Ja, en de Aldi neemt zeker Coca-Cola flessen inquote:Op maandag 23 mei 2011 14:44 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Oh, dan zoek je toch een oude AH op? of een ander soort supermarkt?
Aldi loopt iig altijd 15 jaar achter.
Ik vrees plastic, maar ach wat verwacht je dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef computerprobleem het volgende:
Vraag:
- Uit wat voor materiaal bestaat de retro platenspeler? Is het van plastic of gaat het wel om steviger materiaal?
petfles=petflesquote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, en de Aldi neemt zeker Coca-Cola flessen in
Kan je beter bij een advocatenkantoor gaan werken en die koelkast gewoon kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef Brm-G het volgende:
Ik had bij een supermarkt moeten gaan werken -_-. Duurt veel te lang op deze manier.
Je hoeft niet bij een supermarkt te werken. De chinezen bij de plaatselijke spar helpen je meestal ook graag.quote:
dan nog: niemand koopt coca cola bij de Aldi (want ze verkopen het daar niet), dus bijna niemand zal daar Coca Cola-flessen inleveren.quote:
http://muziek.marktplaats(...)fta_ind=14&df=1&fs=1quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef blaffende_visjes het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand een product ontvangen?
Ik kan op internet ook geen real life foto's vinden van die spullen
Denk dus wel dat het opgebouwd is uit iets steviger dan plastic, want je ziet op de Coca Cola site bij het voorbeeld ook een sterke weerspiegeling van de plaat, en plastic dat weerkaatst niet zo goed. Ik denk i.i.g. niet dat het gaat om troep o.i.d. want het is wel een special met een prijs die overeenkomt met ¤125,- + verzendkosten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://muziek.marktplaats(...)fta_ind=14&df=1&fs=1
Crosley Autorama dus..
[ afbeelding ]
Vriend! Had ik je al verteld hoezeer ik geniet van jouw alom aanwezige verschijning op Fok!?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:46 schreef VulcanRaven het volgende:
Wel grappig dat je op Marktplaats mensen hebt die 2 koelkasten aanbieden terwijl er nog geen enkele verstuurd is en je er maar 1 per adres mag...
Morgen op het werk nog even het embalagehok plunderenen dan kan ik alles bestellen wat ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |