Nathan3020 is vrij om te kiezen aan wie hij/zij zijn codes geeft, zoals computerprobleem aangeeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef YoshiBignose het volgende:
dit moet een grap zijn... aan de tweede geven?
ik hoop dat jij hem krijgt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nathan3020 is vrij om te kiezen aan wie hij/zij zijn codes geeft, zoals computerprobleem aangeeft.
dudequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef YoshiBignose het volgende:
dit moet een grap zijn... aan de tweede geven?
Daarvan geef je er wel twee aan mij toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef blaffende_visjes het volgende:
Net na het werk nog even 41 codes opgehaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Hoe is het eigenlijk met de veiligheid van jouw codes!?!?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb er nog 4 liggen denk maar niet dat ik ze aan jou geef...
Tuurlijk niet. Eerst moet je gebruiken wat je zelf nodig hebt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef blaffende_visjes het volgende:
Misschien, als ik nog wat over heb, maar reken er niet op!
Volgens mij ben ik niet degene die hier een probleem van maakt hoorquote:
Zie het net. Geprobeerd, maar lukt niet. Denk dat iemand hem al heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef nathan3020 het volgende:
Nou ik gaat niet moeilijk doen..
B78V(U?)QMW6
Helaas al weg...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef nathan3020 het volgende:
Nou ik gaat niet moeilijk doen..
B78V(U?)QMW6
quote:
Grow a fucking pair. Ga niet de ethicus uithangen in zo'n goedkoop topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me het beste dat mensen de codes voortaan via DM/PM aan iemand sturen, een willekeurig iemand, zodat mensen zoals YoshiBignose er niet van kunnen profiteren.
Erg trieste reactie Yoshi.![]()
Daar gaat het niet om. Al kon je die codes gratis op straat oprapen, de toon die hij aanslaat... heb gewoon iets tegen ondankbare mensen. Of het nu gaat om een televisie van 3000 euro of een cola dopje van 25 cent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef NvM het volgende:
[..]
Grow a fucking pair. Ga niet de ethicus uithangen in zo'n goedkoop topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |