we kunnen zo een ksc-orkest beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van alles! Ik heb een normale, een alt, en een elektrische, ik ben ook helemaal weg van klassieke stukken, om te spelen dan, misschien wel leuker zelfs, maar moderne nummers zijn natuurlijk ook altijd grappig om te leren.
Ik heb voor geen van drieën les, mijn broer zit nu al 8 jaar op keyboard, dus die helpt me aardig op weg als ik vragen heb, en voor de rest ontdek ik het zelf!
Met m'n vraag over de rekeningafschriften danquote:
wat had je verwacht dan baklapquote:
Ik weet niet of ik ze heb eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet nog putjes in je benen krijgen
Ik heb ze al sinds m'n 13e_!
Putjes in benen? Sinds 13e? Volgens mij heb ik dat nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet nog putjes in je benen krijgen
Ik heb ze al sinds m'n 13e_!
Ik ben gewoon dikquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Putjes in benen? Sinds 13e? Volgens mij heb ik dat niet![]()
Uhhh, jongerenrekeningquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ze heb eigenlijkiig wel een aantal rode plekjes geloof ik, ben ook niet glad en perzikkig hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van alles! Ik heb een normale, een alt, en een elektrische, ik ben ook helemaal weg van klassieke stukken, om te spelen dan, misschien wel leuker zelfs, maar moderne nummers zijn natuurlijk ook altijd grappig om te leren.
Ik heb voor geen van drieën les, mijn broer zit nu al 8 jaar op keyboard, dus die helpt me aardig op weg als ik vragen heb, en voor de rest ontdek ik het zelf!
aah ook al putjes ?quote:
Ooh, heeft het met dik te maken... *al stil isquote:
Lach nietquote:
ja wat wil je dat ik zeg danquote:
Ik krijg ze bijna nooitquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan 1 keer per maand geloof ik
In ieder geval niet ia internet.
lachen is gezondquote:
quote:
Ja nouquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
___________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naja, soort van, meer klovenquote:
Ja maarniet je afschriften dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg ze bijna nooitEn het is wel een rekening via internet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |