Van de meer dan 200 codes die ik al heb uitgegeven via de boutiqe, komen er maar 3 van dit topic en de voorafgaande topics, dus ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:10 schreef NvM het volgende:
Allemaal schooiers hier, met allemaal dezelfde boodschap en allemaal het idee dat ze alleen passief om een PM hoeven te vragen en de codes vanzelf aan komen waaien.
Nee, doe het dan als 'computerprobleem' die dit topic gewoon 24/07 aan het monitoren is.
Ik heb bijna mijn platenspeler bij elkaar gespaard!
schijnt nogal een gewoonte te zijn hier om niet even te bedanken..... Beetje jammer!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Jammer, weet ik niet wie hem heeft genomen..
Je moet supermarkten langsgaan. Dat werkt beter dan hier af en toe 1 dop wegsnaaien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:00 schreef MikeGSM het volgende:
Wie kan me helpen aan codes.
Misschien heb ik iets te ruil of ¤ ??
Ga nou gewoon een paar supermarkten langs... vooral AH, en vragen aan teamleider helpt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:31 schreef Wesleykebrabant het volgende:
kan iemand mij helpen met de coca cola actie?
ik ben aan het sparen voor de koelkast.
mijn broer wil de koelkast erg graag en ik ben die aan het sparen zodat ik die hem voor zijn verjaardag kan geven.ik zit nu op 70 codes maar ik ga het zo niet halen.
stuur mij aub codes in een privebericht ik heb ze echt nodig.
iemand nog tips om aan codes te komen???
alvast bedankt
Tenzij ze zelf ook codes willen hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga nou gewoon een paar supermarkten langs... vooral AH, en vragen aan teamleider helpt.
Reageer eens een keer normaal! Je bent toch geen zwerver, of wel soms?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij was ik eerder of mankeer je wat aan je ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |