Het is t-shirtsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Heb 148 codeswat moet ik nu? 10 t-shirten bestellen
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Het is t-shirts
Kunnen mensen tevens codes naar me toe PM'en?
Bedankt
Vorige keer toen ik ze wou bestellen, waren ze ook op. De volgende dag waren ze er weer, maar kort daarna ook weer op (wel snel 1 besteld). Misschien dat ze nu definitief op zijn, aangezien het een special is. Lijkt me niet echt logisch dat als ze er 1000 hebben gereserveerd en er nog eens 500 bij nemen omdat er zoveel vraag naar is. Dan zou het niet meer zo special zijn.quote:
Hihihiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.
Hij staat wel in mn winkelwagenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik ze wou bestellen, waren ze ook op. De volgende dag waren ze er weer, maar kort daarna ook weer op (wel snel 1 besteld). Misschien dat ze nu definitief op zijn, aangezien het een special is. Lijkt me niet echt logisch dat als ze er 1000 hebben gereserveerd en er nog eens 500 bij nemen omdat er zoveel vraag naar is. Dan zou het niet meer zo special zijn.
Maar misschien heb jij ook nog het geluk wat ik had. Gewoon elke dag een aantal keer kijken, misschien ben je er de volgende keer snel bij. En de actie duurt nog 1.5 maand of zo, ik denk dat die dingen sowieso een aantal weken van te voren niet meer te krijgen zullen zijn.
Zelf heb ik nu 7 codes, ik wil nog zo'n kleine tinplate en kleine bewaarblik bestellen, dus dat gaat wel lukken denk ik. Zou verder niet weten wat ik anders nog moet of kan bestellen, beetje inzetten op die reis of zo?
Was bij mij ookquote:
boeiendquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Het is t-shirts
Kunnen mensen tevens codes naar me toe PM'en?
Bedankt
Thanx!quote:
Zou kunnen, wees blij dat ik het zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
kan je die laatste 2 codes niet zelf regelen?
waarom weet ik hier niets van?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.
Om 21:30 postte je dit al:quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
waarom weet ik hier niets van?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
iemand die codes heeft?
Zo ja, kan die ze dan PMen naar me.
Bedankt
Die heb ik alquote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef Lesterr het volgende:
ah shit. Nu gaat iedereen die geen koelkast meer kan krijgen voor de platenspeler
Schizofreenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
waarom weet ik hier niets van?
ik alstublieftquote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef nathan3020 het volgende:
Wie wilt er een code? Dan PM ik hem even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |