nee, dan alleen nog de verzendkosten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef -tape- het volgende:
Hoef je niet bij te betalen als je 150 codes hebt, voor die mini-koelkast?
Hou me op de hoogte wat betreft het aansluiten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
nee, dan alleen nog de verzendkosten.
Ik heb nu 96 doppen, ik ga die pick-up nu bestellen.
Poeh gelukkig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Is een bug, niemand kan inloggen zo lijkt het.
DOPPEN AFDRAAIEN??!!! Van de ingeleverde flessen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
Verzendkosten: ¤9,95
Maar als jullie er een willen zou ik maar heel erg snel zijn omdat er maar 800 in totaal zijn en ze zeiden dat ze per minuut afemen en me aanraden hem zo snel mogelijk te bestellen.
GOUDEN TIP:
Loop gewoon random supermarkten binnen en vraag of je doppen af mag draaien.
Dat heb k vandaag gedaan en het leverde me 53 doppen op!
Ja ik werk er, heb al een platenspeler besteld en nu nog 70 doppen voor koelkastquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Lesterr het volgende:
[..]
DOPPEN AFDRAAIEN??!!! Van de ingeleverde flessen?
''Platenspeler''quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
Welke pick up, zie geen pick up staan in de store?
quote:
Nee, ik dacht dus dat ze een nieuw item hadden toegevoegd. Zo'n pickup in de vorm van zo'n coca cola vrachtwagen die je in o.a. kerstreclames ziet (dus zo'n kleine model-uitvoering ervan) zo iets dacht ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef blaffende_visjes het volgende:
Alsof je voor een hoop cola dopjes met een pick up truck mee naar huis mag.![]()
Toen ik mijn truck vanmiddag bestelde, was er ook een hoop gezeur met "ideal communicatie".
Na 4 keer opnieuw een bestelverzoek te doen lukte het wel, maar die site rammelt dus sowieso aan alle kanten...
Antwoordquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Supperboeren het volgende:
Beste Fokkers,
Ik spaar de code's maar ik lust geen cola, en heb geen geld voor Echte Coca Cola en heb geen vrienden familie of collega's die mij code's kunnen geven.....
Dit is een oproep aan alle echte Fok!kers:
PM mij alstublieft uw Coca Cola code's die u onder de dop van een 1,5 liter fles Coca Cola Light, Regular of Zero kunt vinden.
Bij voorbaat dank
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
Verzendkosten: ¤9,95
Maar als jullie er een willen zou ik maar heel erg snel zijn omdat er maar 800 in totaal zijn en ze zeiden dat ze per minuut afemen en me aanraden hem zo snel mogelijk te bestellen.
GOUDEN TIP:
Loop gewoon random supermarkten binnen en vraag of je doppen af mag draaien.
Dat heb k vandaag gedaan en het leverde me 53 doppen op!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef NvM het volgende:
Je denkt dat je de enige bent? En hoe kun je nou geen cola lusten?
Hij drinkt dus Euroshopper of in die trant, dan is het logisch dat hij geen cola lust.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Supperboeren het volgende:
Beste Fokkers,
Ik spaar de code's maar ik lust geen cola, en heb geen geld voor Echte Coca Cola en heb geen vrienden familie of collega's die mij code's kunnen geven.....
Dit is een oproep aan alle echte Fok!kers:
PM mij alstublieft uw Coca Cola code's die u onder de dop van een 1,5 liter fles Coca Cola Light, Regular of Zero kunt vinden.
Bij voorbaat dank
Zou er ook een willenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef -tape- het volgende:
Heb nog een code. Wie?
* -tape-drinkt een fles per dag
Okequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Volgende is voor jou. Denk wel dat ik er nog eentje open maak vandaag.
Zoals gezegd, ga langs een supermarkt. Je hebt (heb er gewerktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef thewvll het volgende:
altijd te laat , zit nu op +- 50 zal ik er nog 100 kunnen te halen in 1,5 maand?
me oom drinkt 2 flessen op een dag
Ja, het ligt er ook aan of je dat bereid bent te doen. Zelf heb ik ze gewoon overgekocht, want zo duur zijn die dingen niet. En reageerde hier bij toeval, dus ook dat is weer leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ga langs een supermarkt. Je hebt (heb er gewerkt) die flesseninleverdingen, maar de winkel heeft de doppen niet nodig om het statiegeld te krijgen. Dus als jij met een zakje langsgaat en vraagt of hij een paar doppen van Cola flessen af kan draaien, zullen ze dat ongetwijfeld doen.
Wat moet je met zoveel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk zelf bij AH maar wat belet mij ervan om ook alle andere supermarkten van Den Helder langs te gaanVomar had niets, Albert Heijn had er 2, Deka had niets, Vomar had niets, Deka had niets, Albert Heijn had er een stuk of 20, toen langs mn werk lagen er nog ong. 10, toen nog ff naar de concurentie in het winkelcentrum andere deka die had er nog 9
Dus.. morgen nog avondje werken dan heb ik er 150 als het goed is
een koelkast natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel?
Zeker door verkopen, want je mag van de specials maar 1 per persoon/adres.
ik wil 9 codesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc
Mag ik er ook één?quote:
Ben je 4 codes opgelicht door mensen in dit topic?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef computerprobleem het volgende:
Lol
Dit topic is soms echt grappig om te bekijken.
En ik ben net 4 codes opgelicht.
Wat sommige mensen wel niet doen voor ¤2,-
Ja hoor!quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je 4 codes opgelicht door mensen in dit topic?
Het is t-shirtsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Heb 148 codeswat moet ik nu? 10 t-shirten bestellen
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Het is t-shirts
Kunnen mensen tevens codes naar me toe PM'en?
Bedankt
Vorige keer toen ik ze wou bestellen, waren ze ook op. De volgende dag waren ze er weer, maar kort daarna ook weer op (wel snel 1 besteld). Misschien dat ze nu definitief op zijn, aangezien het een special is. Lijkt me niet echt logisch dat als ze er 1000 hebben gereserveerd en er nog eens 500 bij nemen omdat er zoveel vraag naar is. Dan zou het niet meer zo special zijn.quote:
Hihihiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.
Hij staat wel in mn winkelwagenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik ze wou bestellen, waren ze ook op. De volgende dag waren ze er weer, maar kort daarna ook weer op (wel snel 1 besteld). Misschien dat ze nu definitief op zijn, aangezien het een special is. Lijkt me niet echt logisch dat als ze er 1000 hebben gereserveerd en er nog eens 500 bij nemen omdat er zoveel vraag naar is. Dan zou het niet meer zo special zijn.
Maar misschien heb jij ook nog het geluk wat ik had. Gewoon elke dag een aantal keer kijken, misschien ben je er de volgende keer snel bij. En de actie duurt nog 1.5 maand of zo, ik denk dat die dingen sowieso een aantal weken van te voren niet meer te krijgen zullen zijn.
Zelf heb ik nu 7 codes, ik wil nog zo'n kleine tinplate en kleine bewaarblik bestellen, dus dat gaat wel lukken denk ik. Zou verder niet weten wat ik anders nog moet of kan bestellen, beetje inzetten op die reis of zo?
Was bij mij ookquote:
boeiendquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Het is t-shirts
Kunnen mensen tevens codes naar me toe PM'en?
Bedankt
Thanx!quote:
Zou kunnen, wees blij dat ik het zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
kan je die laatste 2 codes niet zelf regelen?
waarom weet ik hier niets van?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat vroeg je net ook al sloeberige kneus dat je er verdomme bent.
Om 21:30 postte je dit al:quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
waarom weet ik hier niets van?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
iemand die codes heeft?
Zo ja, kan die ze dan PMen naar me.
Bedankt
Die heb ik alquote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef Lesterr het volgende:
ah shit. Nu gaat iedereen die geen koelkast meer kan krijgen voor de platenspeler
Schizofreenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
waarom weet ik hier niets van?
ik alstublieftquote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef nathan3020 het volgende:
Wie wilt er een code? Dan PM ik hem even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |