. Dat jij dat niet ziet. Die moeder bepaalt alles. En iedereen.quote:
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.quote:
foto's ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.
Waarom de finale dan overslaan. Dat is toch de kers op de cake?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben altijd zelf aan kunnen geven wanneer we wilden gaan, ik ben zelfs 3x geweest.
iedereen weet toch dat Dianne gaat winnen...ik dacht dat dat algemeen bekend wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Dat is al helemaal bekokstoofd. Dat jij dat niet ziet. Die moeder bepaalt alles. En iedereen.
Echt waar, jonguh.
We hebben toen foto's en verslagen genoeg gepost.quote:
Ik volg 't al een week of 2 amper meer, dat zou een beetje raar zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Copycat het volgende:
Waarom de finale dan overslaan. Dat is toch de kers op de cake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |