doeiquote:
Da's prima toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gedraag me hier wel als puber, maar dat maakt me niet heel veel uit, want dat ben ik ook. En ik heb nou eenmaal geen ontzettend grote woordenschat en ik interesseer me niet altijd in nieuws, studies, etc. Kan ik ook niks aan doen
Ik post hier gewoon zoals ik ben
ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gedraag me hier wel als puber, maar dat maakt me niet heel veel uit, want dat ben ik ook. En ik heb nou eenmaal geen ontzettend grote woordenschat en ik interesseer me niet altijd in nieuws, studies, etc. Kan ik ook niks aan doen
Gezellig-doen-ze!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moet beneden leuk doen met visite
Natuurlijk is het niet erg, het is juist gezellig! Je post altijd zo vrolijk, en denkt precies hetzelfde over heel veel dingen, die de volwassenen hier dan weer totaal niet begrijpenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh, violenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben nu druk bezig met m'n intussen al niet heel erg nieuwe elektrische Squier Strat, maar heb sinds weken ook weer eens m'n violen uit het stof geblazen, en ik fiedel dag in dag uit!
En oja, ben ook nog keyboard aan het leren
Wat voor studie volg je, als ik mag vragen? En lukt dat een beetje?
Wil jij zeggen dat wij, volwassenen, geen begrip hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet erg, het is juist gezellig! Je post altijd zo vrolijk, en denkt precies hetzelfde over heel veel dingen, die de volwassenen hier dan weer totaal niet begrijpen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan ben ik maar 'dat kind zonder zorgen', maakt me ook niet uit, ik heb (meestal) ook niet van die zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's prima toch?
Je bent 15, wees dat ook lekker!
Helemaal nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Krijg je iedere 2, of iedere 4 weken een Rekeningafschrift van de Rabobank opgestuurd?
Ja, hoi, +2,5quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
OngetwijfeldNu alleen nog wederzijds gevoel tegenkomen
En ik heb niet echt grenzen. Hoewel jonger me eigenlijk niets lijktAls mijn droomman 12 jaar ouder is, dan wijs ik hem niet af. Maar ik zal zelf niet snel iemand benaderen die meer dan 6 jaar ouder is dan ik.
Ik zal wat rimpels op mijn hoofd schminken en putjes in mijn benen prikkenquote:
Mên, die koffersquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet erg, het is juist gezellig! Je post altijd zo vrolijk, en denkt precies hetzelfde over heel veel dingen, die de volwassenen hier dan weer totaal niet begrijpen![]()
Van alles! Ik heb een normale, een alt, en een elektrische, ik ben ook helemaal weg van klassieke stukken, om te spelen dan, misschien wel leuker zelfs, maar moderne nummers zijn natuurlijk ook altijd grappig om te leren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oeh, violenTof dat je dat ook speelt
Klassieke stukken ook enzo?
Keyboards zijn tof, de mogelijkheden zijn bijna eindeloos met die dingen. Heb je les of ga je autodidactisch te werk?
Ik studeer biologie en dat mag jij wel vragenGaat wel goed, maar is soms wel lastig. Veel berekeningen, genetica en wiskundige modellen. Desondanks wel interessant om mee te werken, als je het eenmaal doorhebt
QFTquote:
Violenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van alles! Ik heb een normale, een alt, en een elektrische, ik ben ook helemaal weg van klassieke stukken, om te spelen dan, misschien wel leuker zelfs, maar moderne nummers zijn natuurlijk ook altijd grappig om te leren.
Ik heb voor geen van drieën les, mijn broer zit nu al 8 jaar op keyboard, dus die helpt me aardig op weg als ik vragen heb, en voor de rest ontdek ik het zelf!
Jij moet nog putjes in je benen krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zal wat rimpels op mijn hoofd schminken en putjes in mijn benen prikkenMet gezond eten ben ik allang gestopt dus daar kan het niet meer aan liggen
woooohooo das al best snelquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
En een leuk nieuwtje......
In juli gaan we beginnen met de IUI
Wat goed!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
oh wat tof! Spannend johquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
Muzikale baasquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van alles! Ik heb een normale, een alt, en een elektrische, ik ben ook helemaal weg van klassieke stukken, om te spelen dan, misschien wel leuker zelfs, maar moderne nummers zijn natuurlijk ook altijd grappig om te leren.
Ik heb voor geen van drieën les, mijn broer zit nu al 8 jaar op keyboard, dus die helpt me aardig op weg als ik vragen heb, en voor de rest ontdek ik het zelf!
Vakmanschap hequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het ook onzichtbaar als ik wel kijk
Toevallig, ik ook nietquote:[..]
ik werk niet
Ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Krijg je iedere 2, of iedere 4 weken een Rekeningafschrift van de Rabobank opgestuurd?
ik kwma 1 mugje tegen die zich verstopt had, ik sloeg hem doodquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vakmanschap he
[..]
Toevallig, ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |