nee, dan alleen nog de verzendkosten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef -tape- het volgende:
Hoef je niet bij te betalen als je 150 codes hebt, voor die mini-koelkast?
Hou me op de hoogte wat betreft het aansluiten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
nee, dan alleen nog de verzendkosten.
Ik heb nu 96 doppen, ik ga die pick-up nu bestellen.
Poeh gelukkig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Is een bug, niemand kan inloggen zo lijkt het.
DOPPEN AFDRAAIEN??!!! Van de ingeleverde flessen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
Verzendkosten: ¤9,95
Maar als jullie er een willen zou ik maar heel erg snel zijn omdat er maar 800 in totaal zijn en ze zeiden dat ze per minuut afemen en me aanraden hem zo snel mogelijk te bestellen.
GOUDEN TIP:
Loop gewoon random supermarkten binnen en vraag of je doppen af mag draaien.
Dat heb k vandaag gedaan en het leverde me 53 doppen op!
Ja ik werk er, heb al een platenspeler besteld en nu nog 70 doppen voor koelkastquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Lesterr het volgende:
[..]
DOPPEN AFDRAAIEN??!!! Van de ingeleverde flessen?
''Platenspeler''quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
Welke pick up, zie geen pick up staan in de store?
quote:
Nee, ik dacht dus dat ze een nieuw item hadden toegevoegd. Zo'n pickup in de vorm van zo'n coca cola vrachtwagen die je in o.a. kerstreclames ziet (dus zo'n kleine model-uitvoering ervan) zo iets dacht ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef blaffende_visjes het volgende:
Alsof je voor een hoop cola dopjes met een pick up truck mee naar huis mag.![]()
Toen ik mijn truck vanmiddag bestelde, was er ook een hoop gezeur met "ideal communicatie".
Na 4 keer opnieuw een bestelverzoek te doen lukte het wel, maar die site rammelt dus sowieso aan alle kanten...
Antwoordquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Supperboeren het volgende:
Beste Fokkers,
Ik spaar de code's maar ik lust geen cola, en heb geen geld voor Echte Coca Cola en heb geen vrienden familie of collega's die mij code's kunnen geven.....
Dit is een oproep aan alle echte Fok!kers:
PM mij alstublieft uw Coca Cola code's die u onder de dop van een 1,5 liter fles Coca Cola Light, Regular of Zero kunt vinden.
Bij voorbaat dank
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
Verzendkosten: ¤9,95
Maar als jullie er een willen zou ik maar heel erg snel zijn omdat er maar 800 in totaal zijn en ze zeiden dat ze per minuut afemen en me aanraden hem zo snel mogelijk te bestellen.
GOUDEN TIP:
Loop gewoon random supermarkten binnen en vraag of je doppen af mag draaien.
Dat heb k vandaag gedaan en het leverde me 53 doppen op!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef NvM het volgende:
Je denkt dat je de enige bent? En hoe kun je nou geen cola lusten?
Hij drinkt dus Euroshopper of in die trant, dan is het logisch dat hij geen cola lust.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Supperboeren het volgende:
Beste Fokkers,
Ik spaar de code's maar ik lust geen cola, en heb geen geld voor Echte Coca Cola en heb geen vrienden familie of collega's die mij code's kunnen geven.....
Dit is een oproep aan alle echte Fok!kers:
PM mij alstublieft uw Coca Cola code's die u onder de dop van een 1,5 liter fles Coca Cola Light, Regular of Zero kunt vinden.
Bij voorbaat dank
Zou er ook een willenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef -tape- het volgende:
Heb nog een code. Wie?
* -tape-drinkt een fles per dag
Okequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Volgende is voor jou. Denk wel dat ik er nog eentje open maak vandaag.
Zoals gezegd, ga langs een supermarkt. Je hebt (heb er gewerktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef thewvll het volgende:
altijd te laat , zit nu op +- 50 zal ik er nog 100 kunnen te halen in 1,5 maand?
me oom drinkt 2 flessen op een dag
Ja, het ligt er ook aan of je dat bereid bent te doen. Zelf heb ik ze gewoon overgekocht, want zo duur zijn die dingen niet. En reageerde hier bij toeval, dus ook dat is weer leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ga langs een supermarkt. Je hebt (heb er gewerkt) die flesseninleverdingen, maar de winkel heeft de doppen niet nodig om het statiegeld te krijgen. Dus als jij met een zakje langsgaat en vraagt of hij een paar doppen van Cola flessen af kan draaien, zullen ze dat ongetwijfeld doen.
Wat moet je met zoveel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk zelf bij AH maar wat belet mij ervan om ook alle andere supermarkten van Den Helder langs te gaanVomar had niets, Albert Heijn had er 2, Deka had niets, Vomar had niets, Deka had niets, Albert Heijn had er een stuk of 20, toen langs mn werk lagen er nog ong. 10, toen nog ff naar de concurentie in het winkelcentrum andere deka die had er nog 9
Dus.. morgen nog avondje werken dan heb ik er 150 als het goed is
een koelkast natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel?
Zeker door verkopen, want je mag van de specials maar 1 per persoon/adres.
ik wil 9 codesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc
Mag ik er ook één?quote:
Ben je 4 codes opgelicht door mensen in dit topic?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef computerprobleem het volgende:
Lol
Dit topic is soms echt grappig om te bekijken.
En ik ben net 4 codes opgelicht.
Wat sommige mensen wel niet doen voor ¤2,-
Ja hoor!quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je 4 codes opgelicht door mensen in dit topic?
Het is t-shirtsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Heb 148 codeswat moet ik nu? 10 t-shirten bestellen
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Het is t-shirts
Kunnen mensen tevens codes naar me toe PM'en?
Bedankt
Vorige keer toen ik ze wou bestellen, waren ze ook op. De volgende dag waren ze er weer, maar kort daarna ook weer op (wel snel 1 besteld). Misschien dat ze nu definitief op zijn, aangezien het een special is. Lijkt me niet echt logisch dat als ze er 1000 hebben gereserveerd en er nog eens 500 bij nemen omdat er zoveel vraag naar is. Dan zou het niet meer zo special zijn.quote:
Hihihiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.
Hij staat wel in mn winkelwagenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik ze wou bestellen, waren ze ook op. De volgende dag waren ze er weer, maar kort daarna ook weer op (wel snel 1 besteld). Misschien dat ze nu definitief op zijn, aangezien het een special is. Lijkt me niet echt logisch dat als ze er 1000 hebben gereserveerd en er nog eens 500 bij nemen omdat er zoveel vraag naar is. Dan zou het niet meer zo special zijn.
Maar misschien heb jij ook nog het geluk wat ik had. Gewoon elke dag een aantal keer kijken, misschien ben je er de volgende keer snel bij. En de actie duurt nog 1.5 maand of zo, ik denk dat die dingen sowieso een aantal weken van te voren niet meer te krijgen zullen zijn.
Zelf heb ik nu 7 codes, ik wil nog zo'n kleine tinplate en kleine bewaarblik bestellen, dus dat gaat wel lukken denk ik. Zou verder niet weten wat ik anders nog moet of kan bestellen, beetje inzetten op die reis of zo?
Was bij mij ookquote:
boeiendquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Het is t-shirts
Kunnen mensen tevens codes naar me toe PM'en?
Bedankt
Thanx!quote:
Zou kunnen, wees blij dat ik het zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
kan je die laatste 2 codes niet zelf regelen?
waarom weet ik hier niets van?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.
Om 21:30 postte je dit al:quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
waarom weet ik hier niets van?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
iemand die codes heeft?
Zo ja, kan die ze dan PMen naar me.
Bedankt
Die heb ik alquote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef Lesterr het volgende:
ah shit. Nu gaat iedereen die geen koelkast meer kan krijgen voor de platenspeler
Schizofreenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
waarom weet ik hier niets van?
ik alstublieftquote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef nathan3020 het volgende:
Wie wilt er een code? Dan PM ik hem even.
Is ookquote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef computerprobleem het volgende:
Alweer te laat.
Lijkt wel alsof sommige mensen hier 24/7 dit topic in de gaten houden.
even weghalenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Om 21:30 postte je dit al:
[..]
Nee, als ze niet te krijgen zijn worden ze waarschijnlijk na besteld. En 1500 koelkasten gaan snel weg hoor, met bijna 17 miljoen inwoners. Je hebt het over doseren, maar je mag sowieso maar 1 koelkast per adres. Dus de kans zit er dik in dat ze niet meer te krijgen zijn. Maar wie weet hebben een aantal hier nog geluk, maar ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef blaffende_visjes het volgende:
Ze hebben 1500 koelkasten, waarschijnlijk doseren ze het zodat iedereen een eerlijke kans maakt.
Gewoon over een week weer proberen dus.
Ingeschreven staat er, wat betekent dat ik er binnenkort ook mee ga beginnen en dan is het een ander verhaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
inschrijven voor de sportschool is een tijdrovende klus ja
Mijn gemiddelde SE cijfer voor Nederlands staat ver boven het gemiddelde en veel oefenen kun je voor het CE ook niet. Uit de gemaakte oefen CE's heb ik steeds tussen de 6.5 en 8.0 dus maak me niet al te veel zorgen. Dat zou alleen maar negatief kunnen uitpakken..quote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Je zin was grammaticaal wel een beetje vreemd hé. Ik zou oppassen bij je examen Nederlands.
Is dit nu nog zo?quote:Tja hoe moet ik het zeggen, door Nederlands ben ik lekker in de zweer van vage teksten dus laat ik zo maar beginnen. Geschiedenis leuke toets, stomme vragen, veel dingen weggelaten en ik bladerde wat verder en wat zag ik, ja tuurlijk: Een opstel. Dit is toch geen nederlands of wel soms? Naja het was niet zo speciaal, gewoon een paar punten en dat moest doen een opstel zijn maja, dat ze het toch vragen.
Toetsje Economie (1,2) Simpele toets, zelfs voor mij, totdat...BETOOG? ja diep in me wist ik dat ie erin zat maar kom op! We hebben al Nederlands gehad hoor. Is dit de nieuwe maniet van toetsen maken? Opstel, betoog...Binnekort vragen ze ons nog om een samenvatting.
Ze zouden Nederlands af kunnen schaffen eigenlijk...
Ja, voor een groot gedeelte nog wel. Van geschiedenis weet ik het niet, maar ik sta daar 9+ voor, dus dat maakt mij verder niet zo veel uit of er zo iets in komt of niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke dan zit je wel goed. Trouwens, dat doet me weer denken aan m'n allereerste topic op dit forum. Toen zat ik ook in de examenperiode:
[..]
Is dit nu nog zo?
Ik anders wel hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 16:19 schreef -tape- het volgende:
Dagoduck, nog een code nodig? Heb hier een fles staan.
Je mag anderen hier wel geven, anders gaan ze weer zeurenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:19 schreef -tape- het volgende:
Dagoduck, nog een code nodig? Heb hier een fles staan.
Ik zelf vind de CE's allemaal wat overschat. Alleen dat moet ik niet te hard op zeggen, want straks faal ik misschien wel hard of zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat eco en wiskunde zijn juist het makkelijksteje hebt dan toch economie en maatschappijleer ofzo dat had ik tenminste ook toen. Maar die examens zijn inderdaad door betogen en dat soort shit best wel makkelijk. Als je beetje hebt opgelet in de les en beetje hebt geleerd kan je al met gemak een voldoende halen.
je mist 1 teken.quote:
te laatquote:
Van de meer dan 200 codes die ik al heb uitgegeven via de boutiqe, komen er maar 3 van dit topic en de voorafgaande topics, dus ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:10 schreef NvM het volgende:
Allemaal schooiers hier, met allemaal dezelfde boodschap en allemaal het idee dat ze alleen passief om een PM hoeven te vragen en de codes vanzelf aan komen waaien.
Nee, doe het dan als 'computerprobleem' die dit topic gewoon 24/07 aan het monitoren is.
Ik heb bijna mijn platenspeler bij elkaar gespaard!
schijnt nogal een gewoonte te zijn hier om niet even te bedanken..... Beetje jammer!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Jammer, weet ik niet wie hem heeft genomen..
Je moet supermarkten langsgaan. Dat werkt beter dan hier af en toe 1 dop wegsnaaien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:00 schreef MikeGSM het volgende:
Wie kan me helpen aan codes.
Misschien heb ik iets te ruil of ¤ ??
Ga nou gewoon een paar supermarkten langs... vooral AH, en vragen aan teamleider helpt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:31 schreef Wesleykebrabant het volgende:
kan iemand mij helpen met de coca cola actie?
ik ben aan het sparen voor de koelkast.
mijn broer wil de koelkast erg graag en ik ben die aan het sparen zodat ik die hem voor zijn verjaardag kan geven.ik zit nu op 70 codes maar ik ga het zo niet halen.
stuur mij aub codes in een privebericht ik heb ze echt nodig.
iemand nog tips om aan codes te komen???
alvast bedankt
Tenzij ze zelf ook codes willen hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga nou gewoon een paar supermarkten langs... vooral AH, en vragen aan teamleider helpt.
Reageer eens een keer normaal! Je bent toch geen zwerver, of wel soms?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij was ik eerder of mankeer je wat aan je ogen?
Nathan3020 is vrij om te kiezen aan wie hij/zij zijn codes geeft, zoals computerprobleem aangeeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef YoshiBignose het volgende:
dit moet een grap zijn... aan de tweede geven?
ik hoop dat jij hem krijgt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nathan3020 is vrij om te kiezen aan wie hij/zij zijn codes geeft, zoals computerprobleem aangeeft.
dudequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef YoshiBignose het volgende:
dit moet een grap zijn... aan de tweede geven?
Daarvan geef je er wel twee aan mij toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef blaffende_visjes het volgende:
Net na het werk nog even 41 codes opgehaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Hoe is het eigenlijk met de veiligheid van jouw codes!?!?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb er nog 4 liggen denk maar niet dat ik ze aan jou geef...
Tuurlijk niet. Eerst moet je gebruiken wat je zelf nodig hebt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef blaffende_visjes het volgende:
Misschien, als ik nog wat over heb, maar reken er niet op!
Volgens mij ben ik niet degene die hier een probleem van maakt hoorquote:
Zie het net. Geprobeerd, maar lukt niet. Denk dat iemand hem al heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef nathan3020 het volgende:
Nou ik gaat niet moeilijk doen..
B78V(U?)QMW6
Helaas al weg...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef nathan3020 het volgende:
Nou ik gaat niet moeilijk doen..
B78V(U?)QMW6
quote:
Grow a fucking pair. Ga niet de ethicus uithangen in zo'n goedkoop topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me het beste dat mensen de codes voortaan via DM/PM aan iemand sturen, een willekeurig iemand, zodat mensen zoals YoshiBignose er niet van kunnen profiteren.
Erg trieste reactie Yoshi.![]()
Daar gaat het niet om. Al kon je die codes gratis op straat oprapen, de toon die hij aanslaat... heb gewoon iets tegen ondankbare mensen. Of het nu gaat om een televisie van 3000 euro of een cola dopje van 25 cent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef NvM het volgende:
[..]
Grow a fucking pair. Ga niet de ethicus uithangen in zo'n goedkoop topic.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah, ik weet niet of dat veel triester is dan die tekst in jouw sig
Heeft ie van mij nageaaptquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah, ik weet niet of dat veel triester is dan die tekst in jouw sig
Ga 'm trouwens ff aanpassen, heb toch genoeg codesquote:Jesus walks on water, Dave Grohl swims through land.
PM MIJ JE COCA COLA ACTIECODES (ONDER DE DOP)
98TDHBMWquote:Op zondag 22 mei 2011 10:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Bedankt. Middelste doet het alleen niet
Ongeldig.quote:
quote:
quote:
Dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 12:36 schreef -tape- het volgende:
7AEMJ6ZE
Gelieve niet gebruik van te maken als je een Turk bent.
quote:
quote:
Hij was jullie voor?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:36 schreef -tape- het volgende:
Gelieve niet gebruik van te maken als je een Turk bent.
Zou nice zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef VulcanRaven het volgende:
Misschien dat ik morgen wat codes kan plaatsen. Heb vanmorgen de koelkast besteld en wil alleen nog een plaat en tas. Wat ik over heb doe ik toch niks meer mee.
Ongeldige codequote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef --3S-- het volgende:
2UWJLMFOO
Ook turken mogen hier gebruik van maken.
Werkt nog steeds niet, of iemand moet mij voor geweest zijn..quote:
Waarschijnlijk Yoshi weer.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Werkt nog steeds niet, of iemand moet mij voor geweest zijn..
Dat moet het zijn geweest, heb in de 300+ codes die ik heb ingevoerd nog geen o of 0 gezien.quote:
Zou mij helemaal niks verbazenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef blaffende_visjes het volgende:
Misschien zijn het wel allemaal lurkers.
Nee hoor, ik bedank altijd voor een codequote:Op zondag 22 mei 2011 22:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Yoshi weer.
Hij neemt hier denk ik iets van 50% van alle codes, als het niet meer is.
True, kan je beter aan buren vraag als je lege flessen voor ze moet inleverenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:31 schreef Pimsterr het volgende:
ik moet lachen om jullie
als je 150 codes wil verzamelen voor een koelkast zijn er toch betere manieren om aan je codes te komen. wees creatief en denk groot. hier blijven lurken voor een incidentele code schiet niet op
Nee, je kan beter ff langs de supermarkt... heb je er zo 20 per supermarktquote:Op maandag 23 mei 2011 13:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
True, kan je beter aan buren vraag als je lege flessen voor ze moet inleveren
Tevens heb ik ook nog maar 5 codes nodig voor die bowling bag
Verwacht uberhaupt niet echt een code te krijgen via internet.
ik heb dat net gevraagd bij mijn appie, kerel heeft me laten zien hoe het in die (nieuwe) winkel werkt: flessen gaan automatisch in heel grote zakken, niet meer bij te komen dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, je kan beter ff langs de supermarkt... heb je er zo 20 per supermarkt
Oh, dan zoek je toch een oude AH op? of een ander soort supermarkt?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik heb dat net gevraagd bij mijn appie, kerel heeft me laten zien hoe het in die (nieuwe) winkel werkt: flessen gaan automatisch in heel grote zakken, niet meer bij te komen dus.
Dat moet dan wel een hele grote of een AH XL zijn, want wij zijn net verbouwt en doen het gewoon nog handmatig...quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik heb dat net gevraagd bij mijn appie, kerel heeft me laten zien hoe het in die (nieuwe) winkel werkt: flessen gaan automatisch in heel grote zakken, niet meer bij te komen dus.
het is een kleine AH (maar wel franchise), echt net nieuw verbouwd.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een hele grote of een AH XL zijn, want wij zijn net verbouwt en doen het gewoon nog handmatig...
Ja, en de Aldi neemt zeker Coca-Cola flessen inquote:Op maandag 23 mei 2011 14:44 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Oh, dan zoek je toch een oude AH op? of een ander soort supermarkt?
Aldi loopt iig altijd 15 jaar achter.
Ik vrees plastic, maar ach wat verwacht je dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef computerprobleem het volgende:
Vraag:
- Uit wat voor materiaal bestaat de retro platenspeler? Is het van plastic of gaat het wel om steviger materiaal?
petfles=petflesquote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, en de Aldi neemt zeker Coca-Cola flessen in
Kan je beter bij een advocatenkantoor gaan werken en die koelkast gewoon kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef Brm-G het volgende:
Ik had bij een supermarkt moeten gaan werken -_-. Duurt veel te lang op deze manier.
Je hoeft niet bij een supermarkt te werken. De chinezen bij de plaatselijke spar helpen je meestal ook graag.quote:
dan nog: niemand koopt coca cola bij de Aldi (want ze verkopen het daar niet), dus bijna niemand zal daar Coca Cola-flessen inleveren.quote:
http://muziek.marktplaats(...)fta_ind=14&df=1&fs=1quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef blaffende_visjes het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand een product ontvangen?
Ik kan op internet ook geen real life foto's vinden van die spullen
Denk dus wel dat het opgebouwd is uit iets steviger dan plastic, want je ziet op de Coca Cola site bij het voorbeeld ook een sterke weerspiegeling van de plaat, en plastic dat weerkaatst niet zo goed. Ik denk i.i.g. niet dat het gaat om troep o.i.d. want het is wel een special met een prijs die overeenkomt met ¤125,- + verzendkosten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://muziek.marktplaats(...)fta_ind=14&df=1&fs=1
Crosley Autorama dus..
[ afbeelding ]
Vriend! Had ik je al verteld hoezeer ik geniet van jouw alom aanwezige verschijning op Fok!?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:46 schreef VulcanRaven het volgende:
Wel grappig dat je op Marktplaats mensen hebt die 2 koelkasten aanbieden terwijl er nog geen enkele verstuurd is en je er maar 1 per adres mag...
Morgen op het werk nog even het embalagehok plunderenen dan kan ik alles bestellen wat ik wil
Ga je die kleren ook echt aandoen? Ik wilde ze eigenlijk ook maar vond het zonde aangezien ik ze waarschijnlijk nooit aan zou doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Net nog ff besteld:
- 2 t-shirten
- retro baseball
- klein bewaarblik
- groot bewaarblik
- postman bag
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:09 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Ga je die kleren ook echt aandoen? Ik wilde ze eigenlijk ook maar vond het zonde aangezien ik ze waarschijnlijk nooit aan zou doen
Ik vind die pet wel coolquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:20 schreef Pimsterr het volgende:
de 2 mannen t shirts zijn wel nice. vooral die met v-nek en fles op de voorkant. hopelijk zitten ze ook een beetje mooi gevormd, dan ga ik ze wel dragen! samen met 1 van die 3 tassen natuurlijk. Pet gaat me te fur
quote:
Ik werk bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]![]()
Zijn echt van die petten die nogal sullig staan
Tevens hoe kom jij zo snel aan zoveel codes? Drink je zoveel cola
Aha! Zal wel een heel karwei zijn dat constant opschrijven van die codes in de dop!quote:
Ik neem gewoon die doppen meequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha! Zal wel een heel karwei zijn dat constant opschrijven van die codes in de dop!
Verkoop je codes?
Komen die flessen aan bij dat bedrijf, heuy! waar zijn al die doppen gebleven!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc
Dank je wel!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Schunckelstar het volgende:
8ujn9796
meer heb ik er niet, ben niet zo'n cola-drinker
Levertijd voor platenspeler en koelkast is langer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:46 schreef VulcanRaven het volgende:
Is het iemand opgevallen dat er nergens foto's van die dingen te vinden zijn op internet. Ik heb het idee dat nog niemand iets gekregen heeft uit die winkel. Actie is toch al 2 maanden bezig i.c.m. max 30 dagen levertijd...
Is er uberhaupt al 1 koelkast verzonden vanuit Coca-Cola?
Koelkast en Platenspeler wist ik. Ik denk dat ze wachten tot iedereen die besteld heeft en laten ze dan snel maken. Zo hebben ze niet te weinig of te veel van die dingen. Maar ook van alle andere dingen zoals platen etc. is niks te vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Levertijd voor platenspeler en koelkast is langer.
Er zijn trouwens al meer dan 30.000 bestellingen gedaan
Toen ik die platenspeler bestelde was ik nr. 6000 nogwat, die koelkast was ik nr. 10000 nogwat en gister nr. 30.000 nogwat..
spul wordt natuurlijk gemaakt in china. wat hier heen vaart in een zeecontainer. dat duurt ook een paar weken. ergens zal dat spul dus wel op voorraad liggen nuquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:04 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Koelkast en Platenspeler wist ik. Ik denk dat ze wachten tot iedereen die besteld heeft en laten ze dan snel maken. Zo hebben ze niet te weinig of te veel van die dingen. Maar ook van alle andere dingen zoals platen etc. is niks te vinden.
Wel slecht, er staat bij de faq dat de normale spullen binnen 30 dagen verstuurd worden. En dan houden ze zich er niet aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef Gemaskerde het volgende:
Denk dat ze alles versturen na afloop van de actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |