Dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 12:36 schreef -tape- het volgende:
7AEMJ6ZE
Gelieve niet gebruik van te maken als je een Turk bent.
quote:
quote:
Hij was jullie voor?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:36 schreef -tape- het volgende:
Gelieve niet gebruik van te maken als je een Turk bent.
Zou nice zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef VulcanRaven het volgende:
Misschien dat ik morgen wat codes kan plaatsen. Heb vanmorgen de koelkast besteld en wil alleen nog een plaat en tas. Wat ik over heb doe ik toch niks meer mee.
Ongeldige codequote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef --3S-- het volgende:
2UWJLMFOO
Ook turken mogen hier gebruik van maken.
Werkt nog steeds niet, of iemand moet mij voor geweest zijn..quote:
Waarschijnlijk Yoshi weer.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Werkt nog steeds niet, of iemand moet mij voor geweest zijn..
Dat moet het zijn geweest, heb in de 300+ codes die ik heb ingevoerd nog geen o of 0 gezien.quote:
Zou mij helemaal niks verbazenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef blaffende_visjes het volgende:
Misschien zijn het wel allemaal lurkers.
Nee hoor, ik bedank altijd voor een codequote:Op zondag 22 mei 2011 22:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Yoshi weer.
Hij neemt hier denk ik iets van 50% van alle codes, als het niet meer is.
True, kan je beter aan buren vraag als je lege flessen voor ze moet inleverenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:31 schreef Pimsterr het volgende:
ik moet lachen om jullie
als je 150 codes wil verzamelen voor een koelkast zijn er toch betere manieren om aan je codes te komen. wees creatief en denk groot. hier blijven lurken voor een incidentele code schiet niet op
Nee, je kan beter ff langs de supermarkt... heb je er zo 20 per supermarktquote:Op maandag 23 mei 2011 13:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
True, kan je beter aan buren vraag als je lege flessen voor ze moet inleveren
Tevens heb ik ook nog maar 5 codes nodig voor die bowling bag
Verwacht uberhaupt niet echt een code te krijgen via internet.
ik heb dat net gevraagd bij mijn appie, kerel heeft me laten zien hoe het in die (nieuwe) winkel werkt: flessen gaan automatisch in heel grote zakken, niet meer bij te komen dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, je kan beter ff langs de supermarkt... heb je er zo 20 per supermarkt
Oh, dan zoek je toch een oude AH op? of een ander soort supermarkt?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik heb dat net gevraagd bij mijn appie, kerel heeft me laten zien hoe het in die (nieuwe) winkel werkt: flessen gaan automatisch in heel grote zakken, niet meer bij te komen dus.
Dat moet dan wel een hele grote of een AH XL zijn, want wij zijn net verbouwt en doen het gewoon nog handmatig...quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik heb dat net gevraagd bij mijn appie, kerel heeft me laten zien hoe het in die (nieuwe) winkel werkt: flessen gaan automatisch in heel grote zakken, niet meer bij te komen dus.
het is een kleine AH (maar wel franchise), echt net nieuw verbouwd.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een hele grote of een AH XL zijn, want wij zijn net verbouwt en doen het gewoon nog handmatig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |