Ja, en de Aldi neemt zeker Coca-Cola flessen inquote:Op maandag 23 mei 2011 14:44 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Oh, dan zoek je toch een oude AH op? of een ander soort supermarkt?
Aldi loopt iig altijd 15 jaar achter.
Ik vrees plastic, maar ach wat verwacht je dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef computerprobleem het volgende:
Vraag:
- Uit wat voor materiaal bestaat de retro platenspeler? Is het van plastic of gaat het wel om steviger materiaal?
petfles=petflesquote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, en de Aldi neemt zeker Coca-Cola flessen in
Kan je beter bij een advocatenkantoor gaan werken en die koelkast gewoon kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef Brm-G het volgende:
Ik had bij een supermarkt moeten gaan werken -_-. Duurt veel te lang op deze manier.
Je hoeft niet bij een supermarkt te werken. De chinezen bij de plaatselijke spar helpen je meestal ook graag.quote:
dan nog: niemand koopt coca cola bij de Aldi (want ze verkopen het daar niet), dus bijna niemand zal daar Coca Cola-flessen inleveren.quote:
http://muziek.marktplaats(...)fta_ind=14&df=1&fs=1quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef blaffende_visjes het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand een product ontvangen?
Ik kan op internet ook geen real life foto's vinden van die spullen
Denk dus wel dat het opgebouwd is uit iets steviger dan plastic, want je ziet op de Coca Cola site bij het voorbeeld ook een sterke weerspiegeling van de plaat, en plastic dat weerkaatst niet zo goed. Ik denk i.i.g. niet dat het gaat om troep o.i.d. want het is wel een special met een prijs die overeenkomt met ¤125,- + verzendkosten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://muziek.marktplaats(...)fta_ind=14&df=1&fs=1
Crosley Autorama dus..
[ afbeelding ]
Vriend! Had ik je al verteld hoezeer ik geniet van jouw alom aanwezige verschijning op Fok!?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:46 schreef VulcanRaven het volgende:
Wel grappig dat je op Marktplaats mensen hebt die 2 koelkasten aanbieden terwijl er nog geen enkele verstuurd is en je er maar 1 per adres mag...
Morgen op het werk nog even het embalagehok plunderenen dan kan ik alles bestellen wat ik wil
Ga je die kleren ook echt aandoen? Ik wilde ze eigenlijk ook maar vond het zonde aangezien ik ze waarschijnlijk nooit aan zou doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Net nog ff besteld:
- 2 t-shirten
- retro baseball
- klein bewaarblik
- groot bewaarblik
- postman bag
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:09 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Ga je die kleren ook echt aandoen? Ik wilde ze eigenlijk ook maar vond het zonde aangezien ik ze waarschijnlijk nooit aan zou doen
Ik vind die pet wel coolquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:20 schreef Pimsterr het volgende:
de 2 mannen t shirts zijn wel nice. vooral die met v-nek en fles op de voorkant. hopelijk zitten ze ook een beetje mooi gevormd, dan ga ik ze wel dragen! samen met 1 van die 3 tassen natuurlijk. Pet gaat me te fur
quote:
Ik werk bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]![]()
Zijn echt van die petten die nogal sullig staan
Tevens hoe kom jij zo snel aan zoveel codes? Drink je zoveel cola
Aha! Zal wel een heel karwei zijn dat constant opschrijven van die codes in de dop!quote:
Ik neem gewoon die doppen meequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha! Zal wel een heel karwei zijn dat constant opschrijven van die codes in de dop!
Verkoop je codes?
Komen die flessen aan bij dat bedrijf, heuy! waar zijn al die doppen gebleven!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc
Dank je wel!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Schunckelstar het volgende:
8ujn9796
meer heb ik er niet, ben niet zo'n cola-drinker
Levertijd voor platenspeler en koelkast is langer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:46 schreef VulcanRaven het volgende:
Is het iemand opgevallen dat er nergens foto's van die dingen te vinden zijn op internet. Ik heb het idee dat nog niemand iets gekregen heeft uit die winkel. Actie is toch al 2 maanden bezig i.c.m. max 30 dagen levertijd...
Is er uberhaupt al 1 koelkast verzonden vanuit Coca-Cola?
Koelkast en Platenspeler wist ik. Ik denk dat ze wachten tot iedereen die besteld heeft en laten ze dan snel maken. Zo hebben ze niet te weinig of te veel van die dingen. Maar ook van alle andere dingen zoals platen etc. is niks te vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Levertijd voor platenspeler en koelkast is langer.
Er zijn trouwens al meer dan 30.000 bestellingen gedaan
Toen ik die platenspeler bestelde was ik nr. 6000 nogwat, die koelkast was ik nr. 10000 nogwat en gister nr. 30.000 nogwat..
spul wordt natuurlijk gemaakt in china. wat hier heen vaart in een zeecontainer. dat duurt ook een paar weken. ergens zal dat spul dus wel op voorraad liggen nuquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:04 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Koelkast en Platenspeler wist ik. Ik denk dat ze wachten tot iedereen die besteld heeft en laten ze dan snel maken. Zo hebben ze niet te weinig of te veel van die dingen. Maar ook van alle andere dingen zoals platen etc. is niks te vinden.
Wel slecht, er staat bij de faq dat de normale spullen binnen 30 dagen verstuurd worden. En dan houden ze zich er niet aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef Gemaskerde het volgende:
Denk dat ze alles versturen na afloop van de actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |