Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb Marijke zojuist een smsje gestuurt
Beste mevrouw M
dit is een geautomatiseerd gegenereerde sms met de melding dat uw wasgoed droog en opgevouwen voor u klaar staat...
Met vriendelijke groeten, washuis LovelyLaundry![]()
ik vinnum leuk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Beste mevrouw M
dit is een geautomatiseerd gegenereerde sms met de melding dat uw wasgoed droog en opgevouwen voor u klaar staat...
ik vinnum leuk
Oh maar dan kan het welquote:
Ok.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:37 schreef PeZu het volgende:
je moet niet zoeken, je moet het toevallig tegenkomen
LovelyLaundry...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Beste mevrouw M
ik vinnum leuk
En dan twee jaar wachtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:37 schreef PeZu het volgende:
Lieve Yuki... Z...zz..zullen.... w..we... s..amennn..nn..nnaar.. dddeffilm gaanquote:
Hij is gooooooeeeedquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Beste mevrouw M
ik vinnum leuk
eerst al ibood.com en nu dit weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een ontzettend goedkope PC-banner, hebben ze gekozen voor Pricecheck
ik denk dan aan pricetagquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
ja maar dat was anders dan was ik pedo geweestquote:
whehehequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Beste mevrouw M
ik vinnum leuk
selloutsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Jij boefjen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat was anders dan was ik pedo geweest![]()
Dat is wel waar denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:37 schreef PeZu het volgende:
Liever nietquote:
Dat durf ik niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieve Yuki... Z...zz..zullen.... w..we... s..amennn..nn..nnaar.. dddeffilm gaan?
![]()
![]()
quote:
brandblusserquote:
Ja, die kutkloon die langskwam dacht lollig te zijn door meteen een nieuwe te openen... dus die heb ik even uit de reeks gegooidquote:
dezen ouden bock eet een jong groen blaadjequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die kutkloon die langskwam dacht lollig te zijn door meteen een nieuwe te openen... dus die heb ik even uit de reeks gegooid.
in mijn geval zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel waar denk ik
[..]
Liever niet![]()
[..]
Dat durf ik niet hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat was anders dan was ik pedo geweest![]()
had die er ook maar meteen eruit gegooidquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die kutkloon die langskwam dacht lollig te zijn door meteen een nieuwe te openen... dus die heb ik even uit de reeks gegooid.
ZIjn topic dan, die kloon niet.
Nou klink je viezquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dezen ouden bock eet een jong groen blaadje
hier is het heerlijk warmquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dezen ouden bock eet graag een jong groen blaadje
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
Waarom in jouw geval?quote:
Hoe oud en hoe groenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
een legaal blaadje iigquote:
quote:
Meer dan een decennium iigquote:
ja netquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar twee jaar geleden was ik al legaal hoor
ik deed het van de week nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Daar heb ik geen knopjes voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had die er ook maar meteen eruit gegooid
PeZu, ouwe snoepert!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Meer dan een decennium iig
hallow gekke meneerquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
koekoek, de gek uit brabant is ook weer thuis
FluitMondOceaanSpeldje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Meer dan een decennium iig
12 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Waarom in jouw geval?
zit je in de koelkast danquote:
Alles kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja net![]()
maar dan was het -20 en + 30 geweest dat kan niet hoor
quote:[..]
ik deed het van de week nog
Stiekem heb ik altijd al veehouder willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Joysa heeft ook zo'n ouwe snoepertquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
12 jaar![]()
ik vind namelijk doelgericht op zoek gaan naar een vrouw tamelijk kansloos
hallo zomervogelquote:
Ik "zoek" het toch maar weer wat meer in mijn eigen leeftijdscategoriequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
12 jaar![]()
11 toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
12 jaar![]()
Daar loop je vast wel een keer tegenaan inddquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik "zoek" het toch maar weer wat meer in mijn eigen leeftijdscategorie
Famous Man!quote:
* Crazy-M ook niet, ook niet opzoek, loop wel weer ergens een keer tegen aanquote:
nik zoek niet dus kan er niks aan doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik "zoek" het toch maar weer wat meer in mijn eigen leeftijdscategorie
bijna 12 hoorquote:
Goedgoed!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Famous Man!
Hoe staat het leven vandaag de dag?
11 jaar en vier maanden dacht ikquote:
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar loop je vast wel een keer tegenaan indd![]()
Hoeveel + of - valt nog binnen de marge![]()
?
Dat wordt geboortedata postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
11 jaar en vier maanden dacht ik
Deed ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
OngetwijfeldNu alleen nog wederzijds gevoel tegenkomen
En ik heb niet echt grenzen. Hoewel jonger me eigenlijk niets lijktAls mijn droomman 12 jaar ouder is, dan wijs ik hem niet af. Maar ik zal zelf niet snel iemand benaderen die meer dan 6 jaar ouder is dan ik.
het is 11 jaar en 4 maanden maar op een punt is het qua geboortejaar 12 jaarquote:
en die vraagt ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een naam TT, niet zo zuren jij
Inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ook niet, ook niet opzoek, loop wel weer ergens een keer tegen aan
blijft eeuwig maagd!quote:
Vorig jaar een (zeer kortstondigequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Deed ik ook niet hoorMaar soms gebeurt zoiets gewoon.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
InderdaadEn als je gaat zoeken word je volgens mij vrij wanhopig
ik ben dan ook gewoon een klein kind in principequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig jaar een (zeer kortstondige) relatie gehad met iemand die ruim 11 jaar ouder was dan ik. Verschil in levensfase was toch wel erg te merken. Dat vind ik lastig.
Maarja, als je daar samen mee om kan gaan, is een leeftijdsverschil ook niet erg
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb in de tweede met een meisje gehad die precies even oud als mij was, ook op 22 juli 1996 geboren
Dus eigenlijk is FBZ de oudere in jullie relatie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben dan ook gewoon een klein kind in principe
Zo gaat het dus bij mij in de buurtquote:Toen de ambulance en politie arriveerden stonden er naar schatting 50 tot 75 nieuwsgierige mensen rond het slachtoffer. De scooter was al in 'veiligheid' gebracht door iemand, want het voertuig was nergens meer te bekennen.
neequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is FBZ de oudere in jullie relatie?
Jup, maar daarvan was je toch wel op de hoogte?quote:
Zeg aub dat dit een grapje isquote:
In veiligheid gebrachtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)n-op-scooter-1.87167
[..]
Zo gaat het dus bij mij in de buurt
ik zo mn haren uitspoelen, vanavond de schaar in mn haarquote:
pannenkoekenquote:
Zo je verveelt je niet dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goedgoed!
Ben sinds gister weer vrij gezellig, het is lekker weer, veel te leren, veel instrumenten te bespelen, veel papieren om te betekenen, het gaat z'n gangetje!
En hoe staat het daar?
neequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, maar daarvan was je toch wel op de hoogte?
does niet zo gemeen jijquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg aub dat dit een grapje is
Hij heeft dat minimaal 4588565690x gezegd hier
mja die straat is 1 en al tokkie en buitenlandse zut.quote:
Ik was ook een tijdje weg, het gaat wel..quote:
PeZu gedraagt zich niet naar zijn leeftijd, dus wij passen wel bij elkaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig jaar een (zeer kortstondige) relatie gehad met iemand die ruim 11 jaar ouder was dan ik. Verschil in levensfase was toch wel erg te merken. Dat vind ik lastig.
Maarja, als je daar samen mee om kan gaan, is een leeftijdsverschil ook niet erg
Ik doe niet gemeen, maar hij heeft het gewoon zooo vaak gezegdquote:
echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zo je verveelt je niet dusIk heb ook altijd veel te leren en ik moet nog steeds gitaargodin worden, maar zitten en chillen blijft toch vaak aantrekkelijker
Verder gaat het best okee met mij, nog bezig met mijn studie en verder ga ik mijn gang een beetje. De zaken lopen thans redelijk op rolletjes
Ik ben nu druk bezig met m'n intussen al niet heel erg nieuwe elektrische Squier Strat, maar heb sinds weken ook weer eens m'n violen uit het stof geblazen, en ik fiedel dag in dag uit!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zo je verveelt je niet dusIk heb ook altijd veel te leren en ik moet nog steeds gitaargodin worden, maar zitten en chillen blijft toch vaak aantrekkelijker
Verder gaat het best okee met mij, nog bezig met mijn studie en verder ga ik mijn gang een beetje. De zaken lopen thans redelijk op rolletjes
weet ik veel, hij gedraagt zich niet erg als een puber.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe niet gemeen, maar hij heeft het gewoon zooo vaak gezegd
Hoe oud dacht je dan dat ie was?
Prima toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
PeZu gedraagt zich niet naar zijn leeftijd, dus wij passen wel bij elkaar![]()
Hoe oud schatte/dacht je dan dat ik was?quote:
Hoor ik van zo enorm veel mensen op FOK! dat ik het vaak moet herhalen, om mensen er aan te herinneren, of om het even duidelijk te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
weet ik veel, hij gedraagt zich niet erg als een puber.
]
Ohquote:
Nee dat was mijn fokimago aan het woord, stiekem doe ik keiveel weet jequote:
Wil je een eerlijk of een leuk antwoord?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe oud schatte/dacht je dan dat ik was?
21quote:
Doe maar alle tweequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een leuk antwoord?
35quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een leuk antwoord?
op een forum is het gewoon moeilijk om leeftijd te schattenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoor ik van zo enorm veel mensen op FOK! dat ik het vaak moet herhalen, om mensen er aan te herinneren, of om het even duidelijk te maken
In de liefde wel volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
weet ik veel, hij gedraagt zich niet erg als een puber.
]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Minimaal 20,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
wat doe ik dan hehquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
PeZu gedraagt zich niet naar zijn leeftijd, dus wij passen wel bij elkaar![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de liefde wel volgens mijIk hossel die bitsjes alsof het kamerplantjes zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik neuk aarde.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
wanneer dat danquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nee dat was mijn fokimago aan het woord, stiekem doe ik keiveel weet je
en dan mijquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Minimaal 20,Wow, dat had ik niet verwacht, weet je ook precies waarom je het zo inschatte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch soms wel leuk om te horen, dat ik me niet altijd puberig gedraag![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Als jij niet kijktquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als jij niet kijktAnders ga je maar dingen van me verwachten enzo, dat zou voor niemand leuk worden
FOK!en tijdens je werkquote:
Geen idee, had van RN juist wel het idee dat ze wat 'jonger' was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wow, dat had ik niet verwacht, weet je ook precies waarom je het zo inschatte?
Toch soms wel leuk om te horen, dat ik me niet altijd puberig gedraag![]()
ik kan het ook niet helpenquote:
RN is toch 7 ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen idee, had van RN juist wel het idee dat ze wat 'jonger' was.
Van jou totaal niet
Waarom zou je anders op fok zittenquote:
jij bent er ook niet meer zo vaak hoorquote:
dan is het ook onzichtbaar als ik wel kijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als jij niet kijktAnders ga je maar dingen van me verwachten enzo, dat zou voor niemand leuk worden
ik werk nietquote:
Harder je best doen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helpen
Nu wel weer meer.... hihi, maar ik heb er alleen maar onder werktijd gezeten, niet anders..quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij bent er ook niet meer zo vaak hoor
Fok!ken op locatiequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het ook onzichtbaar als ik wel kijk
[..]
ik werk niet
mja thuis zit je nooit op internetquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Nu wel weer meer.... hihi, maar ik heb er alleen maar onder werktijd gezeten, niet anders..
Alleen online met gamenquote:
Nijner is gewoon altijd vrolijk, en post altijd gezellig mee, ik ga misschien wat dieper in op bepaalde opmerkingen, of praat met wat duurdere woorden, of ik kijk anders op bepaalde dingen, ik weet het niet! Mensen hier op FOK! krijgen gewoon snel de indruk dat ik veel ouder ben dan ik in werkelijkheid benquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen idee, had van RN juist wel het idee dat ze wat 'jonger' was.
Van jou totaal niet
nee pauzequote:
hebben wij niks aanquote:
doeiquote:
Da's prima toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gedraag me hier wel als puber, maar dat maakt me niet heel veel uit, want dat ben ik ook. En ik heb nou eenmaal geen ontzettend grote woordenschat en ik interesseer me niet altijd in nieuws, studies, etc. Kan ik ook niks aan doen
Ik post hier gewoon zoals ik ben
ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gedraag me hier wel als puber, maar dat maakt me niet heel veel uit, want dat ben ik ook. En ik heb nou eenmaal geen ontzettend grote woordenschat en ik interesseer me niet altijd in nieuws, studies, etc. Kan ik ook niks aan doen
Gezellig-doen-ze!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moet beneden leuk doen met visite
Natuurlijk is het niet erg, het is juist gezellig! Je post altijd zo vrolijk, en denkt precies hetzelfde over heel veel dingen, die de volwassenen hier dan weer totaal niet begrijpenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh, violenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben nu druk bezig met m'n intussen al niet heel erg nieuwe elektrische Squier Strat, maar heb sinds weken ook weer eens m'n violen uit het stof geblazen, en ik fiedel dag in dag uit!
En oja, ben ook nog keyboard aan het leren
Wat voor studie volg je, als ik mag vragen? En lukt dat een beetje?
Wil jij zeggen dat wij, volwassenen, geen begrip hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet erg, het is juist gezellig! Je post altijd zo vrolijk, en denkt precies hetzelfde over heel veel dingen, die de volwassenen hier dan weer totaal niet begrijpen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan ben ik maar 'dat kind zonder zorgen', maakt me ook niet uit, ik heb (meestal) ook niet van die zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's prima toch?
Je bent 15, wees dat ook lekker!
Helemaal nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Krijg je iedere 2, of iedere 4 weken een Rekeningafschrift van de Rabobank opgestuurd?
Ja, hoi, +2,5quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
OngetwijfeldNu alleen nog wederzijds gevoel tegenkomen
En ik heb niet echt grenzen. Hoewel jonger me eigenlijk niets lijktAls mijn droomman 12 jaar ouder is, dan wijs ik hem niet af. Maar ik zal zelf niet snel iemand benaderen die meer dan 6 jaar ouder is dan ik.
Ik zal wat rimpels op mijn hoofd schminken en putjes in mijn benen prikkenquote:
Mên, die koffersquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet erg, het is juist gezellig! Je post altijd zo vrolijk, en denkt precies hetzelfde over heel veel dingen, die de volwassenen hier dan weer totaal niet begrijpen![]()
Van alles! Ik heb een normale, een alt, en een elektrische, ik ben ook helemaal weg van klassieke stukken, om te spelen dan, misschien wel leuker zelfs, maar moderne nummers zijn natuurlijk ook altijd grappig om te leren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oeh, violenTof dat je dat ook speelt
Klassieke stukken ook enzo?
Keyboards zijn tof, de mogelijkheden zijn bijna eindeloos met die dingen. Heb je les of ga je autodidactisch te werk?
Ik studeer biologie en dat mag jij wel vragenGaat wel goed, maar is soms wel lastig. Veel berekeningen, genetica en wiskundige modellen. Desondanks wel interessant om mee te werken, als je het eenmaal doorhebt
QFTquote:
Violenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van alles! Ik heb een normale, een alt, en een elektrische, ik ben ook helemaal weg van klassieke stukken, om te spelen dan, misschien wel leuker zelfs, maar moderne nummers zijn natuurlijk ook altijd grappig om te leren.
Ik heb voor geen van drieën les, mijn broer zit nu al 8 jaar op keyboard, dus die helpt me aardig op weg als ik vragen heb, en voor de rest ontdek ik het zelf!
Jij moet nog putjes in je benen krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zal wat rimpels op mijn hoofd schminken en putjes in mijn benen prikkenMet gezond eten ben ik allang gestopt dus daar kan het niet meer aan liggen
woooohooo das al best snelquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
En een leuk nieuwtje......
In juli gaan we beginnen met de IUI
Wat goed!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
oh wat tof! Spannend johquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
Muzikale baasquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van alles! Ik heb een normale, een alt, en een elektrische, ik ben ook helemaal weg van klassieke stukken, om te spelen dan, misschien wel leuker zelfs, maar moderne nummers zijn natuurlijk ook altijd grappig om te leren.
Ik heb voor geen van drieën les, mijn broer zit nu al 8 jaar op keyboard, dus die helpt me aardig op weg als ik vragen heb, en voor de rest ontdek ik het zelf!
Vakmanschap hequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het ook onzichtbaar als ik wel kijk
Toevallig, ik ook nietquote:[..]
ik werk niet
Ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Krijg je iedere 2, of iedere 4 weken een Rekeningafschrift van de Rabobank opgestuurd?
ik kwma 1 mugje tegen die zich verstopt had, ik sloeg hem doodquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vakmanschap he
[..]
Toevallig, ik ook niet
we kunnen zo een ksc-orkest beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n vraag over de rekeningafschriften danquote:
wat had je verwacht dan baklapquote:
Ik weet niet of ik ze heb eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet nog putjes in je benen krijgen
Ik heb ze al sinds m'n 13e_!
Putjes in benen? Sinds 13e? Volgens mij heb ik dat nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet nog putjes in je benen krijgen
Ik heb ze al sinds m'n 13e_!
Ik ben gewoon dikquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Putjes in benen? Sinds 13e? Volgens mij heb ik dat niet![]()
Uhhh, jongerenrekeningquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ze heb eigenlijkiig wel een aantal rode plekjes geloof ik, ben ook niet glad en perzikkig hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
aah ook al putjes ?quote:
Ooh, heeft het met dik te maken... *al stil isquote:
Lach nietquote:
ja wat wil je dat ik zeg danquote:
Ik krijg ze bijna nooitquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan 1 keer per maand geloof ik
In ieder geval niet ia internet.
lachen is gezondquote:
quote:
Ja nouquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
___________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naja, soort van, meer klovenquote:
Ja maarniet je afschriften dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg ze bijna nooitEn het is wel een rekening via internet hoor
Ik hou wijs mijn mond dicht...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja nouMijn benen zijn echt wel dik hoor.
En het feit dat ik een tientonner ben geweest, mezelf heb gehalveerd en toen weer aangekomen/afgevallen ben, helpt ook niet echt bij m'n huid
valt dus wel meequote:
Ik snap je.... Heb ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja nouMijn benen zijn echt wel dik hoor.
En het feit dat ik een tientonner ben geweest, mezelf heb gehalveerd en toen weer aangekomen/afgevallen ben, helpt ook niet echt bij m'n huid
Gewoon als ik geld gestord heb of rente heb ontvangen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maarniet je afschriften dan?
vrouwen overdrijven vaak over hun eigen lichaamquote:
Bmi van rond de 25 --> bmi van *kuch* veel --> bmi onder de 20 --> bmi van ruim 30 --> bmi van 26quote:
nonsens! Maar ik ga naar huis!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vrouwen overdrijven vaak over hun eigen lichaam(vind ik)
nee vrouwen overdrijven nooit op dat gebiedquote:
nu niet, ik heb ze weggesneden met een scapel laatstquote:
QFTquote:
Ja. Overigens, ik denk dat ik zo even ga edittenquote:
Ik ookquote:
Is goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Overigens, ik denk dat ik zo even ga editten
Wil jij dat dan ook doen?
en anders je eigen vriend wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
Mijn zwager gaat me zo ontzettend adoreren vanavond
Nachos con todos, guacamole, taco's en burrito's met diverse vulling....
Het is ook veelquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is goed
Maar het klonk wel als best veel voor me, want mij bmi is 15
nee gewoon bij Muck blijven wonen want die zorgt met goed voedsel dat ik aankomquote:
Ik maak een keer pasta voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee gewoon bij Muck blijven wonen want die zorgt met goed voedsel dat ik aankom
En anders bied ik me graag aan bij elke KSC-er te komen eten.
Gewoon, een kilo of 10 erbij, ofzo.quote:
Je hoeft niets te zeggen, ik had het niet tegen jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat wil je dat ik zeg dan
vrouwne en hun geneuzel over hun lichaam
Als ik alleen maar groei wordt mijn bmi nog lagerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook veel
En jij bent nog niet uitgegroeid, gup
Jij krijgt vast nog wel heupen enzo hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik alleen maar groei wordt mijn bmi nog lager
ver onder landelijk gemiddelde--> uitgegroeid, gewoon hollands glorie -->topsport, jeejquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef Yuki het volgende:
Bmi van rond de 25 --> bmi van bijna 0 --> bmi onder de 20 --> bmi van ruim 30 --> bmi van 26
Jeeej voor jojo'en
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft niets te zeggen, ik had het niet tegen jou
quote:
rightquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwne en hun geneuzel over hun lichaam
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ver onder landelijk gemiddelde--> uitgegroeid, gewoon hollands glorie -->topsport, jeej--> versplinterde enkel, hallo kont! --> ernstig ziek, eh, kont, dat hoeft nou ook weer niet -->verrek, je schildklier werkt nog maar voor 30%, hallo tentfabriek, mag ik een broek bestellen? --> pilletjes, hello curves, long time no see --> total meltdown, voeten, hallo? Zijn jullie daar?
johquote:
Oh, dat hoeft van mij niet zo heel nodig eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij krijgt vast nog wel heupen enzo hoor
ooeh sexy een plankquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft van mij niet zo heel nodig eigenlijk
Pfffftttquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ver onder landelijk gemiddelde--> uitgegroeid, gewoon hollands glorie -->topsport, jeej--> versplinterde enkel, hallo kont! --> ernstig ziek, eh, kont, dat hoeft nou ook weer niet -->verrek, je schildklier werkt nog maar voor 30%, hallo tentfabriek, mag ik een broek bestellen? --> pilletjes, hello curves, long time no see --> total meltdown, voeten, hallo? Zijn jullie daar?
dat dacht ik ook toen ik 15 wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Menselijke fluitbekzeenaaldenquote:
Plank nou ook weer niet, maar ik wil nog wel normale broeken aankunnenquote:
Of je het nou wil of niet, als je ze krijgt houd je ze niet tegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouwmenschquote:
Als ik de donor kan zijn!quote:
ja de ontwerpers houdenb nml vast geen rekening met vrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Plank nou ook weer niet, maar ik wil nog wel normale broeken aan kunnen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Menselijke fluitbekzeenaaldeneen beter eerbetoon is er niet
ga eens koken johquote:
ik moest vet hard lachen om d ezelfspot, goed omschrevenquote:
Zeer brede heupen zitten gelukkig niet in de familiequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of je het nou wil of niet, als je ze krijgt houd je ze niet tegen
Nee, echt niet!
je bent van de melkboerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer brede heupen zitten gelukkig niet in de familie
Kleine dunne mensjes zoals mij trouwens ook niet![]()
NEEquote:
mja, toen ik (achteraf onnodig) anti-depressiva voorgeschreven kreeg, knapte mijn lijf daar niet echt van op zeg maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
PfffftttBalen voor je zeg!
Bij mij liep het allemaal samen met, laten we zeggen, psychisch (on)welzijn.
Zou je ajb de tweede BMI eruit willen editten?
Die hebben ze hier niet.quote:
Ja, dat doet wonderen voor je lijf!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, toen ik (achteraf onnodig) anti-depressiva voorgeschreven kreeg, knapte mijn lijf daar niet echt van op zeg maar
En sorry, maar editten gaat lastig mobiel...
met mijn telefoon is het behoorlijk lastig helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat doet wonderen voor je lijf!
Euhm... Dat valt wel mee toch?
ik zal de krant vast bellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
NEE
Ik ga stofzuigenen denk maar niet dat me tegen kunt houden
niet meer neequote:
Al gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef Muck het volgende:
[..]
met mijn telefoon is het behoorlijk lastig helaas
Ik sta misschien bekend als de botte lulhannes hier, maar dat betekent niet dat ik het ook echt benquote:
primaquote:
JIJ? wel neequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta misschien bekend als de botte lulhannes hier, maar dat betekent niet dat ik het ook echt ben
mag ik 4 kilo tetten doneren??quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Enfermera het volgende:
Jongens, geef al die extra kilo's maar hier hoor.
Mijn vrouw is bij een vriendin aan het eten. Friet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Barreltje het volgende:
hebben we het weer eens over "de lijn"??
Sommige dagen vind ik dat er wat af mag.. andere dagen ben ik daar te lui voor
dan heb je het nooit meer koudquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Enfermera het volgende:
Jongens, geef al die extra kilo's maar hier hoor.
Ik zal ze eerst moeten wegen!quote:
Zo sta je bij mij niet bekend hoor. Ik waardeer het heel erg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta misschien bekend als de botte lulhannes hier, maar dat betekent niet dat ik het ook echt ben
Ik had binnen 2 minuten al geëdit, en ruim voor jouw quote.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
voortaan even beter nadenken voor je post
helaas gaat die vlieger niet altijd op, deze ijsbeer heeft vaak koudquote:
Same herequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
helaas gaat die vlieger niet altijd op, deze ijsbeer heeft vaak koud
daar wordt aan gesleuteld als mijn lichaam weer een beetje normaal doetquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh tettenvet!![]()
Geweldig, kommaaarrrr
![]()
vrouwen hebben het alktijd koudquote:
Ah, Nijntje leert eten. Wanneer komt het boekje in de winkel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:43 schreef RockNijntje het volgende:
5 maanden geleden proefde ik ui -->
3 maanden geleden proefde ik ui -->
1 maand geleden proefde ik ui -->
Net proefde ik ui -->
jeeej, ik lust ui
Nerd!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
Wat echt elite zou zijn is als je piemel 13:37 cm is.
koop een lolly en ga het vieren johquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:43 schreef RockNijntje het volgende:
5 maanden geleden proefde ik ui -->
3 maanden geleden proefde ik ui -->
1 maand geleden proefde ik ui -->
Net proefde ik ui -->
jeeej, ik lust ui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |